Skoda Fabia Club fórum http://skodafabiaclub.com/forum/ |
|
Diagnosztika http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=38 |
Oldal: 5 / 227 |
Szerző: | Csabaa [ csüt. aug. 02, 2018 8:00 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
RWD írta: Idézet: Szia https://www.aliexpress.com/store/group/ ... 01849.html Szia! Nagyon köszönöm. Gondolom nem véletlenül lineltél aliexpress felületet, ezt itthon nem tudom beszerezni, ugye? Köszi! ![]() Illetve kérdés, hogy a linken található 2db-ból (10 darabos kiszereléseket kiszűrtem) nekem melyik stimmelhet? Mit kell hozzánéznem? Gondolom a vcds 18.2.1 verziót érdemes vennem, az a frissebb release. Ugyi? Bocsi, ehhez tök kuka vagyok. Szia A listában a 24$-nál egy darabot lehet venni. A kínaiak mindig adnak mennyiségi kedvezményt, akkor csökken a darabár is. A verzió szinte mindegy, a legújabb autók is belekerülnek ,ennyi a változás. Egészen régi is jó lenne neked, de a win10/64bit miatt ez kell. A hivatalos program ~200e ez annak a tört változata és másolt kábele. A hivatalost egy romániai srác fordítja ,ezért létezik teljesen magyar változat is. Itthon is ezt tudod megvenni, élelmes emberek megveszik az aliról 5-6e-ért majd 15-20e-ért tovább adják. Alinál csak a 2-3 hét postát kell kivárni, ennyi a rossz benne.. |
Szerző: | RWD [ csüt. aug. 02, 2018 7:40 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Idézet: Szia https://www.aliexpress.com/store/group/ ... 01849.html Szia! Nagyon köszönöm. Gondolom nem véletlenül lineltél aliexpress felületet, ezt itthon nem tudom beszerezni, ugye? Köszi! ![]() Illetve kérdés, hogy a linken található 2db-ból (10 darabos kiszereléseket kiszűrtem) nekem melyik stimmelhet? Mit kell hozzánéznem? Gondolom a vcds 18.2.1 verziót érdemes vennem, az a frissebb release. Ugyi? Bocsi, ehhez tök kuka vagyok. |
Szerző: | RWD [ szer. aug. 01, 2018 2:53 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
RWD írta: Sziasztok! Mi a különbség ezek között? Gyanús az árszakadék. ![]() http://diagbolt.hu/szamitogepes-hibakod-olvaso-interfesz/79-kkl-vw-audi-seat-skoda-usb-hibakodolvaso-obd-odb2-interface.html https://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagnosztikai-hibakod-olvaso-torlo-interfesz-409-1-usb-kabel-obd-2-vw-audi-skoda-seat-2649539363.html http://netdigi.hu/spd/1004/VAG-COM-OBD2-diagnosztikai-USB-kabel-interfesz 2000-es évjáratú Fabiat szeretnék diagnosztizálni, a lehető legnagyobb mélyrehatással, pontossággal. Köszi! Vagy gondolnék még erre, ezzel megúsznám a 32 bites Windows összeeszkábálását. Csak 64 bites laptopok vannak a környékemen, és ahogy nézem szinte az összes diag. progi 32 biten fut csak. http://diagbolt.hu/kezi-hibakod-olvaso-mszer/72-u281-vw-audi-seat-skoda-vag-kezi-autodiagnosztikai-abs-legzsak-valto-mszer.html Kérdés hogy ez a kis kézi is ugyanolyan hatékony-e(?) |
Szerző: | RWD [ szer. aug. 01, 2018 2:49 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Sziasztok! Mi a különbség ezek között? Gyanús az árszakadék. ![]() http://diagbolt.hu/szamitogepes-hibakod-olvaso-interfesz/79-kkl-vw-audi-seat-skoda-usb-hibakodolvaso-obd-odb2-interface.html https://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagnosztikai-hibakod-olvaso-torlo-interfesz-409-1-usb-kabel-obd-2-vw-audi-skoda-seat-2649539363.html http://netdigi.hu/spd/1004/VAG-COM-OBD2-diagnosztikai-USB-kabel-interfesz 2000-es évjáratú Fabiat szeretnék diagnosztizálni, a lehető legnagyobb mélyrehatással, pontossággal. Köszi! |
Szerző: | hubo44 [ kedd júl. 10, 2018 2:57 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
RWD írta: hubo44 írta: RWD írta: Sziasztok! Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására: -menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor. -A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít -B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék. -illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül -ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik. Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos. Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat? Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám! Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom.... ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä. Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed? akor vedel magadnak 1 KKL-t 5€ eš les šajatod az mindig jo a haznal. |
Szerző: | RWD [ kedd júl. 10, 2018 2:29 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
hubo44 írta: RWD írta: Sziasztok! Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására: -menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor. -A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít -B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék. -illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül -ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik. Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos. Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat? Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám! Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom.... ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä. Köszi! És ha még is diagnosztikára szorulok, mi a véleményed? |
Szerző: | hubo44 [ kedd júl. 10, 2018 12:49 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
RWD írta: Sziasztok! Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására: -menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor. -A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít -B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék. -illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül -ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik. Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos. Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat? Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám! Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom.... ez lehet hod čak kabel rohadaš a toroň alat. cibáld meg nem/e ot a hibä. |
Szerző: | RWD [ kedd júl. 10, 2018 12:34 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Sziasztok! Diagnosztikai megoldást (okat?) keresek a következő parajelenségek forrásának nyomozására, javítására: -menet közben hirtelen leeső fordulatszámmérő 0.5 másodpercre, majd vissza is ugrik. A leesés alatt ránt a motor, mintha ki is hagyna abban a pillanatban. Pár másodperccel később ugyanez a jelenség. Később pedig végleg leesik a fordulatszámmérő, villog az olajnyomás, de az autó szó nélkül megy tovább. MIL lámpát benyomja. Ilyenkor leállás, újraindítás. Két variáció lehet ilyenkor. -A; beindul szó nélkül, MIL lámpa világít -B; hosszú köszörülésre indul. Beindul, de nincs szervó, olajnyomás lámpa mellé villog, plusz nincs fordulatszámmérő. Ezt a B variációt néha akkor is eljátssza, ha mindenféle para nélkül leállított autót újra beindítanék. -illetve alapjáraton gurulás közben is néha leáll, szó nélkül -ritkán "elmegy a gázpedál jel", nem reagál, nem gyorsul. Ez nagyon ritkán jelentezik. Ezen felül az EPC ezer+1 éve világít sajnos. Természetesen nem várok távgyógyítást, diag. kábelt + progit keresek (vagy mobil eszközt, amit tudok hurcolni magammal?) Ha eltárolt mindent, megy ez laptopon is, de ugye ezeket menet közben produkálja. Vagy ezzel ne törődjek, "statikus" diagnosztika is kimutatja az előzmény hibákat? Köszönöm a segítséget előre is! Angol cucc is megfelel nekem. Örök hálám! Meg szeretném javítani a kis szarost, nagyon szeretem, család első új autója volt, nálunk van 18 éve. Gondolom a CAN hálózatban lesz valami szakadásom.... |
Szerző: | Csabaa [ kedd máj. 15, 2018 8:39 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Lacika87 írta: Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi. Szia http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php |
Szerző: | Lacika87 [ kedd máj. 15, 2018 8:28 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Kösszi szépen csabaa az infót sikerült jó lett amit irtál még egy kérdés fojtó szelep alapbeálitást is el tudom végezni ugyanezen a gépen leírod esetleg hogy mi a folyamata:) köszi. |
Szerző: | Csabaa [ csüt. máj. 10, 2018 2:07 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Lacika87 írta: például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031 akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031? NEEEEEM 0150032 ez lesz a jó ![]() |
Szerző: | Lacika87 [ csüt. máj. 10, 2018 12:41 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
például nekem mondjuk ez a számsorom van:0150031 akkor ha hozzá írok egyet így nézne ki: 1150031? |
Szerző: | Csabaa [ csüt. máj. 10, 2018 9:50 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Lacika87 írta: Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ? Nem nem, a Nálad lévő számhoz adjál 1-et. Ez a számsor kódolja a elektromos felszereltségeket, minden autó más és más. Minden funkciónak más a száma, ezek vannak összeadva... természetesen az adott vezérlőnek támogatnia kell a funkciót.. a vonóhorog visszajelzés, minden fabiában benne van. |
Szerző: | Lacika87 [ csüt. máj. 10, 2018 7:59 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Diagnosztika |
Köszi uram megpróbálom a utolsó kèpen a birt kód az a nyerő ? |
Oldal: 5 / 227 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |