Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. dec. 16, 2018 8:10 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 585 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Köszi
HozzászólásElküldve: kedd jan. 13, 2009 2:22 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Szerintem párban elég cserélni, mivel eleve más elvű, másként kopó az első-hátsó fék. Ha még bőven van rajta, akkor az még pár évet is kibírhat.
Nekem 60e körül még nem volt cserélve semelyik, bár az első fogyóban van...


kicsidj írta:
Sziasztok

Köszi a választ....
akkor azthiszem idén egy fékbetét csere,fékolaj csere pollenszürő csere lessz csak....meg lehet egy üzemanyagszürőt veszek még...

tavaly novemberben volt:
olaj+szürő
levegőszürő.


azt esetleg tudjátok hogy fékbetét cserekor hogy van csak az elsőt vagy a hátsót is cserélik?
ahogy néztem csak a betét kopott a tárcsa egyáltalán nem vállas.......
a hátsót meg nemtom mennyit birnak....
szerintem az még a gyári......
mondjuk az első is....
Köszi a segítséget!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Köszi
HozzászólásElküldve: kedd jan. 13, 2009 8:49 am 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 05, 2008 12:40 pm
Hozzászólások: 10
Sziasztok

Köszi a választ....
akkor azthiszem idén egy fékbetét csere,fékolaj csere pollenszürő csere lessz csak....meg lehet egy üzemanyagszürőt veszek még...

tavaly novemberben volt:
olaj+szürő
levegőszürő.


azt esetleg tudjátok hogy fékbetét cserekor hogy van csak az elsőt vagy a hátsót is cserélik?
ahogy néztem csak a betét kopott a tárcsa egyáltalán nem vállas.......
a hátsót meg nemtom mennyit birnak....
szerintem az még a gyári......
mondjuk az első is....
Köszi a segítséget!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: alkatrészcsere
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 12, 2009 7:31 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 29, 2008 6:35 pm
Hozzászólások: 46
Sziasztok!Én most 100000 nél cserélek fagyállót.Váltóolajra azt mondják nem kell cserélni azt kicseréltem 80000-nél,60000-nél benzinszűrőt,olajat olajszűrőt légszűrőt 10000-ként szoktam,gyertyát 60000-nél.Illetve sok függ attól ki mennyire igényes és persze a pénztárca.Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 12, 2009 12:58 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
Fékfolyadékot két évente illik cserélni.Nálam még nem volt pedig 6 éves a kocsi :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 12, 2009 11:47 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
A levegő és pollenszűrőt én olajcserével egyidejűleg szoktam, bár asszem a könyv ritkábban említi. Igazából látszik h szürke-e vagy szép tiszta. Ha 30-nál volt cserélve, lehet ez nem kell, ez függ a környezettől is.

Gyertya 60e km

Üzemanyagszűrő 60e km, de van szervíz, ahol a jó magyar benzin miatt hamarabb javasolják. (Van, ahol meg csak akkor ha már nem megy át rajta a benzin...)

A hűtőfolyadékra, fékfolyadékra hirtelen nem tudok adatot, de hagyok másoknak is teret... :)

kicsidj írta:
Sziasztok kedves Fabiás társaim

egy olyan kérdésem és kérésem lenne hogy azt szeretném megtudni mik azok az alkatrészek amiket a szervizben is cserélnének........
az olaj az ok évente....a szürővel

most van benne 41000
45-nél mit kell megcsináltatni?
jó lenne ha valaki le tudná irni részletesen mit mikor cserélnek szervizben....
mondjuk ugy 100-ezerig....
mert fogalmam sincs mik azok az alkatrészek amik időszakosan cserére szorulnak....
vagy mit kell megnézetnem......
Előre is Köszönöm a válaszotokat.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Időszakosan Cserélendő alkatrészek
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 12, 2009 10:13 am 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 05, 2008 12:40 pm
Hozzászólások: 10
Sziasztok kedves Fabiás társaim

egy olyan kérdésem és kérésem lenne hogy azt szeretném megtudni mik azok az alkatrészek amiket a szervizben is cserélnének........
az olaj az ok évente....a szürővel

most van benne 41000
45-nél mit kell megcsináltatni?
jó lenne ha valaki le tudná irni részletesen mit mikor cserélnek szervizben....
mondjuk ugy 100-ezerig....
mert fogalmam sincs mik azok az alkatrészek amik időszakosan cserére szorulnak....
vagy mit kell megnézetnem......
Előre is Köszönöm a válaszotokat.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ventillátor
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 15, 2008 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
sziasztok!
Megvolt a vezérműszíj csere,, és az ált.szervíz. 120.000 Ft, vezérműszíj, görgők, szűrök... ( ebben18 e ft munkadíj.. ) a Motor rendben van hálisten, a ventilátorral volt némi gond, azért volt a "kulcskihúzásos" málör. Viszont ami némileg felidegesített, még jó, hogy szorgalmaztam - meg pénzem is volt - a cserére ( 88.000 km) mert az egyik szűrőre rá volt írva hogy 120.000 km! ami eddig a szerelő szerint nem volt cserélve! tehát valahogyan visszatekerték a km állást.. hm,, most minden ok, pénzem sincs, viszont a kocsi rendben. Egy kis jobbra húzás van, ha a kormányt elengedem,, na de az egy kis kiegyensúlyozás és kész... ennyi! kösz a figyelmet ;)
Rájk

poles írta:
Ugye nem az a kérdés hogy a motor vagy a ventillátor zúg-e? :) Ezt azért illene tudni megkülönböztetni csukott szemmel is...


Rájk írta:
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?
:) :) :) :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ventillátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 09, 2008 1:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ugye nem az a kérdés hogy a motor vagy a ventillátor zúg-e? :) Ezt azért illene tudni megkülönböztetni csukott szemmel is...


Rájk írta:
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ventillátor
HozzászólásElküldve: kedd dec. 09, 2008 1:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Rájk írta:
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?


A visszabúgáson nem tudom mit értessz, próbáld meg leírni légyszi pontosabban. Nekem a hűtőventi van hogy még 1 percig megy, miután leállítottam a motort.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ventillátor
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 7:39 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
szia Goes

Van egy ötlet ami hihető a slusszkulcskihúzás utáni működésre. A véleményed érdekelne..
Szóval mivel ez a jelenség akkor volt amikor az autó sokat ment kis távokat, egyes kettes váltásban, a motor jobban felmelegedhetett, és a hűtő ventilátor rákapcsolt, mert nem volt elegendő "menetszél",, ettől volt érzékelhető a "visszabúgás" is az autónak, valamint amikor leálltam, slusszkulcs ki, aztán még egy két mp-et ment a ventilátor,, ezért nem tudtam mi van :idea:
Nos? Vélemények? Tapasztalatok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 6:32 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
goes:
Utógyújtásos, hehe. Tréfát félretéve szerintem ez lehetetlen. Figyeld még a kocsi olajfogyasztását. Ez az évjárat még a rossz dugattyúgyűrűkkel készült. Eheti az olajat.

szia Goes!
A kocsi pénteken megy szervizre, vezérműszíj csere.. átnézetés stb..
3 hete van nálam az autó, az olajfogyasztáson még nem vettem észre különösebb dolgot..
De olajcserém is lesz pénteken,, Eddig bárkinek mondtam nem találkozott ilyen "utógyújtással".. lehetetlennek gondolják.. pedig ez volt..
Az olaj fogyasztást figyelem, kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 2:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Rájk írta:
oké fogtam, mármint ez nekem szól.
A nagyobb gondom az az, hogy mért fordulhatott elő hogy slusszkulcs kihúzás után is járt 2 mp-ig az autó..

érzékeny az elektronika ennyi lenne? Nincs ilyenről tapasztalatod goes?


Utógyújtásos, hehe. Tréfát félretéve szerintem ez lehetetlen. Figyeld még a kocsi olajfogyasztását. Ez az évjárat még a rossz dugattyúgyűrűkkel készült. Eheti az olajat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 2:19 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
oké fogtam, mármint ez nekem szól.
A nagyobb gondom az az, hogy mért fordulhatott elő hogy slusszkulcs kihúzás után is járt 2 mp-ig az autó..

érzékeny az elektronika ennyi lenne? Nincs ilyenről tapasztalatod goes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 12:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 07, 2008 6:21 pm
Hozzászólások: 18
Igen, most. Jó drága lesz, mert 2 vezérműszíj és 4 görgő van benne + vízpumpa is cserés.

Hello Goes,
ezt melyikünknek válaszoltad?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 08, 2008 9:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Rájk írta:
szia
Én is friss skoda fábia tulajdonos vagyok, 2003 as 1.4
100 LE, jelenleg 88.000 Km van benne, nekem most kell cserélni 90.000nél..


Igen, most. Jó drága lesz, mert 2 vezérműszíj és 4 görgő van benne + vízpumpa is cserés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 585 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség