Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. nov. 18, 2019 9:09 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28718 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1915  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 18, 2019 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 192
Autó: Fábia I 1,2
[quote="Pedro"]Sziasztok!Új vagyok itt,de szeretnék kérdezni egy dolgot!Adott egy Fabia 2001, 1.4Mpi motoros gépjármű,és azt érzékeltem,ha bekapcsolom a fűtést a fokozatgombokkal,hirtelen olyan olajos/benzin illat csap meg az utastérben!Az mitől lehet?Válaszokat előre is köszönöm![/quote

nézd kőrbe a motort van e rajta valahol folyás , nézd meg a befecskedező sort. A kipufogó valahol nem repedt ( elől) az is bedolgozhat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 18, 2019 8:29 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 18, 2019 8:21 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Fabia
Sziasztok!Új vagyok itt,de szeretnék kérdezni egy dolgot!Adott egy Fabia 2001, 1.4Mpi motoros gépjármű,és azt érzékeltem,ha bekapcsolom a fűtést a fokozatgombokkal,hirtelen olyan olajos/benzin illat csap meg az utastérben!Az mitől lehet?Válaszokat előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 18, 2019 7:22 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7767
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
wolf írta:

Köszönöm a segítséget! Igazából a legjobb az lenne ha arra az ágra kötném ahová a gyári ülésfütést is tervezték. Az F12 es biztosíték elég vékony az 5Amperével.
Csabaa ilyen jó kis rajzokat én honnan tudnék beszerezni? Ez valamilyen programból van exportálva?

https://mega.nz/#F!W8AVhIJK!PIlHqG5OscJB2bz-4PbmZg

https://mega.nz/#F!ys4XTRiT!rrvC0sTaWQVOZWzJFD2NUg

https://mega.nz/#F!utQDEZDC!H0zidGvObzUl9wSwh94WQw


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 18, 2019 7:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 26, 2011 3:09 pm
Hozzászólások: 552
Tartózkodási hely: Erdély, 2003, 1.4 16V BBY
Csabaa írta:
adrián írta:
wolf írta:
Sziasztok! Ülésfűtést szeretném bekötni valahova ahol gyújtás ráadással van csak áram.
A szivargyújtó nem jó ott mindig van áram. Ha valaki tudna segíteni, elektronikai rajzon eligazodom.
Köszönöm.

hello.probald meg a radional van egy alando aram es egy amikor a gyujtast ra adod.altalaan sarga kael onnan tudnal levenni aramot.es akkor van aram amikor a gyujtast ra teszed

Sziasztok
Mivel fűtés ez is, a fűtés körbe keress egy pontot:
Kép

F12 , F68 biztosíték után.


Köszönöm a segítséget! Igazából a legjobb az lenne ha arra az ágra kötném ahová a gyári ülésfütést is tervezték. Az F12 es biztosíték elég vékony az 5Amperével.
Csabaa ilyen jó kis rajzokat én honnan tudnék beszerezni? Ez valamilyen programból van exportálva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 18, 2019 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 09, 2018 9:29 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix
Sziasztok!
Segítséget kérek, hátsó ablakmosó fúvóka cseréjével kapcsolatban,
a régi letört és nem tudom kivenni, emiatt az uj fúvókát nem tudom
belerakni.Köszi előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 18, 2019 8:14 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7767
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
adrián írta:
wolf írta:
Sziasztok! Ülésfűtést szeretném bekötni valahova ahol gyújtás ráadással van csak áram.
A szivargyújtó nem jó ott mindig van áram. Ha valaki tudna segíteni, elektronikai rajzon eligazodom.
Köszönöm.

hello.probald meg a radional van egy alando aram es egy amikor a gyujtast ra adod.altalaan sarga kael onnan tudnal levenni aramot.es akkor van aram amikor a gyujtast ra teszed

Sziasztok
Mivel fűtés ez is, a fűtés körbe keress egy pontot:
Kép

F12 , F68 biztosíték után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. nov. 17, 2019 3:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 03, 2018 2:52 pm
Hozzászólások: 5
Autó: fabia
wolf írta:
Sziasztok! Ülésfűtést szeretném bekötni valahova ahol gyújtás ráadással van csak áram.
A szivargyújtó nem jó ott mindig van áram. Ha valaki tudna segíteni, elektronikai rajzon eligazodom.
Köszönöm.

hello.probald meg a radional van egy alando aram es egy amikor a gyujtast ra adod.altalaan sarga kael onnan tudnal levenni aramot.es akkor van aram amikor a gyujtast ra teszed


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 16, 2019 5:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 26, 2011 3:09 pm
Hozzászólások: 552
Tartózkodási hely: Erdély, 2003, 1.4 16V BBY
Sziasztok! Ülésfűtést szeretném bekötni valahova ahol gyújtás ráadással van csak áram.
A szivargyújtó nem jó ott mindig van áram. Ha valaki tudna segíteni, elektronikai rajzon eligazodom.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 12, 2019 8:59 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7767
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
fabia69 írta:
Sziasztok!
Valakinek lenne ötlete, hogy hogyan lehetne leszívni a tankból a benzint egy legújabb Skoda fabia kombiból?
Előre is köszi!

Szia
Ha olyan a kialakítása ,mint a régebbieknek, akkor az ülés alatt a benzinpumpával, külön tápot adva neki..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 08, 2019 5:04 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 23, 2011 9:30 am
Hozzászólások: 54
Tartózkodási hely: Szolnok - 1,4 Mpi 2001 AQW
Sziasztok!
Valakinek lenne ötlete, hogy hogyan lehetne leszívni a tankból a benzint egy legújabb Skoda fabia kombiból?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 06, 2019 7:10 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7767
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
Csabaa írta:
andravic írta:
Tisztelt Club! Köszönöm a befogadást!
Tanácsot szeretnék kérni, 11 éves fábia sedanom van, 1,5 éve vásároltam kb 2000 km-t mentem azóta vele. Szervízkulcs INSP felirat kezdett villogni. Kérdésem, hogy el kell-e vinnem szervizbe a kocsit most, vagy várhatok januárig, amikor műszakis lesz?

Szia
Az insp , az ellenőrző szervizt jelenti. 30ekm vagy 365 naponta esedékes. Ilyenkor érdemes kicsit figyelmesebben átnézni a kocsit.
A pollen és a levegőszűrő cseréjének is 30ekm az intervalluma. Természetesen az éves vagy 15ekm-s olajcserével ez megtörtént nem kell foglalkozni vele. Levegőszűrőt érdemes azért évente cserélni, a pollennel el lehet járni akár többet is.
Ha benyomva tartod a napi számláló nullázó gombját, és közben gyújtást kapcsolsz, néhány másodperc múlva nullázódik a jelzés.


amilyen kevés kilométert mész vígan kibírja. A gyárak meghatározták , hogy milyen kilométerenként mit kell cserélni, ellenőrizni hogy a kocsi egy laikusnak is mindig üzembiztosan működjön. A magas szervizárak miatt az ügyfelek, lustaság miat meg a szervizek nem mindig pontosan tartják be az utasításokat . egy megbízható szerelő , szervíz aranyat ér.

Azt hittem a trafó csere már volt.. Ha marad a hiba ,utána jön a nyomásmérés,ezért kezdtem ezzel..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 05, 2019 5:35 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 08, 2011 11:44 pm
Hozzászólások: 81
Autó: Toledo 1M2 1.6 16V AZD
Csabaa írta:
DDani írta:
034 csoportban a lambda/katalizátor teszt rendben lefut B1-S1 OK-kal.
A 014-es csoportban viszont gyújtáskihagyást jelez....... ezek szerint nem a lambdaszondákkal van baj. MAP szenzort, fojtószelepet tisztítottam. Korábban olyan is előfordult, hogy piros lámpánál alapjárat közben egyszer csak leállt, viszont gond nélkül újra tudtam indítani.
Én ezekre tippelek: gyújtótrafó, kábel a gyújtótrafókhoz, EGR(AGR) probléma. Lehet mástól is?
-- Szia
Végnyomást kellene mérni az adott hengerben..

Szia, köszi a tippet, sajnos ehhez nincs műszerem. Viszont a 015-ös csoportban jelzi a kimaradást a kettes hengerre. Rögtön ez történt már hidegindítás utáni elinduláskor 1-esben gázadás nélkül alapjáraton egy kapubejáró emelkedőjén és utána is szinte mindig intenzív gyorsításkor, meleg motornál is, főleg 1-es és 2-esben 1000-2500 fordulat között. Felcserélem a trafókat, hogy átkerül-e a hiba is másik hengerre. Gondolom így az egyéb alkatrészek hibájának lehetősége már minimális, úgymint üzemanyagpumparelé, map szenzor, egr.

Szia
Még az injekrorokat lehet felcserélni, de az állandó hibát okozna., ha nem porlaszt megfelelően.
Az egr csak részterhelésnél működik, és maximum szegény keveréket okozna, az egyes hengerekre nincs hatása. A 2-es hengerben ha jó a trafó,injektor,gyertya csak
szelepzárási probléma vagy kompressziógyűrű hiba marad.

https://lincos.hu/3026-benzin-kompressz ... 21bar.html


Új gyújtótrafó (NGK) megoldotta, hibátlanul megy :)
Mind a négy eredeti gyári szériahibás volt, ezek egyértelműen mentek tönkre, ugyanis nem ment az adott henger és check engine lámpa bekapcsolt. Ezeket mind anno pár hónaposan cserélte a márkaszervíz, de arra gyanakszom már régóta hibás volt legalább ez az egy (időnként rángatás), de nem volt semilyen tárolt hibakód. Eldor (olasz) 2003/2004-es gyártás, kérdés meddig megy el majd még a többi....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 04, 2019 5:30 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 192
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
andravic írta:
Tisztelt Club! Köszönöm a befogadást!
Tanácsot szeretnék kérni, 11 éves fábia sedanom van, 1,5 éve vásároltam kb 2000 km-t mentem azóta vele. Szervízkulcs INSP felirat kezdett villogni. Kérdésem, hogy el kell-e vinnem szervizbe a kocsit most, vagy várhatok januárig, amikor műszakis lesz?

Szia
Az insp , az ellenőrző szervizt jelenti. 30ekm vagy 365 naponta esedékes. Ilyenkor érdemes kicsit figyelmesebben átnézni a kocsit.
A pollen és a levegőszűrő cseréjének is 30ekm az intervalluma. Természetesen az éves vagy 15ekm-s olajcserével ez megtörtént nem kell foglalkozni vele. Levegőszűrőt érdemes azért évente cserélni, a pollennel el lehet járni akár többet is.
Ha benyomva tartod a napi számláló nullázó gombját, és közben gyújtást kapcsolsz, néhány másodperc múlva nullázódik a jelzés.


amilyen kevés kilométert mész vígan kibírja. A gyárak meghatározták , hogy milyen kilométerenként mit kell cserélni, ellenőrizni hogy a kocsi egy laikusnak is mindig üzembiztosan működjön. A magas szervizárak miatt az ügyfelek, lustaság miat meg a szervizek nem mindig pontosan tartják be az utasításokat . egy megbízható szerelő , szervíz aranyat ér.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 04, 2019 9:34 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7767
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
andravic írta:
Tisztelt Club! Köszönöm a befogadást!
Tanácsot szeretnék kérni, 11 éves fábia sedanom van, 1,5 éve vásároltam kb 2000 km-t mentem azóta vele. Szervízkulcs INSP felirat kezdett villogni. Kérdésem, hogy el kell-e vinnem szervizbe a kocsit most, vagy várhatok januárig, amikor műszakis lesz?

Szia
Az insp , az ellenőrző szervizt jelenti. 30ekm vagy 365 naponta esedékes. Ilyenkor érdemes kicsit figyelmesebben átnézni a kocsit.
A pollen és a levegőszűrő cseréjének is 30ekm az intervalluma. Természetesen az éves vagy 15ekm-s olajcserével ez megtörtént nem kell foglalkozni vele. Levegőszűrőt érdemes azért évente cserélni, a pollennel el lehet járni akár többet is.
Ha benyomva tartod a napi számláló nullázó gombját, és közben gyújtást kapcsolsz, néhány másodperc múlva nullázódik a jelzés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 04, 2019 9:16 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 04, 2019 9:09 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fábia
Tisztelt Club! Köszönöm a befogadást!
Tanácsot szeretnék kérni, 11 éves fábia sedanom van, 1,5 éve vásároltam kb 2000 km-t mentem azóta vele. Szervízkulcs INSP felirat kezdett villogni. Kérdésem, hogy el kell-e vinnem szervizbe a kocsit most, vagy várhatok januárig, amikor műszakis lesz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28718 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1915  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Petyesz valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség