Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd dec. 11, 2018 4:49 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28154 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1877  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 10:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1231
kaliczrob84 írta:
Szerencsére nem ő a szerelőm, ő csak a leggyorsabb megoldás volt a hibakód olvasásra. De akkor nem aggódom ezzel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm a segítséget.


,,a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb,,
nem minded hod hol mered, mivel mered eš meňi éveš a verda !


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 98
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Szerencsére nem ő a szerelőm, ő csak a leggyorsabb megoldás volt a hibakód olvasásra. De akkor nem aggódom ezzel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 7:53 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Köszönöm szépen mindenkinek a sok segítséget. Ez egy nagyszerű társaság.
Végül is kicserélek mindent, az a tuti, és az én nyugalmam sem utolsó szempont.
Viszont lenne egy érdekesség. Februárban egy bosch car service-ben ki lett cserélve a generátorom egy állítólag felújított Valeo-ra, jó 90 000 ft-ért. Na most. Az említett hibakód olvasásnál szólt a szerelő, hogy a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb.
Az, hogy átb@sztak-e a bosch car service-ben, az szerintem nem is kérdés. Az igazi kérdésem, hogy valóban sovány egy állítólag felújított generátortól ez?

Szia
Hááát nagy szaki lehetett..
Kétféle feszszabályzó van 13,8 vagy 14,2 voltos.
Nekem is 13.8-al tölt a rendszer.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 7:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 98
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Köszönöm szépen mindenkinek a sok segítséget. Ez egy nagyszerű társaság.
Végül is kicserélek mindent, az a tuti, és az én nyugalmam sem utolsó szempont.
Viszont lenne egy érdekesség. Februárban egy bosch car service-ben ki lett cserélve a generátorom egy állítólag felújított Valeo-ra, jó 90 000 ft-ért. Na most. Az említett hibakód olvasásnál szólt a szerelő, hogy a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb.
Az, hogy átb@sztak-e a bosch car service-ben, az szerintem nem is kérdés. Az igazi kérdésem, hogy valóban sovány egy állítólag felújított generátortól ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 11:14 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 10:49 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 98
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.

Szia
Én nem cserélném azonnal a katalizátort. A hatékonyságot a második (katalizátor utáni) szonda jeléből kalkulálja a motorvezérlő.
A második szonda is lehet már "gyengélkedő", de a katalizátorban is lehet lerakódás.
A második lehetőség miatt, először benzinadalékkal kezdenék. Jó lenne tartós autópályás használat..
Könnyen lehet csak erősen koszos, és "kiégés" után el is tűnik a hibakód.
Az is kérdés mennyi olajat eszik a kocsi, ez is okozhat elkoszosodó katalizátort.


0 éves korától kezdve pályázok vele. Az, hogy mennyibe kerül, igazából nem izgat. Sokáig szeretném használni még. Olajat még soha nem kellett után tölteni, nem eszi egyáltalán
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 10:29 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.

Szia
Én nem cserélném azonnal a katalizátort. A hatékonyságot a második (katalizátor utáni) szonda jeléből kalkulálja a motorvezérlő.
A második szonda is lehet már "gyengélkedő", de a katalizátorban is lehet lerakódás.
A második lehetőség miatt, először benzinadalékkal kezdenék. Jó lenne tartós autópályás használat..
Könnyen lehet csak erősen koszos, és "kiégés" után el is tűnik a hibakód.
Az is kérdés mennyi olajat eszik a kocsi, ez is okozhat elkoszosodó katalizátort.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 09, 2018 6:57 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 98
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 3:50 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Tisztelt Csabaa!

Köszönöm szépen a segítségét.
Jövő 7en meg méretem a nyomást. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 10:07 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Zerg írta:

Volt még 2 hibakód a 17549 és a 16555
Viszont úgy hibát nem találok rajta, azaz indul csak hosszabban kell indítózni, meg megy tehát menet közben sem észleltem semmit rajta.

Levegő szűrő is cserélve van, illetve a benzin szűrő is.
Az lenne még a kérdésem hogy a fojtószelep lenne "piszkos"?
Vagy esetleg gyújtó trafó?

Eddig nem érdekelt úgy a dolog, mert indul mindig elsőre csak olyan mintha nehezen akarna indulni.
De például ha megyek vele és leállítom majd 1,2 perc múlva indítok akkor mintha hamarabb indulna.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

Szia
A második ,a szegény keverék kód…lehet akár fals levegőtől is, de mivel
folyamatosan indítási gondjaid is vannak, a benzin nyomást kellene megmérned.
Az injektor hídnál ha megbontod a csövet, rá tudsz tenni egy mérőórát.
Ha azonnal nincs meg a 3 baros nyomás, akkot meg is van a hiba. Egy utángyártott pumpa 11e. Elég sok fabiánál találkozzam gyengélkedő benzin pumpával.

A koszos fojtó inkább alapjárati hullámzást okozna, és a nyomást mérő map szenzor sem szokott elromlani. Meg az mpi-nél nincs kipufogógáz visszavzetés, ezért a szivósor belseje szinte patyolat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 6:07 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 204
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T Zerg!

"... jól értelmezem ..."
Jól.

"... Ez okozhatja ..."
Ez okozhatja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 5:43 am 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Tisztelt mantec!
Első sorban elnézést kérek, sajnos elgépeltem a/az "... átunna ..." helyett ".... Utánna...." vagy ".... Azt követően...." akartam írni, sajnos így valóban félre érthető egy kicsit. :)
Másodszor pedig köszönöm segítséged.

Akkor ha jól értelmezem vagy hibás a légtömegmérő vagy tisztitásra szorul, esetlegesen valahol még fals levegőt is szivhat.

Ez okozhatja az előző bejegyzésemben leirt hiba jelenséget?
Azaz az indításra vonatkozóan?

mantec írta:
T Zerg!

"... átunna ..."

Ez mit jelent?

17549, 16555.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 08, 2018 5:11 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 204
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T Zerg!

"... átunna ..."

Ez mit jelent?

17549, 16555.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. dec. 07, 2018 7:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Sziasztok ismételten.
Ha meg engeditek nekem szeretnék fel tenni 1,2 kérdést és egyben érdeklődni szeretnék.

Amikor hozzám került az autó 1.4 Fábia 1 classic, benzin, akkor is ezt produkálta.
Tehát amikor indítom a kocsit, azaz amikor rá adom a gyújtást, megvárom amíg kialszanak a visszajelző lámpák, átunna indítom az autót de nem azonnal indul hanem köszörül.
Tehát nem azonnal indul vagy 1,2 másodperc után hanem úgy 3,5 másodperc után.

Főtengely jeladó hibát ki is dobta kiolvasáskor, mert volt hogy nem indult 1,2 alkalommal, az cserélve lett meg a gyertyák is (NGK-ra) de a szerelő azt mondta a régi gyertyák sem voltak rosszak de úgy voltam vele kicserélem hátha akkor jobban, hamarabb indul.

Volt még 2 hibakód a 17549 és a 16555
Viszont úgy hibát nem találok rajta, azaz indul csak hosszabban kell indítózni, meg megy tehát menet közben sem észleltem semmit rajta.

Levegő szűrő is cserélve van, illetve a benzin szűrő is.
Az lenne még a kérdésem hogy a fojtószelep lenne "piszkos"?
Vagy esetleg gyújtó trafó?

Eddig nem érdekelt úgy a dolog, mert indul mindig elsőre csak olyan mintha nehezen akarna indulni.
De például ha megyek vele és leállítom majd 1,2 perc múlva indítok akkor mintha hamarabb indulna.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 06, 2018 8:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1231
kaliczrob84 írta:
hubo44 írta:
kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.

Annak azért nem örülnék. De a szondák csereérettek ennyi km után?


picit lašú les a elšô de nem dakran hibašodnak de majd el valik ki olvašašnal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28154 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1877  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség