Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. aug. 23, 2019 9:50 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 16, 2019 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
to feketete.
mikor tudni eredmeňt?
(szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 7:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
feketete írta:
hubo44 írta:
feketete írta:
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


buvar pumpa čere a tartajba.

szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz.


de a hô gombat be sokta irni a taroloba hod sakadt.
a hô el terašt ose lehet hašonlitani a valošagal ki hu´´lt motornal 3 fok el tereš a maximum.
(de a ,szakszervízbe, čak tuddak mit kel činalni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 7:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
feketete írta:
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


buvar pumpa čere a tartajba.

szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
feketete írta:
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


buvar pumpa čere a tartajba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 4:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 4:41 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
Csabaa írta:
feketete írta:

hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.

Szia
Ha a hőfok jeladó munkapontja elmászik, akkor délutáni indításnál is dadogna, amikor ismét lehűlt a motor.


a gázfröcs és pár munkaütem után a hengerbelseje bemelegszik és így könnyebben jár a motor .
PL dizel motorknál ha az egyik izzitógyertya rossz akkor elkezd 3 hengerezni és pár perc után már sima az alapjárat, mert már a henger belseje elérte a gyujtási hőfokot.

akor mi tôl al be a alap jarat gaz frôč unan??? mi indul be?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 13, 2019 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
Csabaa írta:
feketete írta:

hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.

Szia
Ha a hőfok jeladó munkapontja elmászik, akkor délutáni indításnál is dadogna, amikor ismét lehűlt a motor.


akor mi tôl al be a alap jarat gaz frôč unan??? mi indul be?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 13, 2019 7:18 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7688
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:

hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.

Szia
Ha a hőfok jeladó munkapontja elmászik, akkor délutáni indításnál is dadogna, amikor ismét lehűlt a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 13, 2019 4:47 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
feketete írta:
Csabaa írta:
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


a gázfröcsnek a nyomáshoz semmi köze a benzinnyomást az elekromos Ac adja. A gázfröccsel a keverék összetételét változtatod. A több benzinnel helyreáll az alapjárat.


ez a ,gázfröcs, ki fejez nadon meg tevest. AKOR MIERT AL BE UTANA A ALAP JARAT ???


hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 9:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
feketete írta:
Csabaa írta:
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


a gázfröcsnek a nyomáshoz semmi köze a benzinnyomást az elekromos Ac adja. A gázfröccsel a keverék összetételét változtatod. A több benzinnel helyreáll az alapjárat.


ez a ,gázfröcs, ki fejez nadon meg tevest. AKOR MIERT AL BE UTANA A ALAP JARAT ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 7:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


a gázfröcsnek a nyomáshoz semmi köze a benzinnyomást az elekromos Ac adja. A gázfröccsel a keverék összetételét változtatod. A több benzinnel helyreáll az alapjárat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 6:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7688
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 5:37 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
hubo44 írta:
Mark21074 írta:
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


čereljel buvar pumpat a tartajba.

Sziasztok
Bizony Hubonak van igaza. A szerelő nem egy éjszakai állás után mérte a nyomást az tuti..


Ha jó a mikrokapcsoló akkor már az első ajtó nyitásakor beindul az üzemanyag szivatyupár másodpercre utánna a gyujtás ráadásakor müködik folyamatosan. Mindegy mennyit áll a kocsi az üzemanyagnyomásnak idulásra meg kell lennie.
lehet hogy valahol fals levegőt kap és indításkor alap folytószelep állásnál szegény a keverék. Ha gáradással indit akkor dusabb lesz a keverék és beindul.

Kérdezném beindult motornál milyen az alapjárat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 5:24 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7688
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Mark21074 írta:
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


čereljel buvar pumpat a tartajba.

Sziasztok
Bizony Hubonak van igaza. A szerelő nem egy éjszakai állás után mérte a nyomást az tuti..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 2:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
Mark21074 írta:
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


čereljel buvar pumpat a tartajba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség