Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. júl. 19, 2018 6:12 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 246 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: segitséget kérek
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 22, 2012 7:37 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. okt. 11, 2008 6:59 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
streetcsaba írta:
Szia Péé csak kicserélted a ledeket és jó is lett? semmi ellenállás vagy más kütyű beforrasztása?
Linket küldenél hol lehet a ledeket meg venni.Sógornak van PROFI pálkája,felszívja az cint stb.. a magasság mérőmet is ő javította meg szerintem pik pak átdobálná a ledeket.
Csak az a kérdés kel e neki + ba berakni ellenállás stb
Péé írta:
Hahó!

Igen, én csináltam....
hmm nem akarok mellé beszélni,nem szívesen kóklerkodnék bele mások óraegységébe,nem olcsó mulatság ha tönkremegy,pénzt meg amúgy sem kérnék el egy fabiastól....a másik meg ,hogy igen messze lakunk egymástól ,már a posta költség is tetemes összeg lenne,ezért Sajnos nem vállalom.....biztos akad a közeledben olyan aki jól bánik a pálkával, és hipp-hopp megcsinálja.....

Üdv.: Pé

Ha valaki tudna segiteni müszerfal világitásban azt megköszönném!!!!!

enigma101 írta:
ű
Szia

Ezt te csináltad otthon? mennyiért csinálnád meg nekem ilyenre? műszaki analfabéta vagyok.




goes írta:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2012 6:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A gyorshajtást akarják vele valamilyen szinten megakadályozni. Egyébként az autó jól méri a sebességet, mert ha diaggal nézed, akkor pontosan annyit mutat, mint a GPS.

Tibcsi68 írta:
+10 %? pontosan ennyit tapasztaltan én is, de sokallom, azért írtam kevesebbet. Egyébként miért van ez, hogy ennyit siet az óra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2012 5:51 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 14, 2012 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kartal
+10 %? pontosan ennyit tapasztaltan én is, de sokallom, azért írtam kevesebbet. Egyébként miért van ez, hogy ennyit siet az óra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2012 5:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
+10% van benne, de az szoftveresen, direkt.


skodas93 írta:
djboris írta:
Tibcsi68 írta:
Lejöttek!!! Az óramutató járásával ellentétesen kellett fordítani, és közben húzni lefelé, és pikk-pakk, lejöttek a mutatók. Visszatenni szintén az óramutató járásával ellentétesen végzett csavaró, és tengelyirányban rányomó mozdulattal kell. Az óramutató járásával megegyezően a mutatókat fogatni nem szabad, ezért visszarakásnál a seb. mérő mutatót a ~60 km/h, míg a ford. szám mutatót pedig a ~5000/perc értékhez téve kell kezdeni, és a 0-ig forgatni, miközben tengelyirányban a helyére kerül.



Mutató levétel+visszarakás után illik újra kalibrálni az óracsoportot. ;-)


Én is levettem a mutatókat, és most mutat össze vissza, minél gyorsabban megyek annál többet csal:) meg amúgy is van benne +4km/h, hogy tudom kalibrálni?Vaggal lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2012 3:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 14, 2012 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kartal
Nekem semmi hiba nincs! Gps-szel néztem a sebességmérőt, és megmaradt az a7-8 %-os sietés, ami újkorától volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2012 8:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 12, 2009 7:29 pm
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Ónod 2002. 1.4 8V MPI 44KW AZF Junior
djboris írta:
Tibcsi68 írta:
Lejöttek!!! Az óramutató járásával ellentétesen kellett fordítani, és közben húzni lefelé, és pikk-pakk, lejöttek a mutatók. Visszatenni szintén az óramutató járásával ellentétesen végzett csavaró, és tengelyirányban rányomó mozdulattal kell. Az óramutató járásával megegyezően a mutatókat fogatni nem szabad, ezért visszarakásnál a seb. mérő mutatót a ~60 km/h, míg a ford. szám mutatót pedig a ~5000/perc értékhez téve kell kezdeni, és a 0-ig forgatni, miközben tengelyirányban a helyére kerül.



Mutató levétel+visszarakás után illik újra kalibrálni az óracsoportot. ;-)


Én is levettem a mutatókat, és most mutat össze vissza, minél gyorsabban megyek annál többet csal:) meg amúgy is van benne +4km/h, hogy tudom kalibrálni?Vaggal lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2012 2:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Tibcsi68 írta:
Lejöttek!!! Az óramutató járásával ellentétesen kellett fordítani, és közben húzni lefelé, és pikk-pakk, lejöttek a mutatók. Visszatenni szintén az óramutató járásával ellentétesen végzett csavaró, és tengelyirányban rányomó mozdulattal kell. Az óramutató járásával megegyezően a mutatókat fogatni nem szabad, ezért visszarakásnál a seb. mérő mutatót a ~60 km/h, míg a ford. szám mutatót pedig a ~5000/perc értékhez téve kell kezdeni, és a 0-ig forgatni, miközben tengelyirányban a helyére kerül.



Mutató levétel+visszarakás után illik újra kalibrálni az óracsoportot. ;-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2012 12:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 14, 2012 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kartal
Lejöttek!!! Az óramutató járásával ellentétesen kellett fordítani, és közben húzni lefelé, és pikk-pakk, lejöttek a mutatók. Visszatenni szintén az óramutató járásával ellentétesen végzett csavaró, és tengelyirányban rányomó mozdulattal kell. Az óramutató járásával megegyezően a mutatókat fogatni nem szabad, ezért visszarakásnál a seb. mérő mutatót a ~60 km/h, míg a ford. szám mutatót pedig a ~5000/perc értékhez téve kell kezdeni, és a 0-ig forgatni, miközben tengelyirányban a helyére kerül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2012 8:12 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Tibcsi68.
Mivel még nem csináltam ilyet, így nem tudom, hogy a linkelt módszerrel lejönnek-e biztosan a mutatók, de annyit tudok, hogy a Fabia 1-ből ugyanígy lehet eltávolítani őket.
Szóval csak feltételezem, hogy fabia, octacia így működik, akkor a fabia 2 sem lehet másképp. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2012 2:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 14, 2012 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kartal
Vikman, szerinted így lejönnek a mutatók? De jó lenne, mert már csak a műszerfal átledezése van hátra!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2012 10:31 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Szia!
Igaz, hogy ez egy octavia műszerfal, de nem hiszem, hogy a fabia 2-ben máshogyan kéne:
http://www.youtube.com/watch?v=dOEPmbBzFSU
Visszaszerelés:
http://www.youtube.com/watch?v=Au4kT4WEP9c
Sok sikert hozzá. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 23, 2012 11:22 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 14, 2012 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kartal
Üdv mindenkinek! Segítsen valaki! A mutatókat (sebességmérő, fordulatszám) hogyan kell levenni (Fabia 2-ről beszélünk)? Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 1:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 14, 2012 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Kartal
Üdv mindenkinek, most bukkantam erre a fórumra, én is benne vagyok ebben a ledesítés témában, Fabia 2-m van, esetleg tudna valaki segítséget nyújtani a fényszórómagasság állító, a fűtés-szelőző-klíma kapcsolós panel, és a műszerfal kiszerelésében? Ezeknél megakadtam, a többi kapcsoló már kész van. Egyébként én a ledeket itt szerzem be: http://www.elektrokontha.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal snd led cserélése
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 04, 2012 12:08 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Szia! mai tapasztalat gyárilag az egyémbe nem volt fényerö szabályzó viszont ki kelet a magaságálitó gombot cserélnem és csak olyat kaptam amivel fényeröt is lehet álitani, bontobol szereztem hózá csatlakózot mivel a eredetié más kialakitásu, kicseréltem és müködik a fényerö szabályzó is nem kelett semit sehóvá kötögetnem. 2004 1.2 6V fábia alap tipus

szaud írta:
Sziasztok !! Egy kérdés : a ledeket kicseréltem a műszerfalban ,és elég erős a fénye !! Próbálta már valaki a fényerőszabályzó rész átalakítását ,vagy valami trükköt bevetni ?? Valahol valami leírás ??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Műszerfal snd led cserélése
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 14, 2012 9:45 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 14, 2012 9:39 pm
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Szigliget
Sziasztok !! Egy kérdés : a ledeket kicseréltem a műszerfalban ,és elég erős a fénye !! Próbálta már valaki a fényerőszabályzó rész átalakítását ,vagy valami trükköt bevetni ?? Valahol valami leírás ??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 246 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség