Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. szept. 19, 2018 7:00 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 250 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 25, 2013 5:10 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
Hát így vissza gondolva lehet én néztem el elsőre. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 24, 2013 10:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 01, 2008 10:13 pm
Hozzászólások: 68
Keksz írta:
Nah végre siker van. :)
3,5 óra alatt sikerült bekötnöm!Viszont egy részen nagyon megszivatott mert a T23a/6 csatin nem működött ekkor majdnem elsírtam magam :) Már szinte feladtam de próbaként pár helyet kipróbáltam hátha és utolsóként a mellette levő a T23a/5 csati lett a jó azzal működik! :D :D Indexeket is bekötöttem viszont mivel rám sötétedett a rezgő érzékelőt és az ultrahangos szenzort máskor kötöm be.
Még egyszer köszönöm a segítségeteket nélkületek nem ment volna! :)

Keksz írta:
Norbi írta:
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?


A 18a/6-os csatlakozó az ajtónyitás mikrokapcsolóról érkező jel bemeneti lába. A kapcsoló bontott állásában az ajtó zárva, zárt állásában az ajtó nyitva van. Ez a jel a központi elektronikába fut.
A nyitás illetve zárás jel a központi zár elektronikájába érkezik a T23a/6-os csatlakozón keresztül.
Ezt közvetlenül testre húzva a zárak záródnak, 180 ohmos ellenállással testre húzva a zárak nyitnak. Ebből a feszültség külömbségből tudja az elektronika, hogy zárnia vagy nyitnia kell.
12V-nál az ellenálláson átfolyó áram 66mA így az ellenálláson disszipáló teljesítmény 0.8W.
Aztaa, nagyon szépen köszönöm így már minden érthető. Ha nem találok szerelőt lehet én csinálom meg. Köszönöm mindenkinek a segítséget, majd írok hogy milyen lett.


Gratulálok, örülök, hogy segíthettem. :)
Érdekes, hogy T23a/6-os lábon nem működik.Ez a vezető oldali bemeneti jelek csatlakozó pontja, a T23a/5 az anyós oldalié.
Sok örömöt a használatához!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 24, 2013 8:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
Nah végre siker van. :)
3,5 óra alatt sikerült bekötnöm!Viszont egy részen nagyon megszivatott mert a T23a/6 csatin nem működött ekkor majdnem elsírtam magam :) Már szinte feladtam de próbaként pár helyet kipróbáltam hátha és utolsóként a mellette levő a T23a/5 csati lett a jó azzal működik! :D :D Indexeket is bekötöttem viszont mivel rám sötétedett a rezgő érzékelőt és az ultrahangos szenzort máskor kötöm be.
Még egyszer köszönöm a segítségeteket nélkületek nem ment volna! :)

Keksz írta:
Norbi írta:
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?


A 18a/6-os csatlakozó az ajtónyitás mikrokapcsolóról érkező jel bemeneti lába. A kapcsoló bontott állásában az ajtó zárva, zárt állásában az ajtó nyitva van. Ez a jel a központi elektronikába fut.
A nyitás illetve zárás jel a központi zár elektronikájába érkezik a T23a/6-os csatlakozón keresztül.
Ezt közvetlenül testre húzva a zárak záródnak, 180 ohmos ellenállással testre húzva a zárak nyitnak. Ebből a feszültség külömbségből tudja az elektronika, hogy zárnia vagy nyitnia kell.
12V-nál az ellenálláson átfolyó áram 66mA így az ellenálláson disszipáló teljesítmény 0.8W.
Aztaa, nagyon szépen köszönöm így már minden érthető. Ha nem találok szerelőt lehet én csinálom meg. Köszönöm mindenkinek a segítséget, majd írok hogy milyen lett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 23, 2013 5:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
Norbi írta:
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?


A 18a/6-os csatlakozó az ajtónyitás mikrokapcsolóról érkező jel bemeneti lába. A kapcsoló bontott állásában az ajtó zárva, zárt állásában az ajtó nyitva van. Ez a jel a központi elektronikába fut.
A nyitás illetve zárás jel a központi zár elektronikájába érkezik a T23a/6-os csatlakozón keresztül.
Ezt közvetlenül testre húzva a zárak záródnak, 180 ohmos ellenállással testre húzva a zárak nyitnak. Ebből a feszültség külömbségből tudja az elektronika, hogy zárnia vagy nyitnia kell.
12V-nál az ellenálláson átfolyó áram 66mA így az ellenálláson disszipáló teljesítmény 0.8W.
Aztaa, nagyon szépen köszönöm így már minden érthető. Ha nem találok szerelőt lehet én csinálom meg. Köszönöm mindenkinek a segítséget, majd írok hogy milyen lett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 22, 2013 11:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 01, 2008 10:13 pm
Hozzászólások: 68
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?


A 18a/6-os csatlakozó az ajtónyitás mikrokapcsolóról érkező jel bemeneti lába. A kapcsoló bontott állásában az ajtó zárva, zárt állásában az ajtó nyitva van. Ez a jel a központi elektronikába fut.
A nyitás illetve zárás jel a központi zár elektronikájába érkezik a T23a/6-os csatlakozón keresztül.
Ezt közvetlenül testre húzva a zárak záródnak, 180 ohmos ellenállással testre húzva a zárak nyitnak. Ebből a feszültség külömbségből tudja az elektronika, hogy zárnia vagy nyitnia kell.
12V-nál az ellenálláson átfolyó áram 66mA így az ellenálláson disszipáló teljesítmény 0.8W.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 22, 2013 8:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
Kacsla írta:
Biztos hogy be lehet kötni!!Nekem az kötötte be akitől vettem a vaterán Kb 3-órát gyakorolt vele pedig már bekötött egy párat
,a rajzom ugyan olyan mint a tiéd!
Keksz írta:
Kacsla írta:
Szia! Itt is nézd meg http://www.passatplus.de/sonstiges/skoda_fabia/ állítólag a nyitás és a zárás jele ugyanazon a vezetéken megy csak be van építve egy 180ohm-os ellenállás,na ezért fizettem én a szerelőnek,mégmeg olyannak aki érti az ilyesmit 10000-magyar forintot!Féltem hogy sokkal többe lesz ha valamit elbarmolok
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?
Délután ezt megnézem köszi meg az ellenállás tippet is. Egyébként rendes autóvillamosság szerelőhöz vittem ő mondta hogy nem lehet bekötni. :( Most keresek másik szerelőt.


Arra esetleg van tipped vagy valakinek hogy a 180 ohmos ellenállás hány wattos kell legyen???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 22, 2013 6:12 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 03, 2010 6:19 pm
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar 2002 1,4MpI AME
Biztos hogy be lehet kötni!!Nekem az kötötte be akitől vettem a vaterán Kb 3-órát gyakorolt vele pedig már bekötött egy párat
,a rajzom ugyan olyan mint a tiéd!
Keksz írta:
Kacsla írta:
Szia! Itt is nézd meg http://www.passatplus.de/sonstiges/skoda_fabia/ állítólag a nyitás és a zárás jele ugyanazon a vezetéken megy csak be van építve egy 180ohm-os ellenállás,na ezért fizettem én a szerelőnek,mégmeg olyannak aki érti az ilyesmit 10000-magyar forintot!Féltem hogy sokkal többe lesz ha valamit elbarmolok
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?
Délután ezt megnézem köszi meg az ellenállás tippet is. Egyébként rendes autóvillamosság szerelőhöz vittem ő mondta hogy nem lehet bekötni. :( Most keresek másik szerelőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 22, 2013 10:17 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
Kacsla írta:
Szia! Itt is nézd meg http://www.passatplus.de/sonstiges/skoda_fabia/ állítólag a nyitás és a zárás jele ugyanazon a vezetéken megy csak be van építve egy 180ohm-os ellenállás,na ezért fizettem én a szerelőnek,mégmeg olyannak aki érti az ilyesmit 10000-magyar forintot!Féltem hogy sokkal többe lesz ha valamit elbarmolok
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?
Délután ezt megnézem köszi meg az ellenállás tippet is. Egyébként rendes autóvillamosság szerelőhöz vittem ő mondta hogy nem lehet bekötni. :( Most keresek másik szerelőt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 22, 2013 10:02 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 03, 2010 6:19 pm
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar 2002 1,4MpI AME
Szia! Itt is nézd meg http://www.passatplus.de/sonstiges/skoda_fabia/ állítólag a nyitás és a zárás jele ugyanazon a vezetéken megy csak be van építve egy 180ohm-os ellenállás,na ezért fizettem én a szerelőnek,mégmeg olyannak aki érti az ilyesmit 10000-magyar forintot!Féltem hogy sokkal többe lesz ha valamit elbarmolok
Keksz írta:
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 21, 2013 8:12 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
die nadel írta:


Hát igen mi is ez alapján kerestük de csak annyira jöttünk rá hogy pl a 18a/6 a bemeneti jel ahová a zárást kötné de hová kössük a nyitás jelet??
Konkrétan nekem az kellene hogy a nyitás és zárás jelet hová kössem!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 21, 2013 6:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
Hátha ez segít:
http://kepfeltoltes.hu/view/130421/K_zponti_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2013 8:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
Sziasztok
Ez a topik nem nagyon megy de leírom a bajom hátha valaki tud valamit segíteni.
Még mindig szívok az autóriasztó beszerelésével elvittem egy villamossági szerelőhöz hogy bekösse de azt mondta nem tudja bekötni mert a kp.zár kapcsolónál csak nyitási jelet talált zárást nem .
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/riaszt_1_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg így kellene kötni nekem meg próbált valamit magyarázni a canbusról is de azt már nem értettem.Valaki meg tudná mondani melyik pontra kellene kötni esetleg?Én itt keresgéltem:
http://kepfeltoltes.hu/view/130420/K_zponti_z_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: központizár-táviránítósra csere
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 05, 2013 10:42 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 05, 2013 7:38 am
Hozzászólások: 3
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a Fábiánál a sima központizár vezérlőt hogyan lehet a távirányítósra cserélni? A központi modul pontosan hol van elhelyezve ill. a meglévő vezetékeket ugyan úgy vissza kell kötni mint volt vagy másképp?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2013 8:56 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 8:50 am
Hozzászólások: 13
Sziasztok,

Van egy kis problémám:

Meta riasztó van az autóban, a távirányító nem nagyon akarta nyitni, ezért elemet cseréltem, de most még rosszabb a helyzet, kb. 20 nyomkodás után talán nyitja/zárja.

Hol lehet a hiba?

Köszi!

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2012 9:44 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
oké.....:)))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 250 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség