Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 11:00 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 686 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 22, 2010 10:40 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 20, 2009 5:15 pm
Hozzászólások: 196
Tartózkodási hely: Szolnok
Hali

Nekem mielőtt megvettem a fabiam, az opelom is hasonlót csinált szinte megette az aksikat valahol a kocsiban volt a zárlat de nem verte le a biztiket és szikra sem volt, ott kiderült hogy a vészvillogó gombja volt zárlatos és párszor emiatt még be sem indult, a fábiám már 4 éves de a gyári aksi van benne még mindig szóval ha már két aksival is ezt csinálta akkor tuti hogy az autóval van valami azt hallottam hogy azt pedig már egyszerűen kimérik hogy hol a zárlat !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 21, 2010 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Mármint lemerült, vagy valóban tönkrement (cellazárlatos)? Ez nem mindegy. Ha zárlat van a kocsiban, akkor a biztosítékok mennek ki előbb és kurvára szikrázik valahol. :)

Celldweller írta:
hali

egy fabia 1.4 mpi matrixom van, és 3 év alatt a második akksim ment tönkre, nem tudom az első mióta volt benne, de a második alig 2 éve, varta akksi volt, nem volt olcsó, szal nem tudom hogy mehet tönkre ilyen gyorsan, arra tippelek, hogy esetleg van valami zárlat a kocsiban vagy ilyesmi, volt valakinek ilyen tapasztalata?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: akksi
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 21, 2010 5:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 08, 2007 7:33 pm
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: MO
hali

egy fabia 1.4 mpi matrixom van, és 3 év alatt a második akksim ment tönkre, nem tudom az első mióta volt benne, de a második alig 2 éve, varta akksi volt, nem volt olcsó, szal nem tudom hogy mehet tönkre ilyen gyorsan, arra tippelek, hogy esetleg van valami zárlat a kocsiban vagy ilyesmi, volt valakinek ilyen tapasztalata?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Új akku
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 14, 2010 2:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Gabesz írta:
Hello! Új akku vásárlás előtt állok úgy néz ki! Mekkorát és milyen márkájút érdemes vásárolni? (1.4 16V 2005 Fabia I Ambiente) Köszönöm!


Nézd meg, hogy milyen van benne (Ah számít) és legalább olyat, vagy annál erősebbet. Márkából pl. az Exide-ot ajánom.
És vásárláskor ügyelj a polaritásra!!! Nem minden akkunak van ugyanazon az oldalon a pozitív és a negatív csatlakozója.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Új akku
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 14, 2010 2:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Hello! Új akku vásárlás előtt állok úgy néz ki! Mekkorát és milyen márkájút érdemes vásárolni? (1.4 16V 2005 Fabia I Ambiente) Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 05, 2010 10:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Az akku elég bivaly ahhoz h ne engedje felszökni a feszültséget. Ha már nagyon felszökne, akkor az az akku igen nagy belső ellenállású (kuka) vagy a töltőáram 10x annyi, mint kellene. Egy normál méretű autós töltővel ez nem foroghat fenn, különösen, ha üzemképes.
Inkább azzal szoktak gallyra vágni pl autórádiókat, amikor műhelyben, sufniban, itt-ott akkutöltőről járatják, mondván 12V-os. Persze...ha rajta van egy akksi is, de anélkül a töltőfesz felszökik.

Kárt nem okozol ha lekötöd, inkább csak bosszúság visszaállítani a rádiócsatornákat, órát, stb...


Ted Mosby írta:
Nekem azt mondta egy akkumulátors szakember, hogy ha biztosra akarok menni, akkor kössem le legalább az egyik vezetéket, mert a töltés során jeletkező túlfesz tönkretehet dolgokat.

ZOLY írta:
Kőszőnőm szépen a gyors választ!! de ahogy ma megnéztem mindenképpen le kell vennem a + sarut mert kűlönben nem tudom az ősszes kupakot ki venni csak az első három-négyet, a le irás sokat segitett de nekem /2006.02.havi/ fábiám van és annak másképp van az egész,ott ha jól néztem egy kábelel volt át hidalva hogy ne keljen az órát és rádiót újra programozni. megmondom őszintén hogy eddig nem kellett hozá nyulni de nyugodtabb lennék ha tudnám milyen állapotban van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 05, 2010 10:46 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Nekem azt mondta egy akkumulátors szakember, hogy ha biztosra akarok menni, akkor kössem le legalább az egyik vezetéket, mert a töltés során jeletkező túlfesz tönkretehet dolgokat.

ZOLY írta:
Kőszőnőm szépen a gyors választ!! de ahogy ma megnéztem mindenképpen le kell vennem a + sarut mert kűlönben nem tudom az ősszes kupakot ki venni csak az első három-négyet, a le irás sokat segitett de nekem /2006.02.havi/ fábiám van és annak másképp van az egész,ott ha jól néztem egy kábelel volt át hidalva hogy ne keljen az órát és rádiót újra programozni. megmondom őszintén hogy eddig nem kellett hozá nyulni de nyugodtabb lennék ha tudnám milyen állapotban van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 29, 2009 8:56 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Pákozd
Kőszőnőm szépen a gyors választ!! de ahogy ma megnéztem mindenképpen le kell vennem a + sarut mert kűlönben nem tudom az ősszes kupakot ki venni csak az első három-négyet, a le irás sokat segitett de nekem /2006.02.havi/ fábiám van és annak másképp van az egész,ott ha jól néztem egy kábelel volt át hidalva hogy ne keljen az órát és rádiót újra programozni. megmondom őszintén hogy eddig nem kellett hozá nyulni de nyugodtabb lennék ha tudnám milyen állapotban van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 28, 2009 11:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Persze hogy lehet. Én a kupakot sem szoktam kivenni, mert van rajta egy biztonsági lyuk keresztben, tehát bedugózva is levegőzik. Annyira mindenképp érdemes kidugózni h ellenőrizd benne a vízszinteket.
ZOLY írta:
Sziasztok! a kérdésem az lenne lehet e az akumlátort tőlteni ugy hogy nem veszem le a sarukat csak rá rakom a kábelt,azt olvastam hogy a kupakokat mindenképp ki kell csavarni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 28, 2009 9:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Pákozd
Sziasztok! a kérdésem az lenne lehet e az akumlátort tőlteni ugy hogy nem veszem le a sarukat csak rá rakom a kábelt,azt olvastam hogy a kupakokat mindenképp ki kell csavarni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SOS
HozzászólásElküldve: vas. dec. 27, 2009 3:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Igen.

zeus írta:
goes írta:
Asszem 13-a dugókulcs kell, hosszabbítóval. Az akksi tövében van a rögzítő csavar, csak meg kell lazítani és kiemelhető.

Erről lenne szó:

Kép
Kép

Talán a lényeg látszik a képen. Csak ezt az egy csavart kell meglazítani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SOS
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 26, 2009 10:18 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 12, 2008 8:03 pm
Hozzászólások: 40
goes írta:
Asszem 13-a dugókulcs kell, hosszabbítóval. Az akksi tövében van a rögzítő csavar, csak meg kell lazítani és kiemelhető.

Erről lenne szó:

Kép
Kép

Talán a lényeg látszik a képen. Csak ezt az egy csavart kell meglazítani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 09, 2009 9:40 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Mármint egy ideiglenes pótakksira...nehogy vki a 2 pólust egymással kösse össze... :)
hpeter írta:
Sziasztok!
Az én gyári akumám 6 év után szenderült örök nyugalomra. Mától egy Exide dolgozik a motortérben.
A Banner-től olcsóbb kb.: 10e HUF spórolás volt számomra. Mindenkinek javaslom poles javallatát megfogadni és a pólusokat összekötni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 09, 2009 9:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2009 9:22 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
Az én gyári akumám 6 év után szenderült örök nyugalomra. Mától egy Exide dolgozik a motortérben.
A Banner-től olcsóbb kb.: 10e HUF spórolás volt számomra. Mindenkinek javaslom poles javallatát megfogadni és a pólusokat összekötni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 05, 2009 7:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
mindkettő. bár, km helyett inkább üzemórát mondanék.
az aksi szereti ha használják, nem szeret az autóban unatkozni hetekig beindítás nélkül. úgy hogy érdemes néha 1 negyedórára beindítani vagy cseptöltéssel izgatni.
gstibb írta:
Egy számomra érdekes kérdés, egy akksinál egyébként az évek, vagy a megtett km-ek számítanak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 686 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: szabiraab valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség