Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 10:49 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 88 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 12, 2012 6:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Te sima stereo potit emlegettél, semmi "cancel" logikát.
Azt hogy oldanád meg otthon?

xpee írta:
Lattam mar univerzalis tempomatot "gazbowdenes" autoban.Az is ugyan ezt csinalja csak mehanikusan.A motor pedig nem porog 6000 ig ka kinyomja az ember a kuplungot mert van mikrokapcsolo a kuplungpedalnal es a gazpedallnal is ugyhogy fekezeskor elveszi a gazt.A srac aki csinallta a tempomatot azt mondta hogy letezik ugyanez elektromos gazpedalra is nem csak bowdenesre.Egy bordnetzcsere egy kicsit huzos lenne szerintem egy tempomatert, csak gondoltam valaki mas is halott mar ilyesmirol.En sem szeretem a hazi takolmanyt, de ha ugy vesszuk akkor a riaszto es az utolagos szerelt centralzar meg bicskakulcs is hazi takolmany.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 11, 2012 9:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Csak nem befolyásolja a menetbiztonságot. Ha úgy vesszük. ;)

xpee írta:
En sem szeretem a hazi takolmanyt, de ha ugy vesszuk akkor a riaszto es az utolagos szerelt centralzar meg bicskakulcs is hazi takolmany.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 11, 2012 9:14 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 31, 2011 10:17 am
Hozzászólások: 21
Lattam mar univerzalis tempomatot "gazbowdenes" autoban.Az is ugyan ezt csinalja csak mehanikusan.A motor pedig nem porog 6000 ig ka kinyomja az ember a kuplungot mert van mikrokapcsolo a kuplungpedalnal es a gazpedallnal is ugyhogy fekezeskor elveszi a gazt.A srac aki csinallta a tempomatot azt mondta hogy letezik ugyanez elektromos gazpedalra is nem csak bowdenesre.Egy bordnetzcsere egy kicsit huzos lenne szerintem egy tempomatert, csak gondoltam valaki mas is halott mar ilyesmirol.En sem szeretem a hazi takolmanyt, de ha ugy vesszuk akkor a riaszto es az utolagos szerelt centralzar meg bicskakulcs is hazi takolmany.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. dec. 07, 2012 2:06 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Azért a házi tákolmány ha megbokrosodik az kemény... :D

Meg kiváncsi lennék mit csinál ha a kuplungot benyomjuk.
Végülis az ECU van olyan intelligens hogy 6000nél korlátoz... :)

goes írta:
Az nem tempomat, hanem kézigáz. Még a Fiat Uno dízelben is van ilyen. A tempomat emelkedőnek felfelé gázt ad, hogy ne lassuljon az autó, lejtőn elveszi a gázt. Tehát állandóan változtatja a gázpedál állást.

xpee írta:
Utannaneztem az univerzalis tempomatoknak amik a bowdenes gazpedalokhoz csatolhatok es arra gondoltam mi lenne ha en meg a gazpedal ket ellenallasahoz csatolnek parhuzamosan 1(stereo)potmetert es azzal allitanam be a sebessegemet.Autodataba utannaneztem hogy a ket potmeter nagyabol 1020 es 1650 kozott valtozik.Bujt mar kozuletek bele valaki ennyire az autovillamossagba hogy tippeket adjon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. dec. 07, 2012 9:12 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az nem tempomat, hanem kézigáz. Még a Fiat Uno dízelben is van ilyen. A tempomat emelkedőnek felfelé gázt ad, hogy ne lassuljon az autó, lejtőn elveszi a gázt. Tehát állandóan változtatja a gázpedál állást.

xpee írta:
Utannaneztem az univerzalis tempomatoknak amik a bowdenes gazpedalokhoz csatolhatok es arra gondoltam mi lenne ha en meg a gazpedal ket ellenallasahoz csatolnek parhuzamosan 1(stereo)potmetert es azzal allitanam be a sebessegemet.Autodataba utannaneztem hogy a ket potmeter nagyabol 1020 es 1650 kozott valtozik.Bujt mar kozuletek bele valaki ennyire az autovillamossagba hogy tippeket adjon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. dec. 07, 2012 9:07 am 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 31, 2011 10:17 am
Hozzászólások: 21
Utannaneztem az univerzalis tempomatoknak amik a bowdenes gazpedalokhoz csatolhatok es arra gondoltam mi lenne ha en meg a gazpedal ket ellenallasahoz csatolnek parhuzamosan 1(stereo)potmetert es azzal allitanam be a sebessegemet.Autodataba utannaneztem hogy a ket potmeter nagyabol 1020 es 1650 kozott valtozik.Bujt mar kozuletek bele valaki ennyire az autovillamossagba hogy tippeket adjon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2012 8:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Bordnetz csere.

xpee írta:
Udv. mindenkinek.szeretnek en is szerelni egy tempomatot de azt olvastam hogy az AZF motoros fabiakba amiknek a bordnetze 6Q2.... nem epitheto be.Tudtok e esetleg valami mas megoldas?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2012 7:53 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 31, 2011 10:17 am
Hozzászólások: 21
Udv. mindenkinek.szeretnek en is szerelni egy tempomatot de azt olvastam hogy az AZF motoros fabiakba amiknek a bordnetze 6Q2.... nem epitheto be.Tudtok e esetleg valami mas megoldas?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 12, 2012 7:25 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
Na benne van a tempomat az autóban, nagyon örülök neki. Szőllősi Zsolt csinálta cakli pakli 20000 ft jó fél óra. És tényleg egy korrekt, precíz szerelőt ismertem meg személyében.
Pedig szerelőkben alapból nem bízok:)
Ezúton is köszönöm neki.

feeri írta:
Én is vele csináltatom pénteken. De az ár már változott nettó 20000ft-ot mondott.
mpisti írta:
hello, igen, visszakaptam, még meg is van, szóval ha vkinek szüksége van rá, akkor eladó

feeri írta:
Helo!
A régi kart megkaptad? Mert nekem szükségem lenne rá ha beszereltetem a tempomatot. (most nem a tiédre gondolok)
mpisti írta:
A tempomatot én is Szőllősi Zsolttal csináltattam, precíz, pontos, gyors, alig volt fél óra az egész, 20 eFt tokkal vonóval és hibamentesen, tökéletesen működik, 1.2 12V 2003 AZQ

Ted Mosby írta:
Bocsi, összekevertem a kettőt.

Szóval Miklós Sanyit hívtam (http://miklossanyi.hu/), Szőlősi Zsoltival leveleztem korábban. Bakker, ezt hogy néztem így be? :)

vetro.istvan írta:
A link amit közzé tettél Sz. Zsolt szervizének elérhetősége. Őt tudom ajánlani tempomat szereléssel kapcsolatban. Nekem ő szerelte be és tökéletes munkát végzett! A beszerelés (kar + kábel + munkadíj) = 20e. Ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 09, 2012 4:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
Én is vele csináltatom pénteken. De az ár már változott nettó 20000ft-ot mondott.
mpisti írta:
hello, igen, visszakaptam, még meg is van, szóval ha vkinek szüksége van rá, akkor eladó

feeri írta:
Helo!
A régi kart megkaptad? Mert nekem szükségem lenne rá ha beszereltetem a tempomatot. (most nem a tiédre gondolok)
mpisti írta:
A tempomatot én is Szőllősi Zsolttal csináltattam, precíz, pontos, gyors, alig volt fél óra az egész, 20 eFt tokkal vonóval és hibamentesen, tökéletesen működik, 1.2 12V 2003 AZQ

Ted Mosby írta:
Bocsi, összekevertem a kettőt.

Szóval Miklós Sanyit hívtam (http://miklossanyi.hu/), Szőlősi Zsoltival leveleztem korábban. Bakker, ezt hogy néztem így be? :)

vetro.istvan írta:
A link amit közzé tettél Sz. Zsolt szervizének elérhetősége. Őt tudom ajánlani tempomat szereléssel kapcsolatban. Nekem ő szerelte be és tökéletes munkát végzett! A beszerelés (kar + kábel + munkadíj) = 20e. Ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 09, 2012 10:38 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
hello, igen, visszakaptam, még meg is van, szóval ha vkinek szüksége van rá, akkor eladó

feeri írta:
Helo!
A régi kart megkaptad? Mert nekem szükségem lenne rá ha beszereltetem a tempomatot. (most nem a tiédre gondolok)
mpisti írta:
A tempomatot én is Szőllősi Zsolttal csináltattam, precíz, pontos, gyors, alig volt fél óra az egész, 20 eFt tokkal vonóval és hibamentesen, tökéletesen működik, 1.2 12V 2003 AZQ

Ted Mosby írta:
Bocsi, összekevertem a kettőt.

Szóval Miklós Sanyit hívtam (http://miklossanyi.hu/), Szőlősi Zsoltival leveleztem korábban. Bakker, ezt hogy néztem így be? :)

vetro.istvan írta:
A link amit közzé tettél Sz. Zsolt szervizének elérhetősége. Őt tudom ajánlani tempomat szereléssel kapcsolatban. Nekem ő szerelte be és tökéletes munkát végzett! A beszerelés (kar + kábel + munkadíj) = 20e. Ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. okt. 07, 2012 7:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
Helo!
A régi kart megkaptad? Mert nekem szükségem lenne rá ha beszereltetem a tempomatot. (most nem a tiédre gondolok)
mpisti írta:
A tempomatot én is Szőllősi Zsolttal csináltattam, precíz, pontos, gyors, alig volt fél óra az egész, 20 eFt tokkal vonóval és hibamentesen, tökéletesen működik, 1.2 12V 2003 AZQ

Ted Mosby írta:
Bocsi, összekevertem a kettőt.

Szóval Miklós Sanyit hívtam (http://miklossanyi.hu/), Szőlősi Zsoltival leveleztem korábban. Bakker, ezt hogy néztem így be? :)

vetro.istvan írta:
A link amit közzé tettél Sz. Zsolt szervizének elérhetősége. Őt tudom ajánlani tempomat szereléssel kapcsolatban. Nekem ő szerelte be és tökéletes munkát végzett! A beszerelés (kar + kábel + munkadíj) = 20e. Ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 6:30 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia,

Számítógéppel gyönyörüen kilvasható minden kapcsolóállapot, 66-67es méröcsatorna (BXW-nél).
illetve a kódolást is meg lehet nézni, hogy rendben van-e.

Egy saját tapaszalat: ha az ABS és a Motorvezélö nem kommunikál akkor nem müködik a tempomat.
Az ABS szépen müködik ilyenkor, csak a kipörgésgátló meg a tempomat nem.
Az ASR embléma nem világit? (Csúszós autó).

Az ASR(kipörgásgátló) müködik az autóban?

Ki kellene olvasni a motorvezelöt nincs-e benne 28793(U0121) hibakód

forgonati írta:
Ha rádugják számítógépre, ott meg lehet nézni esetleg?

Attól függ ki dugja rá.
Fórumos tapasztaltaink szerint a kábel meg a kütyü (ez lehet egy laptop is) gyakran kevés,
mert aki mögötte áll, olvasni tud, a villáskulcshoz ért, de máshoz nem igazán.
Magyrán fogalma sincs mihez kezdjen a computerböl kiolvasott információkkal.
Erre mindenképp készülj fel, mert ez kulcskérdés a te problémád megoldásánál.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Tempomat
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2012 7:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. aug. 01, 2012 7:28 pm
Hozzászólások: 19
Sziasztok. Vettem egy 2008-as Fabia II-t, elegance verzió. Van benne tempomat, de sajna nem működik. Totál halott, hiába nyomom meg a "set" gombot, ha leveszem a lábam a gázról, azonnal lassulni kezd a kocsi. Természetesen a kis billenőkapcsoló "on" állásban van. A páka tetejét leszedtem, a gombok és az érintkezők a NYÁK-on renben vannak, nincs jele elkoszolódásnak vagy hasonló. Nem tudom mi lehet a gond. Valami tipp esetleg? Ha rádugják számítógépre, ott meg lehet nézni esetleg? Vagy hogy lehetne ezt kideríteni hogy mi a gond? Köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 23, 2012 7:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
A tempomat nem veszi el teljesen a gázt és nem is ad teljes gázt soha. Van emelkedő amin nem bírja tartani a sebességet, de ha rálépsz a gázra mégis csak megy. Ugyanígy van lejtmenetben: a tempomat nem veszi el teljesen a gázt és a féket sem fogja működtetni. Ha gyorsul, akkor gyorsul, avatkozzon közbe a vezető.

A különbség a Fabia I és II tempomatja között, amit észrevettem, hogy ha pl. elengedett gázzal kikapcsolom, a Fabia I-nél azonnal elveszi a nyomatékot, a Fabia II kis átmenettel, puhán megy át tolóüzembe. Ugyanez vonatkozik a + és - funkciókra is.

djboris írta:
Ha már tempomat meg, Marelli...

Van valaki a fórumon akinek van MFA-ja
(esetleg maxi DOT), Tempomat és a ECU SIMOSos?

Arra lennék kiváncsi, hogy a tolóüzem-motorfék náluk hogy megy tempomattal.

Nagy lejtön nekem elkezdett gyorsulni az autó (M0 Anna-Hegy).
De a fogyasztás sose ment 3.6 alá. Tehát a tempomat sose rakta igazi tolóüzembe...

Csak úgy tudtam letornászni nullára hogy a "-" gombot folyamatosan nyomtam. Akkor már nem gyorsult az autó és le is esett a fogyasztás nullára.
Kérdem én: Az ECU ezt magától miért nem tudja?
Vagy inkább miért nem csinálja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 88 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség