Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 11:02 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3267 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 214, 215, 216, 217, 218  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 29, 2008 9:09 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 707
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
hatarzsolt írta:
Hali mindenki

nemrég néztem egy videót a neten és a digitális valahogy átállították úgy hogy az az átlagfogyasztást mérte.
ti nemtudjátok hogy ezt hogyan lehet megcsinálni?


De igen, ha fedélzeti számítógépes a gép, akkor az ablaktörlő kapcsoló végén kell nyomkodni a kapcsolót a megfelelőre / átlag fogyasztás, pillanatnyi, meg még nem tudom mi van ott/
Ha jól tudom Comfort felszereltségnél volt ilyen alapba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 29, 2008 6:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
hatarzsolt írta:
Hali mindenki

nemrég néztem egy videót a neten és a digitális valahogy átállították úgy hogy az az átlagfogyasztást mérte.
ti nemtudjátok hogy ezt hogyan lehet megcsinálni?


????????????????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 26, 2008 10:23 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 14, 2008 10:01 am
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Palotás
Hali mindenki

nemrég néztem egy videót a neten és a digitális valahogy átállították úgy hogy az az átlagfogyasztást mérte.
ti nemtudjátok hogy ezt hogyan lehet megcsinálni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 19, 2007 4:41 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Szia Zoli!

Engem is érdekelne a csatlakozókábel (esetleg a szoftver is, ha a net-ről nem lehet beszerezni)
Debrecenbe postán tudod eljuttatni?
Mi az ára?
Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 14, 2007 2:15 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 23, 2007 6:36 pm
Hozzászólások: 4
Sziasztok!
Az alábbi Fabia 1.2 12V (2004) hibakód értelmezésében kérek segítséget:
száma: 01290, valami ilyesmi szöveggel:. Reference voltage; Short to Ground.
A hibát a szervókormánynál jelzi. A márkaszervíz szerint kormányszög jeladó csere(ez megvolt), de a hiba továbbra is fennáll, csak a most a fenti hibakóddal. Talán valami rövidzár lehet, vagy a földelés nem jó(Ground?..)??? Ötlet???
Ja, a szervó egyébként működik...
köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2007 1:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
A hibák, kérdések, szerviztapasztalatok oldalon találsz választ ...
Üdv:Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sziasztok
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2007 10:48 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 2:40 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: temesvar
segitseg!

szepen megy a kis kombi fabiam, amit hasznaltan vettem ugy 2 honapja, a problema az, hogy kigyult a kis sarga motorlampa. semmi zaj, folyadekok rendben, minden szepen megy mint eddig.

Van valakinek valami otlete, hogy mirol van szo?

amugy egy skoda fabia combi 1.4 16v rol van szo.

elore is koszonom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 02, 2007 9:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 25, 2007 8:29 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zala megye
Szevasz Zoli !
Kösz a segítséget. Egyébként a járgányt valóban kihoztuk a szervízből, valamit bügyköltek rajta, csak sajnos megint kigyulladt az ABS lámpa ( egyébként igazán az ABS hiba miatt néztem bele a hibatárba, később kigyulladt a motor hiba lámpa is... ).Most ott tartunk, hogy ki akarják cserélni az egész ABS blokkot. A hanglágyítóval akkor tényleg lehet valami gond mert hasonlóak szimptómák, min ahogy írod. Pillanatnyilag au.vill.szerelőnél van a kocsi. Ha valami történik megírom, okulásul a többieknek. Egyébként nincs miért elnézést kérned.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 01, 2007 11:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szevasz Gobi...
Bocs , a kései reagálásért ...
Gondolom az "írásod" óta megoldódott a probléma remélhetőleg . Tudomásom szerint a diagcsati kommunikációs vonalai 2A terhelést elviselnek (510ohmos) illesztő ellenálással , persze nem hetekig.
A hangszóró rövidzár hibakód ...
Ha túlhajtod(tad) a hangszórókat akkor első lépésben a hanglágyító(váltó) szokott elszálni . Ezt a kocsirádió észreveszi és leveszi a kivezérlést.Ha megpróbálod a rádió elhangolgatni (magas,mély) és megszólal a hangszóró sokkal kevésbé szépen mint azelőtt de szól akkor a hanglágyító szállhatott el.
A kommunikáció eltűnését több helyről hallottam már , hogy annak oka mi lehet , nem egyszerű megválaszolni ... több és pontosabb infó kell hozzá bárkinek is mondod el a problémát a minnél pontossabb infóval tudod elősegíteni a hibalehetőségek(okok)feltárását.
Tudom most igazándiból segítséget nem tudtam adni , de ha túl van már a kocsi a szervizen ... Pár sorba foglald össze légszi mik voltak az események...
Üdv:Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 30, 2007 9:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 25, 2007 8:29 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zala megye
Szevasz Zoli !
Ma volt egy hasonló tapasztalatom, mint Robinak . Kommunikáció a motorral semmi, ABS hiba (01276), első hangszórónál rövidzár(0852). Szerinted egy rossz bekötés okozhat ekkora galibát? A járgány most van szervízben.
Üdv gobi...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 23, 2007 6:19 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 21, 2007 9:00 pm
Hozzászólások: 2
Hali Zoli!

Köszönöm részletes válaszod, örülök, hogy vannak skodások akik szívükön viselik sorstársaik problémáit!
Azóta két helyen újból megpróbáltak hibát olvasni és az derült ki hogy mindennel kommunikál a rendszer csak a motorral nem!
Aszonták majd a motortól behúznak egy új kábelt és akkor kiderül miért pont a motorral nem kommunikál a rendszer.
Az akksisaru levétel még hátra van, megpróbálom.
Habár elején úgy kezdődött, hogy néhány indítás után elaludt és néhány után pedig ismét kiviláglott, azóta folyamatosan ég.
Az akksim is régi /5 éves/ és az a furi dolog is előfordul, hogy melegen nehezebben indul, tovább forgat az öninditó, mint hidegen, vagy amennyire ildomos lenne.
Egyetlen egyszer fordult elő hogy nem indult csak másod vagy harmadjára öninditózáskor.

üdvözlettel

Robi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 22, 2007 3:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szevasz Robi...
Bocsi , hogy ide írok leveledre választ de valamiért nem ment el a levél az emailodra .

Nem akarlak elkeseríteni de nagyon valószínű amit mondtak neked , hogy a kommunikációs csatorna megterhelése véges , nem tudom mit hova kötöttek neked de szinte biztosra veheted hogy tönkre lehet vágni a kommunikációt egy elkötéssel. Pláne ha esetleg a can bust összekeverik a KL vonalakkal . Teljes más a komm. rendszere .
Nem akarlak elkeserítei de a márkaszervíz maradhat mint megoldás ahol egyszerűen rámondják majd ECU csere (sok pénz) .
A hibalámpa attól függően hogy miért világít úgy is eltüntethető hogy leveszed az aksi 1-2órára (rádió kód,riasztó, stb refigyelve)ha időszakos hibája volt a kocsiban akkor nem pislákol majd a lámpa miután visszateszed a sarukat. Ha állandó hibád van akkor 3szori motorfelmelegedés után ismét kigyúl majd (CO / lambdaszonda stb ok miatt) a lámpa.
Ha a kommunikáció hiba miatt gyulladt ki akkor az aksi vissza + motorindítás után azonnal ismét világítani fog a motor hiba lámpa.
Gondolom ez nem vigasz és nem megoldás neked a komm. hiánya mindenképpen komoly gond.
De ez már nem kispálya, ha működik a kocsi nincs vele gond tegyük fel hogy még a hibalámpa se gyúl ki miután visszatetted a sarukat akkor legfeljebb CO mérésre vidd a kocsit a hagyományos módon a zöldkártya még így is megoldható.
Ha a kommunikáció miatt érthetően bosszankodsz akkor sajna a hallottak alapján valószínű komoly kiadásokra lehet szükség.

Még egy kipróbálható gondolat ....

Meg kell mérni az OBD2 es csatiban megvan-e a tápfesz (nincs tápfesz nincs kommunikáció), jó esetben csak az szállt el(nem valószínű de egy mérést megér).
OBD2 csatiban a 4-5 pont a föld 16 os a plusz , itt gyújtás nélkül is legalább 11,5Voltot kell mérni ha ezt kimérted és ok akkor lásd a fenti sorokat.
Ha nincs 12 volt körüli feszkó akkor még van egy lehetséges mód arra hogy belenézz a kocsi ecujába kis csavarral feltéve ha nem sérült az ECUban alkatrész .

Üdv:Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 22, 2007 6:12 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szevasz ...

Ha korábban használtad már a hibakódkiolvasód és működött akkor nagyon valószínű , hogy az interfacéhoz használt program nem tud kommunikálni a kocsival. Elképzelhető XP alatt (nagyon valószínű) hogy valami más progi fogja magának az interface COM vagy USBs portját , ha azonnal megszakad próbálkozás nélkül a kommunikáció a kocsi és a laptop között akkor ezt volna érdemes elsőnek megnézni . Abban az esetben más gond lehet pl: kommunikáció sebesség beállítás, ha az interface elkezdi a kapcsolatfelvételt a kocsival , csak egyszerűen nem tudja stabilan tartani a kommunikációs sebességkülönbség miatt a kapcsolatot. Ahhoz hogy érdemben tudjunk segíteni több infó kellene: Milyen progit (név, verzió)használsz?Program.ini file tartalma?Milyen interfacéd van (Com,USB,ismered a belső felépítését milyen ic-t használ?Ha usbs akkor a drivere működik?
Üdv:Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 21, 2007 9:04 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 21, 2007 9:00 pm
Hozzászólások: 2
Szevasztok

az 1.4 mpi 2002-es-em nem kommunikál a hibakód leolvasóval
segítsetek létszi!!! :idea:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Frissítés...
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 24, 2007 5:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szevasztok...
Hátha valakit érdekel ...
Egyperces novella...
http://www.obddiagnosztika.uw.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3267 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 214, 215, 216, 217, 218  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: szabiraab valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség