Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. aug. 15, 2018 7:53 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 582 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 01, 2008 8:46 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 13, 2008 5:32 pm
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Ez a vezérműszíj dolog egy hazárdjáték, ha kockáztatsz és hagyod még akkor a motor is odaveszhet de minek mikor úgyis le meg kell csinálni?!
Nekem egy 1.9 TDI-m van és a Skoda Palotába csináltattam egy eltört jobb oldali spirálrúgóval együtt csak gyári alkatrészekből és utána érezhető volt a motornak a teljesítménye. Drága ha esetleg valami ott elszabadul és rombolni kezd a motoron belül...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 30, 2008 5:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 10, 2008 8:38 pm
Hozzászólások: 11
Nem volt cserélve 90000-nél.A szerviz könyv nem egyértelmű.Van olyan motor aminél 90, van aminél 120 a csere.A SKODA SZERVIZ szerint ennél 120.Egyébként remélem nem néz be az elefánt, mert muszály menni kb 2000 km-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérműszíj csere
HozzászólásElküldve: kedd szept. 30, 2008 6:48 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
90000-nél ki volt cserélve ugye? Mert ha nem akkor már így is bőven késő.

Töfe írta:
122000 km van a Fábiámban.1.4 16 v 75 Le.A gyári szerviz szerint 120000-nél kellene cserélni vezérműszíjat.Most még ki kellene tartania 1-2 ezret,mert 80-100 ezer forintot csak akkor tudok rákölteni.Gondolom bírják ezek,csak a bebiztosítás miatt van ekkor a csere.Szerintetek nem lesz gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérműszíj csere
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 29, 2008 9:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 05, 2008 10:49 am
Hozzászólások: 172
csőváz
mennyi az esélye, hogy a repülögép ablakán benéz 1 elefánt?
50-50 % vagy benéz vagy nem
érted?!
Töfe írta:
122000 km van a Fábiámban.1.4 16 v 75 Le.A gyári szerviz szerint 120000-nél kellene cserélni vezérműszíjat.Most még ki kellene tartania 1-2 ezret,mert 80-100 ezer forintot csak akkor tudok rákölteni.Gondolom bírják ezek,csak a bebiztosítás miatt van ekkor a csere.Szerintetek nem lesz gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Vezérműszíj csere
HozzászólásElküldve: vas. szept. 28, 2008 11:59 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 10, 2008 8:38 pm
Hozzászólások: 11
122000 km van a Fábiámban.1.4 16 v 75 Le.A gyári szerviz szerint 120000-nél kellene cserélni vezérműszíjat.Most még ki kellene tartania 1-2 ezret,mert 80-100 ezer forintot csak akkor tudok rákölteni.Gondolom bírják ezek,csak a bebiztosítás miatt van ekkor a csere.Szerintetek nem lesz gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 12, 2008 8:07 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 12, 2008 8:03 pm
Hozzászólások: 41
hello!


mitöl keveredhetnek el a sebességek a váltóban? (fabia 1.4 mpi 2002 dec). az egyes néha van a tolatás pedig nincs meg. váltó olajcsere javit vagy ez komolyabb tétel?
valakinek van ilyen tapasztalata?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 25, 2008 2:27 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 07, 2008 10:02 am
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Hy Goes,

1. olaj lecserélve -> váltó finomabb és pontosan kapcsol a hidegben sincs vele semmi gond -> a váltóban lévő olaj nem a bele való volt.

2. téli gumi lecserélve -> hibajelenség megszünt -> a téli gumi érdekes hibákat tud produkálni!!! Engem teljesen megtévesztett!!

üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 10, 2008 2:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 07, 2008 10:02 am
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Köszi goes,

ez sajnos nem sokat segít, és közben újra gondoltam a dolgot, ismét keresek egy másik szerelőt akivel lecseréltetem a váltóolajat, lecserélem a téli gumikat is.

Jelzem majd, hogy mire jutottam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 08, 2008 7:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Én is csináltattam, de megnéztem a Haynes-ben és azt írja, hogy a váltó bal oldalán van a betöltő/szintellenőrző csavar.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 07, 2008 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 07, 2008 10:02 am
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Hy goes,

először is köszike a gyors reakcióért!
1. A gumikat most fogom lecserélni nyárira, az ötleted megfogadom.
2. ennek ellenére megtudnád mondani, hogy:
Hol töltöm be, engedem le a váltó olajat, hol ellenőrzöm a szintet? Nem bízom a szerelőben, és lehet hogy valami gagyit rakott bele. Nem tudom mit töltött a váltóba. Én magam szeretném elvégezni a munkát. Egyébként motorolaj csere, injektor csere, levegőszűrő csere, stb... már becsukott szemmel is mennek.

előre is köszike.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 07, 2008 12:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha a váltó, akkor akkor is ütne ha ki van nyomva a kuplung. Mivel hidegről beszéltél, nincs összefüggésben a téligumiddal?

A váltóolaj SAE 75W/90 API GL4 félszintetikus, ha ez van benne, akkor jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: váltóolaj csere
HozzászólásElküldve: pén. márc. 07, 2008 10:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 07, 2008 10:02 am
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron megye
Sziasztok Fábiások,

a szakikhoz fordulnék kérdéssel, illetve bárkihez akinek van hasonló tapasztalata. Minden észrevétel hozzászólás érdekelne.

Auto: Fabia, 1.4. MPI 2001 évjárat, 120ekm.
A hiba jelensége:
Félévvel ezelőt egy szerelő javaslatára lecséréltettem a váló olajat. A csere után a váltó finomabb volt, és talán valamivel csendesebb is lett. Ez nyár környékén volt.
Megjöttek a hidegek és azt tapasztaltam, hogy hidegen a kaszni véleményem szerint a futómű, váltó irányból ütemes tompa üéseket közvetít. Ahogy melegszik a motor úgy csillapodik a jelenség. Hangsúlyoznám, hogy hidegen sem túl erős, de engem idegesít és tudom hogy valami nincs rendben. Bemelegedett motor mellet is tudja produkálni a gép a jelenséget, amennyiben odalépek neki és az autónak húznia kell. Üresben guruló autónál nem tapasztalom, féltengely csuklók rendben (kifordított kerék mellet induláskor nincs ropogás, zaj).
Kérdés:
1. Lehet, hogy gagyi váltoolajam lett?
2. tud ilyet produkálni a differenciálmű?
3. Hol töltöm be, engedem le a váltó olajat, hol ellenőrzöm a szintet?

Várom hozzászólásaitokat, segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv minden Fábiásnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 582 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Petyesz valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség