Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. dec. 18, 2017 4:11 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27359 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1824  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. dec. 08, 2017 9:20 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 818
geiza írta:
hubo44 írta:
geiza írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék..
P0135 hibakódot olvastam ki az az autómból (2006 Fabia 1.4 100 LE). Hideg motor indításnál jön elő. Törlés után már nem jelentkezik, illetve rövid időn belüli újraindítás után sem (gondolom ha kihűl a motor akkor jelentkezik újra).
Valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
És az mennyibe kerül kb?

köszi előre is!

Elšô sonda fuuteš ki ešeš.


Köszönöm a választ, igazából a netről ennyit én is megtaláltam.
A következőket szeretném tudni:
1. Ez egy bizonyos alkatrész hibájára utal-e (szonda) vagy más is lehet?
2. lehet-e bizonyosan tudni, hogy pl. a szonda-e a rossz?
3. mennyibe kerül kb a csere optimálisan (alkatrész+munkadíj)?
4. Lehet-e az autóval járni és ha igen akkor meddig? Károsítja-e motort stb...?

köszi.

Nem minden ešedbe a sonda čere a meg oldaš. Mind irta it 1kolega hod vezetek sakadaša volt šoksor eleg par sor set huzni a konektort eš at tistitani lehet hod a hiba nem jon mar visa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. dec. 08, 2017 8:40 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 07, 2016 12:06 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V 2006 BBZ
hubo44 írta:
geiza írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék..
P0135 hibakódot olvastam ki az az autómból (2006 Fabia 1.4 100 LE). Hideg motor indításnál jön elő. Törlés után már nem jelentkezik, illetve rövid időn belüli újraindítás után sem (gondolom ha kihűl a motor akkor jelentkezik újra).
Valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
És az mennyibe kerül kb?

köszi előre is!

Elšô sonda fuuteš ki ešeš.


Köszönöm a választ, igazából a netről ennyit én is megtaláltam.
A következőket szeretném tudni:
1. Ez egy bizonyos alkatrész hibájára utal-e (szonda) vagy más is lehet?
2. lehet-e bizonyosan tudni, hogy pl. a szonda-e a rossz?
3. mennyibe kerül kb a csere optimálisan (alkatrész+munkadíj)?
4. Lehet-e az autóval járni és ha igen akkor meddig? Károsítja-e motort stb...?

köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 13
Autó: Skoda Fabia 1
hubo44 írta:
geiza írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék..
P0135 hibakódot olvastam ki az az autómból (2006 Fabia 1.4 100 LE). Hideg motor indításnál jön elő. Törlés után már nem jelentkezik, illetve rövid időn belüli újraindítás után sem (gondolom ha kihűl a motor akkor jelentkezik újra).
Valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
És az mennyibe kerül kb?

köszi előre is!

Elšô sonda fuuteš ki ešeš.


Nekem is volt ilyen problemam csak a 2 szondaval ,Kicsereletem de vegen nem is a szonda volt a hibas hanem szal szakadas .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 3:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 818
geiza írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék..
P0135 hibakódot olvastam ki az az autómból (2006 Fabia 1.4 100 LE). Hideg motor indításnál jön elő. Törlés után már nem jelentkezik, illetve rövid időn belüli újraindítás után sem (gondolom ha kihűl a motor akkor jelentkezik újra).
Valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
És az mennyibe kerül kb?

köszi előre is!

Elšô sonda fuuteš ki ešeš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 3:18 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 07, 2016 12:06 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V 2006 BBZ
Sziasztok!

Segítséget kérnék..
P0135 hibakódot olvastam ki az az autómból (2006 Fabia 1.4 100 LE). Hideg motor indításnál jön elő. Törlés után már nem jelentkezik, illetve rövid időn belüli újraindítás után sem (gondolom ha kihűl a motor akkor jelentkezik újra).
Valami ötlet, hogy mi lehet a baja?
És az mennyibe kerül kb?

köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 10:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 818
Gabesz írta:
És utánna jó lesz vagy ez csak kiszűri a hibát?



csak kiszűri a hibát


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 9:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 811
És utánna jó lesz vagy ez csak kiszűri a hibát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 9:48 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 818
Gabesz írta:
Csak az egyik. Ha leállítva gurulok hátrafelé és gyengén fékezek mintha oldalra húzna!

Na ara danits hod sorul a fek akor ved le ast a kereket lepj a fekre eš kb. 10-15mperc utan lazičd meg a legtelenitô čavar ha ki lôki a fék olajat eš kôňeben forog az a kerek akor sorul az fek. (ha erhetôen irtam)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 07, 2017 9:07 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 811
Csak az egyik. Ha leállítva gurulok hátrafelé és gyengén fékezek mintha oldalra húzna!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 06, 2017 6:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 818
Gabesz írta:
Olyan lehet, hogy az egyik első kerék nehezebben forog? Kerékcserénél úgy tűnt, hogy a jobb oldali nehezebben forgatható. Fék vagy féltengely gond lehet? Vagy nem valószínű? Tán ezért a 0,4 tizeddel magasabb fogyasztás? Kösz!

Levegôbe volt mind a két kerek vad čak mindig a edik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 06, 2017 5:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 811
Olyan lehet, hogy az egyik első kerék nehezebben forog? Kerékcserénél úgy tűnt, hogy a jobb oldali nehezebben forgatható. Fék vagy féltengely gond lehet? Vagy nem valószínű? Tán ezért a 0,4 tizeddel magasabb fogyasztás? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 06, 2017 7:23 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 503
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
kugyu21 írta:
hubo44 írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy a Fábiánkba az utastérbe néha édeskés illatot, szagot lehet érezni, nem állandóan, de ott van. Kb 1 hónapja átmosattam a hűtőrendszert (K2 Radiator Flush) és azóta lehet érezni. Az első szélvédőn belül a jobb oldalon olajpára szerű lecsapódás tapasztalható.Előfordulhat,hogy a fűtő radiátor a lyukas ? A fagyálló fogyás csekély mértékben van jelen. Ha fűtőradiátor cserére kerülne sor, mennyire "nehéz" a csere? Mit kell szétbontani ?

Talan a mošaš at rágta a radiatort nem talan hanem bistoš. Nem ôrôm a čere ros hozafereš štb. Mikor mar radiatort vesitek ki akor erdemeš šok ôreg rondot serte rakni hod a fadalo nekeruljôn a sôňegre/be. (šoše sarad ki)

Na ezért nem merem átmosni a rendszert, inkább majd csak a kiegyenlító tartályt mosogatom majd át, hogy újra érzékeljen a szintjelző, de azt is majd csak ha jobb lesz az idő. Addig a csatlakozó áthidalásával hallgattattam el az idegesítő füttyögést.

Jó reggelt!
Köszönöm a hozzászólásokat. Bár én sem tettem volna. Ma reggelre a fagyálló szint a minimum alá csökkent.(jelzett a műszer) Fel lett töltve, de sípol szegényem, panaszkodik. Tegnap előtt még a "max" alatt volt egy leheletnyivel. Ma reggelre az olaj beöntő sapkája is trutyis lett elég szépen. Mennyire rossz a hozzáférés a fűtőradiátorhoz? A kesztyű tartó kivétele elég vagy a komplett műszerfalat bontani kell?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 05, 2017 9:34 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
hubo44 írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy a Fábiánkba az utastérbe néha édeskés illatot, szagot lehet érezni, nem állandóan, de ott van. Kb 1 hónapja átmosattam a hűtőrendszert (K2 Radiator Flush) és azóta lehet érezni. Az első szélvédőn belül a jobb oldalon olajpára szerű lecsapódás tapasztalható.Előfordulhat,hogy a fűtő radiátor a lyukas ? A fagyálló fogyás csekély mértékben van jelen. Ha fűtőradiátor cserére kerülne sor, mennyire "nehéz" a csere? Mit kell szétbontani ?

Talan a mošaš at rágta a radiatort nem talan hanem bistoš. Nem ôrôm a čere ros hozafereš štb. Mikor mar radiatort vesitek ki akor erdemeš šok ôreg rondot serte rakni hod a fadalo nekeruljôn a sôňegre/be. (šoše sarad ki)

Na ezért nem merem átmosni a rendszert, inkább majd csak a kiegyenlító tartályt mosogatom majd át, hogy újra érzékeljen a szintjelző, de azt is majd csak ha jobb lesz az idő. Addig a csatlakozó áthidalásával hallgattattam el az idegesítő füttyögést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 05, 2017 9:18 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 818
gyula írta:
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy a Fábiánkba az utastérbe néha édeskés illatot, szagot lehet érezni, nem állandóan, de ott van. Kb 1 hónapja átmosattam a hűtőrendszert (K2 Radiator Flush) és azóta lehet érezni. Az első szélvédőn belül a jobb oldalon olajpára szerű lecsapódás tapasztalható.Előfordulhat,hogy a fűtő radiátor a lyukas ? A fagyálló fogyás csekély mértékben van jelen. Ha fűtőradiátor cserére kerülne sor, mennyire "nehéz" a csere? Mit kell szétbontani ?

Talan a mošaš at rágta a radiatort nem talan hanem bistoš. Nem ôrôm a čere ros hozafereš štb. Mikor mar radiatort vesitek ki akor erdemeš šok ôreg rondot serte rakni hod a fadalo nekeruljôn a sôňegre/be. (šoše sarad ki)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 05, 2017 7:32 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 503
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy a Fábiánkba az utastérbe néha édeskés illatot, szagot lehet érezni, nem állandóan, de ott van. Kb 1 hónapja átmosattam a hűtőrendszert (K2 Radiator Flush) és azóta lehet érezni. Az első szélvédőn belül a jobb oldalon olajpára szerű lecsapódás tapasztalható.Előfordulhat,hogy a fűtő radiátor a lyukas ? A fagyálló fogyás csekély mértékben van jelen. Ha fűtőradiátor cserére kerülne sor, mennyire "nehéz" a csere? Mit kell szétbontani ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27359 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1824  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség