zola77 írta:
Az autón a kipörgésgátló és az EPC lámpa kigyulladt menetközben. A gazpedal ugy rángatott mont mikor a ABS dolgozik (azt gondoltam akadozik a benzinellátás) .
A 65535, 01314 és a 17564 hibakódot mondták mikor diagnosztizálták.
feketete írta:
Szerintem ott csak falsot szívhat. Az repedés vagy vetemedés lehet. Nagyon el kéne koszolódni hogy gond legyen . Volt valami hibakód ? Hiba jelenség?
01314 - Motorvezérlő modul
01314 - Motorvezérlő modul: nincs kommunikáció
Lehetséges okok
A CAN-Databus huzalozása/csatlakozói a motorvezérlő modultól/-hez hibásak
A motorvezérlő modulban tárolt hiba(ok).
A motorvezérlő modul nemrégiben villogott vagy újra fel lett térképezve
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a CAN-Databus vezetékeket/csatlakozókat a motorvezérlő modultól/-hez
Ellenőrizze a mérési értékblokkokat (MVB)
Általában a 125+ mérési értékblokkok (MVB) az aktuális kommunikációs állapotot mutatják
Különleges megjegyzések
Ha megtalálja az (1K) alvázban 2,5 literes gázmotorral, MAF (G70) érzékelővel, ellenőrizze a T121/62 ( piros/fekete ) nyomvonalú tápkábelt az ECM-hez. Ha hiányzik a tápellátás vagy feszültségesés van, akkor a vezeték 6" és 18" közötti távolságra magától a csatlakozótól megsérülhet. Ez azt eredményezi, hogy az indítási tilalom mellett nem lesz kommunikáció.
A 2,5 literes Jetta évek óta tartó visszajelzései alapján a legtöbb úgy néz ki, mint ez a példa , de néhányan távolabb is sérültek a példa szerint: a közeli és távoli nézetek miatt .
01314 - Motorvezérlő modul: Ellenőrizze a DTC-memóriát
Lehetséges okok
A motorvezérlő modulban tárolt hiba(ok).
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a motorvezérlő modult a hibakódokért
Különleges megjegyzések
A motorvezérlő modul olyan kódot tárolt, amely befolyásolja a többi vezérlőmodul működését.
A hibakód törléséhez először ki kell javítania a hibát a motorvezérlő modulban.
Belső vezérlőmodul memóriahiba 65535
Belső vezérlőmodul memóriahiba
Lehetséges okok
Hibás a vezérlőmodul vezetékei
Hibás a feszültségellátás és/vagy a földelés
A vezérlőmodul hibás
A vezérlőmodul háza szivárog
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze/tisztítsa meg a vezetékeket a vezérlőmodultól/-hez
Ellenőrizze a feszültségellátást és a földelést, beleértve a fő tápellátást/csatlakozásokat az akkumulátornál
Cserélje ki a vezérlőmodult
Különleges megjegyzések
Ezt a hibát NEM szabad figyelmen kívül hagyni, ha jelentős és/vagy kritikus rendszerben (légzsák, ABS stb.) található. Ha megpróbálja elhárítani ezt a hibát, a VCDS jelezheti, hogy váratlan eredmény történt, vagy hogy a vezérlő visszautasította a parancsot. Ez normális, mivel ez a hiba általában nem hárítható el.
Ha más nem fontos rendszerben tárolja (rádió stb.), az általános javaslat az, hogy figyelmen kívül hagyja, hacsak nem észlel működési korlátokat. A jótállási időn belül a kereskedőknek általában ki kell cserélniük az ilyen vezérlőmodulokat, de volt néhány olyan eset is hasonló kóddal, amikor ezeket figyelmen kívül hagyják a vezérlőmodul szoftverének hibái miatt. Ha kétségei vannak, kérjük, olvassa el a műszaki közleményeket és a jármű gyártója által biztosított hasonló dokumentumokat.
Ha az Audi 6. és 7. generációs légzsákban található (lásd Audi TPI 1308401):
A gyorsulásérzékelővel kapcsolatos probléma azt eredményezheti, hogy a légzsákvezérlő modul tárolja ezt a hibakódot. Cserélje ki a légzsákvezérlő modult és mindkét gyorsulásérzékelőt.
Amikor az Audi Airbag Generation 8-ban található:
Az alacsony feszültség miatt a vezérlőmodul nem fejezi be sikeresen az öntesztet. Cserélje ki a légzsákvezérlő modult, és szereljen be egy alacsony feszültségű védelmi relét, hogy a jövőbeni balesetek ne okozzák ezt újra. FRISSÍTÉS Előfordulhat , hogy a védelmi relé már nem érhető el, bár az alkatrészkatalógus most felsorolja a frissített vezérlőmodulokat.
Ha bizonyos régebbi TDI motorvezérlő modulokban (ECM) található, amelyekhez vákuumvezeték kapcsolódik:
Ellenőrizze/javítsa meg a vákuumvezetéket az ECM előtt és belsejében.
17563/P1155/004437 - Elosztó-abs.nyomás-érzékelő (G71): Kör. Rövidítés B+-ra
Lehetséges tünetek
Limp mód
Lehetséges okok
Csatlakozás(ok) az elosztócsőhöz/abs.nyomásérzékelőhöz hibás
Elosztó-abs.nyomás-érzékelő (G71) hibás
A csövek/tömlők nincsenek/rosszul vannak rögzítve
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a vezetékeket és a csatlakozásokat
Ellenőrizze / cserélje ki az elosztó-abs. nyomásérzékelőt (G71)
Ellenőrizze a csöveket és tömlőket
Különleges megjegyzések
Valaki ezzel a dtc-vel kicserélte a töltőnyomás-szabályozó szelepet (N75), és a dtc eltűnt
További információ a Manifold Abs. Pressure Sensorról (G71) (német nyelven):
http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G71_(Saugrohrdruck)
lehet abs , kipörgésgátló,, gázpedál stb hiba lehet hogy jobban járnál egy szakszervízzel