Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. jún. 26, 2019 3:44 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28457 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1898  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 7:16 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7657
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Tibi33 írta:
hubo44 írta:
Tibi33 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


valami markašab O duru el kel hod tômiče.

Milyenre gondolsz? Eddig champion és filtront próbáltam.

Szia
Nincs elrepedve a kupak!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 15, 2018 7:06 pm
Hozzászólások: 14
Autó: Skoda Fábia
hubo44 írta:
Tibi33 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


valami markašab O duru el kel hod tômiče.

Milyenre gondolsz? Eddig champion és filtront próbáltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1429
Tibi33 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


valami markašab O duru el kel hod tômiče.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 6:21 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 15, 2018 7:06 pm
Hozzászólások: 14
Autó: Skoda Fábia
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 5:00 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7657
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
wolf írta:
Sziasztok!
Egy Skoda Fabia2 2010, 1.4 16v BXW motoros autoval bővült a család.
Ezt az asszonykám fogja használni, én jelentem a Fabia1 autommal még mindig meg vagyok elégedve, az elmúlt években nagyjából csak olajcserére költöttem és most kb egy honapja kapott hátul egy új tamburt és fékpofákat na meg egy munkahengert.

Kérdésem lenne hozzátok, a fiatalabb Fabiaban az olaj csere megtörtént, viszont a hátsó féket is újba kell még rakni munkahengereket és pofákat cserélni akarom, a tamburon gondolkozok.
Hogy tudnám így házilag megmérni hogy kopáshatáron belül van e? Jol tudom, hogy 201,5 mm a maximum?

Szia
A dob maximális átmérője 201mm. A pofákat nézd meg, az kopik gyorsabban. ~5mm az új pofa vastagsága, ehhez képest
látod mennyit is kopott eddig, 1,5mm-ig kophat.
Ha a pofákat cseréled a dobot is kell, mert a kettő íve nem lesz azonos, én nem teljes felületen fog felfeküdni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 24, 2019 8:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
murray írta:
kösz Petyesz. nem főztem meg a motort amikor a mutató elmozdult középről a melegbe autó megállit, utána töltöttem vizet így bírta.
az alsó link képen lévő nem ez ez vastagabb. holnap kiszedem.
az autó kb egy hónap múlva eladásra kerül viccpénzért. most így nem vennék már hozzá 18e ft-ért gumicsövet. hőlégfúvóval nem tudnék valami gumit vagy valamit belemelegiteni? pici repedés csak és csak kinyilt a gumi.

Ha a csatlakozásoknál és a közvetlen közelükben ép a cső, és szerencsés, egyenes szakaszon van a repedés, akkor megpróbálhatnál megfelelő méretű zsugorcsövet ráhúzni, és rámelegíteni. Persze előtte zsírtalanítani. Két hete ideiglenesen így gyógyítottam meg a karter szellőztető csövemet.
Vízről lévén szó, nem ártana a belső felületén ragasztós zsugorcsövet használni. Vagy esetleg a zsugorcső végei alatt valami tömítőanyaggal (pl. szilikongumi) vékonyan megkenni a gumicsövet (a repedést is), és így rámelegíteni a zsugorcsövet. Tudom, tákolás, de...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 24, 2019 5:37 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7657
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
murray írta:
kösz Petyesz. nem főztem meg a motort amikor a mutató elmozdult középről a melegbe autó megállit, utána töltöttem vizet így bírta.
az alsó link képen lévő nem ez ez vastagabb. holnap kiszedem.
az autó kb egy hónap múlva eladásra kerül viccpénzért. most így nem vennék már hozzá 18e ft-ért gumicsövet. hőlégfúvóval nem tudnék valami gumit vagy valamit belemelegiteni? pici repedés csak és csak kinyilt a gumi.


probálj nézni autosboltban valami hasonló gumicsövet ami olcsóbb

Sziasztok
Pomázon a bontóba kérdezd meg, az közel van hozzád:
http://www.alkatreszek.skodahoz.hu/#


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 24, 2019 5:27 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 99
Autó: Fábia I 1,2
murray írta:
kösz Petyesz. nem főztem meg a motort amikor a mutató elmozdult középről a melegbe autó megállit, utána töltöttem vizet így bírta.
az alsó link képen lévő nem ez ez vastagabb. holnap kiszedem.
az autó kb egy hónap múlva eladásra kerül viccpénzért. most így nem vennék már hozzá 18e ft-ért gumicsövet. hőlégfúvóval nem tudnék valami gumit vagy valamit belemelegiteni? pici repedés csak és csak kinyilt a gumi.


probálj nézni autosboltban valami hasonló gumicsövet ami olcsóbb


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 23, 2019 5:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 605
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
kösz Petyesz. nem főztem meg a motort amikor a mutató elmozdult középről a melegbe autó megállit, utána töltöttem vizet így bírta.
az alsó link képen lévő nem ez ez vastagabb. holnap kiszedem.
az autó kb egy hónap múlva eladásra kerül viccpénzért. most így nem vennék már hozzá 18e ft-ért gumicsövet. hőlégfúvóval nem tudnék valami gumit vagy valamit belemelegiteni? pici repedés csak és csak kinyilt a gumi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 23, 2019 2:13 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
murray írta:
sziasztok tegnap a Balatonról hazafelé elrepedt a felső hűtő gumicső. amelyik jobboldalt van és az akksi előtt az egyik vége és a motoron a másik vége.
jött a gőz alig tudtam hazajönni.
van egy ilyen csővem ez nem jó hozzá? az átmérő kb 40 mm mindkettőnek, egymás mellé mértem mintha ez rövidebb lenne.
mi a neve ennek?
kösz

Az szép. :( Mennyit mentél így? Nem főtt meg a motor?
Hogy amit otthon találtál jó lehet-e, azt nem tudom. De gondolom a külső és főleg a belső átmérő illene, hogy stimmeljen. No meg a hossz is, mert ha rövidebb, nem biztos, hogy megfelelően tudod rögzíteni a két végén.
Ha minden igaz, a termosztátház és a hűtő közötti csőről van szó, itt a 9-es:
http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... ng/a#sec_9
Hirtelen ezeket leltem, az áraknak gondolom nem fogsz örülni:
https://zsu.hu/altalanoskereso?s=6Y0121049D
http://www.skoda-shop.hu/termekadat/94287/vizcso_fab.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 23, 2019 12:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 605
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
sziasztok tegnap a Balatonról hazafelé elrepedt a felső hűtő gumicső. amelyik jobboldalt van és az akksi előtt az egyik vége és a motoron a másik vége.
jött a gőz alig tudtam hazajönni.
van egy ilyen csővem ez nem jó hozzá? az átmérő kb 40 mm mindkettőnek, egymás mellé mértem mintha ez rövidebb lenne.
mi a neve ennek?
kösz


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 22, 2019 1:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 26, 2011 3:09 pm
Hozzászólások: 541
Tartózkodási hely: Erdély, 2003, 1.4 16V BBY
Sziasztok!
Egy Skoda Fabia2 2010, 1.4 16v BXW motoros autoval bővült a család.
Ezt az asszonykám fogja használni, én jelentem a Fabia1 autommal még mindig meg vagyok elégedve, az elmúlt években nagyjából csak olajcserére költöttem és most kb egy honapja kapott hátul egy új tamburt és fékpofákat na meg egy munkahengert.

Kérdésem lenne hozzátok, a fiatalabb Fabiaban az olaj csere megtörtént, viszont a hátsó féket is újba kell még rakni munkahengereket és pofákat cserélni akarom, a tamburon gondolkozok.
Hogy tudnám így házilag megmérni hogy kopáshatáron belül van e? Jol tudom, hogy 201,5 mm a maximum?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 21, 2019 7:45 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7657
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
csaba71 írta:
Sziasztok. Mi a véleményetek a 2007, 1,4 16v BUD motorról, mikor ajánlatos vezérmű szíjat cserélni?. köszönöm

Szia
Szerény véleményem szerint, a legjobb és legtartósabb motor ami fabiába valaha került.Oké az 1.9 tdi még hasonló, de én nem szeretem a dieseleket ezért nálam ez kiesik..

A gyári előírás 90ekm-nél szemrevétekezni kell a szíjat. Ha nincs rajta sérülés vagy
látványos öregedési jel, akkor 30ekm múlva újra meg kell nézni..
Ez a gyári mese..
Úgy vélem a fentiek miatt, 100-110ekm körül cserélni kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 21, 2019 7:18 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 200
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Sziasztok. Mi a véleményetek a 2007, 1,4 16v BUD motorról, mikor ajánlatos vezérmű szíjat cserélni?. köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 15, 2019 4:34 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 99
Autó: Fábia I 1,2
Petyesz írta:
feketete írta:
KÉTFÉLE szürő van beépített nyomás szabályzóval meg szerelhető nyomás szabályzóval.
a beépitet nyomásszabályzós jo mind a kettő rendszerhez

Köszönöm a válaszod!
De most kicsit nagyobb lett a zavar...
Beépített alatt ezt érted?? Ez nem bontható, nem tehető át a nyomásszabályzó másik szűrőre...
https://images.azautom.hu/tt.php?src=im ... w=800&zc=0
A szerelhető alatt meg ezt??
Kép
Mert mindkettő 3 kivezetéses, és 3 BAR-os.

Vagy létezik harmadik variáció is, ami csak 2 kivezetéses, de ennek ellenére van benne nyomásszabályzó is, és Te ezt érted beépített alatt??...


igen az első kettőt jól értelmezed , létezik 2 kivezetésesszürő az nyomásszabályzó nélküli az nem " szerelhető"

legegyszerübb alánézel ha 3 kivezetéses akkor veheted mindkettőt , de szerintem jobb a beépített szürős mert idővel a szerelhető nyomásszabályzó is tönkremegy kn 1000 Ft köztük a külömbség. Ha szerencséd van akkor a régi szürőn látszik a gyári szám .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28457 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1898  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség