Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. máj. 25, 2020 3:59 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 1932  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. jan. 22, 2020 12:37 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
kugyu21 írta:
Azért, hogy ne maradjak zárprobléma nélkül, tegnap jelentkezett egy újabb.
A kérdésem, hogy a vezetőoldali zár mikrokapcsolója összefüggésben van a figyelmeztető zipperrel.
A mikrokapcsoló már néhány hete nem kapcsolja fel a belsővilágítást, ezért gondolom cserés lesz. Viszont a hideg vs patentek miatt gondoltam megvárom a cserével az enyhülést. Tegnap viszont sikerült üresre járatnom az akkumulátort a felkapcsolva hagyott fényszórókkal. A köd miatt kellett, a világos miatt nem volt feltűnő, és beugrott, hogy a kiszálláskor kihúzott kulcsra megszólaló zipperre, hogy-hogy nem figyeltem fel. Hát azért, mert nem ziripel.
Ez most saját jogon romlott el, vagy a zár mikrokapcsoló hibájának következménye?


a vezetőoldali mikrokapcsoló vezérli az elektromos AC-t nyitáskor felpörög, belső világítást, fényszoro jelzést . A kulcs kivételével a fényszóró autómatikusan városi világításra kapcsol, ezt is nézd meg .

Nem a mikrokapcsoló " romlik el" hanem a sok müködtetéskor a zár csuszkál rajta és a kapcsoló müanyag kopik el . Ezt a mikrokapcsoló cserével lehet javítani. Már elég öreg az autó akkor érdemes komplet zárat cserélni, pláne a motoros a zár .
A hiba lehet az ajtókábel törése is ez is tipushiba. Érdemes kimérni . Ha már a zárig eljutsz nagy valószínüséggel le kell furni és visszaszegecselni és az ablakemelő panelt visszaszigetelni. Át lehet alakítani a szegecset csavarosra is .

Érdekes, ez itt már többször elhangzott, de nálam az AC-t nem az ajtónyitás indítja, hanem a gyújtáskapcsoló elforgatása egykattanásig.
Ennek függvényében is van köze a zipper csöndjének a mikrokapcsolóhoz? Meg lehet azt szólaltatni más módon is, hogy ellenőrizzem annak a jóságát?
Köszönöm a kapcsolódó információkat, a mikrokapcsoló meghibásodás, csere körülményeivel tisztában vagyok, az utasoldalon már javítottam. A panelem csavaros, mert elektromos ablak és beázás szigetelés kapcsán már többször volt bontva.
Igazándiból arra vagyok kíváncsi, hogy a mikrokapcsoló javításhoz (elég jelentős bontás) zipperrel is készüljek, vagy a működő kapcsoló (vélhetően) orvosolni fogja a visszajelzés hiányát is.
Még az jutott eszembe, hogy van ennek valami értelme, hogy a gyújtás levétele után még van fényszóró? Asconámon nem maradt ott a külső világítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 22, 2020 9:13 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 380
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
kugyu21 írta:
feketete írta:
érdemes a fölső zár alkatrészeit jól megkenni , mert a zárnak pillanatok alatt kell nyitott állásba kerülni, ha akad rosszul nyílhat.

Azóta, hogy általatok már minden lényeges tudás birtokában vagyok, nem csinálja. :D
Megijedt.

Azért, hogy ne maradjak zárprobléma nélkül, tegnap jelentkezett egy újabb.
A kérdésem, hogy a vezetőoldali zár mikrokapcsolója összefüggésben van a figyelmeztető zipperrel.
A mikrokapcsoló már néhány hete nem kapcsolja fel a belsővilágítást, ezért gondolom cserés lesz. Viszont a hideg vs patentek miatt gondoltam megvárom a cserével az enyhülést. Tegnap viszont sikerült üresre járatnom az akkumulátort a felkapcsolva hagyott fényszórókkal. A köd miatt kellett, a világos miatt nem volt feltűnő, és beugrott, hogy a kiszálláskor kihúzott kulcsra megszólaló zipperre, hogy-hogy nem figyeltem fel. Hát azért, mert nem ziripel.
Ez most saját jogon romlott el, vagy a zár mikrokapcsoló hibájának következménye?


a vezetőoldali mikrokapcsoló vezérli az elektromos AC-t nyitáskor felpörög, belső világítást, fényszoro jelzést . A kulcs kivételével a fényszóró autómatikusan városi világításra kapcsol, ezt is nézd meg .

Nem a mikrokapcsoló " romlik el" hanem a sok müködtetéskor a zár csuszkál rajta és a kapcsoló müanyag kopik el . Ezt a mikrokapcsoló cserével lehet javítani. Már elég öreg az autó akkor érdemes komplet zárat cserélni, pláne a motoros a zár .
A hiba lehet az ajtókábel törése is ez is tipushiba. Érdemes kimérni . Ha már a zárig eljutsz nagy valószínüséggel le kell furni és visszaszegecselni és az ablakemelő panelt visszaszigetelni. Át lehet alakítani a szegecset csavarosra is .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 22, 2020 8:52 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
kugyu21 írta:
feketete írta:
érdemes a fölső zár alkatrészeit jól megkenni , mert a zárnak pillanatok alatt kell nyitott állásba kerülni, ha akad rosszul nyílhat.

Azóta, hogy általatok már minden lényeges tudás birtokában vagyok, nem csinálja. :D
Megijedt.

Azért, hogy ne maradjak zárprobléma nélkül, tegnap jelentkezett egy újabb.
A kérdésem, hogy a vezetőoldali zár mikrokapcsolója összefüggésben van a figyelmeztető zipperrel.
A mikrokapcsoló már néhány hete nem kapcsolja fel a belsővilágítást, ezért gondolom cserés lesz. Viszont a hideg vs patentek miatt gondoltam megvárom a cserével az enyhülést. Tegnap viszont sikerült üresre járatnom az akkumulátort a felkapcsolva hagyott fényszórókkal. A köd miatt kellett, a világos miatt nem volt feltűnő, és beugrott, hogy a kiszálláskor kihúzott kulcsra megszólaló zipperre, hogy-hogy nem figyeltem fel. Hát azért, mert nem ziripel.
Ez most saját jogon romlott el, vagy a zár mikrokapcsoló hibájának következménye?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 21, 2020 8:47 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
érdemes a fölső zár alkatrészeit jól megkenni , mert a zárnak pillanatok alatt kell nyitott állásba kerülni, ha akad rosszul nyílhat.

Azóta, hogy általatok már minden lényeges tudás birtokában vagyok, nem csinálja. :D
Megijedt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 16, 2020 4:34 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 380
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
érdemes a fölső zár alkatrészeit jól megkenni , mert a zárnak pillanatok alatt kell nyitott állásba kerülni, ha akad rosszul nyílhat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 16, 2020 4:19 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
kugyu21 írta:
feketete írta:
ha jól értem akkor több hibád van
a mikrokapcsoló nem nyitja az csomagteret
a kapcsolóhoz a csomagtérajtó kárpitjának levételekor férsz hozzá az ottani vezetékeket érdemes kimérni a vezeték a csomagtérajtó gumiharmonikáján megy ott szokott a vezeték eltörni.
a zár csak egy kattanást nyilik
az alsó zárnál tudsz a bowden hosszán állítani.
segítséggel probáld kinyitni a csomagteret egy huzza a bowdent a másik rásegít a csomagtérre huzás közben emeli az ajtót
ha így nyilik akkor a nyitásnál nem emelkedik eléggé az ajtó gázrugó hiba

Igen, én is azt gondolom hogy nem egy hibáról van szó, és ráadásul mindkettő időszakos.
Van hogy nyitja a gomb, van hogy nem. Ha az nem működik, akkor próbálom mechanikusan, de az is van hogy nyitja, és van hogy csak egy kattanásnyira. Az elektromos hiba kimérése sem egyszerű igy hogy megy/nem megy, de a mechanikus hiba "kontaktosságát" végképp nem értem.
A kárpitot csak patentek tartják (most a hideg miatt törni fog)? A kapcsoló nem szokott elromlani? Az is olyan mikrókapcsoló, mint az oldalajtókban (hogy előre be tudjam szerezni, és ne szétkapott állapotban keresgéljek)?
A bowdent a karnál, vagy a zárnál tudom állítani? A gázrugó az cserés, ha az nem emel?[/quote


http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 150399.jpg

HA a mikrokapcsoló teljesen nyitja vagy csak egyet kattan akkor " jó " ha van olyan hogy egyáltalán nem nyitja és néha nyitja akkor vezeték hiba
probáld a csomagteret 10 -20 percig nyitvahagyni ha magától becsukódik akkor gázrugó csere a kettő kb 10 ezer ft

https://skodapatika.hu/spd/6Y0827574K/S ... ncs-mikrok

Köszönöm a képet. Nem is tudtam, hogy van ott egy kivehető "ablak", amivel jobban hozzá lehet férni a zárhoz.
Gázrugóként azt hittem arról beszélsz amire Te az üdítőskupakot húztad. Az általam teleszkópnak nevezett gázrugók talán egy éve lettek cserélve, de azért kipróbálom a nyitvatartást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 15, 2020 4:23 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 380
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
kugyu21 írta:
feketete írta:
ha jól értem akkor több hibád van
a mikrokapcsoló nem nyitja az csomagteret
a kapcsolóhoz a csomagtérajtó kárpitjának levételekor férsz hozzá az ottani vezetékeket érdemes kimérni a vezeték a csomagtérajtó gumiharmonikáján megy ott szokott a vezeték eltörni.
a zár csak egy kattanást nyilik
az alsó zárnál tudsz a bowden hosszán állítani.
segítséggel probáld kinyitni a csomagteret egy huzza a bowdent a másik rásegít a csomagtérre huzás közben emeli az ajtót
ha így nyilik akkor a nyitásnál nem emelkedik eléggé az ajtó gázrugó hiba

Igen, én is azt gondolom hogy nem egy hibáról van szó, és ráadásul mindkettő időszakos.
Van hogy nyitja a gomb, van hogy nem. Ha az nem működik, akkor próbálom mechanikusan, de az is van hogy nyitja, és van hogy csak egy kattanásnyira. Az elektromos hiba kimérése sem egyszerű igy hogy megy/nem megy, de a mechanikus hiba "kontaktosságát" végképp nem értem.
A kárpitot csak patentek tartják (most a hideg miatt törni fog)? A kapcsoló nem szokott elromlani? Az is olyan mikrókapcsoló, mint az oldalajtókban (hogy előre be tudjam szerezni, és ne szétkapott állapotban keresgéljek)?
A bowdent a karnál, vagy a zárnál tudom állítani? A gázrugó az cserés, ha az nem emel?[/quote


http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?fil ... 150399.jpg

HA a mikrokapcsoló teljesen nyitja vagy csak egyet kattan akkor " jó " ha van olyan hogy egyáltalán nem nyitja és néha nyitja akkor vezeték hiba
probáld a csomagteret 10 -20 percig nyitvahagyni ha magától becsukódik akkor gázrugó csere a kettő kb 10 ezer ft

https://skodapatika.hu/spd/6Y0827574K/S ... ncs-mikrok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 15, 2020 9:18 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
ha jól értem akkor több hibád van
a mikrokapcsoló nem nyitja az csomagteret
a kapcsolóhoz a csomagtérajtó kárpitjának levételekor férsz hozzá az ottani vezetékeket érdemes kimérni a vezeték a csomagtérajtó gumiharmonikáján megy ott szokott a vezeték eltörni.
a zár csak egy kattanást nyilik
az alsó zárnál tudsz a bowden hosszán állítani.
segítséggel probáld kinyitni a csomagteret egy huzza a bowdent a másik rásegít a csomagtérre huzás közben emeli az ajtót
ha így nyilik akkor a nyitásnál nem emelkedik eléggé az ajtó gázrugó hiba

Igen, én is azt gondolom hogy nem egy hibáról van szó, és ráadásul mindkettő időszakos.
Van hogy nyitja a gomb, van hogy nem. Ha az nem működik, akkor próbálom mechanikusan, de az is van hogy nyitja, és van hogy csak egy kattanásnyira. Az elektromos hiba kimérése sem egyszerű igy hogy megy/nem megy, de a mechanikus hiba "kontaktosságát" végképp nem értem.
A kárpitot csak patentek tartják (most a hideg miatt törni fog)? A kapcsoló nem szokott elromlani? Az is olyan mikrókapcsoló, mint az oldalajtókban (hogy előre be tudjam szerezni, és ne szétkapott állapotban keresgéljek)?
A bowdent a karnál, vagy a zárnál tudom állítani? A gázrugó az cserés, ha az nem emel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 5:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 380
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
ha jól értem akkor több hibád van
a mikrokapcsoló nem nyitja az csomagteret
a kapcsolóhoz a csomagtérajtó kárpitjának levételekor férsz hozzá az ottani vezetékeket érdemes kimérni a vezeték a csomagtérajtó gumiharmonikáján megy ott szokott a vezeték eltörni.
a zár csak egy kattanást nyilik
az alsó zárnál tudsz a bowden hosszán állítani.
segítséggel probáld kinyitni a csomagteret egy huzza a bowdent a másik rásegít a csomagtérre huzás közben emeli az ajtót
ha így nyilik akkor a nyitásnál nem emelkedik eléggé az ajtó gázrugó hiba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 2:55 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
OK, akkor jót néztem. Viszont azt a kis narancssárga pöcköt én nem igazán tudtam bal felé hajlítani, mert az ütközésig felül.
Nem a pöcökre kellene valamivel pótolni a kopást? Valami gyűszűszerűt ráhúzni, vagy műgyantával felönteni?

Akkor azt a hátsó szellőztetést valószinűleg a másik autóval kapcsolatban olvastam. De akkor mitől párásodom jobban a szokásosnál?
Egyéb ötlet?

Nem a narancs pöcöknél kellene hajlítani, hanem az alsó zárrésznél az íves fémet, kicsit befelé. A linken a második fotón, a piros nyíl irányába.

Arra azért nem gondoltam, mert az íves résznek van egy rá merőleges, a tengelyezett része, amit így lemezirányban kellene hajtani (a szögvas is ettől merev). De azért majd megpróbálom.
feketete
Nekem a távirányító nem nyitja a hátsóajtót, csak a bowden, és a rendszámtábla feletti mikrokapcsoló és amikor az rendetlenkedik, akkor 1 kattanásnyit sem nyílik, csak a kapcsoló kattanása hallatszik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 11:04 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 380
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
OK, akkor jót néztem. Viszont azt a kis narancssárga pöcköt én nem igazán tudtam bal felé hajlítani, mert az ütközésig felül.
Nem a pöcökre kellene valamivel pótolni a kopást? Valami gyűszűszerűt ráhúzni, vagy műgyantával felönteni?

Akkor azt a hátsó szellőztetést valószinűleg a másik autóval kapcsolatban olvastam. De akkor mitől párásodom jobban a szokásosnál?
Egyéb ötlet?

Nem a narancs pöcöknél kellene hajlítani, hanem az alsó zárrésznél az íves fémet, kicsit befelé. A linken a második fotón, a piros nyíl irányába.


nekem a gázrugúval volt gond , a nyitásnál a gázrugó elő van feszítve az emeli ki a zárat az alaphelyzetből . Hidegben csökken a gázrugó teljesítménye melegben jobb lesz :). Nézd meg mennyire erősen emel a gázrugó , vagy hosszu csomagtér nyitvatartásakor visszaenged.

Ha megnézed a zárat ha már egyszer nyit akkor föl kell pattanni az ajtónak ha gyenge a gázrugó akkor visszaenged egy kattanást.
én még az alsó zár rugójára ráhúztam egy üdítős kupakot ( kicsit igazítani kell rajta ) az jobban eltartja az ajtót.

úgy is le tudod ellenőrizni kézzel " megemeled " a zárt ajtót közben rányomsz a távirányítóra ha így rendesen nyílik akkor a gázrugó a rossz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 10:51 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
OK, akkor jót néztem. Viszont azt a kis narancssárga pöcköt én nem igazán tudtam bal felé hajlítani, mert az ütközésig felül.
Nem a pöcökre kellene valamivel pótolni a kopást? Valami gyűszűszerűt ráhúzni, vagy műgyantával felönteni?

Akkor azt a hátsó szellőztetést valószinűleg a másik autóval kapcsolatban olvastam. De akkor mitől párásodom jobban a szokásosnál?
Egyéb ötlet?

Nem a narancs pöcöknél kellene hajlítani, hanem az alsó zárrésznél az íves fémet, kicsit befelé. A linken a második fotón, a piros nyíl irányába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 10:36 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Néztem a zárat, de még nem egészen tiszta, hogy mit kellene hajtógatni, ezt kicsit részletezhetnéd.
Az az érdekes, hogy a gumiszőnyeg és a filc is tök száraz, az autó sehol nem ázik be.
Régebben volt arról szó, hogy valahol hátul van valami szellőző, ami tolatáskor bezáródik, hogy ne jöjjön be a kipuffogógáz.
Én arra gyanakszom, hogy ez nekem zárva marad, mert hiába fujatom a levegőt az ablakokra, azok nem száradnak, csak ha kicsit nyitok az ablakokon. Mintha nem szellőzne át az autó. De hol van ez a nyilás, és mi vezérli a nyitott vagy csukot állapotát?

Szia
A zárhoz: viewtopic.php?f=16&t=48&p=68224&hilit=narancs#p68224

Tolatásnál belső keringtetésre kapcsol, de az elől van,egyszerűen lezárja a szélvédő alatti nyílást, és csak a lábtérből engedi a levegőt.
Egy ugyanaz ,mint amikor bekapcsolod a hőfok állító gomb mellett.

OK, akkor jót néztem. Viszont azt a kis narancssárga pöcköt én nem igazán tudtam bal felé hajlítani, mert az ütközésig felül.
Nem a pöcökre kellene valamivel pótolni a kopást? Valami gyűszűszerűt ráhúzni, vagy műgyantával felönteni?

Akkor azt a hátsó szellőztetést valószinűleg a másik autóval kapcsolatban olvastam. De akkor mitől párásodom jobban a szokásosnál?
Egyéb ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 8:46 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Néztem a zárat, de még nem egészen tiszta, hogy mit kellene hajtógatni, ezt kicsit részletezhetnéd.
Az az érdekes, hogy a gumiszőnyeg és a filc is tök száraz, az autó sehol nem ázik be.
Régebben volt arról szó, hogy valahol hátul van valami szellőző, ami tolatáskor bezáródik, hogy ne jöjjön be a kipuffogógáz.
Én arra gyanakszom, hogy ez nekem zárva marad, mert hiába fujatom a levegőt az ablakokra, azok nem száradnak, csak ha kicsit nyitok az ablakokon. Mintha nem szellőzne át az autó. De hol van ez a nyilás, és mi vezérli a nyitott vagy csukot állapotát?

Szia
A zárhoz: viewtopic.php?f=16&t=48&p=68224&hilit=narancs#p68224

Tolatásnál belső keringtetésre kapcsol, de az elől van,egyszerűen lezárja a szélvédő alatti nyílást, és csak a lábtérből engedi a levegőt.
Egy ugyanaz ,mint amikor bekapcsolod a hőfok állító gomb mellett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 14, 2020 8:35 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Jó reggelt!
Erre valaki tudna megoldást?
Baromira zavar, hogy az éjszakai fagyok beálltával, reggelenként, a szélvédőt már nem csak kivülről de belülről is vakargatnom kell.
A zárral kapcsolatban újabb fejlemény, hogy van amikor rendben működik, viszont van hogy a bowdwnnel is csak egykattanásig tudom nyitni és csak többszöri próbálkozással nyílik ki egészen.
Hol keressem a két rendellenesség forrását?
kugyu21 írta:
Sziasztok!
Két problémámmal kapcsolatban kérném a segítségeteket.
Az egyik, hogy az 5. ajtómat nem tudom kintről nyitni, csak az ülés melletti, mechanikus kar segítségével nyílik. A kapcsolót hallom kattanni, de semmi nem történik. Ez valamilyen elektronikus hiba miatt lehet, vagy lehet még a zár mechanikai kopása, sérülése is?
A kapcsolóhoz hogyan tudok (mérés/csere céljából) hozzáférni?
A másik hibajelenség, hogy az utóbbi időben nagyon párásodik az autó belülről (ma a szélvédő belülről is le volt fagyva, belülről is kapirgálni kellett). A nemrég kitárgyalt, szélvédőről lefolyó víz elvezetéséhez hasonlóan, van-e itt valahol, a befújt levegő elvezetésére szolgáló nyílás, ami valamitől el lehet dugulva?
Előre is köszi a segítséget.

Szia
A hátsó zár alsó fülén lehet óvatosan kicsit kifelé hajlítani, ha a felső záron a narancs színű bogyó már meg van kopva..
Kérdés van bent gumiszőnyeg vagy az összes vizet a filc borítás kapja?
Ha a szélvédő alján a vízlevezető falevelekkel megtelik, akkor a ventillátor kivágásánál be tud folyni a víz... viszont ilyenkor a szőnyeg is nedves..

Néztem a zárat, de még nem egészen tiszta, hogy mit kellene hajtógatni, ezt kicsit részletezhetnéd.
Az az érdekes, hogy a gumiszőnyeg és a filc is tök száraz, az autó sehol nem ázik be.
Régebben volt arról szó, hogy valahol hátul van valami szellőző, ami tolatáskor bezáródik, hogy ne jöjjön be a kipuffogógáz.
Én arra gyanakszom, hogy ez nekem zárva marad, mert hiába fujatom a levegőt az ablakokra, azok nem száradnak, csak ha kicsit nyitok az ablakokon. Mintha nem szellőzne át az autó. De hol van ez a nyilás, és mi vezérli a nyitott vagy csukot állapotát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 1932  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség