Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Üzemanyag fogyasztás
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=372
Oldal: 111 / 112

Szerző:  csiga [ hétf. márc. 22, 2010 8:24 pm ]
Hozzászólás témája: 

Helló!

Köszönöm a hozzászólást. Tényleg nem rossz eza a gázüzem. Én kviszonylag közel lakom a Szlovák határhoz, ott 134 körül van a gázár. Azért az elég baráti.De az itteni ára sem rossz a benzinéhez viszonyítva.

Szerző:  mpisti [ vas. márc. 21, 2010 12:50 pm ]
Hozzászólás témája: 

ahhha, múkod :) köszi

bundy87 írta:
mpisti írta:
off: hogy kell válaszolni, bocs a bénaságért, de csak az új hozzászólás gombot látom.
on


hali
van egy kis rész a jobb felső sarokban a hozászolásokban hogy idézet erre rámész.

Szerző:  bundy87 [ vas. márc. 21, 2010 12:47 pm ]
Hozzászólás témája: 

mpisti írta:
off: hogy kell válaszolni, bocs a bénaságért, de csak az új hozzászólás gombot látom.
on


hali
van egy kis rész a jobb felső sarokban a hozászolásokban hogy idézet erre rámész.

Szerző:  mpisti [ vas. márc. 21, 2010 12:43 pm ]
Hozzászólás témája: 

off: hogy kell válaszolni, bocs a bénaságért, de csak az új hozzászólás gombot látom.
on

Szerző:  mpisti [ vas. márc. 21, 2010 12:42 pm ]
Hozzászólás témája: 

Dehogy titok :),
1. 210.000 jó magyar forint volt, Debrecenben csinálták /nem tudom, reklám-nem reklám, fórum szabályzat meg ilyenek, le lehet írnom, hogy hol?/, sorozatátalakítási engedéllyel rendelkezik a műhely, ami azt jelenti, hogy nem kell műszakira vinni az autót, csak akkor, amikor egyébként is lejárna /ha nincs a műhelynek ilyen engedélye akkor, azt hiszem 1/2 éven belül műszakizni kell/.
2. Igen indításkor benzinnel indít, de nem én kapcsolok, automata az egész, amibe manuálisan is be lehet avatkozni. A rendszer figyeli a motorhőmérsékletet, úgy állították be, hogy 30 foknál kapcsoljon át, nyáron azt mondták ezt le lehet vinni 20 fokra, sőt ha e felett van a hőmérséklet, akkor lehet gázzal is indítani.
3. Semmi különbséget nem érzek, még azt sem, hogy mikor vált át. Igaz nagyon kíméletesen van használva az autó, szóval nekem teljesen mindegy hogy 64 Le vagy 59, észre sem veszem.

Szerző:  zsééééé [ vas. márc. 21, 2010 9:34 am ]
Hozzászólás témája: 

No akkor 3 kérdés:-)
Ha nem titok mennyibe fájt a beépítés kompletten?
Indításkor benzinnel indítasz és menet közben kapcsolsz gázra?
Erőben mennyire érzed a különbséget?

mpisti írta:
Sziasztok!

Fabia Sedan 1.2 12V nemrég kapta meg a gázszettet, Zavoli, most ürült ki az első töltés, újratöltéskor 37 liter ment bele és 510 km-t futott, főként városi szaladgálás és kb 100 km országút, ha több tapasztalatom lesz (vagy ha kérdésetek van) írok.

üdv, én

Szerző:  mpisti [ szomb. márc. 20, 2010 9:58 pm ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Fabia Sedan 1.2 12V nemrég kapta meg a gázszettet, Zavoli, most ürült ki az első töltés, újratöltéskor 37 liter ment bele és 510 km-t futott, főként városi szaladgálás és kb 100 km országút, ha több tapasztalatom lesz (vagy ha kérdésetek van) írok.

üdv, én

Szerző:  csiga [ pén. márc. 19, 2010 6:24 am ]
Hozzászólás témája: 

Szervusz!

Köszönöm szépen a hozzászólást. Csak megerősítettél a beszerelésben, csak még gyűjtenem kell hozzá.

Üdv!

Szerző:  hando [ csüt. márc. 18, 2010 4:43 pm ]
Hozzászólás témája: 

Szia Csiga!

Nekem is egy 1.4-es 16 szelepes fábiám van. Én még 2008 decemberében vettem 110 ezer km-errel, de már át volt alakítva gázosra. Landi Renzo Omega a szett típusa. Nekem eddig semmi gond nem volt vele a megtett 20 ezer km alatt (mindössze egy gázszűrőt kellett cserélni), persze eleinte ódzkodtam tőle, de nagyon megszoktam. Nagyjából 1-1,5 literrel fogyaszt többet gázból és a 38 literes pótkerék helyére szerelt teli tartály kb 400-440 km megtételére elegendő. Egy picit talán gyengébbnek érezhető gázzal mint benzinnel. Én azért néha szoktam benzinnel is használni, mert sokan mondják, hogy nem tesz jót, ha csak gázzal megy az ember. A szerelőm szerint például a szelepeknek nem tesz jót, mert nincs olyan kenése, mint a benzinnek, bár ezt én teljesen nem értem, mert annyira sajna nem értek hozzá...
Viszont, ha van rá keret, érdemes elgondolkodni rajta, mert tényleg megéri!

üdv


csiga írta:
Üdv Mindenkinek!

Egy 2005-ös kombi 1.4 16v fábiám van. Üzemanyagárakra tekintettel erősen gondolkodom gázüzemű átalakításon. Ha van tapasztalata valakinek ilyen tipusú motor átalakításához, kérem segítsen ebben.
Esetleg bioetanol, bár az nem tűnik annyira jó műfajnak.
Köszönöm!
[/quote]

Szerző:  Ted Mosby [ csüt. márc. 18, 2010 8:28 am ]
Hozzászólás témája: 

Tudtommal az átalakítás 2-300e Ft-ba kerül, így csak akkor térül meg a befektetés rövid távon, ha nagyon sokat használod az autót.

csiga írta:
Üdv Mindenkinek!

Egy 2005-ös kombi 1.4 16v fábiám van. Üzemanyagárakra tekintettel erősen gondolkodom gázüzemű átalakításon. Ha van tapasztalata valakinek ilyen tipusú motor átalakításához, kérem segítsen ebben.
Esetleg bioetanol, bár az nem tűnik annyira jó műfajnak.
Köszönöm!

Szerző:  csiga [ szer. márc. 17, 2010 11:27 pm ]
Hozzászólás témája: 

Üdv Mindenkinek!

Egy 2005-ös kombi 1.4 16v fábiám van. Üzemanyagárakra tekintettel erősen gondolkodom gázüzemű átalakításon. Ha van tapasztalata valakinek ilyen tipusú motor átalakításához, kérem segítsen ebben.
Esetleg bioetanol, bár az nem tűnik annyira jó műfajnak.
Köszönöm!

Szerző:  Tibibá666 [ szer. márc. 17, 2010 1:25 pm ]
Hozzászólás témája: 

Szia!

A 6V-ben a MAP szenzor szívócsőben a fojtószelep alatt helyezkedik el és 2 torx csavar fogja. A képen a 4-es számú alkatrész. EGR szelep az ábra szerint nincs ennél a motornál. A 12V-nél már van.
Kép


vazgabi írta:
Szervusz "Tibibá666"


S azt meg tudnád mondani hogy van -e ezekben a motorokban EGR szelep, ill MAP szenzor, s ha igen , hol is helyezkedik el? Ma délután nézelődtünk a motortérben, de nem sikerült megtalálni...
S hogy mitől ez a brutálisan sok fogyasztás?


Tibibá666 írta:
Minden 1,2-es 3 hengeres VW motorban van vákuum. Skoda szervizben jó néhányat új autót is kipróbáltunk és mindnél megvan ez a jelenség. Ha tovább hagyod levéve az olajbeöntő sapkáját akkor le is áll a motor.
Ez abszolút nem hiba!!! Az okára sajnos nem tudok választ adni. :S
vazgabi írta:
Ja és amúgy a motort nem szeretném megbontani, mert bármely szervízhez fordultam, rögtön atomjaira bontanák...A hengerekben 14,5 bar végnyomást mértünk, s van egy furcsa jelenség is...A motor alapjáraton üzemel ,az olajbeöntő sapkát levéve, a szelepdekni alatt jó kis vákuum van..A sapkát a szelepdeknire szívja!!! MIért is?

Szerző:  vazgabi [ kedd márc. 16, 2010 9:40 pm ]
Hozzászólás témája: 

Szervusz "Tibibá666"


S azt meg tudnád mondani hogy van -e ezekben a motorokban EGR szelep, ill MAP szenzor, s ha igen , hol is helyezkedik el? Ma délután nézelődtünk a motortérben, de nem sikerült megtalálni...
S hogy mitől ez a brutálisan sok fogyasztás?


Tibibá666 írta:
Minden 1,2-es 3 hengeres VW motorban van vákuum. Skoda szervizben jó néhányat új autót is kipróbáltunk és mindnél megvan ez a jelenség. Ha tovább hagyod levéve az olajbeöntő sapkáját akkor le is áll a motor.
Ez abszolút nem hiba!!! Az okára sajnos nem tudok választ adni. :S
vazgabi írta:
Ja és amúgy a motort nem szeretném megbontani, mert bármely szervízhez fordultam, rögtön atomjaira bontanák...A hengerekben 14,5 bar végnyomást mértünk, s van egy furcsa jelenség is...A motor alapjáraton üzemel ,az olajbeöntő sapkát levéve, a szelepdekni alatt jó kis vákuum van..A sapkát a szelepdeknire szívja!!! MIért is?

Szerző:  Tibibá666 [ kedd márc. 16, 2010 9:45 am ]
Hozzászólás témája: 

Minden 1,2-es 3 hengeres VW motorban van vákuum. Skoda szervizben jó néhányat új autót is kipróbáltunk és mindnél megvan ez a jelenség. Ha tovább hagyod levéve az olajbeöntő sapkáját akkor le is áll a motor.
Ez abszolút nem hiba!!! Az okára sajnos nem tudok választ adni. :S
vazgabi írta:
Ja és amúgy a motort nem szeretném megbontani, mert bármely szervízhez fordultam, rögtön atomjaira bontanák...A hengerekben 14,5 bar végnyomást mértünk, s van egy furcsa jelenség is...A motor alapjáraton üzemel ,az olajbeöntő sapkát levéve, a szelepdekni alatt jó kis vákuum van..A sapkát a szelepdeknire szívja!!! MIért is?

Szerző:  feeri [ hétf. márc. 15, 2010 5:30 pm ]
Hozzászólás témája: 

na én nem vitázom de ha figyelmesen végigolvasod amit irtam.... "a karteben elvileg sem nyomásnak sem vákumnak nem kellee lenni. csak lebegtetni a levegőt. ha nyomás van benne akkor gyűrűzés furás stb vagy nem tudom kivehető hüvely van e benne. "

Oldal: 111 / 112 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/