Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. jún. 23, 2018 3:15 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 141 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. szept. 18, 2016 4:35 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1083
Hpetya írta:
Köszi!
Ha ez is kibír annyit mint a Fábia akkor már jó! 14 év alatt 119e km.
Kép

Bálint Zoltán írta:
Szia!

Szép a verda!
Sok baleset és hibakódmentes km-t kívánok! :wink:

Jol nez ki šok serenčet vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 18, 2016 1:10 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
Köszi!
Ha ez is kibír annyit mint a Fábia akkor már jó! 14 év alatt 119e km.
Kép

Bálint Zoltán írta:
Szia!

Szép a verda!
Sok baleset és hibakódmentes km-t kívánok! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 18, 2016 11:00 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 393
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Szia!

Szép a verda!
Sok baleset és hibakódmentes km-t kívánok! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 17, 2016 8:33 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
Igen az.



Csabaa írta:
Szia
Spaceback?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 17, 2016 7:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Spaceback?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 17, 2016 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
Ilyen lett :D

Kép


Hpetya írta:
Az értékesítő szerint csak a 6. sebességfokozat a különbség a két motor között. Nem autópályázok úgy, hogy ma megrendeltem a 90 lovas Rapidot 8)

Hpetya írta:
Helló!
Mennyiben különbözik egymástól az a két TSI motor?
1.2l / 66kW/ 90LE
1.2l / 81kW/ 110LE
Az erősebb az 6 sebességes a másik 5.
Ugyanaz szerkezetileg a kettő és csak elektronikában piszkálták fel a 110 lovast?
200ezer HUF a különbség közöttük.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 16, 2016 7:48 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
Az értékesítő szerint csak a 6. sebességfokozat a különbség a két motor között. Nem autópályázok úgy, hogy ma megrendeltem a 90 lovas Rapidot 8)

Hpetya írta:
Helló!
Mennyiben különbözik egymástól az a két TSI motor?
1.2l / 66kW/ 90LE
1.2l / 81kW/ 110LE
Az erősebb az 6 sebességes a másik 5.
Ugyanaz szerkezetileg a kettő és csak elektronikában piszkálták fel a 110 lovast?
200ezer HUF a különbség közöttük.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 05, 2016 3:33 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
Helló!
Mennyiben különbözik egymástól az a két TSI motor?
1.2l / 66kW/ 90LE
1.2l / 81kW/ 110LE
Az erősebb az 6 sebességes a másik 5.
Ugyanaz szerkezetileg a kettő és csak elektronikában piszkálták fel a 110 lovast?
200ezer HUF a különbség közöttük.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2016 2:47 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
Csabaa írta:
ezmegmi írta:

ha már így bele jöttetek, motorvezérlő cserénél kell valamit tanítani hozzá? Immo vagy bármi? Csak mert fogynak az ötleteim az alapjárati ki-ki hagyás ügyében és ha nem kell széthekkelni, lehet szerzek kölcsönbe egyet kis időre, nem-e azzal van valami. Azon kívül már csak a lamdba maradt (vagy hogy mind a 4 trafóm vagy gyertyám gyárihibás), de arra meg csak dobna valami hibát. Arra nem jöttem rá, hogy teljesen azonosnak kell-e lennie a cikkszámnak, vagy mondjuk egy seat vagy polo bbz-s vezérlője is jó hozzá pár napra

szia
A régi motorvezérlőnél megnézed a software kódot, és csere után beírod az új motorvezérlőbe.
Innen fogja tudni az új vezérlő ,hogy milyen változat a kocsid, váltó,abs, stb..

Az immo nem számít, az a kilométerórában van. Kulcsot párosítani csak óra cserénél kell.

Viszont az új motorvezérlőnél az alapbeállításokat érdemes megcsinálni: folytószelep alaphelyzet, egr szelep ha van.


Szia

Köszi, én is így gondoltam :)
A cikkszám is akkor szinte mindegy? Úgy értem, hogy az enyém pl. 036 906 034 DF, polo-hoz és golfhoz találtam DD, AH, BI, GM, stb. végűt, ezekből nyilván többet lehet találni, egyszerűbb lenne a dolgom, de gondolom nem úszom meg ilyen könnyen :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2016 11:51 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
ezmegmi írta:

ha már így bele jöttetek, motorvezérlő cserénél kell valamit tanítani hozzá? Immo vagy bármi? Csak mert fogynak az ötleteim az alapjárati ki-ki hagyás ügyében és ha nem kell széthekkelni, lehet szerzek kölcsönbe egyet kis időre, nem-e azzal van valami. Azon kívül már csak a lamdba maradt (vagy hogy mind a 4 trafóm vagy gyertyám gyárihibás), de arra meg csak dobna valami hibát. Arra nem jöttem rá, hogy teljesen azonosnak kell-e lennie a cikkszámnak, vagy mondjuk egy seat vagy polo bbz-s vezérlője is jó hozzá pár napra

szia
A régi motorvezérlőnél megnézed a software kódot, és csere után beírod az új motorvezérlőbe.
Innen fogja tudni az új vezérlő ,hogy milyen változat a kocsid, váltó,abs, stb..

Az immo nem számít, az a kilométerórában van. Kulcsot párosítani csak óra cserénél kell.

Viszont az új motorvezérlőnél az alapbeállításokat érdemes megcsinálni: folytószelep alaphelyzet, egr szelep ha van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 12, 2016 11:12 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
hubo44 írta:
Csabaa írta:
csabesz1980 írta:
Sziasztok

Azt szeretném kérdezni hogy van egy BUD motorkódos fábiám aminek a motoja behalt és hogy más motorkódút be lehet e építeni helyette pl:BXW
köszi a választ

szia
Ha a motorvezérlőt is cseréled akkor szerintem igen.

Viszont ha BUD motor, ismerek egy fórumos fabiát ilyen motorkóddal amit egy barom
teherautó tavaly ősszel összetört.
A biztosító kifizette a kárkori értékét és a roncs árát. A roncs maradt a biztosítónál.
Ez a kocsi most feltűnt a használtautón. 400e ért akarja valaki egyben eladni. Mivel a motorja nem sérült érdemes a motorját megvenni. Gázosítva van, 210e km-t futott, ennek több mint a felét napi 2x60km-t autópályán. Vezérlés és olajcsere mindig időben. Mivel a barátomé volt bátran ajánlom. Privátban elküldöm a hirdetést, talán meg tudsz egyezni csak a motorra egy elfogadható árban..

Alapja 1forma BXW/BUD šiman be lehet rakni vezerlô marad nem kel čerelni.
(mi baja let a BXW-nek talan erdekelne)


ha már így bele jöttetek, motorvezérlő cserénél kell valamit tanítani hozzá? Immo vagy bármi? Csak mert fogynak az ötleteim az alapjárati ki-ki hagyás ügyében és ha nem kell széthekkelni, lehet szerzek kölcsönbe egyet kis időre, nem-e azzal van valami. Azon kívül már csak a lamdba maradt (vagy hogy mind a 4 trafóm vagy gyertyám gyárihibás), de arra meg csak dobna valami hibát. Arra nem jöttem rá, hogy teljesen azonosnak kell-e lennie a cikkszámnak, vagy mondjuk egy seat vagy polo bbz-s vezérlője is jó hozzá pár napra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 11, 2016 7:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1083
Csabaa írta:
csabesz1980 írta:
Sziasztok

Azt szeretném kérdezni hogy van egy BUD motorkódos fábiám aminek a motoja behalt és hogy más motorkódút be lehet e építeni helyette pl:BXW
köszi a választ

szia
Ha a motorvezérlőt is cseréled akkor szerintem igen.

Viszont ha BUD motor, ismerek egy fórumos fabiát ilyen motorkóddal amit egy barom
teherautó tavaly ősszel összetört.
A biztosító kifizette a kárkori értékét és a roncs árát. A roncs maradt a biztosítónál.
Ez a kocsi most feltűnt a használtautón. 400e ért akarja valaki egyben eladni. Mivel a motorja nem sérült érdemes a motorját megvenni. Gázosítva van, 210e km-t futott, ennek több mint a felét napi 2x60km-t autópályán. Vezérlés és olajcsere mindig időben. Mivel a barátomé volt bátran ajánlom. Privátban elküldöm a hirdetést, talán meg tudsz egyezni csak a motorra egy elfogadható árban..

Alapja 1forma BXW/BUD šiman be lehet rakni vezerlô marad nem kel čerelni.
(mi baja let a BXW-nek talan erdekelne)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 11, 2016 7:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7298
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
csabesz1980 írta:
Sziasztok

Azt szeretném kérdezni hogy van egy BUD motorkódos fábiám aminek a motoja behalt és hogy más motorkódút be lehet e építeni helyette pl:BXW
köszi a választ

szia
Ha a motorvezérlőt is cseréled akkor szerintem igen.

Viszont ha BUD motor, ismerek egy fórumos fabiát ilyen motorkóddal amit egy barom
teherautó tavaly ősszel összetört.
A biztosító kifizette a kárkori értékét és a roncs árát. A roncs maradt a biztosítónál.
Ez a kocsi most feltűnt a használtautón. 400e ért akarja valaki egyben eladni. Mivel a motorja nem sérült érdemes a motorját megvenni. Gázosítva van, 210e km-t futott, ennek több mint a felét napi 2x60km-t autópályán. Vezérlés és olajcsere mindig időben. Mivel a barátomé volt bátran ajánlom. Privátban elküldöm a hirdetést, talán meg tudsz egyezni csak a motorra egy elfogadható árban..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 11, 2016 4:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. máj. 11, 2016 4:06 pm
Hozzászólások: 1
Autó: skoda fábia
Sziasztok

Azt szeretném kérdezni hogy van egy BUD motorkódos fábiám aminek a motoja behalt és hogy más motorkódút be lehet e építeni helyette pl:BXW
köszi a választ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 09, 2016 6:38 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
Csabaa írta:
loruka írta:
Ertem koszi szepen a segitseget, meg gondolkozok melyik legyen mert itt ahol keresgelek sajnos csak a 60,68 es 101le, valtozatbol kaptam eladot amelyik megfelelo allapotban is van, es most igy gondolkodoba elytettel, hogy a 68le vagy inkabb a 101le legyen, en nagyabol varosban hasznalnam es varoson kivult is rovidebb tavokon.

szia
Fabiánál valóban felesleges a lóerőt nézni. Még az 1,2-k is csak minimálisan gyengébbek, sőt az 1,4 8 szelepes mpi is jó választás. Mindegyiknek megvan a saját hibája amit lehet
előre gondolkozva, kijavítani.
Egyre nehezebb fabiát venni, a most 16-17 éves kocsiknál már előfordulhatnak, csúnyán leharcolt példányok.


Tegnap kicsit meglepett az 1.2-es 64 lóerős gépsárkány.
A teljes motorfelújítás óta eltelt, ~9ekm, ideje volt kicsit megtekerni. Balatonfüredről Pestre ~138km, megléptem 1,5 óra alatt. Gps alapján a valós kilométert szoktam nézni,
első 38 km tötymörögve, majd az m7-en végig 130-145 km/h. Ez valahol a kis varrógép végsebessége, 4500-5000 fordulat mellett. 98-as auchanos benzinnel meglepődve 6,8-as átlagot futottam, klíma nélkül 5 személlyel, cuccokkal.

Megint figyeltem útközben a fabiákat, egy szál fórumos matricást se láttam :(


Sziasztok

Hajtottam egy ideig 12 szelepest, mpi-t és most két éve lassan 100 lovast. Egyet kell értenem a többiekkel, ez a motor pályára való leginkább m0 vagy bevezetők, ahol azért gyakrabban előzget az ember fia. Városban sokkal jobban kell pörgetni hogy meginduljon, ami erősen furcsa, főleg ha előtte megszokta a kényelmesebb közlekedést :) Előtte két évet 1.5 dci-vel jártam, az a 64 lova ellenére sokkal jobban megindul (igaz, kissebb áttételekkel, az 140nél már halláskárosodást okoz ha pár perc alatt eléri :) ), de a mai napig bele tudok bambulni a 2500 könyéki váltásokba, pedig ez a motor 3500-4000 körül van elemében. Az átlag nálam 8.3, most pécset jártam meg tegnap pályán gps szerint 140 átlaggal, tempomattal, némi szembeszélben így 7.8-8 között volt az átlag, de 90es átlaggal közlekedve egyáltalán nem lehetetlen az 5.5-6 körüli fogyasztás omv 100asból. Városba egyáltalán nem ideális, de fele-fele arányban viszonylag sok használatban, dinamikusabb stílussal nincs vele gond :)

Viszont tegnap vontattam egy nagypolskis ismerőst, nálam 3 nem kis ember, odaát 2, egy kis hullámzáson kívül szinte meg sem érezte :)

Matricám nekem sincs, de a rendszámom jaz-.. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 141 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség