Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. jan. 19, 2018 6:15 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27471 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1832  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. nov. 22, 2017 7:35 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 713
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
bundy87 írta:
vag com al hogy néztétek? csak a motorvezérlőt vagy komplett vizsgálatot nyomtatok?
lehet banális kérdés de a biztosíték táblát átnéztétek már?
az is lehet hogy valamelyik jeladó halhatott meg. ( vezérműtengely,főtengely) néztétek már van e szakadás a vezetékeikben.


Vag-commal is külön a motorvezérlőt, illetve full hibakeresést is az autó típusának kiválasztásával,továbbá 000 csoportra nyomtam egy alapbeállítást is.
Ezen kívül a szerviz a saját progijával is végignézte.

Jeladók cserélve voltak, nem oldotta meg ua. későn gyújt. Nem azt dobja a szerviz progija, hogy nincs jel, hanem rosszkor van a gyújtás,de hiba tárolóba nem íródik be semmi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 22, 2017 7:07 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
dombi7 írta:
Sziasztok!

Már rég jártam itt, de hátha tud valaki valami okosat mondani bár nem Skoda, de majdnem.

Van egy 2002-es Golf IV 1.6 16V autónk, mellyel egy 110km/h szakaszon a megengedettel haladtunk végig. A végéhez érve motor fékkel szerettünk volna vissza állni a megengedettre, de leállt az autó újraindítani nem lehetett, azóta sem. Legjobb tárolt hiba nincs!

Az autón azóta végig lett nézve benzinnyomás, gyertyák (- cserélve is lettek), hengerenkénti gyújtótrafó (azok is cserélve is lettek), főtengely -vezértengely -hőjeladó. Biztosíték tábla, relék.
Az autón szikra van de nem indul! Benzint kap, de indító sprayjel sem lehetett megindítani.

Va-Commal néztem a főbb csatornákat minden rendbe van, másik szerelő progijával is át lett nézve, fojtó egr átmozgatva működik, hiba nincs. Vákumcsővek is rendben vannak. Marellis a vezérlő, másik működő golfhoz néztem. Vezérlés is már többször ellenőrizvelet jó minden, ékek is megvannak.

Szerelő által használt program az írja, hogy későn gyújt mind a négy henger, de nincs tárolt hiba. Vezérmű tengely se tűnik töröttnek.

Bennem lévő kérdések motorvezérlő simán cserélhető vagy benne van az immo? Vagy a műszerfalba?
Most neten találtam, hogy a leömlőnél is van katalizátor, ha eldugulna teljesen magyarázná ezt a hibát.

Ha valakinek lenne valami légyszi ossza meg velem!

vag com al hogy néztétek? csak a motorvezérlőt vagy komplett vizsgálatot nyomtatok?
lehet banális kérdés de a biztosíték táblát átnéztétek már?
az is lehet hogy valamelyik jeladó halhatott meg. ( vezérműtengely,főtengely) néztétek már van e szakadás a vezetékeikben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 22, 2017 5:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 713
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Sziasztok!

Már rég jártam itt, de hátha tud valaki valami okosat mondani bár nem Skoda, de majdnem.

Van egy 2002-es Golf IV 1.6 16V autónk, mellyel egy 110km/h szakaszon a megengedettel haladtunk végig. A végéhez érve motor fékkel szerettünk volna vissza állni a megengedettre, de leállt az autó újraindítani nem lehetett, azóta sem. Legjobb tárolt hiba nincs!

Az autón azóta végig lett nézve benzinnyomás, gyertyák (- cserélve is lettek), hengerenkénti gyújtótrafó (azok is cserélve is lettek), főtengely -vezértengely -hőjeladó. Biztosíték tábla, relék.
Az autón szikra van de nem indul! Benzint kap, de indító sprayjel sem lehetett megindítani.

Va-Commal néztem a főbb csatornákat minden rendbe van, másik szerelő progijával is át lett nézve, fojtó egr átmozgatva működik, hiba nincs. Vákumcsővek is rendben vannak. Marellis a vezérlő, másik működő golfhoz néztem. Vezérlés is már többször ellenőrizvelet jó minden, ékek is megvannak.

Szerelő által használt program az írja, hogy későn gyújt mind a négy henger, de nincs tárolt hiba. Vezérmű tengely se tűnik töröttnek.

Bennem lévő kérdések motorvezérlő simán cserélhető vagy benne van az immo? Vagy a műszerfalba?
Most neten találtam, hogy a leömlőnél is van katalizátor, ha eldugulna teljesen magyarázná ezt a hibát.

Ha valakinek lenne valami légyszi ossza meg velem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. nov. 19, 2017 9:16 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 19, 2017 8:10 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia III
sziasztok
szeretnék egy kis segítséget kérni
skoda fabia III 2016 1.2 tsi 81kW levegő szűrö cserében
nem igazán akar lejönni a fedél


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 6:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 889
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
cerberos írta:
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.
Hali.Ha rám hallgatsz akkor vegyél hozzá gyárit,mert bagóért adják és azon van valami fehér por pont azért gondolom,hogy nem nyekeregjen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
cerberos írta:
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.

Igen a lengőkar az útjába áll. Én annak idején úgy csináltam, hogy felemeltem, az autót, levettem a kereket, hogy hozzáférjek, majd a kerékagyat alátámasztva az emelővel addig poziciónáltam, hogy a lengőkar elkerüljön az útból. Nem nagy élvezet, elég nehezen lehet hozzáférni (vagy csak én nem csináltam jól). A szilentből akkortájt kétféle volt, az egyik csak gumi, a másiknak volt egy belső perselye is. Én akkor aszerint választottam, hogy melyiket tudom előbb beszerezni, de a stabrúd méretére feltétlenül szükséged lesz, mert az is kétféle méretben van, mondták.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 3:25 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2007 5:19 pm
Hozzászólások: 93
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 2:28 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 506
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
kugyu21 írta:
gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.

Szia!
Valóban imbusz kulcs. Keverem az Opel Agilával. Ahhoz kell a torx kulcs. De én mielőtt bármit is csinálok megszoktam ütögetni kalapáccsal a leeresztő csavart és jóval könnyebben megindul, persze ha nem nylon a kulcs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 10:22 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 861
fatomas írta:
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


En ki soktam čerelni feliciašra astan eleg a 19-ceš vilaš kulč.

Köszönöm a segítséget!


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 10:07 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
fatomas írta:
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!

Sziasztok
Véletlenül nem hatlapfejű a csavar!? Az imbusz csavar (6-os) kerek szokott lenni, a hatlapfejű közepében meg négyszög kulcsnyílás van..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:13 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:10 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 343
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 6:55 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 506
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 889
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 6:06 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27471 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1832  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: diospogi valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség