Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. júl. 13, 2020 12:45 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1309 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 88  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 06, 2020 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
knuckle írta:
feketete írta:
knuckle írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni bekötéshez.

Az alany egy mk1-es fábia kombi, gyárilag 8 hangszóróval.

A fej egy Sony Xploud GT300S, az első két 16cm-es hangszórókat DLS Pro SLimline-ra cseréltem szinte azonnal. A többi hangszóró még a gyári. Most viszont sikerült szereznem egy Clarion SRG4623C kisovál párt, amit a gyári helyre szeretnék tenni. A méret jó, viszont a csatlakozó az érdekes. A clarionon csak a + és a - sarok van, míg a skoda gyári megoldása 2x2 csatis. Hogy kellene ezt bekötni, hogy minden hangszóró szóljon? Tippem szerint színre szín, és úgy összekötni, de inkább rákérdezek hozzáértőktől :) A DLS hangszóróhoz tartozik hangváltó és csipogó is, azok sem építettem még, azt is most tervezem majd :) Az autóban gyári kábelezés van.

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

A képek természetesen a gyári csatlakozóról és gyári hangszóróról vannak.

Előre is köszönöm a segítséget :)


https://mega.nz/fm/XoYEgYZA

nem tudom látod-e majd a rajzot . A 4 érintkező fontos onnan kapják a kis hangszórók a jelet . Elől is . A 4 érintkezőből 2 az élő ( rádiótól jön) a nagy hangszóróhoz és a másik megy a kicsihez (a hangszóróban vannak összekötve) szerintem . Méricskéld ki melyik az élő azt ideglenesen kösd az új hangszóróra. Próbáld ki . Ha működik a a 4 érintkező másik párját kösd az első kettő megfelelő helyére és a kis hangszóróra.

Már cserélted az első hangszórókat azokat is ellenőrizd le a helyes bekötésre.

Ez nem szakértés csak én így csinálnám.

Az új hangszórókhoz meg kéne lenni bekötési rajznak az alapján kéne összerakni a rendszert.


Nem látok semmilyen rajzot, csak megnyitja a MEGA-t és kész.



itt nyisd meg és keresd meg a kapcsolási rajzokat.

https://mega.nz/#F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEuQQbtKb3MeA

van amikor a mega megmakacsolja magát


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 06, 2020 5:48 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 13, 2014 4:09 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fábia kombi 1,4 16V 74KW BBZ 2005
feketete írta:
knuckle írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni bekötéshez.

Az alany egy mk1-es fábia kombi, gyárilag 8 hangszóróval.

A fej egy Sony Xploud GT300S, az első két 16cm-es hangszórókat DLS Pro SLimline-ra cseréltem szinte azonnal. A többi hangszóró még a gyári. Most viszont sikerült szereznem egy Clarion SRG4623C kisovál párt, amit a gyári helyre szeretnék tenni. A méret jó, viszont a csatlakozó az érdekes. A clarionon csak a + és a - sarok van, míg a skoda gyári megoldása 2x2 csatis. Hogy kellene ezt bekötni, hogy minden hangszóró szóljon? Tippem szerint színre szín, és úgy összekötni, de inkább rákérdezek hozzáértőktől :) A DLS hangszóróhoz tartozik hangváltó és csipogó is, azok sem építettem még, azt is most tervezem majd :) Az autóban gyári kábelezés van.

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

A képek természetesen a gyári csatlakozóról és gyári hangszóróról vannak.

Előre is köszönöm a segítséget :)


https://mega.nz/fm/XoYEgYZA

nem tudom látod-e majd a rajzot . A 4 érintkező fontos onnan kapják a kis hangszórók a jelet . Elől is . A 4 érintkezőből 2 az élő ( rádiótól jön) a nagy hangszóróhoz és a másik megy a kicsihez (a hangszóróban vannak összekötve) szerintem . Méricskéld ki melyik az élő azt ideglenesen kösd az új hangszóróra. Próbáld ki . Ha működik a a 4 érintkező másik párját kösd az első kettő megfelelő helyére és a kis hangszóróra.

Már cserélted az első hangszórókat azokat is ellenőrizd le a helyes bekötésre.

Ez nem szakértés csak én így csinálnám.

Az új hangszórókhoz meg kéne lenni bekötési rajznak az alapján kéne összerakni a rendszert.


Nem látok semmilyen rajzot, csak megnyitja a MEGA-t és kész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 06, 2020 5:41 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
knuckle írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni bekötéshez.

Az alany egy mk1-es fábia kombi, gyárilag 8 hangszóróval.

A fej egy Sony Xploud GT300S, az első két 16cm-es hangszórókat DLS Pro SLimline-ra cseréltem szinte azonnal. A többi hangszóró még a gyári. Most viszont sikerült szereznem egy Clarion SRG4623C kisovál párt, amit a gyári helyre szeretnék tenni. A méret jó, viszont a csatlakozó az érdekes. A clarionon csak a + és a - sarok van, míg a skoda gyári megoldása 2x2 csatis. Hogy kellene ezt bekötni, hogy minden hangszóró szóljon? Tippem szerint színre szín, és úgy összekötni, de inkább rákérdezek hozzáértőktől :) A DLS hangszóróhoz tartozik hangváltó és csipogó is, azok sem építettem még, azt is most tervezem majd :) Az autóban gyári kábelezés van.

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

A képek természetesen a gyári csatlakozóról és gyári hangszóróról vannak.

Előre is köszönöm a segítséget :)


https://mega.nz/fm/XoYEgYZA

nem tudom látod-e majd a rajzot . A 4 érintkező fontos onnan kapják a kis hangszórók a jelet . Elől is . A 4 érintkezőből 2 az élő ( rádiótól jön) a nagy hangszóróhoz és a másik megy a kicsihez (a hangszóróban vannak összekötve) szerintem . Méricskéld ki melyik az élő azt ideglenesen kösd az új hangszóróra. Próbáld ki . Ha működik a a 4 érintkező másik párját kösd az első kettő megfelelő helyére és a kis hangszóróra.

Már cserélted az első hangszórókat azokat is ellenőrizd le a helyes bekötésre.

Ez nem szakértés csak én így csinálnám.

Az új hangszórókhoz meg kéne lenni bekötési rajznak az alapján kéne összerakni a rendszert.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 06, 2020 3:02 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 13, 2014 4:09 pm
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fábia kombi 1,4 16V 74KW BBZ 2005
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni bekötéshez.

Az alany egy mk1-es fábia kombi, gyárilag 8 hangszóróval.

A fej egy Sony Xploud GT300S, az első két 16cm-es hangszórókat DLS Pro SLimline-ra cseréltem szinte azonnal. A többi hangszóró még a gyári. Most viszont sikerült szereznem egy Clarion SRG4623C kisovál párt, amit a gyári helyre szeretnék tenni. A méret jó, viszont a csatlakozó az érdekes. A clarionon csak a + és a - sarok van, míg a skoda gyári megoldása 2x2 csatis. Hogy kellene ezt bekötni, hogy minden hangszóró szóljon? Tippem szerint színre szín, és úgy összekötni, de inkább rákérdezek hozzáértőktől :) A DLS hangszóróhoz tartozik hangváltó és csipogó is, azok sem építettem még, azt is most tervezem majd :) Az autóban gyári kábelezés van.

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

http://kepkezelo.com/images/kdxp2yla95ocqu2df7b1.jpg

A képek természetesen a gyári csatlakozóról és gyári hangszóróról vannak.

Előre is köszönöm a segítséget :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Pityu980 írta:
feketete írta:
Pityu980 írta:
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Én fábia 1 vezettem át vezetéket a tüzfalon. Ahol át próbáltad vezetni a vezetéket ott megprobálkoznk egy kemény kötöződróttal vagy egy nagy szeggel . Átdugnám és valaki belülről nézné hol jön át vagy hol emeli meg a tüzfal szigetelést.
Én a vizvájuban vezettem át . Nálla lentebb levő átvezetéseket takarja a fütésrendszer. Kiszedtem a kesztütartót és ugy könnyen hozzáfértem.
Érdemes a beszereléshez " gyári" kábelköteget használni. A negatív vezetéket felesleges átvezetni , mert a negatívot elég a kasznihoz letestelni . Mondjuk s biztonsági öv vsavarja nagyon jó hozzá. Nállam az erősítő jobb és bal hangszoró kimenetét " össze " lehetett kötni és így nagyobb erővel szólt a basszus. Az erősítőn kell erről lenni leírásnak. A vezetékeket a kábelvégekhez próbáld forrasztani jobb lesz az átvitel.



Hát én is ott próbáltam bevinni a kábelt, de kb. 1méter 2,5mm-es tömör rézdrótot dugtam be a lyukon de az utastérben sehol semmi :) A bekötéssel semmi gondom nem lenne mert szereltem be ár anno Opelbe de ott kicsit egyszerűbb volt bevinni a kábeleket az akutól:)


a höszigetelés mögött jön ki az takarja és ahogy bedugod be megy alá


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 11:38 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 11, 2018 4:40 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia II Combi 1.4 16V Cool
feketete írta:
Pityu980 írta:
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Én fábia 1 vezettem át vezetéket a tüzfalon. Ahol át próbáltad vezetni a vezetéket ott megprobálkoznk egy kemény kötöződróttal vagy egy nagy szeggel . Átdugnám és valaki belülről nézné hol jön át vagy hol emeli meg a tüzfal szigetelést.
Én a vizvájuban vezettem át . Nálla lentebb levő átvezetéseket takarja a fütésrendszer. Kiszedtem a kesztütartót és ugy könnyen hozzáfértem.
Érdemes a beszereléshez " gyári" kábelköteget használni. A negatív vezetéket felesleges átvezetni , mert a negatívot elég a kasznihoz letestelni . Mondjuk s biztonsági öv vsavarja nagyon jó hozzá. Nállam az erősítő jobb és bal hangszoró kimenetét " össze " lehetett kötni és így nagyobb erővel szólt a basszus. Az erősítőn kell erről lenni leírásnak. A vezetékeket a kábelvégekhez próbáld forrasztani jobb lesz az átvitel.



Hát én is ott próbáltam bevinni a kábelt, de kb. 1méter 2,5mm-es tömör rézdrótot dugtam be a lyukon de az utastérben sehol semmi :) A bekötéssel semmi gondom nem lenne mert szereltem be ár anno Opelbe de ott kicsit egyszerűbb volt bevinni a kábeleket az akutól:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 11:25 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Pityu980 írta:
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Én fábia 1 vezettem át vezetéket a tüzfalon. Ahol át próbáltad vezetni a vezetéket ott megprobálkoznk egy kemény kötöződróttal vagy egy nagy szeggel . Átdugnám és valaki belülről nézné hol jön át vagy hol emeli meg a tüzfal szigetelést.
Én a vizvájuban vezettem át . Nálla lentebb levő átvezetéseket takarja a fütésrendszer. Kiszedtem a kesztütartót és ugy könnyen hozzáfértem.
Érdemes a beszereléshez " gyári" kábelköteget használni. A negatív vezetéket felesleges átvezetni , mert a negatívot elég a kasznihoz letestelni . Mondjuk s biztonsági öv vsavarja nagyon jó hozzá. Nállam az erősítő jobb és bal hangszoró kimenetét " össze " lehetett kötni és így nagyobb erővel szólt a basszus. Az erősítőn kell erről lenni leírásnak. A vezetékeket a kábelvégekhez próbáld forrasztani jobb lesz az átvitel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. feb. 09, 2020 9:25 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 11, 2018 4:40 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia II Combi 1.4 16V Cool
Sziasztok!

Kellene nekem ez kis segítség mert szeretném beszerelni a kocsimba a mélyládámat és nem tudom hol tudnám bevinni az erősítőhöz a táp és test kábeleket :(
Ha valaki tud segítsen nekem pár képpel!
Az anyós ülés felöli oldalon találtam kettő gumi dugót a motortérben ( olyan helyen mint a másik oldalon ahol kijön a motorháztető nyitó bovden ) de hiába fűztem de egy drótot bent az utastérben nem találkoztam vele.
Skoda Fábia 5J kombi 2013-as modell

Segítségeteket köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 19, 2020 6:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Merlot írta:
Merlot írta:
A napi kilométer számlálót valóban lenullázta, no meg az órát is, de sajnos nem felejti el SAFE 2-t....és emiatt nem is tudnék kódot beírni.

Már írtam egy mail-t a Skoda szalonnak, hogy segítsenek.


Válaszolt a szalon, de
1. Vigyem oda az autót (Bp.-ről Veszprémbe!)
2. Vigyek 8000.-t + ÁFA-t

Akkor inkább kiflexelem a rádiót, kukázom, és teszek bele egy újat...


vagcom-mal nem lehet kiolvasni a kódot?
a gyári könyvében a rádiókártyán benne van a kód

itt egy skoda rádio leírása van
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... Ms-202.pdf

ha a safe 2 írja ki hibás a kód ezt neked kéne korrigálni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 19, 2020 5:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Merlot írta:
A napi kilométer számlálót valóban lenullázta, no meg az órát is, de sajnos nem felejti el SAFE 2-t....és emiatt nem is tudnék kódot beírni.

Már írtam egy mail-t a Skoda szalonnak, hogy segítsenek.


Válaszolt a szalon, de
1. Vigyem oda az autót (Bp.-ről Veszprémbe!)
2. Vigyek 8000.-t + ÁFA-t

Akkor inkább kiflexelem a rádiót, kukázom, és teszek bele egy újat...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 19, 2020 5:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Gabesz írta:
Szerintem akkucserénél nem is kérne kódot tudtommal! Én úgy hallottam, hogy "megismerik" egymást az ECU-val "örökre"! Ha másik autóba kerül akkor kéne kódot kérnie. Azt hiszem tán azt javasolják, hogy akkucsere után előbb gyújtásra tenni a vasat majd úgy rádió ON. Én használtan vettem Symphony MP3 rádiót és ott ez a leírtak szerint ment akkucsere után. Úgyhogy passzolom, hogy mi lehet nálad! :?:


Hát mi a fenét mutat akkor a kijelző a SAFE után 3 pm-el???
Nálam az 1000-et. Ezek szerint a leírás alapján ezt jegyezte meg a fedélzeti computer memója, de akkor ebből hogyan lépek tovább? (Más kérdés, hogy az új akku lecsatlakozása után sem kezdte előlről, hanem megjegyezte a 2. kísérletet. Emiatt soha nem jelenik meg újból a kijelzőn a "1000", ott villog majd vált állóra a SAFE felirat , így nincs mit az 1-4 állomás gombokkal ismételnem, és a végén a kontroll gombbal elfogadtatni.

Kellene egyáltalán a megjelenő kódot ismételnem??? Mert erről egyetlen kurva leírás sem ír....
Vagy elég lett volna csak a >> vagy >> gombokkal leokézni? Szóval a leírás NEM korrekt, mert kétségeket hagy egy valós szituáció feloldásakor. Aki írta a szöveget (annak sok nyelvre fordítását) az szerintem soha életében nem látott ilyen folyamatot egy akkucserés autóban ülve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 18, 2020 4:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 875
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Szerintem akkucserénél nem is kérne kódot tudtommal! Én úgy hallottam, hogy "megismerik" egymást az ECU-val "örökre"! Ha másik autóba kerül akkor kéne kódot kérnie. Azt hiszem tán azt javasolják, hogy akkucsere után előbb gyújtásra tenni a vasat majd úgy rádió ON. Én használtan vettem Symphony MP3 rádiót és ott ez a leírtak szerint ment akkucsere után. Úgyhogy passzolom, hogy mi lehet nálad! :?:

Használati útmutatóból:

Ha egy hibásan megadott kódot igazolt, akkor a teljes folyamatot még egyszer meg
tudja ismételni.
Ha a kódszámot másodszor is rosszul adta meg, akkor a készülék kb. egy órára lezár.
Csak az egy óra letelte után, közben a készüléknek bekapcsolva és a kulcsnak a
gyújtáskapcsolóba bedugva kell maradnia, lehetséges a biztonsági kód mega-
dásának a megismétlése.
Ez a ciklus - két eredménytelen kísérlet után egy órára lezárva a készülék - érvényes
a továbbiakban.

Az Ön rádiókészüléke egy komfort lopás elleni kóddal van felszerelve. Az első
üzembe helyezéskor a biztonsági kód nem csak a rádióban, hanem a járműben is
tárolva lesz.
Az akkumulátor lekötése és visszakötése után először a gyújtást kapcsolja be és
csak azután a rádiót.
Ha a rádiót egy másik járműbe szeretné beszerelni, akkor meg kell adnia a
biztonsági kódot. Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a Škoda-szervizpartne-
rével vagy a Škoda-importőrrel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: pén. jan. 17, 2020 10:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
A napi kilométer számlálót valóban lenullázta, no meg az órát is, de sajnos nem felejti el SAFE 2-t....és emiatt nem is tudnék kódot beírni.

Már írtam egy mail-t a Skoda szalonnak, hogy segítsenek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: pén. jan. 17, 2020 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Merlot írta:
Merlot írta:
Idézet:
kosd le az aksit felejt a rádio és próbálkozz ujra

a legközelebbbi aksi cserénél a régi aksi kiszerelése előtt kösd össze a kábeleket az uj aksival pl bikakábellel és úgy szereld be az ujjat


Sajnos semmit nem számított, hogy lekötöttem kis időre az akkut, visszakapcsolva a rádió a SAFE 2-t (a számot a kijelző bal sarkában) jelezte ki, azaz ezt NEM felejtette el, és ellentétben a tegnapi első bekapcsolással (amikor is a SAFE után 3-4 mp múlva megjelent a 1000-es szám) most soha nem tűnik el a SAFE felirat.
Így esélyem sincs beírni a jó kódot, mert nem kínálja fel a készülék az állomás gombokkal (1...4) való írást. :falbav:
Csak azt nem értem, hogy az első 3 akku cseréjekor a 17 év alatt miért ment minden rendben, most miért nem....

Valaki ismer Bp.-en profi autórádió szerelőt, aki megoldja végre ezt a lehetetlen állapotot???


el kéne felejteni , mert lekötött aksinál a csatorna kiosztást is elfelejti pár perc legyen a lekötés pl a napi kilóméterszámlálónak is le kell nullázódnia


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Autó-Hifi
HozzászólásElküldve: pén. jan. 17, 2020 3:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Merlot írta:
Idézet:
kosd le az aksit felejt a rádio és próbálkozz ujra

a legközelebbbi aksi cserénél a régi aksi kiszerelése előtt kösd össze a kábeleket az uj aksival pl bikakábellel és úgy szereld be az ujjat


Sajnos semmit nem számított, hogy lekötöttem kis időre az akkut, visszakapcsolva a rádió a SAFE 2-t (a számot a kijelző bal sarkában) jelezte ki, azaz ezt NEM felejtette el, és ellentétben a tegnapi első bekapcsolással (amikor is a SAFE után 3-4 mp múlva megjelent a 1000-es szám) most soha nem tűnik el a SAFE felirat.
Így esélyem sincs beírni a jó kódot, mert nem kínálja fel a készülék az állomás gombokkal (1...4) való írást. :falbav:
Csak azt nem értem, hogy az első 3 akku cseréjekor a 17 év alatt miért ment minden rendben, most miért nem....

Valaki ismer Bp.-en profi autórádió szerelőt, aki megoldja végre ezt a lehetetlen állapotot???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1309 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 88  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség