Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 10:04 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 548 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ventillátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 09, 2008 1:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ugye nem az a kérdés hogy a motor vagy a ventillátor zúg-e? :) Ezt azért illene tudni megkülönböztetni csukott szemmel is...


Rájk írta:
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ventillátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 09, 2008 1:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Rájk írta:
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?


A visszabúgáson nem tudom mit értessz, próbáld meg leírni légyszi pontosabban. Nekem a hűtőventi van hogy még 1 percig megy, miután leállítottam a motort.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ventillátor
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 7:39 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 6:32 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
goes:
Utógyújtásos, hehe. Tréfát félretéve szerintem ez lehetetlen. Figyeld még a kocsi olajfogyasztását. Ez az évjárat még a rossz dugattyúgyűrűkkel készült. Eheti az olajat.

szia Goes!
A kocsi pénteken megy szervizre, vezérműszíj csere.. átnézetés stb..
3 hete van nálam az autó, az olajfogyasztáson még nem vettem észre különösebb dolgot..
De olajcserém is lesz pénteken,, Eddig bárkinek mondtam nem találkozott ilyen "utógyújtással".. lehetetlennek gondolják.. pedig ez volt..
Az olaj fogyasztást figyelem, kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 2:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Rájk írta:
oké fogtam, mármint ez nekem szól.
A nagyobb gondom az az, hogy mért fordulhatott elő hogy slusszkulcs kihúzás után is járt 2 mp-ig az autó..

érzékeny az elektronika ennyi lenne? Nincs ilyenről tapasztalatod goes?


Utógyújtásos, hehe. Tréfát félretéve szerintem ez lehetetlen. Figyeld még a kocsi olajfogyasztását. Ez az évjárat még a rossz dugattyúgyűrűkkel készült. Eheti az olajat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 2:19 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
oké fogtam, mármint ez nekem szól.
A nagyobb gondom az az, hogy mért fordulhatott elő hogy slusszkulcs kihúzás után is járt 2 mp-ig az autó..

érzékeny az elektronika ennyi lenne? Nincs ilyenről tapasztalatod goes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 12:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
Igen, most. Jó drága lesz, mert 2 vezérműszíj és 4 görgő van benne + vízpumpa is cserés.

Hello Goes,
ezt melyikünknek válaszoltad?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 9:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Rájk írta:
szia
Én is friss skoda fábia tulajdonos vagyok, 2003 as 1.4
100 LE, jelenleg 88.000 Km van benne, nekem most kell cserélni 90.000nél..


Igen, most. Jó drága lesz, mert 2 vezérműszíj és 4 görgő van benne + vízpumpa is cserés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 07, 2008 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
szia
Én is friss skoda fábia tulajdonos vagyok, 2003 as 1.4
100 LE, jelenleg 88.000 Km van benne, nekem most kell cserélni 90.000nél..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 09, 2008 8:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 09, 2008 8:14 pm
Hozzászólások: 210
Hello, szeretnék ezzel kapcsolatban én is kérdezni.
Most vettem egy 1.4 16V 80LE Fabiát, és ma találtam meg ezt a fórumot is :-)
Ennél a típusnál 90e-nél, vagy 120e-nél kell vezérműszíjat cserélni? 2 éves lesz, de már 86e van benne.
Illetve azt tudjátok esetleg, hogy miben különbözik ez a 75 lovastól? Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 02, 2008 3:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
zsgsm írta:
Ez a vezérműszíj dolog egy hazárdjáték, ha kockáztatsz és hagyod még akkor a motor is odaveszhet de minek mikor úgyis le meg kell csinálni?!
Nekem egy 1.9 TDI-m van és a Skoda Palotába csináltattam egy eltört jobb oldali spirálrúgóval együtt csak gyári alkatrészekből és utána érezhető volt a motornak a teljesítménye. Drága ha esetleg valami ott elszabadul és rombolni kezd a motoron belül...

és hogyan javítottak a teljesítményen? mert a vezérműszíj csere nem befolásolja


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 01, 2008 8:46 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 13, 2008 5:32 pm
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Ez a vezérműszíj dolog egy hazárdjáték, ha kockáztatsz és hagyod még akkor a motor is odaveszhet de minek mikor úgyis le meg kell csinálni?!
Nekem egy 1.9 TDI-m van és a Skoda Palotába csináltattam egy eltört jobb oldali spirálrúgóval együtt csak gyári alkatrészekből és utána érezhető volt a motornak a teljesítménye. Drága ha esetleg valami ott elszabadul és rombolni kezd a motoron belül...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 30, 2008 5:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 10, 2008 8:38 pm
Hozzászólások: 11
Nem volt cserélve 90000-nél.A szerviz könyv nem egyértelmű.Van olyan motor aminél 90, van aminél 120 a csere.A SKODA SZERVIZ szerint ennél 120.Egyébként remélem nem néz be az elefánt, mert muszály menni kb 2000 km-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérműszíj csere
HozzászólásElküldve: kedd szept. 30, 2008 6:48 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
90000-nél ki volt cserélve ugye? Mert ha nem akkor már így is bőven késő.

Töfe írta:
122000 km van a Fábiámban.1.4 16 v 75 Le.A gyári szerviz szerint 120000-nél kellene cserélni vezérműszíjat.Most még ki kellene tartania 1-2 ezret,mert 80-100 ezer forintot csak akkor tudok rákölteni.Gondolom bírják ezek,csak a bebiztosítás miatt van ekkor a csere.Szerintetek nem lesz gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérműszíj csere
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 29, 2008 9:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 167
csőváz
mennyi az esélye, hogy a repülögép ablakán benéz 1 elefánt?
50-50 % vagy benéz vagy nem
érted?!
Töfe írta:
122000 km van a Fábiámban.1.4 16 v 75 Le.A gyári szerviz szerint 120000-nél kellene cserélni vezérműszíjat.Most még ki kellene tartania 1-2 ezret,mert 80-100 ezer forintot csak akkor tudok rákölteni.Gondolom bírják ezek,csak a bebiztosítás miatt van ekkor a csere.Szerintetek nem lesz gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 548 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség