Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. okt. 18, 2018 1:43 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3369 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 225  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 20, 2010 8:13 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Idézet:
a hamis kábelt és törli az EEPROM-ját :D .

:DDD
hogyan?? ez butaság...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 9:52 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Sokáig nekem is ilyen 8 000Ft körüli kábelem volt, bár én a 3.11.2-vel használtam.

Valóban nem kommunikált a 16V Marelli vezérlőkkel, de nemrég azt hallottam hogy a baudrate-et 9600-ra állítva elviekben működik. Kipróbálni sajnos nem tudtam, mert a tavalyi találkozón az ezer éves laptopom végelgyengülés jeleit mutatta és azóta el is halálozott. Soros port híján sajnos más gépen nem tudom kipróbálni.

Megoldás lehet egy olyan kábel vásárlása mely kezeli a can-bust. Elvben kb. 20 000Ft körül kaphatóak, bár én már rég nem találkoztam velük, mivel ezek a hivatalos Ross-Tech féle kábel kínai hamisítványai tehát árusításuk illegális. Nem mellesleg gagyi minőségűek, sűrűn elromlanak. Egy hivatalos kábel hardverkulcsát másolták le a kínaiak, így a Ross-Tech egy elég jó stratégiát talált ki a letiltásukra: ha valaki nem a hozzáadott feltört programmal használja a kábelt, hanem letölti pl. a legújabb VCDS-t, akkor a friss program a hardverkulcs alapján beazonosítja a hamis kábelt és törli az EEPROM-ját :D Utána már nem sok mindenre jó :mrgreen:

Egy másik megoldás a "hivatalos" magyar kábel megvásárlása kb. 200 000Ft-ért. Röhejesen sokat kérnek érte, ráadásul nem túl sűrűn frissítik (mondjuk ez a Fabiánál mindegy). A legújabb magyar verzió is lassan 2 éves... :slap

A harmadik megoldás egy angol nyelvű programmal használható eredeti Ross-Tech kábel vásárlása (én is ezt tettem). Angliából rendeltem, postával együtt került 85 000Ft-ba. Tudom hogy ez is soknak tűnik, de ugye kevesebb mint a felébe kerül a magyar verziónak. Korlátlan frissítés jár hozzá (kb 3 havonta), a legfrissebb verzió a 912beta (2009 12. havi).

+természetesen vannak a különböző kézi kiolvasók, ezeket nem ismerem, de az biztos hogy jóval butábbak bármely Vag-Comnál :D

Remélem, hogy nem írtam le túl sok hülyeséget, és sikerült segítséget nyújtanom a vásárláshoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 8:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Értem, ezt jó tudni! Köszi.

goes írta:
A tiédhez tényleg jó, de az övéhez nem. Ha itt van Sifre, akkor talán meg tudja mondani, hogy Ők az 1.4 16 V-t mivel diagolják. Sajnos a Marelli vezérlők gagyi kábelekkel nem kommunikálnak. A tiédben Siemens van.

Ted Mosby írta:
goes írta:
Neked is 1.4 16V van?


1.2 HTP 12V


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A tiédhez tényleg jó, de az övéhez nem. Ha itt van Sifre, akkor talán meg tudja mondani, hogy Ők az 1.4 16 V-t mivel diagolják. Sajnos a Marelli vezérlők gagyi kábelekkel nem kommunikálnak. A tiédben Siemens van.

Ted Mosby írta:
goes írta:
Neked is 1.4 16V van?


1.2 HTP 12V


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 7:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
goes írta:
Neked is 1.4 16V van?


1.2 HTP 12V


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Neked is 1.4 16V van?

Ted Mosby írta:
Nekem 2004.09 havi faceliftesem van, hidd el, jó hozzá :)

zsééééé írta:
Más fórumokon azt mondják, ehhez a típushoz/évjárathoz nem jó csak a speckó gyári 160e Ft-os kábel USB-vel.
Jó lenne vki aki konkrétat tud mondani.


Ted Mosby írta:
A legolcsóbb 8.000 Ft-os kábel is jó hozzá, VAG-COM 409.1-ig (angol) megy.

A VW-Tool nekem nagyon nem volt szimpatikus.

zsééééé írta:
Felteszem itt is a kérdésemet:


2004.10. havi 1.4 16V fabia
USB- laptophoz (soros port nincs) keresek megfelelő kábelt és programot, hibakód olvasásra/törlésre.
Segítségeteket kérném a dologban.

A VW tool progi alkalmas-e erre, pontosan milyen kábellel, vagy egyáltalán ti mit ajánlanátok.

(Link jó lenne hozzá)

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 5:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Nekem 2004.09 havi faceliftesem van, hidd el, jó hozzá :)

zsééééé írta:
Más fórumokon azt mondják, ehhez a típushoz/évjárathoz nem jó csak a speckó gyári 160e Ft-os kábel USB-vel.
Jó lenne vki aki konkrétat tud mondani.


Ted Mosby írta:
A legolcsóbb 8.000 Ft-os kábel is jó hozzá, VAG-COM 409.1-ig (angol) megy.

A VW-Tool nekem nagyon nem volt szimpatikus.

zsééééé írta:
Felteszem itt is a kérdésemet:


2004.10. havi 1.4 16V fabia
USB- laptophoz (soros port nincs) keresek megfelelő kábelt és programot, hibakód olvasásra/törlésre.
Segítségeteket kérném a dologban.

A VW tool progi alkalmas-e erre, pontosan milyen kábellel, vagy egyáltalán ti mit ajánlanátok.

(Link jó lenne hozzá)

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 3:40 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. feb. 04, 2009 1:58 pm
Hozzászólások: 146
Más fórumokon azt mondják, ehhez a típushoz/évjárathoz nem jó csak a speckó gyári 160e Ft-os kábel USB-vel.
Jó lenne vki aki konkrétat tud mondani.


Ted Mosby írta:
A legolcsóbb 8.000 Ft-os kábel is jó hozzá, VAG-COM 409.1-ig (angol) megy.

A VW-Tool nekem nagyon nem volt szimpatikus.

zsééééé írta:
Felteszem itt is a kérdésemet:


2004.10. havi 1.4 16V fabia
USB- laptophoz (soros port nincs) keresek megfelelő kábelt és programot, hibakód olvasásra/törlésre.
Segítségeteket kérném a dologban.

A VW tool progi alkalmas-e erre, pontosan milyen kábellel, vagy egyáltalán ti mit ajánlanátok.

(Link jó lenne hozzá)

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 2:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
A legolcsóbb 8.000 Ft-os kábel is jó hozzá, VAG-COM 409.1-ig (angol) megy.

A VW-Tool nekem nagyon nem volt szimpatikus.

zsééééé írta:
Felteszem itt is a kérdésemet:


2004.10. havi 1.4 16V fabia
USB- laptophoz (soros port nincs) keresek megfelelő kábelt és programot, hibakód olvasásra/törlésre.
Segítségeteket kérném a dologban.

A VW tool progi alkalmas-e erre, pontosan milyen kábellel, vagy egyáltalán ti mit ajánlanátok.

(Link jó lenne hozzá)

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 19, 2010 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. feb. 04, 2009 1:58 pm
Hozzászólások: 146
Felteszem itt is a kérdésemet:


2004.10. havi 1.4 16V fabia
USB- laptophoz (soros port nincs) keresek megfelelő kábelt és programot, hibakód olvasásra/törlésre.
Segítségeteket kérném a dologban.

A VW tool progi alkalmas-e erre, pontosan milyen kábellel, vagy egyáltalán ti mit ajánlanátok.

(Link jó lenne hozzá)

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 30, 2009 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 01, 2009 12:11 pm
Hozzászólások: 3
[quote="poles"]Ha Fabiánál nincs P1250, akkor azt nem is okozhatta semmi, valami nagy gubanc lehet az ügyben. A kevés benzin nem okoz hibát, legfeljebb elfogy...
Az égéskimaradást pl okozhatja a szokásos gyújtótrafó betegség is. Ha a hiba újra fennáll, akkor újra lesz hibajelzés is. Ha a hiba megszűnik, akkor a jelzés eltűnik, de a tárolóban bennmarad, utóbb kiolvasható lesz. Ezért (is) praktikus időnként kiolvasni/törölni, hogy ne legyenek benne sok hónapos/éves hibák, amik már rég meg lettek javítva.
Hali!Az első mondatodat nem értem.:(
P1250-et írt a diag.A net-en erre most ezt találtam:
P1250 Fuel level too low. Ez is alacsony uzemanyagszintre utal, nem?
A gyújtótrafót , amit javasoltál meg megnézetem.
Nagyon köszi mégegyszer ! Szép estét és kellemes hétvégét! Üdv: Magdi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 30, 2009 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ha Fabiánál nincs P1250, akkor azt nem is okozhatta semmi, valami nagy gubanc lehet az ügyben. A kevés benzin nem okoz hibát, legfeljebb elfogy...
Az égéskimaradást pl okozhatja a szokásos gyújtótrafó betegség is. Ha a hiba újra fennáll, akkor újra lesz hibajelzés is. Ha a hiba megszűnik, akkor a jelzés eltűnik, de a tárolóban bennmarad, utóbb kiolvasható lesz. Ezért (is) praktikus időnként kiolvasni/törölni, hogy ne legyenek benne sok hónapos/éves hibák, amik már rég meg lettek javítva.

dimag írta:
goes írta:
Égéskimaradás a 3. hengerben(p303) + a p1250 elvileg nem értelmezhető kód Fabia-nál (nem használja a rendszer). Milyen diag. programmal néztétek? VAG-COM?

Milyen motorod van? Nem rángat?

Szia! Nagyon köszönöm a választ! A diag. programot nem tudom miféle, nem mi néztük meg, hanem egy " szervíz". De meg tudom kérdezni holnap.
A p1250 -es kódot nem azért írta, mert a benzin kevés a tankban és a kút jel is ég? Erre írtam, hogy ezt még talán értem.
A motor 3 hengeres 1.2 benzines 12 V-os (2004-es). Nem rángat (legalább is nem érzem, nagyon keveset mentem vele azóta, mivel mindez csak tegnap történt, és nem is vagyok egy műszaki ember:)), csak a 3 henger miatt remeg,rezeg alapjáraton(legalább is ezt mondták amikor tavaly megvettük és szervízben megvizsgáltattuk mert müszakiztatni kellett.)
Azt nem tudod véletlenül, hogy miután kitörölték motorjelet és továbbra is fennál a hiba, akkor újra kigyullad ez a piktogram? Előre is köszi!Üdv:Magdi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 30, 2009 5:44 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 01, 2009 12:11 pm
Hozzászólások: 3
[quote="goes"]Égéskimaradás a 3. hengerben(p303) + a p1250 elvileg nem értelmezhető kód Fabia-nál (nem használja a rendszer). Milyen diag. programmal néztétek? VAG-COM?

Milyen motorod van? Nem rángat?

Szia! Nagyon köszönöm a választ! A diag. programot nem tudom miféle, nem mi néztük meg, hanem egy " szervíz". De meg tudom kérdezni holnap.
A p1250 -es kódot nem azért írta, mert a benzin kevés a tankban és a kút jel is ég? Erre írtam, hogy ezt még talán értem.
A motor 3 hengeres 1.2 benzines 12 V-os (2004-es). Nem rángat (legalább is nem érzem, nagyon keveset mentem vele azóta, mivel mindez csak tegnap történt, és nem is vagyok egy műszaki ember:)), csak a 3 henger miatt remeg,rezeg alapjáraton(legalább is ezt mondták amikor tavaly megvettük és szervízben megvizsgáltattuk mert müszakiztatni kellett.)
Azt nem tudod véletlenül, hogy miután kitörölték motorjelet és továbbra is fennál a hiba, akkor újra kigyullad ez a piktogram? Előre is köszi!Üdv:Magdi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 30, 2009 11:20 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Égéskimaradás a 3. hengerben(p303) + a p1250 elvileg nem értelmezhető kód Fabia-nál (nem használja a rendszer). Milyen diag. programmal néztétek? VAG-COM?

Milyen motorod van? Nem rángat?

dimag írta:
Sziasztok! A fabiam müszerfalán a motorjel nem alszik el. A diagnosztika p1250 ( szerintem az üzemanyagra írja ezt mert az is világít, de ezt értem) valamint a p0303-at is írja. Ezt nem tudjátok pontosan, hogy mi?
Végülis kitörölték a motorjelet. A kérdésem még az, hogy ha a hiba fennáll akkor újra kigyullad ez a jel? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 29, 2009 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 01, 2009 12:11 pm
Hozzászólások: 3
Sziasztok! A fabiam müszerfalán a motorjel nem alszik el. A diagnosztika p1250 ( szerintem az üzemanyagra írja ezt mert az is világít, de ezt értem) valamint a p0303-at is írja. Ezt nem tudjátok pontosan, hogy mi?
Végülis kitörölték a motorjelet. A kérdésem még az, hogy ha a hiba fennáll akkor újra kigyullad ez a jel? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3369 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 225  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség