Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd okt. 16, 2018 3:40 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 712 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 48  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2016 4:18 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7403
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
A 11,3 v az nem töltés, csak merítés. A fesz szabályzó a gyakori hiba forrás.
Azt Te is ki tudod cserélni, és pár ezres tétel.
Ki se kell szedni a generátort, ha érdekel keresek rajzot róla.

https://youtu.be/QtyP7AyZxwg

A felső a szénkefés egység a fesz szabályzó. Néhány csavar..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2016 1:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
mumo írta:
Mutter írta:
sziasztok!
Első indításnál kivillant az akkumulátor ikon a műszerfalon,világítás van szervó is rádió szól,
semmi különös hibát nem figyeltem meg!
lehet feszültségszabályzó mehetett el vagy az aksi adja meg magát!
Mi lehet a hiba merre induljak el a keresésben?
Köszönöm előre is.

Üdv!
Első sorban járó motornál rá kell mérni az akkumulátorra, hogy van töltés. Ennek eredménye adja meg a hibakeresés irányát.



Üdv!

Alakult a dolog úgy ahogy megvan írva műszerfal elsötétedés csak a visszajelző lámpák világítottak világítás elment aksi közben merült aztán menet közben rángatott megis álltam aku lemerült!
Tettem bele egy teljesen feltöltöttet mivel hazáig nem értem el vele!
Kimértem akkusarunál 11,36 v töltés van vissza a generátorról!
Akkufedélen a lemezbiztik rendben nincs repedés!
De ahogy elnéztem még az első gyári generátor lehet benne 185ezer Km ha minden igaz!
Hétfőre be van tervezve irány bolt új generátor vétel!
A szaki 10 alatt nem nagyon nyúl hozzá a javításhoz!
Vag-al még nem mértem néztem semmit így hibakód nélkül vagyok még!
Mit nézzek meg még vagy mérjek mert holnap kinyílik a pénzeszsák lehet akkor!

Előző autónál szintén ugyanígy jártam csapágy és egy dióda csere plusz feszültségszabályzó csere!
Másodikra rá 3 hónapra már nem javíttattam meg megérett a generátor- cserés lett.
Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: vas. máj. 01, 2016 10:26 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 642
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
Mutter írta:
sziasztok!
Első indításnál kivillant az akkumulátor ikon a műszerfalon,világítás van szervó is rádió szól,
semmi különös hibát nem figyeltem meg!
lehet feszültségszabályzó mehetett el vagy az aksi adja meg magát!
Mi lehet a hiba merre induljak el a keresésben?
Köszönöm előre is.

Üdv!
Első sorban járó motornál rá kell mérni az akkumulátorra, hogy van töltés. Ennek eredménye adja meg a hibakeresés irányát.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 30, 2016 7:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
sziasztok!
Első indításnál kivillant az akkumulátor ikon a műszerfalon,világítás van szervó is rádió szól,
semmi különös hibát nem figyeltem meg!
lehet feszültségszabályzó mehetett el vagy az aksi adja meg magát!
Mi lehet a hiba merre induljak el a keresésben?
Köszönöm előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 29, 2015 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 30, 2015 10:20 am
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Autó: Skoda Fabia 1.4 16v Elegance
Csabaa írta:
Hegyiember írta:
Sziasztok, kis segítséget kérnék.

"Kutyuli" nem indult ma este, így ránéztem az akksira 12,1.
Saru le, töltő rá.
Az autó 2007-es 1.4 16v Benzin, az akksi gyári.
Szerintem ennyit bírt, a másiknál is 8 év után halt meg a gyári akksija.
Idáig minden oké, de néztem, hogy itt nem olyan egyszerű kivenni az akksit. Ezért is töltöm a helyén.

Az akksi tetején van a kábel elosztó azt miként lehet leszerelni? Néztem a kezelési könyvet, de ott egyszerűen elirányítottak egy skoda szervízbe. Ez most kivitelezhetetlen.
Új akksi holnapra meglesz, nem szórakozok vele, meg reggel mennie is kéne "kutyulinak", de tanácstalan vagyok miként szedjem ki.
Mondjuk tök sötét volt, sokat nem láttam lámpafénynél.

Köszi előre is a segítséget.

Üdv,
Hegyiember

szia

http://www.briskoda.net/forums/topic/22 ... fabia-vrs/

Nagyon szépen köszönöm! :int:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 29, 2015 8:40 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7403
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Hegyiember írta:
Sziasztok, kis segítséget kérnék.

"Kutyuli" nem indult ma este, így ránéztem az akksira 12,1.
Saru le, töltő rá.
Az autó 2007-es 1.4 16v Benzin, az akksi gyári.
Szerintem ennyit bírt, a másiknál is 8 év után halt meg a gyári akksija.
Idáig minden oké, de néztem, hogy itt nem olyan egyszerű kivenni az akksit. Ezért is töltöm a helyén.

Az akksi tetején van a kábel elosztó azt miként lehet leszerelni? Néztem a kezelési könyvet, de ott egyszerűen elirányítottak egy skoda szervízbe. Ez most kivitelezhetetlen.
Új akksi holnapra meglesz, nem szórakozok vele, meg reggel mennie is kéne "kutyulinak", de tanácstalan vagyok miként szedjem ki.
Mondjuk tök sötét volt, sokat nem láttam lámpafénynél.

Köszi előre is a segítséget.

Üdv,
Hegyiember

szia

http://www.briskoda.net/forums/topic/22 ... fabia-vrs/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 29, 2015 8:26 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 30, 2015 10:20 am
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Autó: Skoda Fabia 1.4 16v Elegance
Sziasztok, kis segítséget kérnék.

"Kutyuli" nem indult ma este, így ránéztem az akksira 12,1.
Saru le, töltő rá.
Az autó 2007-es 1.4 16v Benzin, az akksi gyári.
Szerintem ennyit bírt, a másiknál is 8 év után halt meg a gyári akksija.
Idáig minden oké, de néztem, hogy itt nem olyan egyszerű kivenni az akksit. Ezért is töltöm a helyén.

Az akksi tetején van a kábel elosztó azt miként lehet leszerelni? Néztem a kezelési könyvet, de ott egyszerűen elirányítottak egy skoda szervízbe. Ez most kivitelezhetetlen.
Új akksi holnapra meglesz, nem szórakozok vele, meg reggel mennie is kéne "kutyulinak", de tanácstalan vagyok miként szedjem ki.
Mondjuk tök sötét volt, sokat nem láttam lámpafénynél.

Köszi előre is a segítséget.

Üdv,
Hegyiember


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd nov. 03, 2015 6:33 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2009 5:04 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Nógrád megye
Autó: Combi 2002 1.4 16W elegance AUB
Köszönöm a segítséget. :)) Így már egyszerűbb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 02, 2015 8:51 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 640
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
zola77 írta:
Küszöb hegesztésnél az aksit le kell venni, ha jól gondolom? Akkor elszáll minden. Hogy lehet tanítani?


Szia zola77!

Azért olyan sok minden nem "száll el" visszavonhatatlanul, amiért olyan nagy kár lenne :)
Mondjuk a gyári rádió kérni fogja a kódot, a fedélzeti számítógép a rövidtávú számlálói értékét nullázza, a pontos időt be kell állítani, az elektromos ablakemelők végállásait újra kell tanítani...
Ez utóbbira van egyszerű "tanítás", az oldalunkon elérhető:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... kemelo.php
Ha gyári a rádió és nincs meg a kód, az is megoldható, igaz kis utánjárást és pénzt igényel.
Az óra pontos ideje beállítható pillanatok alatt.
A fed.comp. számláló értékeit pedig kivételesen papíron kell feljegyezni :)
(tényleg! ez utóbbira van VAG-COM -os megoldás?)
Akku cserénél pedig akár a szivargyújtón keresztül is kaphat annyi áramot, hogy a fenti "elfeljtések" ne történjenek meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 02, 2015 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1167
,,Aksi cserénél otthon, milyen megoldással lehet megoldani, hogy ne szálljon el a "tudás"?,,

Bika alat čerelni a akšit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 02, 2015 3:14 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2009 5:04 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Nógrád megye
Autó: Combi 2002 1.4 16W elegance AUB
Üdv.

2, aksis kérdésem lenne. Ami talán 3.
Küszöb hegesztésnél az aksit le kell venni, ha jól gondolom? Akkor elszáll minden. Hogy lehet tanítani?
Aksi cserénél otthon, milyen megoldással lehet megoldani, hogy ne szálljon el a "tudás"?

Köszi
Zola


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd aug. 25, 2015 9:19 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 13, 2014 4:09 pm
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fábia kombi 1,4 16V 74KW BBZ 2005
Csabaa írta:
knuckle írta:
Lekopogom, de még -18fokban is pöcc röff indult eddig mindig :)

Akkor tolódik a dolog generátor felé..


bakker, akkor csatlakozó vizsgálat, aztán valami terheléses teszt kellene?
azt meg majd csak VAG-gal lehet rendesen gondolom :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd aug. 25, 2015 9:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7403
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
knuckle írta:
Lekopogom, de még -18fokban is pöcc röff indult eddig mindig :)

Akkor tolódik a dolog generátor felé..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd aug. 25, 2015 9:08 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 13, 2014 4:09 pm
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fábia kombi 1,4 16V 74KW BBZ 2005
Csabaa írta:
knuckle írta:
megnézem akkor a csatlakozót, és megtisztítom ha kell. bár nekem is gyanús volt, hogy talán kevés a kraft neki, miután láttam, hogy 44-es cucc van benne...
illetve ugye gondolom pláne ajánlott akkor a legalább 55-ös akku, mert nekem meg Xenon pilácsom is van ráadásul.
most rendeltem VAG kábelt, talán 2 hét mire megjön, ha mázlim van.
akkor törlöm a hibakódokat, és meglátom visszajön-e újra. addig is megtisztítom a csatit, ha kell egyáltalán, bár nekem úgy tűnt nincs semmi ganaj rajta kívülről sem felcsapódva, de ettől még lehet belülről oxidált.

Meg a másik volt egy alacsony akufeszültség kódod is, egy reggeli nehézkesebb indítózás..Ezért csatlakozások, aksi, utána nézném meg csak a generátort.
Mondjuk a feszszabályzót kimérni nem lehet, de cserélni mondjuk nagyon könnyű.
Egy tuti jó kölcsön aksival azért megnézhetnéd ha tudod, egyből kiderülne ha a generátor vacakol.

Elég nehéz a töltés kört tesztelni, hiába vannak meg a feszültségek, terhelni kellene ,hogy nagy áram folyjon, ezt nem könnyű szimulálni.


Lekopogom, de még -18fokban is pöcc röff indult eddig mindig :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
HozzászólásElküldve: kedd aug. 25, 2015 9:02 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7403
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
knuckle írta:
megnézem akkor a csatlakozót, és megtisztítom ha kell. bár nekem is gyanús volt, hogy talán kevés a kraft neki, miután láttam, hogy 44-es cucc van benne...
illetve ugye gondolom pláne ajánlott akkor a legalább 55-ös akku, mert nekem meg Xenon pilácsom is van ráadásul.
most rendeltem VAG kábelt, talán 2 hét mire megjön, ha mázlim van.
akkor törlöm a hibakódokat, és meglátom visszajön-e újra. addig is megtisztítom a csatit, ha kell egyáltalán, bár nekem úgy tűnt nincs semmi ganaj rajta kívülről sem felcsapódva, de ettől még lehet belülről oxidált.

Meg a másik volt egy alacsony akufeszültség kódod is, egy reggeli nehézkesebb indítózás..Ezért csatlakozások, aksi, utána nézném meg csak a generátort.
Mondjuk a feszszabályzót kimérni nem lehet, de cserélni mondjuk nagyon könnyű.
Egy tuti jó kölcsön aksival azért megnézhetnéd ha tudod, egyből kiderülne ha a generátor vacakol.

Elég nehéz a töltés kört tesztelni, hiába vannak meg a feszültségek, terhelni kellene ,hogy nagy áram folyjon, ezt nem könnyű szimulálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 712 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 48  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség