Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. jan. 20, 2021 8:46 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29228 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1949  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 25, 2020 12:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2020 11:41 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.4 PD TDI
Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 23, 2020 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 03, 2018 2:52 pm
Hozzászólások: 14
Autó: fabia
dajj írta:
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...

hello.persze le tudod szedni par inbusz csavar tartsa.nem nagy melo.leszeded a kabelt ball oldalt alul a jeladorol.aztan jobb oldat is leveszed a kabelt a szivotoroknal.leveszed a csovet ami jon az arg szeleptol a szivo toroknal jobb oldalt 2 csavar fogja.en nemreg takaritotam a szivotorkot ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 22, 2020 8:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:37 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.

igaz nincs láncfeszítő , de a rövid lánc meg nem ugrik át csak csörög


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:09 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:04 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
feketete írta:
Petyesz írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.

abcd
a lánc ugrás indításnál történik amig az olajnyomás nem feszíti meg a láncot a kopott láncfeszítő miatt . A láncfeszítőnek rendes müködésnél nem szabad visszalazulnia. Vagy lehet még kemény visszaváltásnál negyedikből kettesbe és hatalmas motorfék. A szíjnál a z öreg fogak leválhatnak és amiatt megy el a vezérlés.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hubo44 hétf. máj. 18, 2020 2:11 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 16, 2020 2:48 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Petyesz írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.


a lánc ugrás indításnál történik amig az olajnyomás nem feszíti meg a láncot a kopott láncfeszítő miatt . A láncfeszítőnek rendes müködésnél nem szabad visszalazulnia. Vagy lehet még kemény visszaváltásnál negyedikből kettesbe és hatalmas motorfék. A szíjnál a z öreg fogak leválhatnak és amiatt megy el a vezérlés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 15, 2020 7:35 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 15, 2020 6:56 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Ha a vezérlés ugrik át akkor a szelep kitámassza a dugót törik görbül minden ( nem tudom hogy ez a motor össze tud-e verődni)

Érdemes lenne egy hibakod olvasás . a legegyszerűbb olvasó is megmondja nagyjából a hibát .
Ha gyújtás ráadásnál nem hallod felpörögni az elektromos ac-t akkor az a gond .
Érdemes egy kompressziót mérni ha nincs kompresszió akkor is vezérlés átugrás lehet.
érdemes üzemanyag nyomást mérni .

Ha összevert a motor olyan sokba kerül a javítás , hogy kétséges megéri megjavíttatni a motort , vagy ha már meg van bontva érdemes a motort felújítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 15, 2020 4:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 15, 2020 4:00 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Fabia 1
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 12, 2020 6:42 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 428
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Sziasztok, fabia első ablakmosó spricni hogy jön ki a csőből? Van valami trükje vagy csak ki kell húzni erősen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 07, 2020 8:33 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
a két tipus van az alap járműnél csak magasság állítás van . a másiknál magasság és fényerő állítás van .
A kapcsoló hibája csak szétszerelés után látszik . Ha egybe kiszeded ( csak így jön ki) a kapcsolókat ellenőrizd a csatlakozásokat . Általában a fényszóró kapcsolót jóval többször használják mint a fényerőszabályzót. Nagyobb az esély a fényszóró kapcsoló hibájának

Zerg írta:
Van valami szemmel látható jele hogy elromlott vagy kikopott a kapcsoló?

Ugye a fényszóró magasság állítónál van a fényerő szabályzó resze is.

feketete írta:
Zerg írta:
Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.
2000. Évjáratú 1es fabia.

A belso műszer vilagitas hol működik hol nem, a kozep konzolon illetve a lampa kapcsolónál nem világit, ugye lehet allitani a fényerejét bal oldalt hogy mennyire világítson belul, de az sem működik.
Találkozott mar valaki ilyennel?



lehet hogy a kapcsolód hal meg. A kapcsolón belül nagyon sok pici érintkező kapcsol. Ezek idővel elkophatnak , eléghetnek .

nálam a ködlámpa érintkezője égett el ( szétszedtem a kapcsolót) . Cserélni kellet.

A fábiába való kapcsoló 20 ezernél kezdődik. A golf 4. kapcsolója hasonló 5 ezer :). Minimális szereléssel be lehet tenni . Minden passzol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 07, 2020 7:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 25
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Van valami szemmel lathato jele hogy elromlott vagy kikopott a kapcsoló?

Ugye a fényszóró magasság állítónál van a fényerő szabályzó resze is.

feketete írta:
Zerg írta:
Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.
2000. Évjáratú 1es fabia.

A belso műszer vilagitas hol működik hol nem, a kozep konzolon illetve a lampa kapcsolónál nem világit, ugye lehet allitani a fényerejét bal oldalt hogy mennyire világítson belul, de az sem működik.
Találkozott mar valaki ilyennel?



lehet hogy a kapcsolód hal meg. A kapcsolón belül nagyon sok pici érintkező kapcsol. Ezek idővel elkophatnak , eléghetnek .

nálam a ködlámpa érintkezője égett el ( szétszedtem a kapcsolót) . Cserélni kellet.

A fábiába való kapcsoló 20 ezernél kezdődik. A golf 4. kapcsolója hasonló 5 ezer :). Minimális szereléssel be lehet tenni . Minden passzol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 07, 2020 7:15 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 600
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Zerg írta:
Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.
2000. Évjáratú 1es fabia.

A belso műszer vilagitas hol működik hol nem, a kozep konzolon illetve a lampa kapcsolónál nem világit, ugye lehet allitani a fényerejét bal oldalt hogy mennyire világítson belul, de az sem működik.
Találkozott mar valaki ilyennel?



lehet hogy a kapcsolód hal meg. A kapcsolón belül nagyon sok pici érintkező kapcsol. Ezek idővel elkophatnak , eléghetnek .

nálam a ködlámpa érintkezője égett el ( szétszedtem a kapcsolót) . Cserélni kellet.

A fábiába való kapcsoló 20 ezernél kezdődik. A golf 4. kapcsolója hasonló 5 ezer :). Minimális szereléssel be lehet tenni . Minden passzol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 07, 2020 7:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 25
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.
2000. Évjáratú 1es fabia.

A belso műszer vilagitas hol működik hol nem, a kozep konzolon illetve a lampa kapcsolónál nem világit, ugye lehet allitani a fényerejét bal oldalt hogy mennyire világítson belul, de az sem működik.
Találkozott mar valaki ilyennel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29228 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1949  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség