Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. feb. 26, 2020 1:22 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28908 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1928  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. feb. 14, 2020 9:13 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
feketete írta:
dajj írta:
feketete írta:
meleg motornál próbálj benyomott gázpedállal inditózni ... mit csinál ha indul keverékképzési baj van . arra felé kell körülnézni.
inditózás közbe érdemes megnézni a kipufogót milyen szinü gáz jön ki ha látod a füstöt akkor tul sok benzint kap -- a második inditózásra való indulás is ez a hiba lehet .

meleg motornál leállítás után egyből indul?
leállás után 10- 20 perccel hogy indul?

Igen, leállítás után egyből, 10-20 perc múlva már csak másodszorra! Ha a gázpedált nyomom, akkor is semmi... És ahogy abbahagyom az indítózást olyan mintha el akarna indulni. Ezután másodszorra pöcc-röff!

Csabaa köszönöm szépen! Ahogy nézem nem lesz egyszerű menet megnézni!


Lehet hogy hülye gondolat , de olyan lenne mintha a porlasztócsucsok szépen átengednék a benzint és a nyomás a hengerbe engedi a benzint . azért nem indul.
Lehet hogy érdemes lenne meleg leállás után rátenni az üzemanyag nyomás mérőt és ha 10 20 perc mulva leesik a nyomás a porlasztócsucsoknál érdemes keresni a hibát.

nekem volt hasonló hibám szereltem az autón az elektromosságot a teszteléshez sokszor kellett ráadni és levenni a gyujtást. Mikor be szerettem volna indítani az autót nem akart indulni és benzin szag volt. Kiszedtem a gyertyákat. Be volta köpve . Tisztítás után szépen indult. A első tankolásnál a benzinbe kapott porlasztó tisztítót.

A gyertyákat a szerelőm kiszedte most állított hézagot, halottnak a csók... Egyébként nyáron voltak cserélve, mert az előzőek hamar kipurcantak, mint kiderült azért mert az 1000-es motorba valók kerültek bele annak idején, de ez már egy másik történet... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 14, 2020 2:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 301
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
dajj írta:
feketete írta:
meleg motornál próbálj benyomott gázpedállal inditózni ... mit csinál ha indul keverékképzési baj van . arra felé kell körülnézni.
inditózás közbe érdemes megnézni a kipufogót milyen szinü gáz jön ki ha látod a füstöt akkor tul sok benzint kap -- a második inditózásra való indulás is ez a hiba lehet .

meleg motornál leállítás után egyből indul?
leállás után 10- 20 perccel hogy indul?

Igen, leállítás után egyből, 10-20 perc múlva már csak másodszorra! Ha a gázpedált nyomom, akkor is semmi... És ahogy abbahagyom az indítózást olyan mintha el akarna indulni. Ezután másodszorra pöcc-röff!

Csabaa köszönöm szépen! Ahogy nézem nem lesz egyszerű menet megnézni!


Lehet hogy hülye gondolat , de olyan lenne mintha a porlasztócsucsok szépen átengednék a benzint és a nyomás a hengerbe engedi a benzint . azért nem indul.
Lehet hogy érdemes lenne meleg leállás után rátenni az üzemanyag nyomás mérőt és ha 10 20 perc mulva leesik a nyomás a porlasztócsucsoknál érdemes keresni a hibát.

nekem volt hasonló hibám szereltem az autón az elektromosságot a teszteléshez sokszor kellett ráadni és levenni a gyujtást. Mikor be szerettem volna indítani az autót nem akart indulni és benzin szag volt. Kiszedtem a gyertyákat. Be volta köpve . Tisztítás után szépen indult. A első tankolásnál a benzinbe kapott porlasztó tisztítót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 14, 2020 12:29 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
feketete írta:
meleg motornál próbálj benyomott gázpedállal inditózni ... mit csinál ha indul keverékképzési baj van . arra felé kell körülnézni.
inditózás közbe érdemes megnézni a kipufogót milyen szinü gáz jön ki ha látod a füstöt akkor tul sok benzint kap -- a második inditózásra való indulás is ez a hiba lehet .

meleg motornál leállítás után egyből indul?
leállás után 10- 20 perccel hogy indul?

Igen, leállítás után egyből, 10-20 perc múlva már csak másodszorra! Ha a gázpedált nyomom, akkor is semmi... És ahogy abbahagyom az indítózást olyan mintha el akarna indulni. Ezután másodszorra pöcc-röff!

Csabaa köszönöm szépen! Ahogy nézem nem lesz egyszerű menet megnézni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 13, 2020 4:27 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 301
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
meleg motornál próbálj benyomott gázpedállal inditózni ... mit csinál ha indul keverékképzési baj van . arra felé kell körülnézni.
inditózás közbe érdemes megnézni a kipufogót milyen szinü gáz jön ki ha látod a füstöt akkor tul sok benzint kap -- a második inditózásra való indulás is ez a hiba lehet .

meleg motornál leállítás után egyből indul?
leállás után 10- 20 perccel hogy indul?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 13, 2020 3:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7883
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dajj írta:
Csabaa írta:
dajj írta:
Kicseréltem a hőfokjeladót, ugyanaz a helyzet! A szerelő mondta a múltkor, hogy a vezérműtengely jeladón kívül amit kicserélt, van még egy jeladója ami rossz lehet! Azt hol találom, és mi a neve?

Szia
Ez jó kérdés, hogy a szerelő mire gondolt.. De nem szerencsés egyből jeladókat cserélgetni, tesztelni, méregetni kellene..
Talán a főtengely jeladóra gondolhatott.. a másik dolog, ezek a jeladók nem halnak ilyen gyakran, sőt..
A hőfok jeladó mást tészta volt, azt elég nehéz ellenőrizni, mivel nem lineárisan változik az ellenállás értéke.

A hőfok jeladót megmértem a táblázat szerint, tökéletesen működik!
A főtengely jeladóra gondolt! Ezt hol a fenében találom?
Kép

Szia
A szívósor jobb oldalánál, az alatt. A képen hiányzik a szívósor..
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 13, 2020 2:56 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Csabaa írta:
dajj írta:
Kicseréltem a hőfokjeladót, ugyanaz a helyzet! A szerelő mondta a múltkor, hogy a vezérműtengely jeladón kívül amit kicserélt, van még egy jeladója ami rossz lehet! Azt hol találom, és mi a neve?

Szia
Ez jó kérdés, hogy a szerelő mire gondolt.. De nem szerencsés egyből jeladókat cserélgetni, tesztelni, méregetni kellene..
Talán a főtengely jeladóra gondolhatott.. a másik dolog, ezek a jeladók nem halnak ilyen gyakran, sőt..
A hőfok jeladó mást tészta volt, azt elég nehéz ellenőrizni, mivel nem lineárisan változik az ellenállás értéke.

A hőfok jeladót megmértem a táblázat szerint, tökéletesen működik!
A főtengely jeladóra gondolt! Ezt hol a fenében találom?
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Feszítő görgő
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 13, 2020 8:57 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7883
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Joco írta:
Hello érdeklődnek valaki cserélt már feszítő görgőt fabian 1.4 mpi klimás illetve szíj vezető görgőt hol tudok veni?.

Szia
Szerintem bármelyik ismertebb gyártó termékét meg lehet venni.
De ha eredeti alkatrész az elvárás akkor https://skodapatika.hu vagy https://skodaalkatreszweb.eu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 13, 2020 8:49 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7883
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dajj írta:
Kicseréltem a hőfokjeladót, ugyanaz a helyzet! A szerelő mondta a múltkor, hogy a vezérműtengely jeladón kívül amit kicserélt, van még egy jeladója ami rossz lehet! Azt hol találom, és mi a neve?

Szia
Ez jó kérdés, hogy a szerelő mire gondolt.. De nem szerencsés egyből jeladókat cserélgetni, tesztelni, méregetni kellene..
Talán a főtengely jeladóra gondolhatott.. a másik dolog, ezek a jeladók nem halnak ilyen gyakran, sőt..
A hőfok jeladó mást tészta volt, azt elég nehéz ellenőrizni, mivel nem lineárisan változik az ellenállás értéke.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 13, 2020 8:48 am 
Offline

Csatlakozott: szer. feb. 12, 2020 5:24 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia best 1.4 16v
Köszönöm, akkor a lambdaszondàt megnézetem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2020 11:52 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Csabaa írta:
Szia
A meleg motor indítási gondjait a hőfok jeladó hibája is okozhatja. Elmászik melegen a munkapontja, és az ecu túldúsít. Elég gyakori hiba.

A lambda szabályzás csak meleg motornál működik ~80°C-nál.

Kicseréltem a hőfokjeladót, ugyanaz a helyzet! A szerelő mondta a múltkor, hogy a vezérműtengely jeladón kívül amit kicserélt, van még egy jeladója ami rossz lehet! Azt hol találom, és mi a neve?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2020 7:14 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 301
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
sohartam írta:
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. benzines kombi fabiam van, 2004-es évjárat 1.4 16v (100 LE) BBZ motorkód.
Folyamatosan világít a check engine lámpa, menne vizsgára. [u][b]A hibakód P1178. Ez valamilyen szenzor hiba lehet.
Mi lehet a baj? Segítséget szeretnék kérni, milyen irányba induljak el.
Köszönettel: Tamás


lambda szonda hiba



P1178 - Lineáris oxigénérzékelő szivattyú áramáramkör


Lehetséges okok
Hibás O2 érzékelő
Az O2 érzékelő kábelkötege nyitott vagy rövidre zárva van
O2 érzékelő áramkör gyenge elektromos csatlakozása Mit jelent ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2020 5:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. feb. 12, 2020 5:24 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda fabia best 1.4 16v
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. benzines kombi fabiam van, 2004-es évjárat 1.4 16v (100 LE) BBZ motorkód.
Folyamatosan világít a check engine lámpa, menne vizsgára. [u][b]A hibakód P1178. Ez valamilyen szenzor hiba lehet.
Mi lehet a baj? Segítséget szeretnék kérni, milyen irányba induljak el.
Köszönettel: Tamás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2020 4:01 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 29
Autó: 1.2 Classic
Csabaa írta:
Van a kuplungnak is kapcsolója..


Ez volt a baj, le volt törve. Holnap cserélem, köszi a segítséget! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2020 2:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 13, 2019 9:03 pm
Hozzászólások: 29
Autó: 1.2 Classic
Csabaa írta:
Van a kuplungnak is kapcsolója..


Megnézem gyorsan, hogy mi a helyzet vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2020 2:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7883
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
nagyk írta:
Igen. A kuplungnak nincs valami kapcsolója amit esetleg még elizélhattam? Mert ha üresbe nyomom simán a gázt, akkor visszaesik, ezért gondolom a gázpedálnak nincs baja. Csak a kuplung maradt. :mrgreen:

Van a kuplungnak is kapcsolója..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28908 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1928  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség