Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. máj. 31, 2020 9:55 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28978 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1932  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. máj. 31, 2020 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 31, 2020 11:36 am
Hozzászólások: 1
Autó: Polo 9n
Sziasztok! Az én autóm egy Polo 9n 1.4 16v. Levettem a fojtószelepet, EGR szelepet tisztításra. Visszaszerelés után VCDS-el alaphelyzetbe állítottam a fojtószelepet, ez sikerült is. Az EGR-nél azonban mindig "error" van a negyedik mezőben és két hibakód: 17812 azaz hogy nem sikerült az alapbeállítás és 17847 EGR potenciométer (G212) hiba az alapbeállításban. Mitől lehet ez? Közbne néha az első lambda is beadja néha a 17588-as hibát (pump current short to B+). Mértem a vezetékeket, nem találtam szakadást, az autó jól indul, jól megy, nem tudom mi lehet a hiba, főleg az EGR idegesít, mert nem tudom alapbeállítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 8:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 387
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hevy26 írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.


egy hiba kód kiolvasás előrébb vinné a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 6:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 6:36 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Sziasztok. Már egy ideje gondolkozok autó cserén és az Oktávia volna a következő kiszemelt, az itthon levő két fábia mellé. Nem igazán vagyok dízeles , de most úgy adódott hogy találtam egy 2013-as 1,6 crtdi oktaviát CLH ( vagy CLHA nem tudom még pontosan melyik a helyes) motorkóddal. Próbáltam utánna olvasni a dolgoknak, de messzire nem jutottam, ha jól olvastam ez a motor is mélyen benne van ebben a dízelcsalásos botrányban, de nem igazán találtam hogy ez más típushibákban érintett e, kell e tartani tőles stb. Szóval ha tudtok hasznos infókat a típus hibákról vagy bármit amire kiemelten érdemes oda figyelni vásárlásnál akkor azt megköszönném.
Sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 25, 2020 2:47 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 387
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bodolairicsi írta:
Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?



dieselhez nem nagyon értek . Probáld ki meleg motornál álló helyzetben nyomd ki a kuplungot és enged fel , majd fékez enged fel majd egyszerre nyomd be mind kettőt. ha változik az lapjárat akkor a pedálon levő érzékelő a hibás. Az ad fals jelet vagy a vezetéke szakdat érintkezik néha néha.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 25, 2020 12:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2020 11:41 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.4 PD TDI
Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 23, 2020 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 03, 2018 2:52 pm
Hozzászólások: 11
Autó: fabia
dajj írta:
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...

hello.persze le tudod szedni par inbusz csavar tartsa.nem nagy melo.leszeded a kabelt ball oldalt alul a jeladorol.aztan jobb oldat is leveszed a kabelt a szivotoroknal.leveszed a csovet ami jon az arg szeleptol a szivo toroknal jobb oldalt 2 csavar fogja.en nemreg takaritotam a szivotorkot ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 22, 2020 8:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:37 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 387
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.

igaz nincs láncfeszítő , de a rövid lánc meg nem ugrik át csak csörög


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:09 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1587
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1587
feketete írta:
Petyesz írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.

abcd
a lánc ugrás indításnál történik amig az olajnyomás nem feszíti meg a láncot a kopott láncfeszítő miatt . A láncfeszítőnek rendes müködésnél nem szabad visszalazulnia. Vagy lehet még kemény visszaváltásnál negyedikből kettesbe és hatalmas motorfék. A szíjnál a z öreg fogak leválhatnak és amiatt megy el a vezérlés.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hubo44 hétf. máj. 18, 2020 2:11 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 16, 2020 2:48 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 387
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Petyesz írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.


a lánc ugrás indításnál történik amig az olajnyomás nem feszíti meg a láncot a kopott láncfeszítő miatt . A láncfeszítőnek rendes müködésnél nem szabad visszalazulnia. Vagy lehet még kemény visszaváltásnál negyedikből kettesbe és hatalmas motorfék. A szíjnál a z öreg fogak leválhatnak és amiatt megy el a vezérlés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 15, 2020 7:35 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 15, 2020 6:56 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 387
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Ha a vezérlés ugrik át akkor a szelep kitámassza a dugót törik görbül minden ( nem tudom hogy ez a motor össze tud-e verődni)

Érdemes lenne egy hibakod olvasás . a legegyszerűbb olvasó is megmondja nagyjából a hibát .
Ha gyújtás ráadásnál nem hallod felpörögni az elektromos ac-t akkor az a gond .
Érdemes egy kompressziót mérni ha nincs kompresszió akkor is vezérlés átugrás lehet.
érdemes üzemanyag nyomást mérni .

Ha összevert a motor olyan sokba kerül a javítás , hogy kétséges megéri megjavíttatni a motort , vagy ha már meg van bontva érdemes a motort felújítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 15, 2020 4:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 15, 2020 4:00 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Fabia 1
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28978 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1932  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség