Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 3:29 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 31, 2011 11:44 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1269
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
turesz írta:
Kb 240 kg ról lenne szó szerintetek ennyit lehet belepakolni?


simán :D :D
én ennél többet is vittem már. :D
esetleg érdemes megerősíteni a csomagtérben azt a szar furnérlemezt vajon melyik idióta találta ki :falbav:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 31, 2011 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 09, 2010 10:01 pm
Hozzászólások: 15
Kb 240 kg ról lenne szó szerintetek ennyit lehet belepakolni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 31, 2011 10:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Amíg a kerék hozzá nem ér a műanyag doblemezhez...

Persze ez csak vicc volt, félig.

turesz írta:
Sziasztok
Szerintetek hány kg-ot pakolhatok a skoda fábia combi csomagtartójába?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 31, 2011 10:06 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 09, 2010 10:01 pm
Hozzászólások: 15
Sziasztok
Szerintetek hány kg-ot pakolhatok a skoda fábia combi csomagtartójába?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 30, 2011 12:02 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
TiB írta:
Ok. Ez tűnik logikusnak, merthogy a hőmérsékletnek semmi köze ahhoz, hogy hogyan áll a folytószelep.

szia
Egy kicsit azért mégis. Ha hideg a motor akkor az alapjáratot feljebb emeli a vezérlő ezért a folytón is nyit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 30, 2011 11:52 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Ok. Ez tűnik logikusnak, merthogy a hőmérsékletnek semmi köze ahhoz, hogy hogyan áll a folytószelep.

goes írta:
Igen, régen valóban a ross-tech wiki 80 fokot írt, de mostanában már ezt az 5-95 fokot emlegetik.


TiB írta:
Idézet:
Legyen meleg a motor (kb. 80 fok), tiszta a fojtószelep, és legalább 11.5 V töltés az akksiban.


Fenti idézet szerepel egy leírásban az oldalon technikai segítség alatt az ADP Reset -tel kapcsolatban. A Fuel Injection workshop manual viszont azt írja, hogy a motorhőmérsékleg 5..95 °C legyen (azaz csak ne fagyjon és ne főjön). Nem találok olyat, hogy üzemmeleg motornál kellene csinálni. Mi az igazság?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 30, 2011 10:11 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Igen, régen valóban a ross-tech wiki 80 fokot írt, de mostanában már ezt az 5-95 fokot emlegetik.


TiB írta:
Idézet:
Legyen meleg a motor (kb. 80 fok), tiszta a fojtószelep, és legalább 11.5 V töltés az akksiban.


Fenti idézet szerepel egy leírásban az oldalon technikai segítség alatt az ADP Reset -tel kapcsolatban. A Fuel Injection workshop manual viszont azt írja, hogy a motorhőmérsékleg 5..95 °C legyen (azaz csak ne fagyjon és ne főjön). Nem találok olyat, hogy üzemmeleg motornál kellene csinálni. Mi az igazság?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 30, 2011 10:03 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Idézet:
Legyen meleg a motor (kb. 80 fok), tiszta a fojtószelep, és legalább 11.5 V töltés az akksiban.


Fenti idézet szerepel egy leírásban az oldalon technikai segítség alatt az ADP Reset -tel kapcsolatban. A Fuel Injection workshop manual viszont azt írja, hogy a motorhőmérsékleg 5..95 °C legyen (azaz csak ne fagyjon és ne főjön). Nem találok olyat, hogy üzemmeleg motornál kellene csinálni. Mi az igazság?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 22, 2011 1:43 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
sziasztok
Itt külön külön is megtalálhatóak:
http://www.mediafire.com/?x4szumlx6cvpu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 22, 2011 12:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
VIVID WORKSHOP ATI 10.2 (2010) AUTÓSZERELŐK NÉLKÜLÖZHETETLEN

Telepítés és crack-elés:
1. Bemountolod az ISO fáljt.
2.Ha nem índul el a telepítés akkor a Disk1-instdata-VM mappában lévő setup exével feltelepíted
3.A crack mappában lévő CRP32DLL.dll-t másold a feltelepítés könyvtárába felülírva a már benne lévőt C/program fájl/vivid workshop majd ezután tedd írásvédetté a dll-t
4.Töröld (XP esetén): a c/document and setting/all users/application Data/workshop mappából a 48 mappát.
(Windows 7 és Vista esetén): c/programdata/workshopdata/48 mappát.
Ha nem találod ezt a mappát akkor a sajátgép/eszközök/mappa beállításai/nézet-ben "Rejtett fájlok, mappák és meghajtók megjelenítése" legyen be jelölve.
5.Használd a progit.

Letöltés:
Kód:
http://www.fileserve.com/file/ZGRRggW
http://www.fileserve.com/file/RwqfEKD
http://www.fileserve.com/file/3ZzZ2xd
http://www.fileserve.com/file/5qUs7wE
http://www.fileserve.com/file/zWJumGE
http://www.fileserve.com/file/WfxPZ48
http://www.fileserve.com/file/yJJzCUx
http://www.fileserve.com/file/Xw9SpA6
http://www.fileserve.com/file/yh2N88m
http://www.fileserve.com/file/gSZMwd5
http://www.fileserve.com/file/PahUCRQ
http://www.fileserve.com/file/bFqVDjZ
http://www.fileserve.com/file/bFqVDjZ
http://www.fileserve.com/file/g8RzbZ8
http://www.fileserve.com/file/XTUw37E


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Skoda Fabia Műszaki leírások
HozzászólásElküldve: vas. máj. 22, 2011 12:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
A Csabaa által mediafire oldalra külön-külön feltett leírások egyben feltéve bitshare tárhelyre.

Skoda Fabia Műszaki leírások letöltése:
Kód:
http://bitshare.com/files/jimlse3g/Skoda-Fabia-m--szaki-le--r--sok.rar.html



A .rar tartalma:
- Ajtózás mikrokapcsoló
- EGR tisztítás
- Első lengőkar szilent cseréje
- Fűtőmotor javítása
- Hibakódok
- Idegen nyelvű leírások
- Klíma
- Map tisztítás
- Mo-diag
- Műszerfal LED csere
- PM scan
- Scanmester
- Kapcsolási rajzok
- Szervízkönyv
- Vag-Com


Külön a kapcsolási rajzok letöltése:
Kód:
http://www.mediafire.com/file/bi130692bjhaj32/Skoda%20Fabia%20kapcsol%E1si%20rajz.rar


Ha egy moderátor kiemelné, hogy mindig a fórum tetején legyen az jó lenne. Sok felesleges kérdéstől óvnánk meg a fórumot.


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára die nadel szer. okt. 12, 2011 4:47 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség