Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. szept. 20, 2019 5:06 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28591 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 1907  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. jún. 02, 2019 3:44 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 143
Autó: Fábia I 1,2
,,Hajszálpontosan olyan, mint a régi,, de még is gond van :) néztem az alkatrész cikkszámokat a tárcsákat külömböző betüjelekkel hozza.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 01, 2019 8:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1493
feketete írta:
tamaszsolti írta:
hubo44 írta:
eš bele valo az a ki ňomo lap???

meg nem talalkoztam ijen ešetel. (čak akor mikor ki felejtetem a ki ňomo čapadat be rakni :D )


Hajszálpontosan olyan, mint a régi. A csapágy is a helyén van. Holnap újra összerakom.
Köszi


Uj vastag tárcsa nyomolap fölszerelésénél a nyomolap rugótárcsa közel van a lendkerékhez , kopásnál nő ez a távolság. A régi állítható kuplungbowdennél ezért kellet a holtjátékot után állítani. Most ha az uj tárcsa vastagabb mint a gyári nagyobb lesz a hézag a nyomócsapágy között. Proba képpen szerled össze a uj tárcsát a régi nyomolappal , régi tárcsa uj lappal , régi tárcsa régilappal és mérd ki a távolságokat. meg nézd meg hogy a kinyomotárcsa tartója ,kiinyomóvilla, nyumórudja a helyén van e. lehet hogy elmozdultak , szétcsusztak.

nekem volt szerencsém vastagabb tárcsához. És a lendkerék és nyomolap közé vékony alátétet tettem . ezzel került kijebb a nyomolap rugója.


hod ,,Hajszálpontosan olyan, mint a régi,, akor mégše.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 01, 2019 5:28 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 143
Autó: Fábia I 1,2
tamaszsolti írta:
hubo44 írta:
eš bele valo az a ki ňomo lap???

meg nem talalkoztam ijen ešetel. (čak akor mikor ki felejtetem a ki ňomo čapadat be rakni :D )


Hajszálpontosan olyan, mint a régi. A csapágy is a helyén van. Holnap újra összerakom.
Köszi


Uj vastag tárcsa nyomolap fölszerelésénél a nyomolap rugótárcsa közel van a lendkerékhez , kopásnál nő ez a távolság. A régi állítható kuplungbowdennél ezért kellet a holtjátékot után állítani. Most ha az uj tárcsa vastagabb mint a gyári nagyobb lesz a hézag a nyomócsapágy között. Proba képpen szerled össze a uj tárcsát a régi nyomolappal , régi tárcsa uj lappal , régi tárcsa régilappal és mérd ki a távolságokat. meg nézd meg hogy a kinyomotárcsa tartója ,kiinyomóvilla, nyumórudja a helyén van e. lehet hogy elmozdultak , szétcsusztak.

nekem volt szerencsém vastagabb tárcsához. És a lendkerék és nyomolap közé vékony alátétet tettem . ezzel került kijebb a nyomolap rugója.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 31, 2019 8:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 14, 2010 4:37 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda Fabia szedán 2001 AME
hubo44 írta:
eš bele valo az a ki ňomo lap???

meg nem talalkoztam ijen ešetel. (čak akor mikor ki felejtetem a ki ňomo čapadat be rakni :D )


Hajszálpontosan olyan, mint a régi. A csapágy is a helyén van. Holnap újra összerakom.
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 31, 2019 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1493
eš bele valo az a ki ňomo lap???

meg nem talalkoztam ijen ešetel. (čak akor mikor ki felejtetem a ki ňomo čapadat be rakni :D )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 31, 2019 6:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 14, 2010 4:37 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda Fabia szedán 2001 AME
Sziasztok

Ma délután felraktam az új kuplungszerkezetet, utána pedig a váltót. Azt vettem észre, hogy a kinyomószerkezet beesik és össze-vissza lődörög. Levettem a váltót és a kuplungot is, majd újra feltettem a kuplungot. Amikor húztam lefele a csavarokat, azt vettem észre, hogy a kinyomólamellák húzódnak befelé a motor irányába (kép). Tehát nem éri el a kinyomócsapágy a lamellákat. Nem tudok rájönni, mi a gebasz.
Kérlek, segítsetek!


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2019 12:16 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
kugyu21 írta:
Petyesz írta:
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?

Én egy kis méretű 12V-os zselés akksit akasztottam rá a szivargyújtó csatlakozón keresztül az akkucsere idejére.

Én eddig a Csabaa féle megoldást alkalmaztam, de volt hogy lecsúszott az áthídalás, így a Tiéd biztosabb és elegánsabb, bár nagyobb a beruházás igénye is (zselés aksi, dugasz). :taps:

Talán x évente egy-egy alkalomért nincs is értelme ennyit költeni rá, de nálam konkrétan 0 beruházást igényelt, mivel a szivargyújtó csatlakozó és zselés akksi is kéznél volt. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2019 11:06 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Petyesz írta:
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?

Én egy kis méretű 12V-os zselés akksit akasztottam rá a szivargyújtó csatlakozón keresztül az akkucsere idejére.

Én eddig a Csabaa féle megoldást alkalmaztam, de volt hogy lecsúszott az áthídalás, így a Tiéd biztosabb és elegánsabb, bár nagyobb a beruházás igénye is (zselés aksi, dugasz). :taps:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 4:52 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?

Én egy kis méretű 12V-os zselés akksit akasztottam rá a szivargyújtó csatlakozón keresztül az akkucsere idejére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 4:28 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7713
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?
Az Exide akkut érdemes venni vagy mást?


ha origo a radio az nem felejt.
vad bika alat 1 mašik kočival čereld a akšit eš maradnak a adatok.

Sziasztok
Én cseréltem már úgy aksit, hogy összekötöttem az újat a helyén lévő régivel.
Párhuzamosan kötöd, pluszt-pluszra , minusz-minuszra, egy bármilyen vékony kábel
megfelelő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 12:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1493
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?
Az Exide akkut érdemes venni vagy mást?


ha origo a radio az nem felejt.
vad bika alat 1 mašik kočival čereld a akšit eš maradnak a adatok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 11:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 854
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?
Az Exide akkut érdemes venni vagy mást?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 8:29 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7713
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Ferenc74 írta:
Sziasztok!

Olyan probléma jött elő a fábiámon, hogy ingadozik az alapjárat és van hogy leáll.
A műszerfalon a kis kijelzőn INSP feirat villog, sárga visszajelzők közül a motordiagnosztika.
Szerintetek nagy a baj?


olvašatok ki a hiba tarolot astan okošabak lesunk.

Sziasztok
Az INSP csak az eltelt 30ekm miatt,az ellenőrző szervízt jelzi. Ezt a napi számláló
nyomva tartásával és gyújtás adással tudod törölni.
A mil lámpához ki kell olvasni, ahogy Hubo írta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 5:53 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1493
Ferenc74 írta:
Sziasztok!

Olyan probléma jött elő a fábiámon, hogy ingadozik az alapjárat és van hogy leáll.
A műszerfalon a kis kijelzőn INSP feirat villog, sárga visszajelzők közül a motordiagnosztika.
Szerintetek nagy a baj?


olvašatok ki a hiba tarolot astan okošabak lesunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 5:22 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 16, 2018 6:20 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.4 16v BBZ
Sziasztok!

Olyan probléma jött elő a fábiámon, hogy ingadozik az alapjárat és van hogy leáll.
A műszerfalon a kis kijelzőn INSP feirat villog, sárga visszajelzők közül a motordiagnosztika.
Szerintetek nagy a baj?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28591 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 1907  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség