Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 19, 2017 2:09 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 29, 2010 1:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Sziasztok!

A teljesítményhez, teljesítmény növeléshez ( vélt vagy valós ) kapcsolódik ez a két cikk :
54 lóerős Fabiám 180-nal megy
Gázpedáltuning

Elgondolkodtatók - a kommentek is... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 12, 2010 10:03 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Sokszor leírták már, hogy szívó autót chippelni nem éri meg, ha valaki megcsinálta volna már, biztosan írt volna ide. Kár erre várnotok szerintem.

kisza25 írta:
már egy éve egyszer felmerült a chip-elés,
de aztán mivel sehol nem találtam tapasztalatokat elmaradt, most le akartam cserélni az auto-t, egy erősebbre,
de többe kerülne visszafizetni, mint amennyit ér,
ezért megtartom, de most újra felmerült a chip-elés, mert csak szeretnék egy erősebb autot :twisted:
jó lenne, ha valaki írna tapasztalatot


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 12, 2010 9:13 am 
Offline

Csatlakozott: szer. máj. 12, 2010 9:08 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Balaton
már egy éve egyszer felmerült a chip-elés,
de aztán mivel sehol nem találtam tapasztalatokat elmaradt, most le akartam cserélni az auto-t, egy erősebbre,
de többe kerülne visszafizetni, mint amennyit ér,
ezért megtartom, de most újra felmerült a chip-elés, mert csak szeretnék egy erősebb autot :twisted:
jó lenne, ha valaki írna tapasztalatot


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 04, 2010 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 17, 2009 7:21 pm
Hozzászólások: 9
Háááát, nem nagy a tolongás az már biztos! Pedig tényleg kiváncsi lennék én is. Arra főleg, hogy valóban több benzin kell majd a gépbe? A chipes cégek pedig mindig azt hajtogatják, hogy kevesebbet fog enni az autó! Persze nekem elég lenne, ha maradna a fogyasztás, de a paraméterek jobbak lennének egy picit! Mi az igazság? Írja már meg valaki, mert látom azért sokakat érdekel a téma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 03, 2010 1:14 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Szia,
csak nem érkezik chip-es Fabia tulajtól hozzászólás, pedig én is kíváncsian várom.
Addig is a Skoda Orrmotor Fanclub-ról krisz cikke a szívómotoros autók chip tuningjáról :
http://www.sof.hu/muhelytip.php?id=17


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 27, 2010 10:45 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 17, 2009 7:21 pm
Hozzászólások: 9
Szisztok!
Egyre erősebben gondolkodom a chipen, de jó lenne, ha olyan is hozzászólna, akinek van a Fabiájában ilyen megoldás!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 25, 2010 1:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
szia, igen tisztában vagyok vele, hogy 6v-re tetted fel a kérdést, csak a hozzászólásokban már volt, 6v-is, 12v-is, gondoltam beteszem a képet, semmiképp nem akartam összezavarni senkit.

vazgabi írta:
Szevassz mpisti!


Gyakori ,hogy az emberkék összekeverik az 1,2 6v-t az 1,2 12v blokkal. A tiéd erősebb, jobb. A hengerenkénti négyszelepes megoldás ,épp a nagyobb fordulaton szükséges levegőtöbbletet szolgálja ki. A kétszelepesnél olyan kicsi a szelepátmérő(kisebb, mint egy Lada szelepei),hogy inkább kedvez a középtartománynak. Talán jobb választás lett volna az 1,2 12v.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 25, 2010 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 7:25 am
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Eger
Szevassz mpisti!


Gyakori ,hogy az emberkék összekeverik az 1,2 6v-t az 1,2 12v blokkal. A tiéd erősebb, jobb. A hengerenkénti négyszelepes megoldás ,épp a nagyobb fordulaton szükséges levegőtöbbletet szolgálja ki. A kétszelepesnél olyan kicsi a szelepátmérő(kisebb, mint egy Lada szelepei),hogy inkább kedvez a középtartománynak. Talán jobb választás lett volna az 1,2 12v.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 25, 2010 7:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
szia, végsebesség (1.2 12V) http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
de esküszöm nem emlékszem, hogy volt e lejtő és hátszél :) /jah és az autó gyári, nem piszkált/

vazgabi írta:
Szevasztok!

Nekem egy fél éve van 1,2 htp 6v-m. Szerintetek érdemes megchippelni, mert az az igazság, kinn országúton nem egy harcos jószág. 150 km/h -nál többet nem tudtam menni vele .Kinek mi a tapasztalata, meg az is érdekelne, ki milyen végsebességet ért el vele...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 24, 2010 1:27 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
vazgabi írta:
Szeva Csabaa!

Amúgy az enyémben nincs is klíma! Az xtremetuning.hu -n Nagy Richárd 10 Le többet mondott, olyan 65 -70 közé. Amúgy hosszú távon nekem is lejött 6,6 -ra! Amúgy fontos ,hogy jó gyújtógyertyák is legyenek. Vettem Championt, vagy két lityivel többet evett vele! Most Ngk Iridiumot(IFR6J11) használok, ez Mada in Japan, s nem Made in Eu :lol: :) Ezt a pörgetős dolgot kipróbálom. Bár az egész motorkonstrukció(1,2 6V HTP) nem olyan ,hogy kedvelné a pörgetést...Hol váltasz el? 3000-4000 között?


Nem pirosig pörgetésre gondoltam :))
A nyomatékmax 3000-nél van én akkor szoktam.
Az 5.-be 40-50km/h-val történő tötymörgést kell elfelejteni :)

Igazán a tdi motorokon tudnak nagyot húzni de azok alapból is tiszavirág életűek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 24, 2010 8:42 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 7:25 am
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Eger
Szeva Csabaa!

Amúgy az enyémben nincs is klíma! Az xtremetuning.hu -n Nagy Richárd 10 Le többet mondott, olyan 65 -70 közé. Amúgy hosszú távon nekem is lejött 6,6 -ra! Amúgy fontos ,hogy jó gyújtógyertyák is legyenek. Vettem Championt, vagy két lityivel többet evett vele! Most Ngk Iridiumot(IFR6J11) használok, ez Mada in Japan, s nem Made in Eu :lol: :) Ezt a pörgetős dolgot kipróbálom. Bár az egész motorkonstrukció(1,2 6V HTP) nem olyan ,hogy kedvelné a pörgetést...Hol váltasz el? 3000-4000 között?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 23, 2010 12:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
vazgabi írta:
Szevasztok!

Köszi a válaszokat!Bár inkább gyakorlati tapasztalatokra lett volna szükségem. Ami miatt a chippelés érdekelt volna,az az ,hogy a legtöbb oldalon optimalizálásról olvasok. A városi fogyasztásom 7,5 liter körül mozog, de ez alá még nem sikerült vinnem. Elvileg ha optimalizálok, csökken a fogyasztás, nő (egy kicsit) a teljesítmény...Persze ebből a blokkből nem akarok, 150 lovat ,meg hogy 200 fölé szaladjon a verda :D Továbbra is érdekelnének tapasztalataitok!


Ez a lábadtól is függ. Egy kicsit pörgeted jobb lesz a fogyasztás, nem kell hamar felpakolgatni.
A sebességet is feljebb csalhatod kb. 10km/h -val azért még nem kapsz csekket..
Nyári gumi nyáron, és kevés klíma. :)
Nekem 1,2htp 12v és a hosszú távú átlag: 6,3-6,5l-re lement.
Hétköznap csak 3-4 km-es utakkal , hétvégén kb.20km egyben


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 23, 2010 11:23 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Ted Mosby írta:
A 12V változaton talán 5-6 lóerőt lehet tuningolni.

Ted Mosby által írt számokkal vág egybe az a Skoda chiptuning info :
http://www.autochip.hu/skoda-chiptuning
54LE -> 60LE
64LE -> 71LE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 23, 2010 12:17 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 14, 2010 7:25 am
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Eger
Szevasztok!

Köszi a válaszokat!Bár inkább gyakorlati tapasztalatokra lett volna szükségem. Ami miatt a chippelés érdekelt volna,az az ,hogy a legtöbb oldalon optimalizálásról olvasok. A városi fogyasztásom 7,5 liter körül mozog, de ez alá még nem sikerült vinnem. Elvileg ha optimalizálok, csökken a fogyasztás, nő (egy kicsit) a teljesítmény...Persze ebből a blokkből nem akarok, 150 lovat ,meg hogy 200 fölé szaladjon a verda :D Továbbra is érdekelnének tapasztalataitok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 22, 2010 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Az 1.2 HTP 6V-nek 5 ajtós kivitelben a gyári végsebessége 151km/h
( http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... fabia1.JPG ).
A végsebesség növeléséhez teljesítmény növelés kell, ha más tényező nem változik.
Gyári adatok szerint 54,5LE-ről 64LE-re növelt teljesítmény szükséges a 151km/h-ról 160km/h-ra nőtt végsebességhez. Vagyis +1LE -> +1km/h :)
Ugyanez az arány a magasabb sebesség tartományban már "rosszabb";
+1,5LE kell +1km/h végsebesség növeléshez :
64LE _ 160km/h -> 75LE _ 167km/h
75LE _ 167km/h -> 101LE _ 185km/h
101LE _ 185km/h -> 116LE _ 195km/h


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség