Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. aug. 22, 2018 6:29 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3342 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 30, 2009 5:44 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 01, 2009 12:11 pm
Hozzászólások: 3
[quote="goes"]Égéskimaradás a 3. hengerben(p303) + a p1250 elvileg nem értelmezhető kód Fabia-nál (nem használja a rendszer). Milyen diag. programmal néztétek? VAG-COM?

Milyen motorod van? Nem rángat?

Szia! Nagyon köszönöm a választ! A diag. programot nem tudom miféle, nem mi néztük meg, hanem egy " szervíz". De meg tudom kérdezni holnap.
A p1250 -es kódot nem azért írta, mert a benzin kevés a tankban és a kút jel is ég? Erre írtam, hogy ezt még talán értem.
A motor 3 hengeres 1.2 benzines 12 V-os (2004-es). Nem rángat (legalább is nem érzem, nagyon keveset mentem vele azóta, mivel mindez csak tegnap történt, és nem is vagyok egy műszaki ember:)), csak a 3 henger miatt remeg,rezeg alapjáraton(legalább is ezt mondták amikor tavaly megvettük és szervízben megvizsgáltattuk mert müszakiztatni kellett.)
Azt nem tudod véletlenül, hogy miután kitörölték motorjelet és továbbra is fennál a hiba, akkor újra kigyullad ez a piktogram? Előre is köszi!Üdv:Magdi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 30, 2009 11:20 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Égéskimaradás a 3. hengerben(p303) + a p1250 elvileg nem értelmezhető kód Fabia-nál (nem használja a rendszer). Milyen diag. programmal néztétek? VAG-COM?

Milyen motorod van? Nem rángat?

dimag írta:
Sziasztok! A fabiam müszerfalán a motorjel nem alszik el. A diagnosztika p1250 ( szerintem az üzemanyagra írja ezt mert az is világít, de ezt értem) valamint a p0303-at is írja. Ezt nem tudjátok pontosan, hogy mi?
Végülis kitörölték a motorjelet. A kérdésem még az, hogy ha a hiba fennáll akkor újra kigyullad ez a jel? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 29, 2009 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 01, 2009 12:11 pm
Hozzászólások: 3
Sziasztok! A fabiam müszerfalán a motorjel nem alszik el. A diagnosztika p1250 ( szerintem az üzemanyagra írja ezt mert az is világít, de ezt értem) valamint a p0303-at is írja. Ezt nem tudjátok pontosan, hogy mi?
Végülis kitörölték a motorjelet. A kérdésem még az, hogy ha a hiba fennáll akkor újra kigyullad ez a jel? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 30, 2009 6:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. aug. 24, 2009 5:00 pm
Hozzászólások: 20
Ezért kérdeztem. Arra gondoltam, hogy elektronikában fellépő hibákat (ha van ilyen) javítja-e, illetve az érdekelt, hogy egy átlag Skodásnak (pl. nekem) van-e rá szükségem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 29, 2009 11:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
A linken van USB-s olvasó ennek töredékéért. Ahhoz kell egy számítógép is. A kérdésedet nem igazán értem. Ha valami hiba van, akkor kiolvashatod vele az esetleges hibakódot, ami közelebb visz a hiba megoldásához. Mit javítanál az elektronikában??? Feltételezem nem javítasz autót, tehát sztem bármilyen diag. eszköz felesleges. Az esetleges fojtószelep alapbeállítást és évente 1 kódolvasást meg lehet oldani ismerőssel is, más hibával úgyis szerelőhöz kell fordulnod. A hibák általában nem javíthatóak computerrel, az csak egy szükséges eszköz a hiba behatárolásához.
LionFing írta:
Megnéztem azt az oldalt és az a Vag Diag magyar nyelvű kézi leolvasó könnyen használhatónak tűnik, jópofa.
Annyi a kérdésem, hogy megéri-e egy átlagos autósnak kiadni rá 55.000 Ft-ot, mire tudja azt használni.
Értem ez alatt, ha leolvasom a hibakódot, mit kell tennem?
A készülékkel tudok javítani az elektronikában, ezzel kijavítani bizonyos működési rendellenességeket, vagy csak tájékozódni tudok, hogy hogy áll az autó és az "agya", a végén meg ugyanúgy szervíz, szerelő a végcél?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 29, 2009 10:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. aug. 24, 2009 5:00 pm
Hozzászólások: 20
Megnéztem azt az oldalt és az a Vag Diag magyar nyelvű kézi leolvasó könnyen használhatónak tűnik, jópofa.
Annyi a kérdésem, hogy megéri-e egy átlagos autósnak kiadni rá 55.000 Ft-ot, mire tudja azt használni.
Értem ez alatt, ha leolvasom a hibakódot, mit kell tennem?
A készülékkel tudok javítani az elektronikában, ezzel kijavítani bizonyos működési rendellenességeket, vagy csak tájékozódni tudok, hogy hogy áll az autó és az "agya", a végén meg ugyanúgy szervíz, szerelő a végcél?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 22, 2009 5:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Az etka alkatrész cikkszám katalógus, nem pedig diagnosztikai program.

Goodman írta:
Ted Mosby írta:
Ugyanaz, mint amit goes kolléga leírt.

Goodman írta:
Sziasztok!
2002.es 1.4MPI 68LE fabiahoz milyen program és kábel kell?


Ez a kábel akkor jo? illetve Etka 7 programom van azzal megy? vagy ami ehez van az tud mindent?.
http://www.vatera.hu/vag_com_vw_audi_au ... 81711.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 22, 2009 3:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Ted Mosby írta:
Ugyanaz, mint amit goes kolléga leírt.

Goodman írta:
Sziasztok!
2002.es 1.4MPI 68LE fabiahoz milyen program és kábel kell?


Ez a kábel akkor jo? illetve Etka 7 programom van azzal megy? vagy ami ehez van az tud mindent?.
http://www.vatera.hu/vag_com_vw_audi_au ... 81711.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 21, 2009 1:12 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1150
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Ugyanaz, mint amit goes kolléga leírt.

Goodman írta:
Sziasztok!
2002.es 1.4MPI 68LE fabiahoz milyen program és kábel kell?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 20, 2009 9:02 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Sziasztok!
2002.es 1.4MPI 68LE fabiahoz milyen program és kábel kell?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 07, 2009 6:33 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 26, 2008 8:20 pm
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Nógrád
Köszi Goes a pontos infókat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 07, 2009 5:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
András írta:
Szervusztok!

Szeretném egy kicsit jobban megismerni az autóm lelki világát (2003-as 1.4 MPI AQW motorkód), milyen programot javasoltok, VAG-COM-os kábelhez hol lehet hozzájutni, esetleg leírás az egész eljárásról (pl. hibakód kiolvasás, ......) ??


Szia!

Kábel: http://www.autodiagnosztika.eu/index.ph ... &Itemid=26
Ha van megfelelően működő soros portod, akkor azt válaszd, ha nem az USB-t. A soros portos stbailabban működik. Neked a KK/L kábelre lesz szükséged. Ezzel a VAG-COM 3.12 verzió nagyon jól használható, szinte minden torrent oldalon megtalálható a crackelt verziója és a te kocsidhoz tökéletes.

Leírás: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/main_screen.html

Igaz ez a legújabbra vonatkozik, de az alapfukciók ugyanazok. Érdemes még a www.briskoda.net -re regisztrálni, a fórumban sok okosság van leírva, valamint az index.hu VAG-COM fórumát is érdemes az elejétől elolvasni, persze a lényegtelen dolgokat átugorva. A hibakód kiolvasás egy mozdulat egybéként, ha állítani akarsz valamit az a bonyolultabb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 07, 2009 3:58 am 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 26, 2008 8:20 pm
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Nógrád
Szervusztok!

Szeretném egy kicsit jobban megismerni az autóm lelki világát (2003-as 1.4 MPI AQW motorkód), milyen programot javasoltok, VAG-COM-os kábelhez hol lehet hozzájutni, esetleg leírás az egész eljárásról (pl. hibakód kiolvasás, ......) ??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 16, 2008 6:35 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 172
kösz delmur


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 16, 2008 1:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 7:01 am
Hozzászólások: 15
Hello!

Amíg garanciás az autó nemigen próbálkoznék mert igen aktiválni kell a tempomat funkciót. Előtte viszont érdemes megnézni a controller számot hogy 6Q0 vagy 6Q1 el és ne 6Q2 - vel kezdődjön. Én ehhez vettem egy VAG-COM kábelt és azzal néztem meg.



feeri írta:
goes írta:
delmur írta:
Szerintem valahol a műszerfal mögött lehet de pontosan nem tudom. Még nem volt szükségem hogy abajgassam őket.

poles írta:
Nem a tempomattal összefüggésben kérdeztem, hanem úgy általában - ha már szerelted az autót elektromosan, gondoltam ezt is tudod. Az indexet és minden más fogyasztót is relék kapcsolnak, de nem tudom ezek merre vannak.

delmur írta:
poles írta:
Én nem ismerem ennyire a beltartalmát, talán akkor te tájékozottabb vagy. Hol vannak pl a relék az autóban? Feliciában anno a biztitáblával együtt volt, de Fabiában nem tudom hol lehet.


Az index relékre gondolsz? Pontosan nem tudom a helyét, de szerintem nem is kell a tempomathoz mert úgy is az indexelektronika kapcsolgatja a reléket. Gondolom az elektronikához kapcsolódik az indexkapcsoló kar. A tempomatos kar bizonyos vezetékei gondolom ugyanoda kel kötni mint ahová a mostani "csak indexkar" kapcsolódik. Viszont azokat a vezetékeket amik a tempomatot vezérlik nem tudom hová kell. Mondom még abban sem vagyok biztos hogy bele lehet tenni. Nagy segítség lenne ha valaki meg tudná mondani esetleg a lentebbi motorkód alapján.


Delmur!

Nem a kar a drága a tempomathoz, hanem a hozzá való kábelkorbács, ami ahogy olvasom neked nincs. Szerintem ne nyúlj az autó elektronikájához, mert elég drága mulatság egy új ECU. Egyébként a fedélzeti elosztóhoz kapcsolódik a kábelkorbács, csak 1 vezeték megy az ECU-hoz. + A féklámpakapcsolóba is be kell kötni, hogy fékezéskor kikapcsoljon. A diagnosztikával kapcsolatban pedig egy kicsit olvasgass a www.briskoda.net fórumán. A relék a fedélzeti elosztóban vannak, de a Fabia-ban nincs indexrelé, mert az elektronika intézi villogást, meg a komfortindexet is és a kattogó hang is egy kis hangszóróból jön a műszerfal hátuljáról.

Ha beírod a fedélzeti elosztód cikkszámát, akkor megmondom, hogy be tudod-e tenni a kart a kocsidba vagy sem.

hello
hol van ez a kocsiban? a cikkszám?
a garanciát stb hogy érinti a tempomat kar házilag beépítve? és aktiválni is kell? vagy csak beszerelni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3342 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség