Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. máj. 24, 2019 7:19 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3432 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. máj. 05, 2019 6:42 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
A fékkámpa kapcsoló miatt, szokott az epc lámpa világítani.
Két áramkörös, egy az izzóknak, egy a motorvezélőnek, hogy tudjon a pedálnyomásról.
Ha fékpedállal együtt nyomod a gázt, egy idő múlva el fogja venni..
Nálad a motorvezérlő felé ,rossz az áramkör..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. máj. 05, 2019 6:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 123
RWD írta:
RWD írta:
RWD írta:
Szóval megint ott tartok ahol múltkor:
2 Faults Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 1010 0101


A P1158-at érzem is. Hidegen semmi gond, egyedül egy darab apró torpanást érezni, MINDIG kb 5 perccel motor indítás után. Ezután egy darabig minden ok.
Aztán ahogy haladok, és a vízhőmérő elkezdi felvenni 80-90%-os pozícióját (ergo lassan beáll középre-tudom hogy nem lineáris a mutató), elkezd az autó meg-meg torpanni. Nem rángat, tipikus torpanás tartott gázon. Mintha belefulladna valamibe. Gázzal játszva 1-2 secre rendbejön, aztán megint csinálja. És miután ezen túlvagyunk, és tényleg üzemmeleg minden, nagyjából abbahagyja. Aztán néha megint rákezd (visszahűlés?, ugye a mutatóval nem megyek semmire, lehet VAGcom élő adatokkal kéne utaznom egy kicsit).

Láttatok már ilyet?
Külföldi fórumon hasonló esetre olvastam azt a megoldást, hogy kivették a beszívott levegő irányát szabályzó csappantyút, ami a motorburkolat elejében van, a leömlő felett (1.4 16v AUB). Ezt Én úgy próbáltam tesztelni, hogy a komplett motorburkolatot levettem, és úgy mentem picit. Sajnos nem tapasztaltam javulást.

Múltkor már azt hittem sikerrel jártam, de hát ez van. :roll:


Update.
Olvasgattam kicsit, és valaki panaszkodott a motorburkolatban lévő hideg/meleg levegő csappantyú megragadására. Megnéztem, átmozgattam. Tesztkör következett, még hibakód törlés nélkül. Rángatás maradt. Töröltem hibakódot út közben, visszadobta. Ezt vagy 3x eljátszottam, utoljára amikor leraktam az autót. Végére csak az EPC maradt, EGR és féklámpa hibával.

Másnaptól kutya baja, nulla check engine. Vagyis az EPC maradt, de ma reggelre pl az is eltűnt magától (és nem töröltem!).

Lehet hogy a csappantyú volt tényleg a baja? Állandóan meleg levegőt szívott volna? Fura. Vagy csak megérezte, hogy jön a műszaki vizsga. 8)
Szeretem ezt a kis szarost. Aki azt mondja hogy az autóknak nincs lelkük, az hazudik. Vagy nem autóbuzi. :D
Szóval érdekes :int:


Update.
Tegnap megint előjött a check engine. :roll:
Komolyan nem értem, hibakódot egyelőre nem olvastam. Tünet nincs, nem rángat egyelőre. Max egy kicsit amikor elveszem a gázt, de az lehet placebo.
Viszont! Jellemzően fél tank maxxal járok, és a legutóbbi bejegyzésemkor (amikor eltűnt a check) pont tele volt a tank.
És mit ad ég, pont pár napja kezdek kifogyni, ma már porzik a tank. És ugye tegnap jött ki a check light. Lehet összefüggés? Komolyan más nem jut eszembe.

Bár az is igaz, hogy semmilyen tankszellőztető hibára nem panaszkodott sosem, de más összefüggést nem látok. Este megtankolom, plusz rádugom a vcds-t. Érdekes. :fejvak:


Sziasztok! Köbön idézem magam lassan, megint újdonsággal szolgálhatok.
Most már a tele tank sem oldja meg az ügyet. Pontosabban minden ok volt, csak az EPC világított hetek óta, MIL csendben volt. Voltam állapotfelmérésen, leszóltak hogy tűntessem el az EPC-t. Kitöröltem, de vissza is jött, viszont hozzá a MIL is. Plusz megint meg-meg torpan néha. Oh, köszi. Az üzeamanyag közben fél tank alá süllyedt, gondoltam ideje tankolni, mint szokásos "hibakiküszöbölés". De ezúttal hiába, vacak maradt. Hiába törlök DTC-t, EPC és MIL egyszerre visszajön pár méter megtétele után. Álló helyben járatva semmi gond. Hibakódok ugyanazok, mint régen:
"7566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal
"

Holnap megjön a féklámpa kapcsoló, kicserélem, hátha az szivat. Bár a féklámpám jó, de állítólag bekeverhet a motornak is (Csabaa említette volt, plusz olvastam róla máshol is).
Viszont vannak egyéb tippjeim is, már csak a teli tankos időszakos megoldás miatt is. Lehet hogy gyengül az üzemanyag pumpám? Nem hoz "lean" hibakódot, hogy szegény lenne a keverék, de logikát látok benne. De találomra nem akarok 15+ ezret költeni, csak úgy. Hozzáteszem, max 1x cserélhettek benne, vagy még sosem. '00 évjárat, 398.000 km. Esetleg üzemanyag szűrő csere, bár a teletank logikát ebben az esetben nem érzem. Mit gondoltok? :int:
Legjobb az egészben, hogy műszakis az autó csütörtökön, és ilyenekkel szívok. EPC bukta indok manapság (meg ugye most kijött a MIL is, meg rángat is az autó, ami zavar), plusz még a tetőkárpit hiány miatt is meghúznák... :D Szép.

Köszi ha van ötletetek, bocsi a szokásos fárasztó regényért. Remélem segít a féklámpa kapcsoló, de nem sziklaszilárd a hitem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
hubo44 írta:
sondan ki takaritani a konektort eš ki tôrôlni a hibakot eš ra futni par saz km eš ujra meg nezni mi fog irni.


Volt már tisztítva a csatlakozója, de majd holnap azért ránézek. Amikor jön a melegebb idő, mindig kidobja a hibát, nem tudom hogy függhet össze az időjárással. :D Elég idegesítő hogy mindig kidobálja, de egy szondát most nem szeretnék venni bele jópénzért. Van ennek amúgy valami jelentősége?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1405
sondan ki takaritani a konektort eš ki tôrôlni a hibakot eš ra futni par saz km eš ujra meg nezni mi fog irni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:13 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
hubo44 írta:
nagyk írta:
Sziasztok!

Végre hozzájutottam egy Vag-Com-hoz, és a következő hibákat dobta:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -

00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

A Lambda-szondással nemtudom mennyire kéne foglalkozni, mert a katalizátorom tudom hogy nincs a helyzet magaslatán, szóval lehet hogy amiatt nyökög.

Viszont az alsó hármat nem igazán tudom dekódolni. Az utolsó mondjuk igazán pikáns, mivel én még nem láttam 4kerék meghajtású fábiát, de ez lehet, hogy csak az én szegénységem. :D Valaki esetleg tudna segíteni dekódolni?


a 1 hiba sonda aram kôr sakadaš. (sonda/vezetek)
a tôbi nem erdekeš a utolšo hiba az čak TSI eš FSI-nel letezik hod variabiliš buťkôš tengej meg hibašodaš štb. :D :D :D



Köszi! Akkor a kormányszög jeladóval se érdemes foglalkozni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1405
nagyk írta:
Sziasztok!

Végre hozzájutottam egy Vag-Com-hoz, és a következő hibákat dobta:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -

00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

A Lambda-szondással nemtudom mennyire kéne foglalkozni, mert a katalizátorom tudom hogy nincs a helyzet magaslatán, szóval lehet hogy amiatt nyökög.

Viszont az alsó hármat nem igazán tudom dekódolni. Az utolsó mondjuk igazán pikáns, mivel én még nem láttam 4kerék meghajtású fábiát, de ez lehet, hogy csak az én szegénységem. :D Valaki esetleg tudna segíteni dekódolni?


a 1 hiba sonda aram kôr sakadaš. (sonda/vezetek)
a tôbi nem erdekeš a utolšo hiba az čak TSI eš FSI-nel letezik hod variabiliš buťkôš tengej meg hibašodaš štb. :D :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 02, 2019 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
Sziasztok!

Végre hozzájutottam egy Vag-Com-hoz, és a következő hibákat dobta:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -

00511 - Selector Lever (E313)
49-00 - No Communications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)
49-00 - No Communications

A Lambda-szondással nemtudom mennyire kéne foglalkozni, mert a katalizátorom tudom hogy nincs a helyzet magaslatán, szóval lehet hogy amiatt nyökög.

Viszont az alsó hármat nem igazán tudom dekódolni. Az utolsó mondjuk igazán pikáns, mivel én még nem láttam 4kerék meghajtású fábiát, de ez lehet, hogy csak az én szegénységem. :D Valaki esetleg tudna segíteni dekódolni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. márc. 27, 2019 10:16 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 19, 2017 2:26 am
Hozzászólások: 86
Autó: Skoda Fabia 1,4 classic
Csabaa írta:
Fabia 1,4 írta:
Sziasztok! Segitsetek a lehetsèges okok feltàràsàban nekem! Volt egy p0172 (35-10) hibakòdom, injektor csere utàn megszünt, az autò szèt volt szedve hidrotőke cserère azòta nèha nèha alapjàraton dadog makog a motor, hajlamosabb a lefulladàsra, ìgy kiolvastam ismèt: most p0171 (35-10) időszakos a hibakòd azaz szegèny keverèk. Mik okozhatjàk ezt? Hidegen gyenge torpanàsai vannak az autònak de ezen hamar tùl lèp. Esetlegesen Ac pumpa? Lambda szonda? 2001 es az autò, 201 ezer kilòmèterrel ès ezek az alkatrèszek mind mind gyàriak mèg benne

Szia
Mérjél benzinnyomást..


Köszönöm a tippet! De szerencsère csak a fèkràsegìtò vàkum csöve nem volt rendesen visszarakva ott szivott a folytòszelep alatt levegőt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd márc. 26, 2019 8:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1405
nagyk írta:
Sziasztok!

Remélem jó helyre írok. Lehet valahogy vag-al engedélyezni a műszerfalon a nyitott ajtó visszajelzőt? Vagy be van az kötve egyáltalán? :D


Ninč.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd márc. 26, 2019 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 22
Autó: 1.2 Classic
Sziasztok!

Remélem jó helyre írok. Lehet valahogy vag-al engedélyezni a műszerfalon a nyitott ajtó visszajelzőt? Vagy be van az kötve egyáltalán? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd márc. 12, 2019 10:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2017 7:12 am
Hozzászólások: 49
Autó: Best, 2003 BBZ
RWD írta:
Tegnap megint előjött a check engine. :roll:
Komolyan nem értem, hibakódot egyelőre nem olvastam. Tünet nincs, nem rángat egyelőre. Max egy kicsit amikor elveszem a gázt, de az lehet placebo.
Viszont! Jellemzően fél tank maxxal járok, és a legutóbbi bejegyzésemkor (amikor eltűnt a check) pont tele volt a tank.
És mit ad ég, pont pár napja kezdek kifogyni, ma már porzik a tank. És ugye tegnap jött ki a check light. Lehet összefüggés? Komolyan más nem jut eszembe.

Bár az is igaz, hogy semmilyen tankszellőztető hibára nem panaszkodott sosem, de más összefüggést nem látok. Este megtankolom, plusz rádugom a vcds-t. Érdekes. :fejvak:


Nekem azt hiszem, sikerült rájönnöm, mivel csalogathatom elő a hibakódjaimat. Alacsony fordulatnál nagy gázt adok, és már világít is az EPC+ASR+check engine szentháromság. Az első indítás után már csak a check engine, és a negyedik indítás után semmi. Persze az autó sem produkál semmi tünetet.
Úgyhogy, engem igazából már nem is érdekel. Tudom, ha jön is, a negyedik indításra úgyis eltűnik. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 28, 2019 11:29 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Fabia 1,4 írta:
Sziasztok! Segitsetek a lehetsèges okok feltàràsàban nekem! Volt egy p0172 (35-10) hibakòdom, injektor csere utàn megszünt, az autò szèt volt szedve hidrotőke cserère azòta nèha nèha alapjàraton dadog makog a motor, hajlamosabb a lefulladàsra, ìgy kiolvastam ismèt: most p0171 (35-10) időszakos a hibakòd azaz szegèny keverèk. Mik okozhatjàk ezt? Hidegen gyenge torpanàsai vannak az autònak de ezen hamar tùl lèp. Esetlegesen Ac pumpa? Lambda szonda? 2001 es az autò, 201 ezer kilòmèterrel ès ezek az alkatrèszek mind mind gyàriak mèg benne

Szia
Mérjél benzinnyomást..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 31
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP
hubo44 írta:
Badzinga írta:
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


van eleg kompresio aba 3 hengerbe?


Hello,

azt nem nézte, szerintem erre nem gondolt. Kösz a tippet. Valszeg az lesz, hogy elviszem szervizbe, és ott szólok, hogy nézzék meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 19, 2017 2:26 am
Hozzászólások: 86
Autó: Skoda Fabia 1,4 classic
Sziasztok! Segitsetek a lehetsèges okok feltàràsàban nekem! Volt egy p0172 (35-10) hibakòdom, injektor csere utàn megszünt, az autò szèt volt szedve hidrotőke cserère azòta nèha nèha alapjàraton dadog makog a motor, hajlamosabb a lefulladàsra, ìgy kiolvastam ismèt: most p0171 (35-10) időszakos a hibakòd azaz szegèny keverèk. Mik okozhatjàk ezt? Hidegen gyenge torpanàsai vannak az autònak de ezen hamar tùl lèp. Esetlegesen Ac pumpa? Lambda szonda? 2001 es az autò, 201 ezer kilòmèterrel ès ezek az alkatrèszek mind mind gyàriak mèg benne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1405
Badzinga írta:
Sziasztok,

problémám a következő:

2003, 1.2 HTP motor, tavaly novemberben menet közben kigyulladt a motorhibajelző ikon a műszerfalon. Az autónak látszólag semmi baja nem volt, nem hallottam semmit, nem észleltem semmit. Biztonság kedvéért elvittem szerelőhöz, diagnosztika a 3. hengernél mutatott valamit (nem tudom mit, mert a szerelő olvasta ki), azt mondta ez gyújtótrafóhiba. Kicserélte a trafót.

Másfél hónapja megint kigyulladt a jelzőikon, de aztán elmúlt, két hete ismét, akkor megint elvittem szerelőhöz, ugyanúgy a 3. hengernél mutatott hibát, ismét cserélt trafót, plusz cseréltünk gyújtógyertyákat is.

Ma megint kigyulladt az ikon hazafelé úton. Tehát nem trafó és nem gyertya. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet még ezeken kívül?

Köszönöm.
Sziasztok


van eleg kompresio aba 3 hengerbe?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3432 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség