Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 1:33 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 686 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. okt. 01, 2017 3:56 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 130
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T Gimre!

"... felek hogy megoli ..."

Nincsenek azok olyan rossz viszonyban.

Az akkumulátor kapacitásának nincs hatása a generátorra.
A maximális kapacitást a fizikailag rendelkezésre álló hely határozza meg.
Ez a hivatkozott típusban 242 x 175 x 190.
A dimenziók milliméterben (mm) értendők.

Ebben a méretben:
Varta Silver Dynamic 63 Ah 610 A jobb+ D15
Bosch S5 005 63 Ah 610 A jobb+
Jász Akku 60 Ah 480 A jobb+
Forse 65 Ah 640 A jobb+
Zap Silver Premium 65 Ah 620 A jobb+
Monbat Mega Start 65 Ah 600 A jobb+
Tab Magic 66 Ah 640 A jobb+


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. okt. 01, 2017 3:36 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gimre írta:
Sziasztok

1,4MPI 2002-es Fabiahoz hany amperes aku lehet a maximum
Most rendeltem 65 amperest de felek hogy megoli a generatort

Szia
Csak a aku fizikai méretei a korlát,a generátor könnyedén megbírkozik
mindegyikkel. Én mindig 60Ah körüli aksit szoktam venni. 7-8 évig nincs is vele gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. okt. 01, 2017 2:56 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. okt. 01, 2017 2:51 pm
Hozzászólások: 1
Autó: 1,4MPI 2002-es Fabia
Sziasztok

1,4MPI 2002-es Fabiahoz hany amperes aku lehet a maximum
Most rendeltem 65 amperest de felek hogy megoli a generatort


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 11, 2017 4:08 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
madrian írta:
Sziasztok,

2001-es 1.4mpi-be mehet 12V 60Ah 540A blue dynamic Varta Akksi?

Szia
Ha a méreteivel belefér az aksi dobozába,igen.
Tartósabb is lesz, 2-3 évvel tovább tart, mint a 40 Ah körüli aksik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 6:05 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 09, 2010 9:47 pm
Hozzászólások: 80
Sziasztok,

2001-es 1.4mpi-be mehet 12V 60Ah 540A blue dynamic Varta Akksi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. júl. 02, 2017 8:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 865
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Csabaa írta:
Jani82 írta:
Sziasztok,

VCDS 12.12.0 Autoscan funciójával az alábbi hibakódot kapom, mely egyébként a 01_Engine, Fault codes menuben nem jelenik meg. Az aksit tavaly cseréltem, így annak jónak kell lennie. Szerintetek mivel lehet a gond? Illetve még annyi, hogy ha csak a gyújtást adom rá, akkor a check engine lámpa nem alszik ki, feltételezem emiatt a hibakód miatt, jól gondolom? Más hibakódom nincs. Az autóm pedig 2003-as Skoda Fábia 1.4 16V.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q2 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 2S07
Coding: 17416
Shop #: WSC 13765
VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-5072

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Köszönöm
Jani

Szia
A legbiztosabb ha rámérsz az akkumulátorra. Lehet egy állandó fogyasztó,ami
lemeríti. Utólagos riasztó, állandóan világító kesztyűtartó vagy csomagtartó.
Ha az aksival sorba kötve áramot mérsz, 20 perc után az elektromos vezérlő
"aludni megy" és le kell csökkenie az áramfelvételnek néhány 10 mA-re.

Az egy éves aksinak is lehet a belsejében mechanikai sérülés amitől nem minden cellája működik. Alaphelyzetben 12 volt felett kell lennie a feszültségnek.
Szevasztok!Bezárod a kocsit rendszeresen,mert ha nem akkor az zabálja az akksit rendesen?Ezért be kell mindig zárni még ha garázsban áll akkor is és akkor nem meríti le az akkumlátort!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2017 9:28 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Jani82 írta:
Sziasztok,

VCDS 12.12.0 Autoscan funciójával az alábbi hibakódot kapom, mely egyébként a 01_Engine, Fault codes menuben nem jelenik meg. Az aksit tavaly cseréltem, így annak jónak kell lennie. Szerintetek mivel lehet a gond? Illetve még annyi, hogy ha csak a gyújtást adom rá, akkor a check engine lámpa nem alszik ki, feltételezem emiatt a hibakód miatt, jól gondolom? Más hibakódom nincs. Az autóm pedig 2003-as Skoda Fábia 1.4 16V.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q2 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 2S07
Coding: 17416
Shop #: WSC 13765
VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-5072

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Köszönöm
Jani

Szia
A legbiztosabb ha rámérsz az akkumulátorra. Lehet egy állandó fogyasztó,ami
lemeríti. Utólagos riasztó, állandóan világító kesztyűtartó vagy csomagtartó.
Ha az aksival sorba kötve áramot mérsz, 20 perc után az elektromos vezérlő
"aludni megy" és le kell csökkenie az áramfelvételnek néhány 10 mA-re.

Az egy éves aksinak is lehet a belsejében mechanikai sérülés amitől nem minden cellája működik. Alaphelyzetben 12 volt felett kell lennie a feszültségnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 01, 2017 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2017 1:30 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V (2003)
Sziasztok,

VCDS 12.12.0 Autoscan funciójával az alábbi hibakódot kapom, mely egyébként a 01_Engine, Fault codes menuben nem jelenik meg. Az aksit tavaly cseréltem, így annak jónak kell lennie. Szerintetek mivel lehet a gond? Illetve még annyi, hogy ha csak a gyújtást adom rá, akkor a check engine lámpa nem alszik ki, feltételezem emiatt a hibakód miatt, jól gondolom? Más hibakódom nincs. Az autóm pedig 2003-as Skoda Fábia 1.4 16V.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q2 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 2S07
Coding: 17416
Shop #: WSC 13765
VCID: 3C77D27B2C9E7CFE88B-5072

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Köszönöm
Jani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 29, 2017 11:06 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 09, 2011 11:02 pm
Hozzászólások: 71
Tartózkodási hely: 2003 Combi AZQ 1.2 12V HTP Bács-Kiskun Jánoshalma
Sziasztok! Végül is lett egy új akkumulátorom, mert reggel munkába indulásnál már megint tolni kellett a vasat, de a biztonság kedvéért vittem magammal a töltőt is (8-19 óráig rajta is volt). Este haza, és egyből a boltba (addig le sem állítottam!) A boltól kijövet, már nem akart dolgozni így egyből még a parkolóban megkapta az új akkut (VARTA). Rögtön rendben is volt minden. Kedves hubo44, Kacsla és Csaba! Köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. jún. 25, 2017 10:55 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Ha cellazárlatos az aksi, azt hiába akarod töltögetni .
Nekem is így halt el a gyári aksim, reggeli nehezebb indítás,utána még
kétszer indult el vele a kocsi.
Ha elmúlt már 5 éves ,utána minden nap ajándék..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. jún. 25, 2017 8:59 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 03, 2010 6:19 pm
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar 2002 1,4MpI AME
Szia
viewtopic.php?p=43921
hubo44 írta:
karika76 írta:
Sziasztok!
Ma úgy jártam, hogy bevásárlás után indulnék, kulcs elfordít világít is minden ami eddig, de indításkor teljes csend. Kettesbe téve betoltuk akkor beindult, haza is hozott (25km). Hibakód 17925 volt. Kitöröltem és kivettem az akkut tölteni a biztonság kedvéért. Egyébként múlt héten tök véletlen alkalmon kapva kimérettem az akksit akkor 65%-os volt, azt mondták az még jó, bár lehet a telet nem fogja kibírni. Mivel tolásra indult nem hiszem, hogy az akkuval lenne gond. Nem tudom, generátor esetleg? Ha igen akkor elég lehetne felújítani vagy új kell? Vagy valami más is okozhat ilyent?


Elôsôr le kel merni tôlt/e iš meňit, vilagit a akši visa jelzô ikon dujtašnal štb. Ha čak ôn gerjestešel tôlt 2500 fordult felet az gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. jún. 25, 2017 12:54 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
karika76 írta:
Sziasztok!
Ma úgy jártam, hogy bevásárlás után indulnék, kulcs elfordít világít is minden ami eddig, de indításkor teljes csend. Kettesbe téve betoltuk akkor beindult, haza is hozott (25km). Hibakód 17925 volt. Kitöröltem és kivettem az akkut tölteni a biztonság kedvéért. Egyébként múlt héten tök véletlen alkalmon kapva kimérettem az akksit akkor 65%-os volt, azt mondták az még jó, bár lehet a telet nem fogja kibírni. Mivel tolásra indult nem hiszem, hogy az akkuval lenne gond. Nem tudom, generátor esetleg? Ha igen akkor elég lehetne felújítani vagy új kell? Vagy valami más is okozhat ilyent?


Elôsôr le kel merni tôlt/e iš meňit, vilagit a akši visa jelzô ikon dujtašnal štb. Ha čak ôn gerjestešel tôlt 2500 fordult felet az gond.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 24, 2017 9:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 09, 2011 11:02 pm
Hozzászólások: 71
Tartózkodási hely: 2003 Combi AZQ 1.2 12V HTP Bács-Kiskun Jánoshalma
Sziasztok!
Ma úgy jártam, hogy bevásárlás után indulnék, kulcs elfordít világít is minden ami eddig, de indításkor teljes csend. Kettesbe téve betoltuk akkor beindult, haza is hozott (25km). Hibakód 17925 volt. Kitöröltem és kivettem az akkut tölteni a biztonság kedvéért. Egyébként múlt héten tök véletlen alkalmon kapva kimérettem az akksit akkor 65%-os volt, azt mondták az még jó, bár lehet a telet nem fogja kibírni. Mivel tolásra indult nem hiszem, hogy az akkuval lenne gond. Nem tudom, generátor esetleg? Ha igen akkor elég lehetne felújítani vagy új kell? Vagy valami más is okozhat ilyent?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: szer. márc. 08, 2017 3:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 03, 2010 6:19 pm
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar 2002 1,4MpI AME
Sziasztok!
Ez egy gondozásmentes Global Power 7éve vettem a havertól használtan
https://www.kephost.com/images/2017/03/ ... ro1.md.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 10, 2016 8:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Megdöglött az akkum! Perion 56 Ah van benne azt hiszem! Milyen típust ajánlott venni és ez az áramerősségű elég bele? Várok a javaslatokat.mKlíma, tükörfűtés stb. van a kocsiban. 1.4 16V 74 KW

Szia
Minnél nagyobb annál jobb. Az 56Ah s is jó, de befér a 61Ah- s is.
242x175x175
http://www.akkugarancia.hu/products/pre ... lator-jobb


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 686 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség