Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. jún. 23, 2018 1:44 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27836 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1856  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. jún. 22, 2018 8:36 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
febi írta:
az Autocarma-nak tudja valaki az aktualis oradijat? Koszi


Szia!

Ide eressz meg egy gyors hívást és segíteni fognak: http://www.autocarma.hu/szekesfehervar.telephely


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 22, 2018 11:12 am 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 6:52 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Fabia II 1.4 16V benzin 2009
Sziasztok,

Tudtok ajanlani megbizhato (olyat akivel van mar tapasztalat..) szervizt Veszprem vagy Szfehervar kornyeken? Tovabba, az Autocarma-nak tudja valaki az aktualis oradijat?

Koszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 22, 2018 9:40 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 19, 2018 9:50 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
Csabaa írta:
egabor5 írta:
Sziasztok!

Nemrég tulajdonosa lettem egy 2004-es Fabia 1.2 classicnak.
Minden rendben vele, viszont este azt vettem észre, hogy a számlapokat, a km óra állást, órát nem világítja meg semmi.
Mi történhetett? Mit kellene tennem?

Köszönöm szépen!

Szia
Van benne fényerő állítási lehetőség!?


Szia, nincsen. Megoldódott a probléma, a rendszám világítás biztosítéka ment ki, nem tudtam, hogy ez is arra van kötve. Köszönöm szépen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 20, 2018 12:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
gyula írta:
Nekem mióta meg van a Fabia én mindig megvárom,hogy "teszt" lefusson. De mintha ez a kezelésiben benne is lenne. Vagy nem jól emlékszem?


Nekem is benne van a kezelésiben és szintén meg szoktam várni - az a néhány másodperc plusz idő nem számottevő. Persze bárkivel előfordulhat, hogy sietségben vagy más miatt egy-egy alkalommal ez kimarad. Akkor kellemetlen, ha úgy jár valaki, mint Csabaa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 20, 2018 8:25 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 514
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Csabaa írta:
Sziasztok
Megint előjött a "kedvenc" hibám, ami már kétszer megkeserítette az életem.
Megint ismerős vontatott haza..

Gyújtást adok, majd indítózok, forog az önindító és leáll.
Az óra eltűnik a bal lcd-ről, a jobb oldalon error felírat villog.
Nem is próbálkoztam tovább, ez nem fog elindulni így...telefon vontatást kértem haza.

Hibakód a múltkori a km órában, a benzinszint jelző szakadt vagy zárlatos,
és belső memória hiba.
Ilyenkor azt csinálja ,hogy a belső memóriájába beír egy nagyobb km állást (most 655290km-t) a valós 199290km, és mivel nem egyezik a két érték, error felíraton kívül mást nem csinál. Forog az önindító ,de nem indul.
Aksit hiába kötöm le, nem reset-álódik a hiba, a hibakódokat nem lehet törölni mert azonnal visszajönnek.

A hiba okát tudtam eddig is, de a megoldást talán most megtaláltam.
Kivettem az órát, és utána egyesével kezdtem törölni a vezérlőkben a hibákat.
Mivel nincs a helyén az óra, ezt minden vezérlő jelezte, és volt még néhány kód még itt-ott.
Csak a klíma vezérlő nem engedte törölni "a nem látszik az óra" hibakódot.
Addig nyomkodtam a törlés gombot amíg egyszer csak azt írta ,hogy nincs hibakód.
Gyújtást levettem és visszaraktam az órát, először a jobb oldali csatiját (ott jönnek be a érzékelők jelei) majd a bal oldalit itt kap 12 voltot az óra.
Feléledt a bal oldali óra, tudtam most jó lesz. Ilyenkor még bal oldali km állás helyett vonalakat rajzol, ezt később olvassa csak ki.
Az összes vezérlőt újra megnéztem és kitörölgettem az ismét beírt kódokat.
Még a légzsák vezérlőbe is beírt, ezért a műszerfalon az ikon folyamatosan világított.

Indítózok és megy mint ha semmi sem történt volna.

A hiba oka:
Akkor csinálja ezt nálam ,ha gyújtás után nem várom meg , hogy az összes teszt lefusson illetve a hibalámpák sorban elaludjanak. Csak az akku,epc és mil lámpa világíthat.
Valamiért ha nem tud lefutni az összes teszt az óránál és indítózok ,akkor fagy így meg az egész.. azt ,hogy miért nem tudom. Aksi jó az önindító rendesen forog, nincs feszültség esés olyan mértékben, hogy ez gondot okozhasson.
Siettem megint ráfáztam.. Ha jól emlékszem talán a kontrol lámpák fele ha el tudott aludni és már indítóztam is.. kár volt.. Engem másodszorra, feleségemet egyszer szívatta így meg a kocsi..

Úgy kell indulnom , mint egy diesel kocsival ami melegíti az izzítógyertyáit.. :)

Szia!
Nekem mióta meg van a Fabia én mindig megvárom,hogy "teszt" lefusson. De mintha ez a kezelésiben benne is lenne. Vagy nem jól emlékszem? Na egy a lényeg,hogy mindig megvárom,hogy csak 3 említett lámpa maradjon a teszt lefutása után. Opelnél is így csináltam. De ez így tisztességes ahogy itt leírtad ezt. Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jún. 20, 2018 6:59 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
egabor5 írta:
Sziasztok!

Nemrég tulajdonosa lettem egy 2004-es Fabia 1.2 classicnak.
Minden rendben vele, viszont este azt vettem észre, hogy a számlapokat, a km óra állást, órát nem világítja meg semmi.
Mi történhetett? Mit kellene tennem?

Köszönöm szépen!

Szia
Van benne fényerő állítási lehetőség!?


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 19, 2018 9:56 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 19, 2018 9:50 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
Sziasztok!

Nemrég tulajdonosa lettem egy 2004-es Fabia 1.2 classicnak.
Minden rendben vele, viszont este azt vettem észre, hogy a számlapokat, a km óra állást, órát nem világítja meg semmi.
Mi történhetett? Mit kellene tennem?

Köszönöm szépen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2018 9:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 944
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
csaba71 írta:
Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy valaki cserélt már Mpi motornál vízpumpát, mert az alsó csavart nem bírtam kicsavarni mivel a racsnis kulcs nem fér el, a kérdésem az, hogy motort lehet még kb. 10cm fennebb emelni krokodil emelővel másik két bak enged annyit?
És érdekelne, hogy a gumicső bilincsét a vízpumpa alatt hogy lazítottátok meg, mert én a helyhiány miatt megszenvedtem vele. Köszönettel….
Hali.A vízpumpa csere az Mpi-nél egy igazi szívás a helyhiány miatt.A motort tudod annyit fel-le mozgatni,hogy hozzá lehessen férni,de csak érzéssel emelgesd.Az összenyomható bilinccsel még majdnem nagyobb a szívás visszarakni,így itt jobb lehet kicserélni sima ABA bilincsre azzal könnyebb össze rakni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2018 4:55 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Megint előjött a "kedvenc" hibám, ami már kétszer megkeserítette az életem.
Megint ismerős vontatott haza..

Gyújtást adok, majd indítózok, forog az önindító és leáll.
Az óra eltűnik a bal lcd-ről, a jobb oldalon error felírat villog.
Nem is próbálkoztam tovább, ez nem fog elindulni így...telefon vontatást kértem haza.

Hibakód a múltkori a km órában, a benzinszint jelző szakadt vagy zárlatos,
és belső memória hiba.
Ilyenkor azt csinálja ,hogy a belső memóriájába beír egy nagyobb km állást (most 655290km-t) a valós 199290km, és mivel nem egyezik a két érték, error felíraton kívül mást nem csinál. Forog az önindító ,de nem indul.
Aksit hiába kötöm le, nem reset-álódik a hiba, a hibakódokat nem lehet törölni mert azonnal visszajönnek.

A hiba okát tudtam eddig is, de a megoldást talán most megtaláltam.
Kivettem az órát, és utána egyesével kezdtem törölni a vezérlőkben a hibákat.
Mivel nincs a helyén az óra, ezt minden vezérlő jelezte, és volt még néhány kód még itt-ott.
Csak a klíma vezérlő nem engedte törölni "a nem látszik az óra" hibakódot.
Addig nyomkodtam a törlés gombot amíg egyszer csak azt írta ,hogy nincs hibakód.
Gyújtást levettem és visszaraktam az órát, először a jobb oldali csatiját (ott jönnek be a érzékelők jelei) majd a bal oldalit itt kap 12 voltot az óra.
Feléledt a bal oldali óra, tudtam most jó lesz. Ilyenkor még bal oldali km állás helyett vonalakat rajzol, ezt később olvassa csak ki.
Az összes vezérlőt újra megnéztem és kitörölgettem az ismét beírt kódokat.
Még a légzsák vezérlőbe is beírt, ezért a műszerfalon az ikon folyamatosan világított.

Indítózok és megy mint ha semmi sem történt volna.

A hiba oka:
Akkor csinálja ezt nálam ,ha gyújtás után nem várom meg , hogy az összes teszt lefusson illetve a hibalámpák sorban elaludjanak. Csak az akku,epc és mil lámpa világíthat.
Valamiért ha nem tud lefutni az összes teszt az óránál és indítózok ,akkor fagy így meg az egész.. azt ,hogy miért nem tudom. Aksi jó az önindító rendesen forog, nincs feszültség esés olyan mértékben, hogy ez gondot okozhasson.
Siettem megint ráfáztam.. Ha jól emlékszem talán a kontrol lámpák fele ha el tudott aludni és már indítóztam is.. kár volt.. Engem másodszorra, feleségemet egyszer szívatta így meg a kocsi..

Úgy kell indulnom , mint egy diesel kocsival ami melegíti az izzítógyertyáit.. :)


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 16, 2018 9:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 190
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Sziasztok,
Érdeklődnék, hogy valaki cserélt már Mpi motornál vízpumpát, mert az alsó csavart nem bírtam kicsavarni mivel a racsnis kulcs nem fér el, a kérdésem az, hogy motort lehet még kb. 10cm fennebb emelni krokodil emelővel másik két bak enged annyit?
És érdekelne, hogy a gumicső bilincsét a vízpumpa alatt hogy lazítottátok meg, mert én a helyhiány miatt megszenvedtem vele. Köszönettel….


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2018 8:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
geri900 írta:
Sziasztok!!

1.2 FABIABAN vezérlés kell cserélni. INA márkáról mi a véleményetek? Amit kinéztem ebben van lánckerék is .Gondolom úgy érdemes cserélni.
Gergő

Szia
Jó minőségű, megveheted.
"...A gyártó 2012-től a dobozaiba mindig INA csapágyakat és mellé Gates vagy Contitech gyártmányú vezérműszíjakat csomagol.."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2018 7:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

1.2 FABIABAN vezérlés kell cserélni. INA márkáról mi a véleményetek? Amit kinéztem ebben van lánckerék is .Gondolom úgy érdemes cserélni.
Gergő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2018 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 587
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
bundy87 írta:
hali
kijött a kis olvasóval megmondta a jelenlegi pint és azt átírta másik számjegyre utána hozzá tanította a kulcsokat amit szerencsére nem írtam fel :D .



mivel olvasta ki a PIN kódot? VAG-al? vagy valami komolyabbal?
nem nézted?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 2:30 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2018 7:26 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.2 AZQ
Csabaa írta:
escape írta:
Sziasztok,

Van egy 2003-as 1.2 12V AZQ motoros Fábiánk és az utóbbi időben rendszeresen leáll. Bevittük Skoda márkaszervizbe, ahol eltöltött 1 hónapot de nem jöttek rá a bajára. Cseréltek fojtószelepet, és nézték az élőadatokat. ECU-t akartak még cserélni, de nem tudták összetanítani az autóval.

Hidegen nem csinálja. Az alapjárat 700-750 között ingadozik, de rendszerint 710 alatt van. Az elindulással jellemzően nincs gond, csak ha meg kell állni, akkor áll le a motor. A klímát el sem bírja alapjáraton, amint be vagy kikapcsolom alapjáraton egyből leáll. A motor nem dadog, simán leáll, mint mikor leveszem a gyújtást.

Gyertyák voltak cserélve 3-4 éve, trafók tavaly lettek cserélve. Lehetséges-e olyan hiba, hogy az egyik trafó (az utoljára cserélt) a melegedéstől szétcsúszik és az okozza az alacsony fordulatot?

Köszi az ötleteket előre is :)

Szia
Nincs semmilyen hibakód!?
Mil vagy epc lámpa nem gyullad fel leállás előtt? Benzin nyomást mértek már?


Szia.

Nulla hibakód, nem világít semmilyen lámpa. A benzin nyomást nem mértük még.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 12, 2018 11:20 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
escape írta:
Sziasztok,

Van egy 2003-as 1.2 12V AZQ motoros Fábiánk és az utóbbi időben rendszeresen leáll. Bevittük Skoda márkaszervizbe, ahol eltöltött 1 hónapot de nem jöttek rá a bajára. Cseréltek fojtószelepet, és nézték az élőadatokat. ECU-t akartak még cserélni, de nem tudták összetanítani az autóval.

Hidegen nem csinálja. Az alapjárat 700-750 között ingadozik, de rendszerint 710 alatt van. Az elindulással jellemzően nincs gond, csak ha meg kell állni, akkor áll le a motor. A klímát el sem bírja alapjáraton, amint be vagy kikapcsolom alapjáraton egyből leáll. A motor nem dadog, simán leáll, mint mikor leveszem a gyújtást.

Gyertyák voltak cserélve 3-4 éve, trafók tavaly lettek cserélve. Lehetséges-e olyan hiba, hogy az egyik trafó (az utoljára cserélt) a melegedéstől szétcsúszik és az okozza az alacsony fordulatot?

Köszi az ötleteket előre is :)

Szia
Nincs semmilyen hibakód!?
Mil vagy epc lámpa nem gyullad fel leállás előtt? Benzin nyomást mértek már?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27836 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1856  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség