Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. júl. 06, 2020 6:51 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3473 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 232  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 25, 2020 8:29 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2016 8:06 pm
Hozzászólások: 12
Autó: 2001 Fabia 1.4 MPI AME
Üdv Mindenkinek!

Néhány év küzdelem után, még mindig melegen nehezebben indul a kocsi mint szerintem kellene. Fabia 1.4 AME 2001.
Valaki meg tudná mondani, hogy a VCDS Motor 131-es mérőcsoportjában milyen hőmérsékleteket látok? Az első a víz hőfok. A 2. 3. érték viszont számomra nem ismert helyről van. És szintén motor 34-es mérőcsoport második (elvileg katalizátor hőmérséklet)értéke nálam fix -32 fok, ez rendjén való, előre megadott érték? Ugye ez még csak egy szondás, katalizátor után már nincs lambda.

Segítő, építő hozzászólásokat előre köszönöm. (az eddig meglátogatott szervízek, 1:ez ilyen, 2:minden rendben van válaszokat adták)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 14, 2020 7:38 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 9:10 am
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fábia 1.4 16V BBZ
Sziasztok!

Gondolom egyeseknek lerágott csont, de pillangószelep alapbeállítást szeretnék csinálni és ehhez kéne egy kis segítség. Az autó Fabia I. 1.4 16 V BBZ marelli vezérlős. Vettem egy őskövület kék KKL VAG-COM kábelt. Ehhez adtak egy VAG-COM szoftvert (409.1), kiolvasni tudok vele, de az alapbeállítást nem csinálta meg, mert nem regisztrált a szoftver.

Kérdés: Pár hozzászólással lejjebb találtam egy "Boris" féle törést, aminek a működését nem értem. Írja a readme-ben, hogy mit hova másoljak stb, de én odáig jutottam, hogy a crack.exe-t meglöktem, megmutattam neki hol van a VAG-COM programom, aztán azóta azt írja ki a VAG-COM, hogy registered és van benne egy szám. Akkor most öröm és boldogság? Ennyi? Fog működni a pillangószelep alapbeállítás? (A Boris féle fájlokban nem értem, hogy a többi hóbelebanc mire jó?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 11, 2020 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 410
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
krisztianperei írta:
feketete írta:
krisztianperei írta:
Sziasztok!

Adott egy 2010-es Fabia II 1.6TDI amin szeretnék néhány kényelmi funkciót átállítani. Ajtózárás indulás után, összes ajtó nyitása a távirányítón lévő nyitó gomb egyszeri megnyomásával stb... Van egy VAG-KKL 409.1-es kábelem, ch340c chippel szerelve. A chipgyártó honlapjáról letöltött 64bites rendszerre telepíthető driverrel próbálkozom Win10 alatt. A nemrég linkelt VAG-COM prorammal próbálkoztam, de nem kommunikál egyetlen modullal sem, próbálkozik a letöltéssel, de timeouttal megszakítja a folyamatot minden esetben. A com port teszt a programon belül lefut hiba nélkül.
Kérdésem, hogy egyáltalán ezzel a kábellel van-e esély arra, hogy akár csak egy hibakód kiolvasást is végre lehessen hajtani? Netán azt a pár beállítást megejteni, amit fent írtam, vagy abszolút felejtős? Ha ez utóbbi van, akkor milyen kábel-program kombinációval érdemes ennek nekiállni? Illetve lehetséges-e a DPF-et kényszerített regenerációra kapcsolni diagnosztikából?

Köszönöm!


kb 2005 évjáratig müködik . ujabb verzio kell


Milyen kábel lenne számomra megfelelő?



Vag-com Vcds 19.6.1 ez nem szabadfelhasználásu lopott ( feltört) nagyon valószínü nem frissithető netre nem szabad kötni ( biztos adnak hozzá leírást hogyan müködik)

https://www.lealkudtuk.hu/vag-com-vcds- ... gK4NfD_BwE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 11, 2020 6:51 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 11, 2020 5:10 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.6TDI Elegance CAYB
feketete írta:
krisztianperei írta:
Sziasztok!

Adott egy 2010-es Fabia II 1.6TDI amin szeretnék néhány kényelmi funkciót átállítani. Ajtózárás indulás után, összes ajtó nyitása a távirányítón lévő nyitó gomb egyszeri megnyomásával stb... Van egy VAG-KKL 409.1-es kábelem, ch340c chippel szerelve. A chipgyártó honlapjáról letöltött 64bites rendszerre telepíthető driverrel próbálkozom Win10 alatt. A nemrég linkelt VAG-COM prorammal próbálkoztam, de nem kommunikál egyetlen modullal sem, próbálkozik a letöltéssel, de timeouttal megszakítja a folyamatot minden esetben. A com port teszt a programon belül lefut hiba nélkül.
Kérdésem, hogy egyáltalán ezzel a kábellel van-e esély arra, hogy akár csak egy hibakód kiolvasást is végre lehessen hajtani? Netán azt a pár beállítást megejteni, amit fent írtam, vagy abszolút felejtős? Ha ez utóbbi van, akkor milyen kábel-program kombinációval érdemes ennek nekiállni? Illetve lehetséges-e a DPF-et kényszerített regenerációra kapcsolni diagnosztikából?

Köszönöm!


kb 2005 évjáratig müködik . ujabb verzio kell


Milyen kábel lenne számomra megfelelő?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 11, 2020 5:57 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 410
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
krisztianperei írta:
Sziasztok!

Adott egy 2010-es Fabia II 1.6TDI amin szeretnék néhány kényelmi funkciót átállítani. Ajtózárás indulás után, összes ajtó nyitása a távirányítón lévő nyitó gomb egyszeri megnyomásával stb... Van egy VAG-KKL 409.1-es kábelem, ch340c chippel szerelve. A chipgyártó honlapjáról letöltött 64bites rendszerre telepíthető driverrel próbálkozom Win10 alatt. A nemrég linkelt VAG-COM prorammal próbálkoztam, de nem kommunikál egyetlen modullal sem, próbálkozik a letöltéssel, de timeouttal megszakítja a folyamatot minden esetben. A com port teszt a programon belül lefut hiba nélkül.
Kérdésem, hogy egyáltalán ezzel a kábellel van-e esély arra, hogy akár csak egy hibakód kiolvasást is végre lehessen hajtani? Netán azt a pár beállítást megejteni, amit fent írtam, vagy abszolút felejtős? Ha ez utóbbi van, akkor milyen kábel-program kombinációval érdemes ennek nekiállni? Illetve lehetséges-e a DPF-et kényszerített regenerációra kapcsolni diagnosztikából?

Köszönöm!


kb 2005 évjáratig müködik . ujabb verzio kell


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 11, 2020 5:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 11, 2020 5:10 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.6TDI Elegance CAYB
Sziasztok!

Adott egy 2010-es Fabia II 1.6TDI amin szeretnék néhány kényelmi funkciót átállítani. Ajtózárás indulás után, összes ajtó nyitása a távirányítón lévő nyitó gomb egyszeri megnyomásával stb... Van egy VAG-KKL 409.1-es kábelem, ch340c chippel szerelve. A chipgyártó honlapjáról letöltött 64bites rendszerre telepíthető driverrel próbálkozom Win10 alatt. A nemrég linkelt VAG-COM prorammal próbálkoztam, de nem kommunikál egyetlen modullal sem, próbálkozik a letöltéssel, de timeouttal megszakítja a folyamatot minden esetben. A com port teszt a programon belül lefut hiba nélkül.
Kérdésem, hogy egyáltalán ezzel a kábellel van-e esély arra, hogy akár csak egy hibakód kiolvasást is végre lehessen hajtani? Netán azt a pár beállítást megejteni, amit fent írtam, vagy abszolút felejtős? Ha ez utóbbi van, akkor milyen kábel-program kombinációval érdemes ennek nekiállni? Illetve lehetséges-e a DPF-et kényszerített regenerációra kapcsolni diagnosztikából?

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 25, 2020 7:46 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 410
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
joededy írta:
feketete írta:
joededy írta:
Szevasztok!
A fiam BME motoros kombija időnként alapjáraton a második henger kihagy,leáll.
Kiolvasva:Égésszámláló kimaradás.
Mit jelent ez?


a kettes henger néha nem megy ez lehet gyujtás vagy üzemanyag hiba
lehet túl nagy gyertya hézag a nagy szervíz intervallum és hosszu gyertyacsere periodus miatt elég a gyertya ( nagy hézag ) ezeket érdemes cserélni a nagy hézag miatt meg tönkremegy a gyujtótrafó . érdemes a trafokat megcserélni és ha a hiba megy a kettes trafójával akkor trafó csere gyertyát mindenképpen cserélni. Az üzemanyag itt gyárilag szegény a keverék ha falsot szív már nem müködik az adott henger. Érdemes a karter szellőző szelep gumiját megnézni ez ki szokott szakadni csak a komplet szellőzőszeleppel lehet cserélni. sajna membránt nem lehet hozzá kapni.


Szia
Köszönöm,megvizsgáljuk a felsoroltakat.



üzemanyag nyomást is érdemes lenne megmérni . hidegen mennyi az olajnyomás indítás előtt
normál esetben először a bal ajtó kinyitásakor bug föl a benzinpumpa másodszor a gyujtás ráadásakor.

indítás előtt érdemes megvárni míg teljesen feláll a nyomás a benzinrendszerben és utánna indítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 25, 2020 5:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 19, 2010 8:57 am
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Helvécia 2001 1.4 MPI AZE
feketete írta:
joededy írta:
Szevasztok!
A fiam BME motoros kombija időnként alapjáraton a második henger kihagy,leáll.
Kiolvasva:Égésszámláló kimaradás.
Mit jelent ez?


a kettes henger néha nem megy ez lehet gyujtás vagy üzemanyag hiba
lehet túl nagy gyertya hézag a nagy szervíz intervallum és hosszu gyertyacsere periodus miatt elég a gyertya ( nagy hézag ) ezeket érdemes cserélni a nagy hézag miatt meg tönkremegy a gyujtótrafó . érdemes a trafokat megcserélni és ha a hiba megy a kettes trafójával akkor trafó csere gyertyát mindenképpen cserélni. Az üzemanyag itt gyárilag szegény a keverék ha falsot szív már nem müködik az adott henger. Érdemes a karter szellőző szelep gumiját megnézni ez ki szokott szakadni csak a komplet szellőzőszeleppel lehet cserélni. sajna membránt nem lehet hozzá kapni.


Szia
Köszönöm,megvizsgáljuk a felsoroltakat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 25, 2020 3:22 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 410
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
joededy írta:
Szevasztok!
A fiam BME motoros kombija időnként alapjáraton a második henger kihagy,leáll.
Kiolvasva:Égésszámláló kimaradás.
Mit jelent ez?


a kettes henger néha nem megy ez lehet gyujtás vagy üzemanyag hiba
lehet túl nagy gyertya hézag a nagy szervíz intervallum és hosszu gyertyacsere periodus miatt elég a gyertya ( nagy hézag ) ezeket érdemes cserélni a nagy hézag miatt meg tönkremegy a gyujtótrafó . érdemes a trafokat megcserélni és ha a hiba megy a kettes trafójával akkor trafó csere gyertyát mindenképpen cserélni. Az üzemanyag itt gyárilag szegény a keverék ha falsot szív már nem müködik az adott henger. Érdemes a karter szellőző szelep gumiját megnézni ez ki szokott szakadni csak a komplet szellőzőszeleppel lehet cserélni. sajna membránt nem lehet hozzá kapni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 25, 2020 1:15 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 19, 2010 8:57 am
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Helvécia 2001 1.4 MPI AZE
Szevasztok!
A fiam BME motoros kombija időnként alapjáraton a második henger kihagy,leáll.
Kiolvasva:Égésszámláló kimaradás.
Mit jelent ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 22, 2020 3:32 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7926
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
VW Peti03 írta:
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem vag-commal kapcsolatlan, most tanulgatom, ezért elnézést ha hülyeséget írok vagy kérdezek, kérlek javítsatok ki. :)

Az alany egy 2002/12 havi VW polo 9n, 1.4 Pd Tdi.
Vettem egy kék VAG KKL 409.1 kábelt, kaptam hozzá cd-t rajta egy vag com release 208.1 (magyar) és VCDS HGJ 19.6.2-vel. Feltelepítettem úgy ahogy az útmutatóban írták (kaptam hozzá azt is) és lementem az autóhoz kipróbáni.
Előtte láttam hogy mindenhol azt írtak hogy ki kell kapcsolni a netet, ki is kapcsoltam.
Az autót a gépre dugva először a vag commal próbáltam, több kevesebb sikerrel, ugyanis kiválasztottam hogy mit olvasson, volt ahol sikerült, volt ahol azt írta hogy nem tud csatlakozni.
Aztán a VCDS, azzal még ennyi se sikerült, mert azt írta hogy végezzem el a program első indítása miatt a tesztet, majd ok és mentés. A portot kiválasztottam de nem tudja a tesztet elvégezni. Meg ezt is írta: Interface Status= -99
A gép windows7 64-bit. Lehet az a baj hogy nem 32-es?
Meg olvastam még vmi drivereket, azokat nekem kell külön vagy telepíti automatikusan?

Köszi előre is mindenkinek!

Szia
A vcds egyik 2019-es változata nem hiszem ,hogy menne a tizenéves 409-es kábellel..
A 409-es megy a vcds elődjével a vagcom-al.
A win 64 bites változata problémás lehet, az nem mindenkinél ment.
Nézd meg a 3.11-es változatot ahoz van törés.
Egy hibakód olvasás után, a program által generált számsort kell a crack-be beírni és a kapottat vissza.

https://mega.nz/folder/a8AhBKDL#ATobhStg-M11WgLvbP9q9Q

Ha a 409 kell ahoz Boris írt egy crack-et, a leírásban benne van a telepítés menete.

https://mega.nz/folder/q9JASD5K#DyewKExmvfh922v5cceIaQ

Ezekben a kábelekben ftdi gyármányú chip van. Ez csinálja a pc-hez a soros port illesztést.
Itt vannak a legfrissebb driverek hozzá:
https://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 22, 2020 11:07 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 22, 2020 6:08 pm
Hozzászólások: 13
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem vag-commal kapcsolatlan, most tanulgatom, ezért elnézést ha hülyeséget írok vagy kérdezek, kérlek javítsatok ki. :)

Az alany egy 2002/12 havi VW polo 9n, 1.4 Pd Tdi.
Vettem egy kék VAG KKL 409.1 kábelt, kaptam hozzá cd-t rajta egy vag com release 208.1 (magyar) és VCDS HGJ 19.6.2-vel. Feltelepítettem úgy ahogy az útmutatóban írták (kaptam hozzá azt is) és lementem az autóhoz kipróbáni.
Előtte láttam hogy mindenhol azt írtak hogy ki kell kapcsolni a netet, ki is kapcsoltam.
Az autót a gépre dugva először a vag commal próbáltam, több kevesebb sikerrel, ugyanis kiválasztottam hogy mit olvasson, volt ahol sikerült, volt ahol azt írta hogy nem tud csatlakozni.
Aztán a VCDS, azzal még ennyi se sikerült, mert azt írta hogy végezzem el a program első indítása miatt a tesztet, majd ok és mentés. A portot kiválasztottam de nem tudja a tesztet elvégezni. Meg ezt is írta: Interface Status= -99
A gép windows7 64-bit. Lehet az a baj hogy nem 32-es?
Meg olvastam még vmi drivereket, azokat nekem kell külön vagy telepíti automatikusan?

Köszi előre is mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 13, 2020 1:35 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7926
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Szelektív ajtónyitás is működhet programozás hatására? Kösz! Anti hijack is programozható nyílván? A csomagtér tiltás/ vezetőoldali ajtónyitásos dolog alapból kéne menjen vagy ezt is lehet buherálni programmal? Kösz!

Szia
Nem.
Az anti hijack-et be lehet állítani, az alapból nincs bekapcsolva.
10mph/h-ra zárja kívülről az ajtókat, bármelyik belső ajtó nyitására oldja csak azt a zárat és a csomagtartót.
Kivéve a sofőr zárat, az mindegyiket oldja.
A gyújtáskulcs kivételére történő ajtónyitást is be lehet kapcsolni, ilyenkor az összes zárat oldja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 13, 2020 6:26 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 875
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Szelektív ajtónyitás is működhet programozás hatására? Kösz! Anti hijack is programozható nyílván? A csomagtér tiltás/ vezetőoldali ajtónyitásos dolog alapból kéne menjen vagy ezt is lehet buherálni programmal? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 08, 2020 4:54 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7926
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
adrián írta:
Csabaa írta:
adrián írta:
sziasztok.tuna valaki ajanlani olyan helyet ahonan udnak letolteni diagnosztikai programot.mert probaltam de amit talaltam az nem mukodik.elore is koszi

Szia
Ez kábel függő. Milyen eszközöd van!?
Ha bluetooth-os elm327-es chippel rendelelkező, akkor a torque nevű program.
Ha a "kék" vagcom kábel, akkor a vagcom 3.12-es változata. Ha már ennek az újabb változata a vcds, az csak a saját hozzá adott programmal fog menni.

kek kabelom van a vcds programt megtalaltan de valami hianyzik neki nem ismeri fel mikor hacsatlakozok az autora

Drivert felraktad!?
Itt megtalálod a legfrissebbeket:
https://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

A 3.12-es vag:
https://mega.nz/#F!a8AhBKDL!ATobhStg-M11WgLvbP9q9Q


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3473 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 232  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség