Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. szept. 19, 2020 12:17 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 06, 2020 6:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 01, 2020 10:16 am
Hozzászólások: 5
Autó: fabia
feketete írta:
epeter írta:
sziasztok.az én drágaszágomnak 2004es 1.2 fabia combi azq 16 év alatt most lett előszór komolyabb baja pihen egy kicsit 1nap után már csak hideg indítóval indul lekel venni a légszűrőt befújni és akkor pöcre indul,ác kilet cserélve és akkor se jó valami nem gömbölyű.segítségeteket előre is köszönöm.



az aksi gyengül le?
hibakodokat ki kéne olvasni
a motoron a hőgombát ellenőrizni ez vezérli a hidegindítást

elvileg megoldódót a probléma 2 napja a hideg motor hideg indító nélkül is indul a szerelő azt mondja nem csinált vele semmit szerintem valami kontakt hiba lesz maj kiderül .köszönöm a segitséget feketete


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: kedd feb. 04, 2020 8:56 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
epeter írta:
feketete írta:
epeter írta:
sziasztok.az én drágaszágomnak 2004es 1.2 fabia combi azq 16 év alatt most lett előszór komolyabb baja pihen egy kicsit 1nap után már csak hideg indítóval indul lekel venni a légszűrőt befújni és akkor pöcre indul,ác kilet cserélve és akkor se jó valami nem gömbölyű.segítségeteket előre is köszönöm.



az aksi gyengül le?
hibakodokat ki kéne olvasni
a motoron a hőgombát ellenőrizni ez vezérli a hidegindítást

az aksi csak sokadik indításnál gyengül,hiba üzenet nincs ,szerelőnél van amúgy az autó ma nézte meg a számítógépen és minden ok,és mégse jó


a hőgombát nem mutatja ki a számítógép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: kedd feb. 04, 2020 8:13 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 01, 2020 10:16 am
Hozzászólások: 5
Autó: fabia
feketete írta:
epeter írta:
sziasztok.az én drágaszágomnak 2004es 1.2 fabia combi azq 16 év alatt most lett előszór komolyabb baja pihen egy kicsit 1nap után már csak hideg indítóval indul lekel venni a légszűrőt befújni és akkor pöcre indul,ác kilet cserélve és akkor se jó valami nem gömbölyű.segítségeteket előre is köszönöm.



az aksi gyengül le?
hibakodokat ki kéne olvasni
a motoron a hőgombát ellenőrizni ez vezérli a hidegindítást

az aksi csak sokadik indításnál gyengül,hiba üzenet nincs ,szerelőnél van amúgy az autó ma nézte meg a számítógépen és minden ok,és mégse jó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: kedd feb. 04, 2020 6:35 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
epeter írta:
sziasztok.az én drágaszágomnak 2004es 1.2 fabia combi azq 16 év alatt most lett előszór komolyabb baja pihen egy kicsit 1nap után már csak hideg indítóval indul lekel venni a légszűrőt befújni és akkor pöcre indul,ác kilet cserélve és akkor se jó valami nem gömbölyű.segítségeteket előre is köszönöm.



az aksi gyengül le?
hibakodokat ki kéne olvasni
a motoron a hőgombát ellenőrizni ez vezérli a hidegindítást


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: kedd feb. 04, 2020 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 01, 2020 10:16 am
Hozzászólások: 5
Autó: fabia
sziasztok.az én drágaszágomnak 2004es 1.2 fabia combi azq 16 év alatt most lett előszór komolyabb baja pihen egy kicsit 1nap után már csak hideg indítóval indul lekel venni a légszűrőt befújni és akkor pöcre indul,ác kilet cserélve és akkor se jó valami nem gömbölyű.segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: kedd feb. 04, 2020 5:04 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Mark1996 írta:
Az EGR szelep még a gyári volt benne az már eléggé elvolt koszosodva azért mégis csak egy 16 éves alkatrész. A pillango szelep nem volt vészes könnyen kilehetet törölgetni fém tisztára. Olajat eggyátalán nem eszi az autó 3 hónapja volt cserélve azóta legalábbis semmi se fogyott belőle. Leginkább városba használom de hosszabb utanok megszoktam járatni kicsit. Az 1-es szonda hibakód miatt volt cserélve azzal nem találkoztam mer a szerelőm cserélte tavaj nyáron. A 2-es szondát most cséltem 1 hete az nem volt annyira vészes nem voltak a kis lukak eltömődve rajta egy kicsit talán olajos volt de az nem volt vészes. Konkrétan katalizátor tisztításra milyen adalékot ajánlanál? Tudnál linkelni 1-et ami hatásos lehet? Köszönöm hogy segítesz!


https://uzemanyag-adalek.arukereso.hu/l ... 468859278/

sok boltban a részecskeszürő tisztitót próbálják rádtukmálni . az dieselbe való!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 03, 2020 10:17 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. feb. 03, 2020 2:16 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP
Az EGR szelep még a gyári volt benne az már eléggé elvolt koszosodva azért mégis csak egy 16 éves alkatrész. A pillango szelep nem volt vészes könnyen kilehetet törölgetni fém tisztára. Olajat eggyátalán nem eszi az autó 3 hónapja volt cserélve azóta legalábbis semmi se fogyott belőle. Leginkább városba használom de hosszabb utanok megszoktam járatni kicsit. Az 1-es szonda hibakód miatt volt cserélve azzal nem találkoztam mer a szerelőm cserélte tavaj nyáron. A 2-es szondát most cséltem 1 hete az nem volt annyira vészes nem voltak a kis lukak eltömődve rajta egy kicsit talán olajos volt de az nem volt vészes. Konkrétan katalizátor tisztításra milyen adalékot ajánlanál? Tudnál linkelni 1-et ami hatásos lehet? Köszönöm hogy segítesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 03, 2020 9:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Mark1996 írta:
Sziasztok!
Nekem egy 1.2-es Skoda Fabia HTP autóm van 2004-es AZQ.
Olyan problémám van vele, hogy a teljesitménye időnként erezhetően lecsökken. Egy úgy értem hogy kévésbé húz/erolkodik. Jo esetben ilyen 2500-ös fordulat körül szokott húzni viszont amikor elgyengül akkor 3000 fölött sem húz szinte semmit és a motor is hangosabb. Már sok mindent átböngésztünk de nem találtunk rá megoldást. Ami cserélve volt: EGR szelep (hibakod miatt), komplett olajcsere, MAP szenzor, 1-es és 2-es lambdaszonda, termosztát, hűtővíz, pillangó szelep tisztítás. Hibakodot nem tárol. Valakinek valami ötlete esetleg? Előre is köszönöm!


Az EGR szelep lambda szondák, pillangószelep milyen koszos volt ?
Mennyire mész rövid utakat?
Mennyire mész a kocsival takarékosan?
Mennyi olajat fogyaszt?
az öreg kocsiknak a kor (kopás) és az EGR szelep a nagy ellenségük. Az EGR szelep magas fordulat számon van zárva. Alacsonynál a kipufogó gázokat vezeti vissza a szívószelepekhez. Kopott motornál az olajos kipufógáz a szelepeket elkoszolja csökken a beszívott levegő menyisége. Az olajos kipufogó gáz eltömheti a katalizátort. Normál esetben hosszú úton a nagy melegtől tisztul a katalizátor lassu rövid utakon nincs öntisztulás , fölhalmozódik a kosz a katalizátorban.
Lehet próbálkozni szeleptisztitó és katalizátor tisztitó adalékkal 1 1 teli tankba kell betenni . De normálisan cserélni vagy kitisztítani kell az alkatrészeket és az olajfogyasztást megszüntetni , csökkenten i kell . ha ezek kimaradnak csak egy ideig lehet javítani az autón de később ujra előjön a hiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 03, 2020 2:53 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. feb. 03, 2020 2:16 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP
Sziasztok!
Nekem egy 1.2-es Skoda Fabia HTP autóm van 2004-es AZQ.
Olyan problémám van vele, hogy a teljesitménye időnként erezhetően lecsökken. Egy úgy értem hogy kévésbé húz/erolkodik. Jo esetben ilyen 2500-ös fordulat körül szokott húzni viszont amikor elgyengül akkor 3000 fölött sem húz szinte semmit és a motor is hangosabb. Már sok mindent átböngésztünk de nem találtunk rá megoldást. Ami cserélve volt: EGR szelep (hibakod miatt), komplett olajcsere, MAP szenzor, 1-es és 2-es lambdaszonda, termosztát, hűtővíz, pillangó szelep tisztítás. Hibakodot nem tárol. Valakinek valami ötlete esetleg? Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 21, 2017 7:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1027
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Bálint Zoltán írta:
murray írta:
az én fábiám az emelkedőktől kap frászt. pl vegyünk egy erős 7-8fokos emelkedőt. itt megrakva kb 3 emberrel ha nem lendületből megyek neki már kettes fokozatban kell felszenvednem az autót 3500 fordulaton.
pályán legkisebb emelkedőnél már negyedikbe vissza.
nálatok hogy van ez?
Csabi milyen adalékot raksz bele?


Szia,
családban van egy 1.4mpi 190 ezer van benne és ez a lomhaság arra
is jellemző. Nem vagyok elfogult de szerintem az én 1.2-es gépem fürgébb/ pörgősebb. Igaz csak 130 ezer van benne.
Szevasztok.Gyerekek azt nem kell elfelejteni,hogy az 1.2-esnek rövidebb az áttétele ezért érezni jobbnak.Az én mpi-m 220000 felé is megy igaz a dombot ez is megérzi,de ezért kell legalább előtte megpörgetni és akkor könnyebben leküzdi az emelkedőt.4000-res fordulatnál megy valós 130-at(óra szerint 140) itt már jobban bírja a dombokat érdemes legalább eddig pörgetni előtte.Most jöttünk Egerbe tempomat szinte végig 4000 fordulat és ment a gép rendesen nem volt gond a dombokkal sem.Kinyomtam a szemét is mentem vele valós 164-et is és bírta.A Skoda motor örök mint a nyomorúság.Úgy hogy bementünk Pestre is a dugóba így evett 6.5-öt ami szerintem nem rossz ilyen igénybevételnél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 19, 2017 10:03 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
pár éve mentem egy céges fábia2-vel. kombi. vmi B-s motorkódú autó volt. na az a kocsi rohattul ment. előzéskor 100nál odaléptem , megindult. :mrgreen:
tsi lehetett? nemtom..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 19, 2017 9:19 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 21, 2017 7:03 pm
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia 1.4 16V
Autópályán 4 ezer (+/- 100) körül 140-el simán tartja a tempót megpakolva klímával, emelkedőn is. De gyorsulni, nem érdemes.
Az én skodrim 1.4 16V, nyomatéka nagyon gyér. Városban autózva elkezd még lomhább lenni, ha pályázom akkor kiég és megint jó. (Észrevehető a különbség, de nem eget rengető)
2002-es octavia 1.6-os motorja (ami lóerőben ugyanúgy 75) a nehezebb kaszni ellenére is érezhetően nyomatékosabb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 17, 2017 5:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
mondjuk én 3500 fölé nem pörgetem. max 4000.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 17, 2017 8:26 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 400
Autó: 2005. 1.2 12V BME
murray írta:
az én fábiám az emelkedőktől kap frászt. pl vegyünk egy erős 7-8fokos emelkedőt. itt megrakva kb 3 emberrel ha nem lendületből megyek neki már kettes fokozatban kell felszenvednem az autót 3500 fordulaton.
pályán legkisebb emelkedőnél már negyedikbe vissza.
nálatok hogy van ez?
Csabi milyen adalékot raksz bele?


Szia,
családban van egy 1.4mpi 190 ezer van benne és ez a lomhaság arra
is jellemző. Nem vagyok elfogult de szerintem az én 1.2-es gépem fürgébb/ pörgősebb. Igaz csak 130 ezer van benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: nem bir a szekér
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 17, 2017 7:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
jó drága ez a spuri. ha 100as benzint tankolok ez nem ugyanaz? extra benzinből melyik a legjobb? shell?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség