az aksi állapotáról csak terhelés vizsgálóval lehet érdemlegeset mondani.
(a feszültség még meglehet de az amper már kevés)
szal a feszmérő kevés ha már mutat csökkenést azt már észreveszed inditáskor is
egyébént 1 teljesen feltöltött cella kb 2.1 volt
tehát 2.1*6=12.6 volt, 1.9 voltnál már lemerült
egyébként sima töltövel is mehet a zselés!
palika írta:
Töfe írta:
A 2005 júniusi Fábiámban még a gyári AKUMA 44 Ah-ás akksi van.Gondozásmentes,a visszajelző zölden "világít".Még sosem volt töltve.Most szerintem ráférne, mert azt vettem észre,hogy alapjáraton a jobb hátsó ülés tájékán valami zúg.Ezt eddig még nem vettem észre.Szerintem az üzemanyag szivattyú,ha egyáltalán az ott van.Azért tippelek erre,mert amikor kinyitom az ajtót, a szivattyú beindul egy kicsit.Ha az indexet is használom a villogásokkor szinte lefogja a szivattyút.Ezért gondolom,hogy tölteni kellene.Valaki azt mondta,hogy ezeket az akksikat csak különleges töltővel lehet.Igaz ez?
Szia. Elöször sztem méresd be az akumlátort. Ezt akárhol be tudod méretni ahol akkumlátort árulnak.(persze nem tesco-ra vagy metró-ra gondolok).
Én ugy tudom h álló motornál 12,95 körüli értéket kell mérni, járó motornál meg 14,2 körüli érték az optimális.Ha ezeket vagy ehez hasonló értékeket kapsz akkor máshol van a hiba.