Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. júl. 16, 2020 3:40 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1934  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. jún. 28, 2020 9:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 22
Köszönöm a kimerítő, tartalmas választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 28, 2020 5:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 416
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
nikolett írta:
Sziasztok! Adott egy Fabia 1,4 AUB motorkóddal. Sajnos minket is elért ez a rejtélyes dolog. Ha napon áll az autó huzamosabb ideig, egyszerűen nem indul el. Reggel és este semmi gond, szépen jár a motor. Csövek átnézve, hőgomba cserélve lett. Üzemanyagszivattyú megfelelően működik.
Már a szerelő sem tud mit kezdeni vele...
Ha bárkinek lenne konkrét tapasztalata ilyen téren, az nagyon sokat segítene.
Köszönöm!


Ha melegben árnyékban áll az autó akkor beindul?

Nagy valószínűséggel elektromos hiba lesz. A hiba jelentkezése után volt-e hibakód kiolvasás? ha lehet vag commal
Érdemes lenne az akkumulátor tetején a nagy biztosítékokat megnézni lehet hogy el van szakadva csak a nagy melegben válik el egymástól a két oldal .
Reggel hidegben és tűző napon is csinálnék üzemanyag nyomás mérést és azt is megnézném mennyi idő alatt engedi el a nyomást az üzemanyag rendszer.
az üzemanyag szűrőben van egy nyomásszelep az is lehet hiba azt nem írja ki a kódolvasó.
Megnézném melegben adnak-e szikrát a gyertyák , megnézném a befecskendező fúvókák dolgoznak-e .
ezzel ki lehetne szűrni hogy melyik rendszer a hibás.
Az üzemanyag rendszerben ha van nyomás és nem működik egy befecskendező fúvóka akkor annak a vezérlésében van a hiba.
ugyan így a gyújtásnál is ha egyik gyertyánál sincs szikra szintén vezérlés vagy kábel.
Lehet nekilátni egyenként a kábelezés átnézésének kimérésének.
érdemes meleg indulásnál meghalgatni felbúg-e az elektromos ac.
egyszerűbb üzemanyag hiba kizárás ( ezt nem javasolják a könyvek) indítózás közben kevés hidegindító sprét adni a légszűrőbe jobb ha a fojtószelepre nyomják. Ha motor beindul vagy hallod hogy egy keveset robban akkor üzemanyag hiba.
Még érdemes az összes elektromos csatlakozót bontani és kontaktsprével befújni.
A Škodákban elég vacakak a kábelek vagy lemállik, bomlik a szigetelés vagy szigetelés alatt eltörik a vezeték .

Ez nem egy egyszerű nagyon időigényes bonyolult hibafeltárás lesz.

( egy ismerősömnél igaz nem autó hanem motoros permetező volt. Új volt még szépen ment , mikor bemelegedett meg állt ez nem egy bonyolult szerkezet csak elektromos gyújtása volt. A szak szervizben nem találták a hiba okát visszaküldték a gyártóhoz ott bemérték a gépet a hiba oka egy rossz forrasztás volt a gyújtásban , melegben kitágult és nem érintkezte. )

HA MEGOLDÓDOTT A PROBLÉMA LÉGY SZÍVES ÍRD MEG MI VOLT A HIBA OKA !
Mások is had tanuljanak belőle.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 28, 2020 1:56 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jún. 28, 2020 1:44 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1,4 16V
Sziasztok! Adott egy Fabia 1,4 AUB motorkóddal. Sajnos minket is elért ez a rejtélyes dolog. Ha napon áll az autó huzamosabb ideig, egyszerűen nem indul el. Reggel és este semmi gond, szépen jár a motor. Csövek átnézve, hőgomba cserélve lett. Üzemanyagszivattyú megfelelően működik.
Már a szerelő sem tud mit kezdeni vele...
Ha bárkinek lenne konkrét tapasztalata ilyen téren, az nagyon sokat segítene.
Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 27, 2020 3:34 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 416
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
peto.istvan írta:
Sziasztok!

Skoda Fabia 1,2 Benzin 2007 évjárat BME motorkód.

Probléma: Kuplung gyakran nem emel ki.

Többször lett légtelenítve. Igazából mindegyik fokozatnál van gond. Hidegmotornál az első 5km alatt jól működik. Utána viszont a fenti jelenséget tapasztaljuk. Váltáskor recseg mert nem lehet rendesen sebességbe rakni. Lefullasztom mert máskép nem tudom kivenni sebességből. Ezután kétszer benyomom a kuplungot és a hiba eltűnik, megszűnik. Majd pár kilóméter után ismét előjön.

Mondjatok valami megoldást!

Köszönöm


A kuplung és a váltó két külön dolog. A kuplung egy oldható kötés a motor és a váltó között. A váltó tengelye ( nyeles tengely) egy görgős vagy egy sikló csapággyal csatlakozik a lendkerékre , egymástól függetlenül forognak és a kuplung oldja vagy zárja a kötést. A szép sebesség váltást szinkrondobok biztosítják . Egy szinkrondob két sebesség fokozatot kezel. A kuplungszerkezet és a lendkerék csatlakozik a motorra a kuplungtárcsa a váltóra. Normál esetben a szerkezet rászorítja a tárcsát a lendkerékre és haladhat az autó . Ha benyomjuk a kuplungot akkor a szerkezet elengedi a kuplungtárcsát és szétkapcsolódik a motor a váltótól. A kuplung hibája vagy csúszik ( kopott tárcsa) vagy nem emel ki ( kuplung munkahenger )
Ha nincs nagy erő a váltón nem hajt vagy nincs motorfék a váltókart üresbe lehet tenni Jóval könnyebb kivenni üresbe kuplung nélkül a váltót , mint kuplung nélkül váltani.
Ha jó minden egyszerre csak egy sebeségfokozatot tudsz kapcsolni , mert addig a többi nyitott állásban van . A váltókar mozgását különböző rudak és emelők segítségével viszed át a motor tengelyével párhuzamos irányba . Sajnos ezek az alkatrészek elég gyenge stiftekkel vannak rögzítve (időnként elnyíródhatnak) : Akkor lehet hogy az egyik sebességet nem teszi semleges állásba míg a másikat már kapcsolni akarná. Az egyes és a kettes fokozat egy " rúdon " van a hármas és a négyes egy másik "rúdon"
Úgy próbálnám kizárni a hibát hogy először csak egyes és kettes fokozatban mennék ha betenném üresbe szépen kigurul. Ugyanígy végigpróbálnám a hármas négyes fokozatot . Ha valamelyik fokozatpárnál üresben nem gurul ki ott a hiba , ha mondjuk egyes és kettes fokozatból felváltasz és recseg akkor az egyes kettes sebességek irányításánál van a hiba . Ha fordítva akkor a másik rudazat a hibás.
A kuplunggal ha szépen el tudsz indulni csak egyes és megállni akkor a kuplung jó .
Igaz a kuplung oldja a motor és a váltó között a kötést de a rudazat hibánál a hajtás oldali fogaskerekek zárnak rendellenesen össze.

http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... 174/lang/a

érdemes a váltó bowdenek csatlakozását átnézni ezek lógása is okozhatja a pontatlan váltást
ha nagyon rászántad magad akkor érdemes az 1 jelű alkatrészt kiszedni ehhez nem kell megbontani a váltót. Megnézed hátha látsz hibát .
lehet az is ha ez az 1 alkatrész nem emel jól , nem az egyes kettes csoportot vagy a hármas négyest kapcsolja hanem egyszerre a kettőt akarja kapcsolni.
A váltókarnál ellenőrizd hogyha egyes kettes fokozatot üresbe rakod a kar rugója behúzza az üres be tett kart a hármas négyes vonalába. Megpróbálhatod ezt a mozdulatsort nem a rugóra hanem saját kezeddel segíteni a pontos állásba. ha a váltó a hibás érdemes árajánlatot kérni Van ahol fölújítják a váltót vagy bontottat berakni.
Váltó javításnál érdemes az összes csapágyat kicserélni , mert ezek hibája kopása is sajnos típushiba.
Az egyszerűbb hibakereséstől a bonyolultabbig próbáld ezeket végigcsinálni a hiba megtalálásába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 27, 2020 11:40 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 20, 2012 6:42 am
Hozzászólások: 22
Sziasztok!

Skoda Fabia 1,2 Benzin 2007 évjárat BME motorkód.

Probléma: Kuplung gyakran nem emel ki.

Többször lett légtelenítve. Igazából mindegyik fokozatnál van gond. Hidegmotornál az első 5km alatt jól működik. Utána viszont a fenti jelenséget tapasztaljuk. Váltáskor recseg mert nem lehet rendesen sebességbe rakni. Lefullasztom mert máskép nem tudom kivenni sebességből. Ezután kétszer benyomom a kuplungot és a hiba eltűnik, megszűnik. Majd pár kilóméter után ismét előjön.

Mondjatok valami megoldást!

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 23, 2020 10:59 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 416
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Ha magad szeretnéd szerelni az autót érdemes lenne pár alapműszert beszerezni . Ide jó lenne egy benzinnyomás mérő , nem ártana egy kompresszió mérő . egy kód olvasó először pár ezer ft-os obd olvasó utánna vag com olvasó. Egy elektromos multiméter .
Jó dolog hogy cserélgeted az alkatrészeket , de diagnosztikával kéne inkább próbálkozni . Jobban be lehet határolni a hibás alkatrészt .

A gyertyákat is érdemes lenne megnézni a tul nagy hézag hiba . érdemes kicserélni ha még nálad nem volt csere. Tudod mikor lesz a csere esedékes . A hézagokat érdemes mindig ellenőrizni , a tulnagy hézag tönkreteheti a gyujtótrafót. Légszürőt is érdemes leellenőrizni.

rendesen müködik-e a benzinpumpa . az ajtó kinyitásakor föl kell pörögnie gyüjtás ráadásakor szintén. Ha az ajtó nyitására nem pörög föl az ajtózár mikrokapcsolója a hibás ezt még akkor is érzékeled ha rajta marad a világítás és ki veszed a kulcsot akkor jeleznie kell jó müködésnél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 23, 2020 6:58 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 9:45 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 2 1.4 16v 2008.
bugic01 írta:
gyula írta:
bugic01 írta:
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!

Szia.
Vízhőfokmérő jeladó lett ellenőrizve hideg indítás előtt? Esetleg benzinnyomás mérést is lehetne csinálni indítás első előtt. (akku jó legyen ez feltétele a pontos üzemanyagnyomás mérésnek)


Úgy tűnik hogy a 95-ös E10-es benzint nem komálja.Szombaton tankoltam bele E5-öst és azóta indul rendesen hidegen is. Létezik hogy ennyire érzékenyek ? Az előző Fabia-m is csinálta ezt a hisztit csak ott nehezen indult nem pedig második vagy harmadik indításra.

Korai volt az öröm. Reggel megint csak 3ikra indult. Esetleg még gyujtótrafó okozhat ilyen hibát? Vízhőfok jeladót rendeltem hozzá az nem tétel. Ac pumpa már nagyobb.Az marad a végére. De még ígyis olcsóbban kijövök mintha szerelőhöz vinném ilyen problémával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2020 7:36 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 9:45 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 2 1.4 16v 2008.
gyula írta:
bugic01 írta:
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!

Szia.
Vízhőfokmérő jeladó lett ellenőrizve hideg indítás előtt? Esetleg benzinnyomás mérést is lehetne csinálni indítás első előtt. (akku jó legyen ez feltétele a pontos üzemanyagnyomás mérésnek)


Úgy tűnik hogy a 95-ös E10-es benzint nem komálja.Szombaton tankoltam bele E5-öst és azóta indul rendesen hidegen is. Létezik hogy ennyire érzékenyek ? Az előző Fabia-m is csinálta ezt a hisztit csak ott nehezen indult nem pedig második vagy harmadik indításra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2020 12:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 546
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
bugic01 írta:
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!

Szia.
Vízhőfokmérő jeladó lett ellenőrizve hideg indítás előtt? Esetleg benzinnyomás mérést is lehetne csinálni indítás első előtt. (akku jó legyen ez feltétele a pontos üzemanyagnyomás mérésnek)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2020 12:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 546
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Hello!
Ha esetleg fenn áll még amit írtál, itt egy eset, ezt tapasztaltam. 1,3MPI motoros Felicián elszakadt a vezérmű lánc, akkor csinált ilyet mint a tiéd. Úgy hajt az önindító mintha nem is volna a motorban semmi kompresszió. Szelepfedelet le kéne venni és úgy meghajtatni. ha a szelepek nem mozognak, akkor lehet,hogy láncszakadás van, ergo nincs a motornak szelepvezérlése. Amúgy még nekem sosem szakadt el és nem ugrott át a 8 szelepes MPI motorban vezérműlánc a Skodában. Ha megnyúlik, zörög aztán annyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 21, 2020 6:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 3:29 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia I 1.2 12V BME 2005
Köszönöm szépen! Megnézem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 20, 2020 6:44 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 416
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Adam. írta:
Sziasztok!

Van egy 2005-ös 1.2 12V BME motorkódú Fabiam. Olyan hibát produkál, hogy hidegen indításkor amikor beindul, akkor egyenetlenül jár a motor, le akar fulladni,(van amikor le is fullad és utána indítok és hibamentesen gyönyörűen jár) néha még durrog is. Ezt csinálja 3-5 másodpercig, utána kisimul és úgy jár a motor ahogy kell. A helyzet az hogy ezt a hibát csak meleg időben csinálja, télen lehet akár milyen hideg, nincs ilyen probléma, azonnal indul és szépen jár. Amikor beköszönt a jó idő és 20 fok fölé megy a hőmérséklet akkor kezdődik és csak és kizárólag hideg motornál, ha már mentem vele valahová utána már nincs ez a probléma, de ha újból visszahűl akkor megint. Történt az autón időközben vezérléscsere, szűrők cseréje (üzemanyagszűrő is ), fojtószelep tisztítás(elvégeztem a tanítást utána) és ezek sem befolyásolták a hibát, teljesen ugyan az.

2 hibakód van:- 1. hengersor szegény keverék
- katalizátor hatásfok alacsony
Az lenne a kérdésem hogy valaki tapasztalt már hasonló problémát, illetve milyen irányban lehetne elindulni?
A szívócső nyomás/hőmérséklet érzékelő tisztítását hogyan szoktátok elvégezni?
Átnéztem a csöveket hogy nincsenek-e kirepedve, törve hogy valahol tud-e plusz levegőt szívni de nem találtam hibát. A szívósoron sincs szemmel látható repedés/törés.

Tudnátok segíteni, illetve hogy mi felett siklottam át, mit nézzek meg? Élő adatot tudok nézni csak amatőr vagyok még a témában, ezért kérnék segítséget.


nekem is volt ilyen hibám

nézd át a karter szellőző szelepet , ha kiszakad a membrán okoz ilyen hibát fals levegőt szív.
https://mega.nz/folder/ysYAhQhC#I8hx-TJ ... r/6sIn2LBI
a bme motornak nincs EGR szelepe ez sok hibától meg véd. Látatlanban sok rövid utat mész az autóval. Az öregedő motor meg a sok hideg indítás miatt lerakódik a sok trutyi a katalizátorban. Normál menetben újszerű autónál , közel van a katalizátor a motorhoz, ön tisztul a katalizátor. Ezt neked kell pótolnod. Legegyszerűbb megoldás meghajkurászod az autót 1 óra autópálya padlógázzal négyesben ha megakarsz állni tíz perc alapjárat hogy visszahűljön a motor a szelep. A katalizátor hibának el kell tűnnie ( nekem eltűnt)

Érdemes a tankba katalizátor tisztítót tenni . Én ezt szoktam
https://jarmualkatresz.com/Katalizator- ... atresz_com

figyelj nehogy részecskeszűrő tisztítót adjanak mert az diesel motorhoz van


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 20, 2020 3:54 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 3:29 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia I 1.2 12V BME 2005
Sziasztok!

Van egy 2005-ös 1.2 12V BME motorkódú Fabiam. Olyan hibát produkál, hogy hidegen indításkor amikor beindul, akkor egyenetlenül jár a motor, le akar fulladni,(van amikor le is fullad és utána indítok és hibamentesen gyönyörűen jár) néha még durrog is. Ezt csinálja 3-5 másodpercig, utána kisimul és úgy jár a motor ahogy kell. A helyzet az hogy ezt a hibát csak meleg időben csinálja, télen lehet akár milyen hideg, nincs ilyen probléma, azonnal indul és szépen jár. Amikor beköszönt a jó idő és 20 fok fölé megy a hőmérséklet akkor kezdődik és csak és kizárólag hideg motornál, ha már mentem vele valahová utána már nincs ez a probléma, de ha újból visszahűl akkor megint. Történt az autón időközben vezérléscsere, szűrők cseréje (üzemanyagszűrő is ), fojtószelep tisztítás(elvégeztem a tanítást utána) és ezek sem befolyásolták a hibát, teljesen ugyan az.

2 hibakód van:- 1. hengersor szegény keverék
- katalizátor hatásfok alacsony
Az lenne a kérdésem hogy valaki tapasztalt már hasonló problémát, illetve milyen irányban lehetne elindulni?
A szívócső nyomás/hőmérséklet érzékelő tisztítását hogyan szoktátok elvégezni?
Átnéztem a csöveket hogy nincsenek-e kirepedve, törve hogy valahol tud-e plusz levegőt szívni de nem találtam hibát. A szívósoron sincs szemmel látható repedés/törés.

Tudnátok segíteni, illetve hogy mi felett siklottam át, mit nézzek meg? Élő adatot tudok nézni csak amatőr vagyok még a témában, ezért kérnék segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 20, 2020 2:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 9:45 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 2 1.4 16v 2008.
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 14, 2020 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 416
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Fabia_05 írta:
Úgy érzem rendszeres vendég leszek. Leírnék egy-két gondot, ami az utóbbi 2 hónapban jött elő.
Van, hogy menet közben kigyullad az EPC a bal oldalon, jobb oldalon pedig a kis engine embléma. Összefüggést nem tudom, de úgy veszem észre leginkább akkor hajlamos hogy ha nagyon közel vagyok az alacsony fordulatszámhoz.
Egyszer egy felüljáró előtt le kellett lassítanom, kb. 50-nel mentem 4. sebességben, mire fogta magát, kigyulladt a fentebb említett két embléma és a gázpedál nyomására semmit sem reagált.
Éveken keresztül úgy tudtam reggelente kiállni a garázsból, hogy gázadás nélkül, kuplung csúsztatással hátramenetbe. Mostanában ezt nem tudom megcsinálni, muszáj gázt is adnom.

Szerintetek?

ui:
Motorkód: bbz
1.4 V16 74kW


olvastasd ki a hibakódot. Könnyebb úgy behatárolni a hiba okát. Millió alkatrész pici hibája okozhatja a jelenséget. Pl alapjárat elkoszolódik az agr szelep , de lehet valahol vezeték hiba ( lemállik a szigetelés és most nedvesen rövidzárlatot okoz)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1934  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség