Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Akkumulátor
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=343
Oldal: 1 / 49

Szerző:  hubo44 [ csüt. jún. 20, 2019 12:06 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Harcos88 írta:
Szia! Igen világít az ikon. Csak nehezen indítja be.az előző akksival is ezt csinálta,utána már egyáltalán nem indította be. Most vettem 2019.06.09.én az Exide akksit. ami 53Ah 540 indítóárammal rendelkezik. De mikor kihozták nekem nagyon poros volt az akksi,elősző erre gyanakodtam,de nem hinném hogy egy hét alatt lemerül maximum ha nincsen töltés.Nem tudom sajnos. Ha a generátor rossza annak vannak előjelei vagy,csak szimplán nem tölti vissza az akksit .Szóval csak indításnál van ez. de félek hogy ezt az akksi is lemerül. az indiítózástól nem tudom sajnos.


1 voltmeterel merd le meňit tôlt az a bistoš a tôbi az čak talalgatašok!
akar meik muhejbe 1perc alat le merik ha ninč keznel iješmid.

Szerző:  Harcos88 [ csüt. jún. 20, 2019 10:42 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Szia! Igen világít az ikon. Csak nehezen indítja be.az előző akksival is ezt csinálta,utána már egyáltalán nem indította be. Most vettem 2019.06.09.én az Exide akksit. ami 53Ah 540 indítóárammal rendelkezik. De mikor kihozták nekem nagyon poros volt az akksi,elősző erre gyanakodtam,de nem hinném hogy egy hét alatt lemerül maximum ha nincsen töltés.Nem tudom sajnos. Ha a generátor rossza annak vannak előjelei vagy,csak szimplán nem tölti vissza az akksit .Szóval csak indításnál van ez. de félek hogy ezt az akksi is lemerül. az indiítózástól nem tudom sajnos.

Szerző:  ayala [ csüt. jún. 20, 2019 10:03 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

generátor?
ha ráadod a gyújtást, világít az akksi ikon?

Szerző:  Harcos88 [ csüt. jún. 20, 2019 7:43 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Üdvözlet! Olyan kérdéssel fordulnék felétek hogy sajnos lemerült az előző akksim. (Jász Akku) 55AH volt 2,5éves. Namár most vettem bele egy Exide 53Ah 540-es akksit,és ma probléma az lenne hogy nehezen indítja ez az "Új" akksi a kocsit, 9napja vettem.Mire Gyanakodhatnék? öreg volt az akku vagy valami más probléma is fent állhat. Önidító teker,vagyis működik. Várom megisztelő válaszotokat!

Szerző:  hubo44 [ csüt. máj. 23, 2019 11:43 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Gabesz írta:
Márkára mi ajánlott? Varta?


ast beselik hod a exide job.

Szerző:  Gabesz [ csüt. máj. 23, 2019 11:20 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Márkára mi ajánlott? Varta?

Szerző:  hubo44 [ csüt. máj. 23, 2019 10:38 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Gabesz írta:
Milyen akkut érdemes venni? Jelenleg 56Ah Perionom van! Az hibának számít akkuügyileg ha 3-4 hete nem volt beindítva a kocsi és nem is tudtam indítani töltés nélkül? Ha nagyobb akkut vennék a generátor bírná? 1.4 16V 74kW BBZ klímás. Kösz!


a alternatorba van regulator eš el visi ňugotan a 90ah bartit iš. 60-65ah jol ešik neki.

Szerző:  Gabesz [ csüt. máj. 23, 2019 10:18 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Milyen akkut érdemes venni? Jelenleg 56Ah Perionom van! Az hibának számít akkuügyileg ha 3-4 hete nem volt beindítva a kocsi és nem is tudtam indítani töltés nélkül? Ha nagyobb akkut vennék a generátor bírná? 1.4 16V 74kW BBZ klímás. Kösz!

Szerző:  Szesze [ vas. jan. 06, 2019 9:34 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Csabaa írta:
gyula11 írta:
Ki milyen aksit javasol Fábiába?Nemrég vettük a kocsit és most a hidegbe nagyon
nehezen indul szinte mintha le lenne merülve 2-3 inditás után be indul utánna már
nincs gond de a reggeli indítás elég necces

Szia
Azért nem csak az aksitól függ az indulás.Az olaj és az üzemanyag is számít..
Én exide-t vettem:
https://akkugarancia.hu/termek/exide-pr ... mulator-j/

igen 61Ah-t, az 1.2-es 12 szelepeshez. :)
Csabám te aztán tudod mi a minőség!!!Én is ezt vettem csak gyári Economy változatát!

Szerző:  Csabaa [ vas. jan. 06, 2019 7:43 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

gyula11 írta:
Ki milyen aksit javasol Fábiába?Nemrég vettük a kocsit és most a hidegbe nagyon
nehezen indul szinte mintha le lenne merülve 2-3 inditás után be indul utánna már
nincs gond de a reggeli indítás elég necces

Szia
Azért nem csak az aksitól függ az indulás.Az olaj és az üzemanyag is számít..
Én exide-t vettem:
https://akkugarancia.hu/termek/exide-pr ... mulator-j/

igen 61Ah-t, az 1.2-es 12 szelepeshez. :)

Szerző:  gyula11 [ vas. jan. 06, 2019 7:16 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Ki milyen aksit javasol Fábiába?Nemrég vettük a kocsit és most a hidegbe nagyon
nehezen indul szinte mintha le lenne merülve 2-3 inditás után be indul utánna már
nincs gond de a reggeli indítás elég necces

Szerző:  hubo44 [ vas. júl. 01, 2018 9:21 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Natika írta:
Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
2004-es fábia kombim van és a müszerfalon kijelez az akumlátor jel ékszij az ujj és a motor 1000-és 1500.közöttingadozik mi lehet a jelenség???

meg kel merni meňit tôlt.

Szerző:  Natika [ vas. júl. 01, 2018 7:41 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
2004-es fábia kombim van és a müszerfalon kijelez az akumlátor jel ékszij az ujj és a motor 1000-és 1500.közöttingadozik mi lehet a jelenség???

Szerző:  hubo44 [ hétf. márc. 12, 2018 8:30 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

radio100jozsi írta:
hubo44 írta:
radio100jozsi írta:
Sziasztok!

14 éves korában megváltam a Fábiámtól, sima 1.2-es 40 kW-os ECO felszereltségű volt, de ami a lényeg, soha nem volt benne cserélve akkumulátor, végig a gyári Varta akkumulátor volt benne, ami még a kinti mínuszokban sem volt soha baja. Tudom, anno mikor írtam, csodálkoztak is páran rajta, de hát ez a nagyszerűsége az ECO-nak is, hogy semmi elektronikai cucc nincs benne, ami zabálná azt. Annak külön örülök, hogy az új kocsimban is Varta van, viszont ebben már nyakig elektornikai cuccokkal van megpakolva, hát kíváncsi leszek ez meddig bírja. Mivel rokon vette meg a Fábiát, így kíváncsian várom meddig bírja még az akkumulátora.

eš mire čerelted le?


OFF Új 2018-as Toyota Yaris 1.5 benzines 111 LE, 6 fokozatos manuális váltós. ON Az oka, hogy méretében ugyan akkora, mint a Fabia volt, viszont ár-érték arányában és felszereltségében jobb, mint egy új Fabia, így márkát váltottam a Skoda Favorit, VW Poló és Skoda Fabia után. Aztán meglátjuk mi lesz a tapasztalat, azaz pozitív-e, mint a Fabia esetében amit 2 évesen vettem a Weltautonál 1,5 millióért 18 ezer km-el, és 12 év használat után adtam el 163 ezer km-el kiváló motorral. Minden esetben 10 ezer km-enként cserélt 5w-40-es motorolaj volt benne, nagyon megbízható, és szuper motor volt ez a 6V-s 40 kW-os, soha semmi baja nem volt, minden pöpecül ment benne. Azok a motorbeli típushibák, amikről itt olvastam, soha nem fordultak elő a motornál.

akor šok serenčet a uj kočihoz.

Szerző:  radio100jozsi [ hétf. márc. 12, 2018 8:16 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Akkumulátor

hubo44 írta:
radio100jozsi írta:
Sziasztok!

14 éves korában megváltam a Fábiámtól, sima 1.2-es 40 kW-os ECO felszereltségű volt, de ami a lényeg, soha nem volt benne cserélve akkumulátor, végig a gyári Varta akkumulátor volt benne, ami még a kinti mínuszokban sem volt soha baja. Tudom, anno mikor írtam, csodálkoztak is páran rajta, de hát ez a nagyszerűsége az ECO-nak is, hogy semmi elektronikai cucc nincs benne, ami zabálná azt. Annak külön örülök, hogy az új kocsimban is Varta van, viszont ebben már nyakig elektornikai cuccokkal van megpakolva, hát kíváncsi leszek ez meddig bírja. Mivel rokon vette meg a Fábiát, így kíváncsian várom meddig bírja még az akkumulátora.

eš mire čerelted le?


OFF Új 2018-as Toyota Yaris 1.5 benzines 111 LE, 6 fokozatos manuális váltós. ON Az oka, hogy méretében ugyan akkora, mint a Fabia volt, viszont ár-érték arányában és felszereltségében jobb, mint egy új Fabia, így márkát váltottam a Skoda Favorit, VW Poló és Skoda Fabia után. Aztán meglátjuk mi lesz a tapasztalat, azaz pozitív-e, mint a Fabia esetében amit 2 évesen vettem a Weltautonál 1,5 millióért 18 ezer km-el, és 12 év használat után adtam el 163 ezer km-el kiváló motorral. Minden esetben 10 ezer km-enként cserélt 5w-40-es motorolaj volt benne, nagyon megbízható, és szuper motor volt ez a 6V-s 40 kW-os, soha semmi baja nem volt, minden pöpecül ment benne. Azok a motorbeli típushibák, amikről itt olvastam, soha nem fordultak elő a motornál.

Oldal: 1 / 49 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/