Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. máj. 26, 2018 10:45 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 128 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. márc. 09, 2018 11:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 935
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Csabaa írta:
Bálint Zoltán írta:
Sziasztok,

Nézegetem a használt gépeket. Belebotlottam egy 2012 júniusi 1.2 tsi fabiába. Na most ezt honnan tudhatom, hogy ez még a rossz vezérműláncos? A neten 2011 júniusáig írják de szerintem simán kifuthat egy évig a forgalomba helyezés. Nem marad más mint a motorkód utáni vadászat?

Van valakinek valami infója?

Szia
Szerintem mindegy, én minden láncos tsi-nél, 100ekm-ként láncot cseréltetnék, ugyanúgy ,mint a szíjas vezérlésűeknél.
Ez a lánc sosem lett jó, az új tsi mind szíjas már..
Csak óvatosan az első tsi-kkel,mert úgy jársz te is mint az egyik ismerősöm neki Vw Corrado kellett vett is egyet 2010 környékit és most nagyon úgy néz ki a dolog,hogy repedt lehet a dugattyú benne,mert az 1-es hengerben szinte 0 a kompresszió és állandó égéskimaradást számol ja és már a 3-as hengernél is van kimaradás!Ezt csak azért írom,nehogy te is így járj,mert egy ilyen móka komoly költségekkel jár.Szerintem alsó hangon fél millás sztori lesz.Valamikor később módosítottak a dugattyún,mivel gondolom gyári hibás szar volt és utána már elvileg jobbak lettek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 09, 2018 10:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7258
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Bálint Zoltán írta:
Sziasztok,

Nézegetem a használt gépeket. Belebotlottam egy 2012 júniusi 1.2 tsi fabiába. Na most ezt honnan tudhatom, hogy ez még a rossz vezérműláncos? A neten 2011 júniusáig írják de szerintem simán kifuthat egy évig a forgalomba helyezés. Nem marad más mint a motorkód utáni vadászat?

Van valakinek valami infója?

Szia
Szerintem mindegy, én minden láncos tsi-nél, 100ekm-ként láncot cseréltetnék, ugyanúgy ,mint a szíjas vezérlésűeknél.
Ez a lánc sosem lett jó, az új tsi mind szíjas már..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 09, 2018 9:23 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 392
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Sziasztok,

Nézegetem a használt gépeket. Belebotlottam egy 2012 júniusi 1.2 tsi fabiába. Na most ezt honnan tudhatom, hogy ez még a rossz vezérműláncos? A neten 2011 júniusáig írják de szerintem simán kifuthat egy évig a forgalomba helyezés. Nem marad más mint a motorkód utáni vadászat?

Van valakinek valami infója?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2018 6:41 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7258
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
astrojoe12 írta:
Kaptam egy tartalék kulcsot is, ha elhagynám a másikat . A tartalék viszont nem távirányitós, hogyan tudom kinyitni vele a kocsit, ha úgy alakul?

Szia
Ha takarva van, a zárbetét, akkor sajnos sehogy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 11, 2018 6:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 14, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 114
Tartózkodási hely: Baranya AZQ 47 kw 2004 kombi
Ezen a fórumon viszont azt olvasom, hogy a 6 szelepesek 3 hengeresek jók és a négy hengeresek hajlamosak az átugrásra.

Előre is köszönöm![/quote]


3 hengeres 12 szelepes hajlamos az átugrásra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 10, 2018 8:54 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 44
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Nekem a 100 lovas van.

Köszönöm a válaszokat!

Magyar használati utasítást nem tudok adni véletlenül, nagyon jó lenne.

Kaptam egy tartalék kulcsot is, ha elhagynám a másikat . A tartalék viszont nem távirányitós, hogyan tudom kinyitni vele a kocsit, ha úgy alakul?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 10, 2018 8:30 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7258
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Nem ugrik kôňen a 16V nem kel felned inkab ki poťan par borda a bordaš síjbol de az iš ritkašag.

És melyik 1,4-es, a 80 vagy 100le-s!?
A 100le-nél a puha gyűrűkkel akad idővel gond, és eszegetni kezdi az olajat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 10, 2018 8:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1061
astrojoe12 írta:
Sziasztok!

Az érdekelne, hogy milyenek a fabia motorok. Az összes kolegámnak (2), akinek 3 hengeres fabia van, már legalább egyszer átugrott a vezérlés. Pont tavaly húztam haza az egyiket. Az autószerelő unokatesóm is alátámasztotta, hogy a három hengeresek ilyen hibája egy időben stabil megélhetést biztosított neki, szerinte a 4 hengeres 1.4-es 16 szelepes motorokkal nincs semmi baj, azokat csak kuplungcserénél látja, vagy klíma tisztításkor. Ma délután vettem is egy fabia 1.4-es v16 comfort autót.

Ezen a fórumon viszont azt olvasom, hogy a 6 szelepesek 3 hengeresek jók és a négy hengeresek hajlamosak az átugrásra. Akkor most mi az igazság, vagyis nektek mi a tapasztalatotok?

Előre is köszönöm!

Nem ugrik kôňen a 16V nem kel felned inkab ki poťan par borda a bordaš síjbol de az iš ritkašag.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 10, 2018 7:37 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 44
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Sziasztok!

Az érdekelne, hogy milyenek a fabia motorok. Az összes kolegámnak (2), akinek 3 hengeres fabia van, már legalább egyszer átugrott a vezérlés. Pont tavaly húztam haza az egyiket. Az autószerelő unokatesóm is alátámasztotta, hogy a három hengeresek ilyen hibája egy időben stabil megélhetést biztosított neki, szerinte a 4 hengeres 1.4-es 16 szelepes motorokkal nincs semmi baj, azokat csak kuplungcserénél látja, vagy klíma tisztításkor. Ma délután vettem is egy fabia 1.4-es v16 comfort autót.

Ezen a fórumon viszont azt olvasom, hogy a 6 szelepesek 3 hengeresek jók és a négy hengeresek hajlamosak az átugrásra. Akkor most mi az igazság, vagyis nektek mi a tapasztalatotok?

Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2018 4:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1061
mikorkakalman írta:
hubo44 írta:
mikorkakalman írta:
Azt meg tudná mondani valaki, hogy az 1.2 HTP BME kódú motor helyett beszerelhető-e a CHF kódú motor? Azt mondták nekem, hogy annyi a különbség hogy a CHF már euro 5-ös de mindenben egyezik a BME-vel

De a EURO-5 az iš čak sofwt valtoztaša nem a motor mechanikuš rese. Nalad motor čere les eš a elektronika marad.


csak az a kérdés, hogy a CHF azonos-e a BME-vel


NEM. CHF 6V a BME 12V.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2018 12:25 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 24, 2018 10:17 am
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda SuperB
hubo44 írta:
mikorkakalman írta:
Azt meg tudná mondani valaki, hogy az 1.2 HTP BME kódú motor helyett beszerelhető-e a CHF kódú motor? Azt mondták nekem, hogy annyi a különbség hogy a CHF már euro 5-ös de mindenben egyezik a BME-vel

De a EURO-5 az iš čak sofwt valtoztaša nem a motor mechanikuš rese. Nalad motor čere les eš a elektronika marad.


csak az a kérdés, hogy a CHF azonos-e a BME-vel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2018 3:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1061
mikorkakalman írta:
Azt meg tudná mondani valaki, hogy az 1.2 HTP BME kódú motor helyett beszerelhető-e a CHF kódú motor? Azt mondták nekem, hogy annyi a különbség hogy a CHF már euro 5-ös de mindenben egyezik a BME-vel

De a EURO-5 az iš čak sofwt valtoztaša nem a motor mechanikuš rese. Nalad motor čere les eš a elektronika marad.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2018 11:54 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 24, 2018 10:17 am
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda SuperB
Azt meg tudná mondani valaki, hogy az 1.2 HTP BME kódú motor helyett beszerelhető-e a CHF kódú motor? Azt mondták nekem, hogy annyi a különbség hogy a CHF már euro 5-ös de mindenben egyezik a BME-vel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 28, 2017 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 37
Szesze írta:
Dr.Úr írta:
10 éve használom az MPI-t, 170000 km van benne. A harmadik garnitúra hidrotőke van benne, legutóbb vezérműtengely is lett cserélve. Most pont egy évig üzemelt hibátlanul a motor, de már megint úgy csörög indításkor, mint az aprópénz...
Nem értem,hogy nálam még gyári tőkék vannak a gépben és semmi baja.Milyen olajjal jársz 10w-40-el?Nem lehet,hogy vizesedik az olajad és azért döglenek a tőkék??A gyári tőke ennyi idő alatt nem mehet tönkre,de ha utángyártott van beletéve az mindig is zsákbamacska lesz.A vezérműtengelyt te cserélted vagy valami szerelő,mert ilyet se igen cserél senki Mpi-n?A tőke hiba az nem csörögni szokott.Nem lehet,hogy esetleg a vezérműlánc nyúlt meg és az csörög,mert az látod sűrűn elő szokott jönni sajnos,de ez is csak kényelmetlen de ettől még kifut a világból?!Azért az Mpi sosem lesz olyan halk mint a szíjas vw motorok,de ezzel tudni kell együtt élni.Én nem lebeszélni akarlak a cseréről ha te így látod jónak csak nem árt a döntés előtt tisztán látni,mert nehogy sírás legyen a vége.


Szia!
Gyári tőkéket már rég nem lehet kapni, szóval mindig utángyártottak kerültek bele. A vezérműtengelyt azért kellett cserélni, mert az egyik Ajusa tőke 15 ezer km után konkrétan kilyukadt és tönkretette a vezérműtengely bütykét. Az utolsó csere után 12000 km néma csönd volt, szóval a vezérműlánc kizárva. És hogy ne legyen egyszerű a helyzet, nem minden indításnál csinálja. Van hogy napokig jó, aztán napokig nem, aztán megint jó. És ez így megy évek óta. És már mindenféle olajjal próbálkoztunk. Ráadásul az autószerelő közeli ismerős, nem sumákol el semmit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 28, 2017 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 37
Keksz írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.

Szia
Nekem több mint 5 éve van kombis:) Most 185e km van benne és én kb 100e mentem vele.Eddig kiválóan megfelelt teljes mértékben.5w40es olajat használok bele kötelezően 15ezrenként max csere mindig szűrőkkel együtt,olajat eddig nem kellett soha utántöltenem.Kopó alkatrészeken kívül a két első kerékcsapágy cserém volt és 3 db trafó csere.Nem egy pörgős motor de nekem megfelel.Az fényszóróizzók valamiért párosával halnak egymás után. :? Amúgy nagyon imádom :wink:


Köszi az infót!:-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 128 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség