Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. szept. 20, 2018 2:47 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 142 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. dec. 27, 2017 5:31 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 978
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Dr.Úr írta:
10 éve használom az MPI-t, 170000 km van benne. A harmadik garnitúra hidrotőke van benne, legutóbb vezérműtengely is lett cserélve. Most pont egy évig üzemelt hibátlanul a motor, de már megint úgy csörög indításkor, mint az aprópénz...
Nem értem,hogy nálam még gyári tőkék vannak a gépben és semmi baja.Milyen olajjal jársz 10w-40-el?Nem lehet,hogy vizesedik az olajad és azért döglenek a tőkék??A gyári tőke ennyi idő alatt nem mehet tönkre,de ha utángyártott van beletéve az mindig is zsákbamacska lesz.A vezérműtengelyt te cserélted vagy valami szerelő,mert ilyet se igen cserél senki Mpi-n?A tőke hiba az nem csörögni szokott.Nem lehet,hogy esetleg a vezérműlánc nyúlt meg és az csörög,mert az látod sűrűn elő szokott jönni sajnos,de ez is csak kényelmetlen de ettől még kifut a világból?!Azért az Mpi sosem lesz olyan halk mint a szíjas vw motorok,de ezzel tudni kell együtt élni.Én nem lebeszélni akarlak a cseréről ha te így látod jónak csak nem árt a döntés előtt tisztán látni,mert nehogy sírás legyen a vége.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 26, 2017 3:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
hubo44 írta:
Szesze írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.
Hali.Nem tudom mi baj volt az Mpi-del,de továbbra is azt állítóm,hogy az Mpi motor örök mint a nyomorúság és szerintem egyik Vw motor sem lesz tartósabb nála.Nekem semmi bajom nincs az Mpi motorral pedig 220000 km futott legalább és olajfogyasztás még mindig semmi pedig 0w-40-et kap,de lehet,hogy pont azért,mert én szart nem adok neki csak a legjobbat!Nem állítom,hogy trógertől vett Mpi-vel nem lehet gond,de ha normális embertől vesz valaki annak örök lesz!Talán a legnagyobb baja az mpi-knek,hogy a legutolsó darabok is már 15 évesek és annyi idő alatt mindent tönkre lehet tenni főleg ha csak hajtsák a kocsit és nem költenek rá.

Volt a valalkozašba nadon šok 1,4MPI verheteltel kočik voltak mentek šoksor 1huzomba 1500-2000km. eš a fiatal šracok atak nekik.


Dr.Úr írta:
10 éve használom az MPI-t, 170000 km van benne. A harmadik garnitúra hidrotőke van benne, legutóbb vezérműtengely is lett cserélve. Most pont egy évig üzemelt hibátlanul a motor, de már megint úgy csörög indításkor, mint az aprópénz...


akor mert nem igtatod ki a hydrošteleket eš kés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 26, 2017 2:58 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 37
hubo44 írta:
Szesze írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.
Hali.Nem tudom mi baj volt az Mpi-del,de továbbra is azt állítóm,hogy az Mpi motor örök mint a nyomorúság és szerintem egyik Vw motor sem lesz tartósabb nála.Nekem semmi bajom nincs az Mpi motorral pedig 220000 km futott legalább és olajfogyasztás még mindig semmi pedig 0w-40-et kap,de lehet,hogy pont azért,mert én szart nem adok neki csak a legjobbat!Nem állítom,hogy trógertől vett Mpi-vel nem lehet gond,de ha normális embertől vesz valaki annak örök lesz!Talán a legnagyobb baja az mpi-knek,hogy a legutolsó darabok is már 15 évesek és annyi idő alatt mindent tönkre lehet tenni főleg ha csak hajtsák a kocsit és nem költenek rá.

Volt a valalkozašba nadon šok 1,4MPI verheteltel kočik voltak mentek šoksor 1huzomba 1500-2000km. eš a fiatal šracok atak nekik.


10 éve használom az MPI-t, 170000 km van benne. A harmadik garnitúra hidrotőke van benne, legutóbb vezérműtengely is lett cserélve. Most pont egy évig üzemelt hibátlanul a motor, de már megint úgy csörög indításkor, mint az aprópénz...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 26, 2017 12:36 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Szesze írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.
Hali.Nem tudom mi baj volt az Mpi-del,de továbbra is azt állítóm,hogy az Mpi motor örök mint a nyomorúság és szerintem egyik Vw motor sem lesz tartósabb nála.Nekem semmi bajom nincs az Mpi motorral pedig 220000 km futott legalább és olajfogyasztás még mindig semmi pedig 0w-40-et kap,de lehet,hogy pont azért,mert én szart nem adok neki csak a legjobbat!Nem állítom,hogy trógertől vett Mpi-vel nem lehet gond,de ha normális embertől vesz valaki annak örök lesz!Talán a legnagyobb baja az mpi-knek,hogy a legutolsó darabok is már 15 évesek és annyi idő alatt mindent tönkre lehet tenni főleg ha csak hajtsák a kocsit és nem költenek rá.

Volt a valalkozašba nadon šok 1,4MPI verheteltel kočik voltak mentek šoksor 1huzomba 1500-2000km. eš a fiatal šracok atak nekik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 26, 2017 11:26 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 11, 2014 2:33 pm
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Kisvárda
Autó: 1,4 16V Ambiente
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.


Szia! Ahogy már hubo is írta, sok múlik az olajon. Ha a legjobbat lapja, akkor sokáig társad lesz. Nekem ilyen moci ketyeg a motorháztető alatt 143000km-rel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 26, 2017 11:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 978
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.
Hali.Nem tudom mi baj volt az Mpi-del,de továbbra is azt állítóm,hogy az Mpi motor örök mint a nyomorúság és szerintem egyik Vw motor sem lesz tartósabb nála.Nekem semmi bajom nincs az Mpi motorral pedig 220000 km futott legalább és olajfogyasztás még mindig semmi pedig 0w-40-et kap,de lehet,hogy pont azért,mert én szart nem adok neki csak a legjobbat!Nem állítom,hogy trógertől vett Mpi-vel nem lehet gond,de ha normális embertől vesz valaki annak örök lesz!Talán a legnagyobb baja az mpi-knek,hogy a legutolsó darabok is már 15 évesek és annyi idő alatt mindent tönkre lehet tenni főleg ha csak hajtsák a kocsit és nem költenek rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 25, 2017 9:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Dr.Úr írta:
hubo44 írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.

Nekem vam 3 darab kombiba 63KW-toš BXW-ék ninč veluk šemi gond. A 1-nel hidegen koťog 1 dugo 3 éve de fuťulôk rá.

Köszi a választ. Mivel az 1.4 MPI rommá szívatott az elmúlt 10 évben, remélem ezzel a motorral nem nyúlnék mellé. Hidrotőke probléma nem jellemző rá? Olajfogyasztás?
Minél több infót akarok begyűjteni vásárlás előtt. Köszi a segítséget!


šok mulik a olajon rengeteg a haniš olaj alandoan. erdemeš a intervalt čôkenteni 12ezere a varošba van hasnalva akor 10ezere /1év. 70% olaj Lendelbôl jôn azok 220V-oltot iš kepešek meg hamišitani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 25, 2017 9:02 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 37
hubo44 írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.

Nekem vam 3 darab kombiba 63KW-toš BXW-ék ninč veluk šemi gond. A 1-nel hidegen koťog 1 dugo 3 éve de fuťulôk rá.

Köszi a választ. Mivel az 1.4 MPI rommá szívatott az elmúlt 10 évben, remélem ezzel a motorral nem nyúlnék mellé. Hidrotőke probléma nem jellemző rá? Olajfogyasztás?
Minél több infót akarok begyűjteni vásárlás előtt. Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 25, 2017 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.

Nekem vam 3 darab kombiba 63KW-toš BXW-ék ninč veluk šemi gond. A 1-nel hidegen koťog 1 dugo 3 éve de fuťulôk rá.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 25, 2017 7:53 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 37
Sziasztok!
Tudnátok véleményt mondani, tapasztalatokat megosztani az 1.4 16V 75 lóerős motorról? Lehetőleg minél több megtett km után.
Most ilyenre fáj a fogam.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 23, 2017 5:45 am 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 21, 2017 12:34 pm
Hozzászólások: 7
Szia!

Köszi! Tegnap vettem egy 2005-ös BME motoros 1.2-12V kombit. Magyarországi, vezetett szervízkönyves 160 ezer km-el. Vezérlés még gyári, pici csörgés hallatszik indításkor. Hamarosan kicserélem a vezérlést, és akkor le van a gond, egy ideig.
Csabaa írta:
Szia
Ajánlott a vezérlés cseréje a 165ekm miatt. 2004 től a feszìtő erősebb,a feszítő ív hosszabb,de a lánc nyúlik ennél is.
Ha csak városban használnád,rövid távokon, nyáron 6.5-7.5 litert simán meg fogja enni. A rövid váltója miatt jó a városban, hamar felpörög, fordulaton karcosabb a hangja ,mint az 1,4-es 16 szelepes motornak. Azért a 3 hengeres motor mindig is
ilyen lesz..

A fabiákra jellemző típushibákat végig kell nézni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 21, 2017 8:26 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7391
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kalmi írta:
Üdv nektek!

Szeretnék egy kombi Fabiát venni 2005-2006 körüli évjáratban, max 1 millió forint értékben. Igazából gyereket oviba hordani, a városban mozogni, bevásárolni, rövid utakra... ennyi lenne a feladata. Klíma és két légzsák, nincs szükségem több extrára.
Motorok fajtáiban gondolkodtam, és az 1.2 HTP-re esett a választásom.
Városból nagyon ritkán mozdulnék ki vele. Évi max 8000 km-t szoktunk autózni.

A véleményetekre kíváncsi lennék azért mielőtt megveszem. Találtam egy őszinte állapotú Magyarországon újonnan forgalomba helyezett kocsit végig vezetett szervizkönyvvel, leinformálható háttérrel, 165 ezer km-el.

Ezekre az 1.2-es motorokra is jellemző a vezérlés átugrása, vagy a 2005-2006 os modellekben már javítottak rajta?
Megköszönök minden hozzászólást!

Szia
Ajánlott a vezérlés cseréje a 165ekm miatt. 2004 től a feszìtő erősebb,a feszítő ív hosszabb,de a lánc nyúlik ennél is.
Ha csak városban használnád,rövid távokon, nyáron 6.5-7.5 litert simán meg fogja enni. A rövid váltója miatt jó a városban, hamar felpörög, fordulaton karcosabb a hangja ,mint az 1,4-es 16 szelepes motornak. Azért a 3 hengeres motor mindig is
ilyen lesz..

A fabiákra jellemző típushibákat végig kell nézni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 21, 2017 12:40 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 21, 2017 12:34 pm
Hozzászólások: 7
Üdv nektek!

Szeretnék egy kombi Fabiát venni 2005-2006 körüli évjáratban, max 1 millió forint értékben. Igazából gyereket oviba hordani, a városban mozogni, bevásárolni, rövid utakra... ennyi lenne a feladata. Klíma és két légzsák, nincs szükségem több extrára.
Motorok fajtáiban gondolkodtam, és az 1.2 HTP-re esett a választásom.
Városból nagyon ritkán mozdulnék ki vele. Évi max 8000 km-t szoktunk autózni.

A véleményetekre kíváncsi lennék azért mielőtt megveszem. Találtam egy őszinte állapotú Magyarországon újonnan forgalomba helyezett kocsit végig vezetett szervizkönyvvel, leinformálható háttérrel, 165 ezer km-el.

Ezekre az 1.2-es motorokra is jellemző a vezérlés átugrása, vagy a 2005-2006 os modellekben már javítottak rajta?
Megköszönök minden hozzászólást!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. márc. 15, 2017 7:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1146
Sultan írta:
hubo44 írta:
Sultan írta:
Sziasztok!

Zoli vagyok.

Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Tetszenek a Fábiák, ezért is tehetnék szert egy 2005-ös 1.4 80le pdtdi-re amiben garantált kb 40.000 km van. Szomszéd bácsi adja el mert nem használja. Újonnan vette.
Mentem vele és szépen szedi a lábát, jó nyomatékos. :)
Ha van valakinek tapasztalata ossza meg velem.(típushiba stb.)
Sokat mennék vele, napi kb 60 km-t ezért is kellene dízel.
Neten rosszat nem olvastam róla.

Köszönöm a segítséget.

Üdv.

Nadon halaš kiš koči ňugotan ved meg ez tul eli a gazdat ha picit tôrôdik vele. Evente ha ninč iš meg a km akor iš najdnem hod musaj olajat čerelni de meg halalja. Alig van fodastaša.


Hello Hubo 44!

Olvastam az 1.4 pdtdi-ről, hogy van akinek elszakadt az olajpumpa lánc.
Ez típushiba vagy csak kifogott egy rosszat?

kifogott egy rosszat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. márc. 15, 2017 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 10, 2017 7:51 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda
hubo44 írta:
Sultan írta:
Sziasztok!

Zoli vagyok.

Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Tetszenek a Fábiák, ezért is tehetnék szert egy 2005-ös 1.4 80le pdtdi-re amiben garantált kb 40.000 km van. Szomszéd bácsi adja el mert nem használja. Újonnan vette.
Mentem vele és szépen szedi a lábát, jó nyomatékos. :)
Ha van valakinek tapasztalata ossza meg velem.(típushiba stb.)
Sokat mennék vele, napi kb 60 km-t ezért is kellene dízel.
Neten rosszat nem olvastam róla.

Köszönöm a segítséget.

Üdv.

Nadon halaš kiš koči ňugotan ved meg ez tul eli a gazdat ha picit tôrôdik vele. Evente ha ninč iš meg a km akor iš najdnem hod musaj olajat čerelni de meg halalja. Alig van fodastaša.


Hello Hubo 44!

Olvastam az 1.4 pdtdi-ről, hogy van akinek elszakadt az olajpumpa lánc.
Ez típushiba vagy csak kifogott egy rosszat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 142 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség