Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. feb. 23, 2020 8:48 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28900 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 1927  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. szept. 25, 2019 10:40 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 24, 2019 7:05 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 132
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
sztrikistvan írta:
Hogyan lehet ezen a lapon képet feltölteni?

Szia!
Ha nem túl nagy méretű, akkor itt, amikor hsz.-t írsz, lejjebb görgetve "Csatolmány feltöltése".
Vagy, van sok kép feltöltő (megosztó) oldal. Pl. kepfeltolto.com, kepfeltoltes.eu, stb., valamelyikre feltöltöd, és a linkjét teszed be ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 24, 2019 2:17 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Hogyan lehet ezen a lapon képet feltölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 23, 2019 9:50 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1577
sztrikistvan írta:
Köszönöm a tippet. A színkód hiányzik a matricáról. semmilyen négyjegyű szám nincs rajta.


mem musaj 4jedu samnak leni ha mar face a verda.
fotozd le a matricat eš ted ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 23, 2019 8:09 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Köszönöm a tippet. A színkód hiányzik a matricáról. semmilyen négyjegyű szám nincs rajta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 23, 2019 7:12 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1577
sztrikistvan írta:
Sziasztok!
Ki tudja, hogy kell leszerelni a Fabia II. (2011) hátsó lökhárítóját?
A másik kérdésem az lenne, honnan lehet megtudnia színkódot, ha a pótkerék melletti matricán nincs rajta? Hátha van valami titkos hely a karosszérián, amit nem vettem észre.
Előre is köszönöm a segítséget.


ha van matrica akor van sin kod.
ki a ket hatšo lampa ot 2 čavar,utkôzô elejebe a kerek felôl 1 1 čavar, alul härom plast tipni eš le lehet patintani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 23, 2019 6:45 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Sziasztok!
Ki tudja, hogy kell leszerelni a Fabia II. (2011) hátsó lökhárítóját?
A másik kérdésem az lenne, honnan lehet megtudnia színkódot, ha a pótkerék melletti matricán nincs rajta? Hátha van valami titkos hely a karosszérián, amit nem vettem észre.
Előre is köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 23, 2019 3:00 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 286
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Viktor írta:
Akkor ezek szerint semmi teendőm nincs, annak ellenére, hogy lassan 300000km van benne?



érdemes a fékolajat lecserélni a fékeket átnézni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 23, 2019 9:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 21, 2011 4:52 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda fabia Ambiente 1.2
Viktor írta:
feketete írta:
Viktor írta:
Sziasztok!
2007-es Fabia Ambiente 1,2 Skodám van. Lassan 300000km van benne. Azt szeretném megkérdezni a szakiktól, hogy mely alkatrészeket kell lecserélnem a motortérben? Vezérműlánc egyértelmű. Mit még? Köszönöm szépen a választ. És szép estét nektek!


most vetted vagy régen a tied?
a láncot akkor kell cserélni ha megnyúlt vagy a feszítő visszaenged ezeket az indításnál beüt csörög a lánc utána elhallgat.


SZia!
Kezdetektől az enyém. Csak szeretnék egy felfrissítést, ha kell, nehogy gond legyen. Sok benne a km


Akkor ezek szerint semmi teendőm nincs, annak ellenére, hogy lassan 300000km van benne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 17, 2019 9:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7875
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
geiza írta:
Szia,
220000 km-ig a munkahelyemé volt a kocsi (állami), elvileg rendesen karban tartották és nem tudok gyűrüzésről. Most 260000 km van benne. Akkor ezek szerint 5w40-est lenen a jobb?
Nem tudom mit jelent a vw minősítés illetve csak annyit láttam, hogy abból is több van...

https://olajshop.hu/spg/137683/VW-csopo ... specifikac
VW 502.00 vagy felette bármelyik jó.

Ha a 40e alatt nem volt jelentős olajfogyasztás, érdemes 5w30-as olajat használni.

Az 505.00-tól jönnek a diesel minősítések, ezeknek legtöbbször van benzines minősítése is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 17, 2019 9:18 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 07, 2016 12:06 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V 2006 BBZ
Csabaa írta:
geiza írta:
Sziasztok,

olajat szeretnék cserélni a kocsimban.
Fabia 2006 1.4 100LE BBZ
10w40 v 5w40 10w30 vagy más?
Évi kb 15000 km nagy része városban.

A segítséget előre is köszönöm!

Szia
A fentiek közül 5w40-s olajat, ha van vw minősítése.
Gondolom a 10w30 csak elírás volt, 5w30 helyett. Igazság szerint 5w30 lenne a jobb, de nem
tudom gyűrűzték már a motort, mert a 100 lovas kicsit jobban szereti az olajat..


Szia,
220000 km-ig a munkahelyemé volt a kocsi (állami), elvileg rendesen karban tartották és nem tudok gyűrüzésről. Most 260000 km van benne. Akkor ezek szerint 5w40-est lenen a jobb?
Nem tudom mit jelent a vw minősítés illetve csak annyit láttam, hogy abból is több van...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 17, 2019 8:25 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7875
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
geiza írta:
Sziasztok,

olajat szeretnék cserélni a kocsimban.
Fabia 2006 1.4 100LE BBZ
10w40 v 5w40 10w30 vagy más?
Évi kb 15000 km nagy része városban.

A segítséget előre is köszönöm!

Szia
A fentiek közül 5w40-s olajat, ha van vw minősítése.
Gondolom a 10w30 csak elírás volt, 5w30 helyett. Igazság szerint 5w30 lenne a jobb, de nem
tudom gyűrűzték már a motort, mert a 100 lovas kicsit jobban szereti az olajat..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 17, 2019 7:59 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 07, 2016 12:06 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V 2006 BBZ
Sziasztok,

olajat szeretnék cserélni a kocsimban.
Fabia 2006 1.4 100LE BBZ
10w40 v 5w40 10w30 vagy más?
Évi kb 15000 km nagy része városban.

A segítséget előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 11, 2019 6:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7875
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
hubo44 írta:
MRX írta:
Üdv Mindenkinek!
Remélem valaki tud segíteni, mert kezdem feladni. Nem vagyok autó szaki, de az a baj hogy a a szakik se értik mi van. Sikerült egy elhanyagolt 2003as aqw 1.4mpi-t kifognom. Alakulgat, sok is volt már ráköltve. Csak hogy van egy állandó hibakód ami miatt egyre rosszabb az állapota. Nehézkes indulás, erőtlenség. De ezek váltakoznak. P0170. Az injektorok jók, map szenzor cserélve. Holtpontival nincs gond. Tankszellőző, üzemanyag szűrő cserélve. Trafó és gyertyák is. Vezetékek is rendbe. Mértek nyomást de az azonnal leesik. Arra gondolunk ez lehet a gond. Csak a forrás nincs meg. Szerelőm szerint az injektorhíd ejti vissza, mert abban van egy szelep vagy mi. De én ezt sajna nem tudom, mert nem értek hozzá. Van gond vele ezer meg 1, de már így is elég sok mindenen esett át csak felsorolni sok. Ha valaki tud valami okosságot megköszönöm.


ha azonal le ešik a ňomaš az baj. eš meňi a ňomaš ha mar mertek?
a ňomaš tarto selep a buvar pumpaba van a tartajba a patronba.


a benzin szűrőben mit szabályoz a szelep?

Szia
Az csak a túlnyomásra nyit, 3 illetve 4 bárnál, rendszerfüggő.
Ahogy Hubo írta, a pumpába van biztonsági szelep, ha az nyitva nem lesz rendes nyomás. Ha az nyitott csak cserélni lehet a pumpát.
Nekem a régi pumpát gázolajban tápegységgel hajtva 6-8 bart simán tudott a bintonsági szelep nyitása nélkül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 11, 2019 5:48 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 286
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
MRX írta:
Üdv Mindenkinek!
Remélem valaki tud segíteni, mert kezdem feladni. Nem vagyok autó szaki, de az a baj hogy a a szakik se értik mi van. Sikerült egy elhanyagolt 2003as aqw 1.4mpi-t kifognom. Alakulgat, sok is volt már ráköltve. Csak hogy van egy állandó hibakód ami miatt egyre rosszabb az állapota. Nehézkes indulás, erőtlenség. De ezek váltakoznak. P0170. Az injektorok jók, map szenzor cserélve. Holtpontival nincs gond. Tankszellőző, üzemanyag szűrő cserélve. Trafó és gyertyák is. Vezetékek is rendbe. Mértek nyomást de az azonnal leesik. Arra gondolunk ez lehet a gond. Csak a forrás nincs meg. Szerelőm szerint az injektorhíd ejti vissza, mert abban van egy szelep vagy mi. De én ezt sajna nem tudom, mert nem értek hozzá. Van gond vele ezer meg 1, de már így is elég sok mindenen esett át csak felsorolni sok. Ha valaki tud valami okosságot megköszönöm.


ha azonal le ešik a ňomaš az baj. eš meňi a ňomaš ha mar mertek?
a ňomaš tarto selep a buvar pumpaba van a tartajba a patronba.


a benzin szűrőben mit szabályoz a szelep?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28900 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 1927  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség