Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Diagnosztika
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=38
Oldal: 3 / 225

Szerző:  Csabaa [ szer. aug. 01, 2018 7:33 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

RWD írta:
RWD írta:


Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak.
http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html

Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?)

Szia
https://www.aliexpress.com/store/group/ ... 01849.html

Szerző:  RWD [ szer. aug. 01, 2018 2:53 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

RWD írta:


Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak.
http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html

Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?)

Szerző:  RWD [ szer. aug. 01, 2018 2:49 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Sziasztok!

Mi a különbség ezek között? Gyanús az árszakadék. :fejvak:
http://diagbolt.hu/szamitogepes-hibakod-olvaso-interfesz/79-kkl-vw-audi-seat-skoda-usb-hibakodolvaso-obd-odb2-interface.html

https://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagnosztikai-hibakod-olvaso-torlo-interfesz-409-1-usb-kabel-obd-2-vw-audi-skoda-seat-2649539363.html

http://netdigi.hu/spd/1004/VAG-COM-OBD2-diagnosztikai-USB-kabel-interfesz

2000-es évjáratú Fabiat szeretnék diagnosztizálni, a lehető legnagyobb mélyrehatással, pontossággal.
Köszi!

Szerző:  hubo44 [ kedd júl. 10, 2018 2:57 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

RWD írta:
hubo44 írta:
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed?


akor vedel magadnak 1 KKL-t 5€ eš les šajatod az mindig jo a haznal.

Szerző:  RWD [ kedd júl. 10, 2018 2:29 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

hubo44 írta:
RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.


Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed?

Szerző:  hubo44 [ kedd júl. 10, 2018 12:49 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

RWD írta:
Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....


ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä.

Szerző:  RWD [ kedd júl. 10, 2018 12:34 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Sziasztok!

Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására:

-menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor.
-A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít
-B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék.

-illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül
-ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik.

Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos.

Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat?

Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám!
Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom....

Szerző:  Csabaa [ kedd máj. 15, 2018 8:39 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Lacika87 írta:
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.

Szia
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php

Szerző:  Lacika87 [ kedd máj. 15, 2018 8:28 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi.

Szerző:  Csabaa [ csüt. máj. 10, 2018 2:07 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Lacika87 írta:
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?

NEEEEEM
0150032 ez lesz a jó :)

Szerző:  Lacika87 [ csüt. máj. 10, 2018 12:41 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031
akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031?

Szerző:  Csabaa [ csüt. máj. 10, 2018 9:50 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Lacika87 írta:
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?

Nem nem, a Nálad lévő számhoz adjál 1-et.
Ez a számsor kódolja a elektromos felszereltségeket, minden autó más és más.
Minden funkciónak más a száma, ezek vannak összeadva... természetesen az adott vezérlőnek támogatnia kell
a funkciót.. a vonóhorog visszajelzés, minden fabiában benne van.

Szerző:  Lacika87 [ csüt. máj. 10, 2018 7:59 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ?

Szerző:  Csabaa [ csüt. máj. 10, 2018 6:37 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Lacika87 írta:
Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)

Szia
Kép
Kép
Kép
Kép

A saját software kódodhoz kell 1-et hozzáadni és do it.

Szerző:  Lacika87 [ szer. máj. 09, 2018 9:18 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Diagnosztika

Sziasztok kérdezni szeretnék vag com 311.2 vel be lehet kapcsolni a vonóhorog visszajelzőt egy 2000 res évjáratu fabiában?és ha igen akkor pontosan hogyan lépésröl lépésre légyszives:)

Oldal: 3 / 225 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/