Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. jún. 23, 2018 12:59 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3332 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 223  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 20, 2018 7:28 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
n.karoly írta:

A gond azzal van, hogy most többszörös gyújtás kimaradást érzékel a kocsi, eddig csak a 3. hengerben talált. A lambda szondát lehet tudni, hogy melyikkel van gond? Illetve a gyújtás kimaradásra mi lehet a megoldás? Már többször cseréltem gyertyát és gyújtó trafó is volt már cserélve. A kocsinál előjött a betegsége is ami az 1.2 6V AWY motoroknál előjön,nem volt kompresszió és a csináltatása 110k és előtte is volt már egy hengerfej felújítás és gyűrűcsere vezérlés csere de már ezeknél is beadta azt, hogy a 3. hengernél gyújtás kimaradást érzékelt.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Károly

Szia
Az nem valószínű ,hogy az összes hengernél ismét a trafó illetve a gyertya lenne rossz, főleg ,hogy írtad már nem az eredetiek.
Annak ellenére, hogy a hengerfejet felújították, a végnyomás mérést érdemes lenne megcsinálni.
- "16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold"
A katalizátor hatékonyságának hibájával addig nem érdemes foglalkozni, amíg gyújtáskimaradás van bármelyik hengernél.
-"16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent"
A szegény keverék hibakódon el lehet indulni, ha nincs meg a benzinnyomás nem igazán ,lehet rendesen begyújtani az üzemanyagot.
Tehát egy benzinnyomás mérést is jó lenne csinálni.
Mivel a motor már volt bontva, nem biztos ,nem biztos ,hogy a szívósornál az összes tömítést cserélték ezért lehet , a motor fals levegőt szív.
Ez is okozhat szegény keveréket.

"01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent"
Valamikor indítózás közben, túlságosan leesett az akku feszültsége ezért tárolta ezt a kódot.

Address 15: Airbags
-"01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent"
Néha a légzsák vezérlője nem kommunikál az óraegységgel.
A gyári rádió kommunikál a többi vezérlővel. A csatlakozójában ezért benne van a canbus szál. Ha a cserélik a rádiót,
az meg tudja hülyíteni az adatkapcsolatot, ha az a pont nem üres az új rádiónál.

De előtte érdemes kitörölni a hibákat ,és csak a visszatérőkkel foglalkozni, mivel nincs időpont tárolva a hibakódnál, lehet ezekből
már több nem aktuális.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 19, 2018 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 31, 2015 7:32 am
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: 2002.AWY.1.2/6V.Fashion
Sziasztok!

Ma csináltam egy hibakód olvasást a kocsin és ezeket a hibakódokat dobja be.

Idézet:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03D 906 032 A
Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501
Coding: 00021
Shop #: WSC 13765
VCID: 1C37B2558C7A54A133-5140


3 Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 1S33
Coding: 09227
Shop #: WSC 01504
VCID: 3B7551C929B43399DA-5140

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 1C0 909 601 A
Component: 0T AIRBAG VW51 0006
Coding: 12372
Shop #: WSC 13765
VCID: 1E33B85D9A6646B1DD-5140

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent


A gond azzal van, hogy most többszörös gyújtás kimaradást érzékel a kocsi, eddig csak a 3. hengerben talált. A lambda szondát lehet tudni, hogy melyikkel van gond? Illetve a gyújtás kimaradásra mi lehet a megoldás? Már többször cseréltem gyertyát és gyújtó trafó is volt már cserélve. A kocsinál előjött a betegsége is ami az 1.2 6V AWY motoroknál előjön,nem volt kompresszió és a csináltatása 110k és előtte is volt már egy hengerfej felújítás és gyűrűcsere vezérlés csere de már ezeknél is beadta azt, hogy a 3. hengernél gyújtás kimaradást érzékelt.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Károly


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2018 10:36 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Tomm írta:
Csabaa írta:
Tomm írta:
Üdvözletem!
Állandó hibának írja a következőt:
1 Fault Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
Ez mit jelent?

Szia
Olvasd ki a klíma hibatárolóját.Akkor is szokott ilyet írni, ha nem tört programot
használsz.

A klímában tudom, hogy nincs gáz, az alacsony nyomás szenzor jelez.
Nem is gondoltam, hogy átírja a motorvezérlőbe.
Köszi!

A motorvezérlő a fordulatszámot változtatja a klima terhelés alapján.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2018 10:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 08, 2018 9:55 am
Hozzászólások: 19
Autó: Fabia 6y5 bbz
Csabaa írta:
Tomm írta:
Üdvözletem!
Állandó hibának írja a következőt:
1 Fault Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
Ez mit jelent?

Szia
Olvasd ki a klíma hibatárolóját.Akkor is szokott ilyet írni, ha nem tört programot
használsz.

A klímában tudom, hogy nincs gáz, az alacsony nyomás szenzor jelez.
Nem is gondoltam, hogy átírja a motorvezérlőbe.
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2018 10:05 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Tomm írta:
Üdvözletem!
Állandó hibának írja a következőt:
1 Fault Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
Ez mit jelent?

Szia
Olvasd ki a klíma hibatárolóját.Akkor is szokott ilyet írni, ha nem tört programot
használsz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 15, 2018 12:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 08, 2018 9:55 am
Hozzászólások: 19
Autó: Fabia 6y5 bbz
Üdvözletem!
Állandó hibának írja a következőt:
1 Fault Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 35-00 -
Ez mit jelent?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 3:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1083
kovaripeter írta:
hubo44 írta:
kovaripeter írta:
Kedves Totalcar! Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkoztak e màr ilyen problémàval? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet ösdzefüggésben? Mit tanàcsol milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa? Vàlaszukat előre is köszönöm

šiman el fogadta a fojto selep a alap bealitašt?


Nem tudom sajnos..már mint tisztítás után?...cserélve még nem lett...

akor nem tudod hod velte činalva alap be alitaš tistitaš utan VAG-al?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 1:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 11, 2018 11:32 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fàbia 1.4 16v 2001
hubo44 írta:
kovaripeter írta:
Kedves Totalcar! Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkoztak e màr ilyen problémàval? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet ösdzefüggésben? Mit tanàcsol milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa? Vàlaszukat előre is köszönöm

šiman el fogadta a fojto selep a alap bealitašt?


Nem tudom sajnos..már mint tisztítás után?...cserélve még nem lett...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 12:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1083
kovaripeter írta:
Kedves Totalcar! Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkoztak e màr ilyen problémàval? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet ösdzefüggésben? Mit tanàcsol milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa? Vàlaszukat előre is köszönöm

šiman el fogadta a fojto selep a alap bealitašt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2018 11:47 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 11, 2018 11:32 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fàbia 1.4 16v 2001
Egy Skoda Fàbia 1.4 16v 2001 es évjàratú autóról van szó (vw motor)! Màr egy jó ideje visszatérő hiba hogy kigyullad egy epc hibalàmpa ami leszabàlyozza motort s vészüzembe kapcsolja. A hibakód folytószelep problémàt ír de az ki lett tisztítva és most is tiszta. A motor idős koràra való tekintettel újre lett gyűrűzve, mert arra tippeltünk hogy a sok kartergàz okozza a problémàt. Ezutàn 2000 km elteltétevel újra jelentkezik a hiba! Féklàmpa nem villog gàzadàssal sincs probléma. Az alapjàrat lüktetésszerűen néha ingadozik. Kérdésem hogy talàlkozott e màr ilyen problémàval valaki? Egy folytószelep csere (elég dràga) megoldhat egy ilyenbproblémàt? A lambda szonda (néha ilyenbhibàt is észlel a rendszer) lehet összefüggésben? Mit tanàcsoltok milyen irànyba érdemes menni ha nincs meg a konkrét hiba forràsa?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kovaripeter vas. márc. 11, 2018 1:02 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 26, 2018 10:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1083
[quote="kzoo"]Sziasztok!
Problémám adódott egy Roomsterrel (2008 1,4B BXW 77ezer km).
Ha városban spórolósan vezetek néha bedobja a P0420 hibakódot, országúton nem jön elő és ha intenzívebben hajtom akkor se jellemző.

bistošam a nem jo egeš okoza ez katalyzator hiba nem jenemzô a 1,4 16V-nel. probalnak maš kutat astan maš derťat štb.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 26, 2018 10:12 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 04, 2017 1:17 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Roomster
Sziasztok!
Problémám adódott egy Roomsterrel (2008 1,4B BXW 77ezer km).
Ha városban spórolósan vezetek néha bedobja a P0420 hibakódot, országúton nem jön elő és ha intenzívebben hajtom akkor se jellemző. Működésében hibátlan az autó.
Sikerült elcsípnem egyszer lámpagyújtás után szondák jelében hogy miért dobhatja a hibát:

https://mega.nz/#!CMcXXTpR!7CwaC9kOAMua ... wH-nmH3Cjw

A diagram városi közlekedés közben melegen készült, első negyedben a monitorszonda jele hullámzik utána meg olyan amilyet általában rajzolni szokott hibakód nélkül.
Műszaki vizsgán mérések alapján rendben volt, igaz abban az időszakban éppen hibát se dobott.
Monitorszonda lenne a hibás..?

Üdv.
Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 17, 2018 1:51 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 17, 2018 2:30 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 2008 1.4 benzin BXW
Szesze írta:
hubo44 írta:
norbert.d írta:
Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi Szevasztok.Ez a hiba akkor szokott előjönni nálam ha nem zárom be a kocsit,mert ilyenkor magába is zabálja az akkumlátort!A megoldás rá az akksi feltöltése után ha nem várható közeli indulás a kocsival akkor mindenképpen be kell zárni az ajtókat még akkor is ha zárt garázsban áll és utána valószínűleg nem lesz ilyen hibakódod.



Köszi az eddigi segítséget, közben sikerült megoldani a problémát. Az előző tulaj az eladás előtt nem sokkal cserélte az akksit és gondolom volt egy kis feszültségkimaradás csere közben. Azóta gondolom nem volt törölve a hibatárolója. Így ezt a hibát simán töröltem, mentem vele kicsit, nem jött vissza.

A mumus 18011 hiba pedig, ahogy többen is mondták már a nem gyári rádió miatt van/volt. Kitöröltem, lecsatlakoztattam a rádiót, majd újrafuttattam a scant. Nem dobta ki azt sem többé.

Van pár funkció amit aktiválni tudtam (Auto Lock, Auto Unlock), viszont valamiért opciót sem találok arra hogy a ködlámpát kanyarfényként is használhassam. A videók alapján belépek az adott helyre, de ott nincs a kódolásban. Mi okozhatja ezt? Ezzel együtt a hazakísérőfényre sem találtam az opciót sajnos.

Valaki ezekben tud segíteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 15, 2018 5:50 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 944
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
[quote="hubo44"][quote="norbert.d"]Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi Szevasztok.Ez a hiba akkor szokott előjönni nálam ha nem zárom be a kocsit,mert ilyenkor magába is zabálja az akkumlátort!A megoldás rá az akksi feltöltése után ha nem várható közeli indulás a kocsival akkor mindenképpen be kell zárni az ajtókat még akkor is ha zárt garázsban áll és utána valószínűleg nem lesz ilyen hibakódod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 14, 2018 8:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1083
norbert.d írta:
Sziasztok!

Hibakód olvasást követően nekem is a következő hibakód jött fel:

1 Fault Found:
18011 - Internal Control Module
P1603 - 000 - Failed Self-Test

illetve gondolom ezzel összefüggésben dobta a következőt is:

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

Láttam korábbi hozzászólásoknál, hogy az akkumlátorral lehet probléma. Ellenben rámértem multiméterrel ami járó motornál 14.2V-t, amúgy pedig 12.8V-t mutatott. Ezek úgy tudom egész jó értékek, mi lehet a probléma akkor?

Minden segítséget köszönök!

Norbi

ttôrôld ki eš meňel kb. 500km. visa/e jon a hiba kod. valami gond iš van a kočival?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3332 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 223  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség