Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 13, 2018 5:56 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3374 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 225  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 11, 2018 5:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Csabaa írta:
RWD írta:
Viszont eszembe jutott valami. A vastagon kiemelt probléma (MAP szenzor) lehet fals levegő miatt is? Tudni illik kipucoltam a szenzort (olajos volt-kartergáz, khm), egy pár napig jó volt, azóta újra be-be torpan, rángat, befullad. Lehet érdemes féktisztítóval letesztelni a vákuumcsöveket? Nem bánnám, ha nem kéne szenzort cserélni.

A speed sensor kibontásig még nem jutottam el, bár el nem tudom képzelni hogy annak mi baja lehet. Meglátjuk (?) amint kiszedtem.

Köszi!

Szia
Ezek mind visszatérő hibák!? vagy ez csak az első olvasás..
A szívósor valószínűtlen nyomása ,lehet fals levegőtől.. de ha az egr állandóan nyitva van, attól is..

Szia! Köszi a gyors reakciót.
Igen, visszatérő hibák, többször is töröltem már. Falsot akkor megnézem. Az EGR-t szerencsétlen előző szerelőnk úgy oldotta meg (és a mai napig így van), hogy van egy EGR amire rányomta a csokit (ez oda van kötegelőzve a motortérbe, ez van összekötve az ECUval), illetve van egy másik EGR a helyén, csoki nélkül (LOL). No comment, de egyelőre így néz ki a dolog.
Vegyek egy új, utángyártott EGR-t, és tegyem rendesen a helyére? Amúgy EGR hibát momentán nem ír, de volt példa arra is (ilyen sziszifuszi megoldás mellett).
Köszi:)

Szeretnék a végére érni, mert amúgy tök hálás kis autó, csak ezektől a szenzor mizériáktól megyek falnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 11, 2018 8:59 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7428
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:
Viszont eszembe jutott valami. A vastagon kiemelt probléma (MAP szenzor) lehet fals levegő miatt is? Tudni illik kipucoltam a szenzort (olajos volt-kartergáz, khm), egy pár napig jó volt, azóta újra be-be torpan, rángat, befullad. Lehet érdemes féktisztítóval letesztelni a vákuumcsöveket? Nem bánnám, ha nem kéne szenzort cserélni.

A speed sensor kibontásig még nem jutottam el, bár el nem tudom képzelni hogy annak mi baja lehet. Meglátjuk (?) amint kiszedtem.

Köszi!

Szia
Ezek mind visszatérő hibák!? vagy ez csak az első olvasás..
A szívósor valószínűtlen nyomása ,lehet fals levegőtől.. de ha az egr állandóan nyitva van, attól is..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 11, 2018 6:59 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Sziasztok! Továbbra sem jutottam előrébb a múltkori témával:
Idézet:
Jó napot Urak! Még egyszer köszönöm Csabaanak a tippet, megjött Aliról a VAGCOM diagnosztikai cucc. Működik szépen, win10 és usb 3.1 alatt. Hibalistám a kövi:

"Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl
Part No: 036 906 034 BK
Component: MARELLI 4LV 3335
Coding: 00031
Shop #: WSC 00222
VCID: 5CB72272CC2B81A424-4B64
TMBND46Y0Y3060174 SKZ7Z0Y0518783

7 Faults Found:
16785 - EGR System
P0401 - 35-00 - Insufficient Flow
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal
16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 35-10 - No Signal - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller
P1545 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

17749 - Ignition Coil Power Output Stage 1
P1341 - 35-10 - Shorted to Ground - Intermittent
17751 - Ignition Coil Power Output Stage 2
P1343 - 35-10 - Shorted to Ground - Intermittent
Readiness: 0010 0101"


Viszont eszembe jutott valami. A vastagon kiemelt probléma (MAP szenzor) lehet fals levegő miatt is? Tudni illik kipucoltam a szenzort (olajos volt-kartergáz, khm), egy pár napig jó volt, azóta újra be-be torpan, rángat, befullad. Lehet érdemes féktisztítóval letesztelni a vákuumcsöveket? Nem bánnám, ha nem kéne szenzort cserélni.

A speed sensor kibontásig még nem jutottam el, bár el nem tudom képzelni hogy annak mi baja lehet. Meglátjuk (?) amint kiszedtem.

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: vas. okt. 07, 2018 2:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:28 am
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Berente
Autó: 2005. 1.4 16V BKY kombi
zoltán fabia2006 írta:
hubo44 írta:
zoltán fabia2006 írta:
Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
Most vettem egy 2006 évj 1.2 12v fabiat és az a gondom vele hogy a 3 henger égéskimaradást ir,és nem tudjuk mi lehet a baj?? (gyertyák cserélve vákumcsö elvolt törve javitva lett. pipák megcserélve hátha vándorol a hiba de nem mindig 3 henger! néha 2 hengerezik utanna leállit és megint jo!!!! ki mit javasol???? én már lehet hengerfej le és hengerfejezés lesz de annak az ára mennyibe kerül???? ebbe is tud valaki segiteni hogy kb mennyi lenne a javitás? 100 ezerböl kijön ????
köszönöm hogy elolvastad és válaszoltál!!!! Zoli


fiam meg vad bolondulva minek irkals ôse/visa!

mivan?????


Az a baj hogy egy hete sem vagy ide regisztrálva és tele spammelted a fórumot ugyanazzal a hibával több helyen.Ettől még nem leszel előrébb!!!Keresd meg a hibádnak a megfelelő topikját és csak oda írd be vagy használd a keresőt!!!Nem huboval van baj hanem veled !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 06, 2018 9:34 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 04, 2018 5:34 pm
Hozzászólások: 13
Autó: skoda fabia 1.212v
zoltán fabia2006 írta:
hubo44 írta:
zoltán fabia2006 írta:
Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
Most vettem egy 2006 évj 1.2 12v fabiat és az a gondom vele hogy a 3 henger égéskimaradást ir,és nem tudjuk mi lehet a baj?? (gyertyák cserélve vákumcsö elvolt törve javitva lett. pipák megcserélve hátha vándorol a hiba de nem mindig 3 henger! néha 2 hengerezik utanna leállit és megint jo!!!! ki mit javasol???? én már lehet hengerfej le és hengerfejezés lesz de annak az ára mennyibe kerül???? ebbe is tud valaki segiteni hogy kb mennyi lenne a javitás? 100 ezerböl kijön ????
köszönöm hogy elolvastad és válaszoltál!!!! Zoli


fiam meg vad bolondulva minek irkals ôse/visa!

mivan?????[/quot
Hubo mivan??? irj értelmessen mert nem igazán értem amit irtál!? ez a hiba van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 06, 2018 9:23 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 04, 2018 5:34 pm
Hozzászólások: 13
Autó: skoda fabia 1.212v
hubo44 írta:
zoltán fabia2006 írta:
Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
Most vettem egy 2006 évj 1.2 12v fabiat és az a gondom vele hogy a 3 henger égéskimaradást ir,és nem tudjuk mi lehet a baj?? (gyertyák cserélve vákumcsö elvolt törve javitva lett. pipák megcserélve hátha vándorol a hiba de nem mindig 3 henger! néha 2 hengerezik utanna leállit és megint jo!!!! ki mit javasol???? én már lehet hengerfej le és hengerfejezés lesz de annak az ára mennyibe kerül???? ebbe is tud valaki segiteni hogy kb mennyi lenne a javitás? 100 ezerböl kijön ????
köszönöm hogy elolvastad és válaszoltál!!!! Zoli


fiam meg vad bolondulva minek irkals ôse/visa!

mivan?????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 04, 2018 8:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
zoltán fabia2006 írta:
Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
Most vettem egy 2006 évj 1.2 12v fabiat és az a gondom vele hogy a 3 henger égéskimaradást ir,és nem tudjuk mi lehet a baj?? (gyertyák cserélve vákumcsö elvolt törve javitva lett. pipák megcserélve hátha vándorol a hiba de nem mindig 3 henger! néha 2 hengerezik utanna leállit és megint jo!!!! ki mit javasol???? én már lehet hengerfej le és hengerfejezés lesz de annak az ára mennyibe kerül???? ebbe is tud valaki segiteni hogy kb mennyi lenne a javitás? 100 ezerböl kijön ????
köszönöm hogy elolvastad és válaszoltál!!!! Zoli


fiam meg vad bolondulva minek irkals ôse/visa!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 04, 2018 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 04, 2018 5:34 pm
Hozzászólások: 13
Autó: skoda fabia 1.212v
Sziasztok segitséget szeretnék kérni!
Most vettem egy 2006 évj 1.2 12v fabiat és az a gondom vele hogy a 3 henger égéskimaradást ir,és nem tudjuk mi lehet a baj?? (gyertyák cserélve vákumcsö elvolt törve javitva lett. pipák megcserélve hátha vándorol a hiba de nem mindig 3 henger! néha 2 hengerezik utanna leállit és megint jo!!!! ki mit javasol???? én már lehet hengerfej le és hengerfejezés lesz de annak az ára mennyibe kerül???? ebbe is tud valaki segiteni hogy kb mennyi lenne a javitás? 100 ezerböl kijön ????
köszönöm hogy elolvastad és válaszoltál!!!! Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2018 11:18 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Idézet:
Igen. Középső, balról a harmadik, sűrű torx.


Szuper, köszi!

Visszatérve a diagnosztikához. Kipucoltam a MAP sensort, el is tűnt az egyik hibám (kód is, jelenség is). A leeső fordulatszámmérő, és alkalmanként leálló motor megmaradt. Ez lehet a speed sensor gond.

Megnéztem a speed sensort, és lötyög rajta a csoki. Pontosabban fogalmazva leesni nem tud, de van egy pár mm-es játéka, nem tud fixen bekattanni a jeladó pöckébe. Lehet ettől a para? Mert akkor csokit kell vadásznom, agyon vagy gyalázva a sajátja, nem csoda hogy nem kattan fixen a helyére. Akkor meg kezdődhet a forrasztgatás, ha jól láttam. Maga a jeladó is lehet rossz, persze, csak szeretnék szűkíteni. Jeladóra egyelőre nem tudtam rámérni (nincs multiméterem, a sűrű torxot pedig most veszem hozzá, hogy ki tudjam venni). Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2018 7:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
RWD írta:
Félig off téma, de itt folytatnám mert kapcsolódik. Próbáltam volna kiszedni a speed sensort (főtengely jeladó) a váltóház tetején, de nem volt olyan "sűrű" torxom. Jól sejtem, hogy az "XZN" nevezetű bitfejre lesz szükségem? Középső, balról a harmadik, sűrű torx. Szemre ilyen a jeladó csavarfeje.
Lásd: Kép

Köszi

Igen. Középső, balról a harmadik, sűrű torx.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2018 5:15 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Félig off téma, de itt folytatnám mert kapcsolódik. Próbáltam volna kiszedni a speed sensort (főtengely jeladó) a váltóház tetején, de nem volt olyan "sűrű" torxom. Jól sejtem, hogy az "XZN" nevezetű bitfejre lesz szükségem? Középső, balról a harmadik, sűrű torx. Szemre ilyen a jeladó csavarfeje.
Lásd: Kép

Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 03, 2018 12:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Csabaa írta:
RWD írta:
Ez a VCDS mennyire számít "hivatalos" programnak? Egy maszek kisvállalkozó szerviz nyugodtan alkalmazhatja pl?

Szia
Hivatalosan csak ha megveszi:
http://vcds-diag.hu/
~200e forint, de jár hozzá a frissítés, és egy navos ellenőrzésnél nincs bünti..


Na, akkor ezt kerestem Én. Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 03, 2018 11:51 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7428
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
RWD írta:
Ez a VCDS mennyire számít "hivatalos" programnak? Egy maszek kisvállalkozó szerviz nyugodtan alkalmazhatja pl?

Szia
Hivatalosan csak ha megveszi:
http://vcds-diag.hu/
~200e forint, de jár hozzá a frissítés, és egy navos ellenőrzésnél nincs bünti..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 03, 2018 11:24 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Ez a VCDS mennyire számít "hivatalos" programnak? Egy maszek kisvállalkozó szerviz nyugodtan alkalmazhatja pl?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Diagnosztika
HozzászólásElküldve: kedd aug. 28, 2018 8:30 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 24, 2009 11:20 pm
Hozzászólások: 97
Csabaa írta:
RWD írta:

Az előzményeket figyelembe véve, az "engine speed sensor" hiba okot adhat a fordulatszámmérő döglődésre. Kérdés, hogy ezek valóban szenzor hibák, vagy vezeték probléma lehet...kicseréljek egy szenzort próbaképp? Mit gondoltok? Plusz van egy légzsák hibám, alacsony "+" feszültség jelzéssel.

Nagyon örülök a cuccnak, köszi még egyszer!

Szia
Érdemes lenne kitörölni az összes kódot, és csak azzal foglalkozni ami újra visszajön.


Igen, a törlés megvolt, egyelőre a "tesztkör" várat magára. Köszi! :int:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3374 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 225  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség