Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. feb. 21, 2018 9:42 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27602 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819 ... 1841  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 16, 2007 4:28 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 09, 2007 2:26 pm
Hozzászólások: 40
Sifre írta:
Lami írta:
Valami ilyesmire gondoltam eni is.De mitol lesz hullamos?Mindenesetre igen erdekes a dolog.
Akkor vihetem centiroztatni valahova.


Asszem akkor lesz hullámos ha ''megvasalod'' a féket és túlmelegszik -> deformálódik.

Akkor sejtem mikor lett hullamos :D Jol ereztem,h "nyulik" nem fekez rendesen :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 6:20 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Lami írta:
Valami ilyesmire gondoltam eni is.De mitol lesz hullamos?Mindenesetre igen erdekes a dolog.
Akkor vihetem centiroztatni valahova.


Asszem akkor lesz hullámos ha ''megvasalod'' a féket és túlmelegszik -> deformálódik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 6:16 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
Hy! Az erősítőt ahogy Sifre is mondta az akksitól kell bekábelezni! Lehetőleg az akksi után bekötni egy biztosítékot! Nekem csak egy aktív mélyláda van, nem nagyon nagy teljesítményel, és nekem nem volt kedvem végigbontani a kocsit és rákötöttem arra a kábelre amelyről a fejegység kapja az áramot!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 6:13 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
tomigan írta:
köszi Sifre kipróbálom
de a szivargyujtóban menyi az amper szám?

tomi


A szivargyujtó max 10 amperig terhelheto, úgyhogy arra ne kösd rá mert egy komolyabb mélynél kivágja a biztosítékot. :D
Azt hallottam hogy az erosítoket közvetlenül az aksiról táplálják meg, külön bekábelezve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 3:37 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 09, 2007 2:26 pm
Hozzászólások: 40
Sifre írta:
Lami írta:
Sziasztok :)

Elso Hsz-vel rogton kerdessel fordulok hozzatok:
120 folott enyhe fekezeskor (amikor epphogy benyomom a feket) raz a kormany.Alatta semmi baj nincs,ha nem fekezek a kormany sem raz egyaltalan,meg 170-nel sem.
A gond gondolom valamelyik tarcsaval van.De akkor 120 alatt is csinalna nem?Vagy igen? :roll:


Helló!
Elég valószínű hogy a tárcsa hullámos. A remegés csak nagy sebességnél jön elő, 120 alatt nem annyira jellemző.

Valami ilyesmire gondoltam eni is.De mitol lesz hullamos?Mindenesetre igen erdekes a dolog.
Akkor vihetem centiroztatni valahova.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 12:36 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 29, 2007 1:13 pm
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Esztár
köszi Sifre kipróbálom
de a szivargyujtóban menyi az amper szám?

tomi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 12:15 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Lami írta:
Sziasztok :)

Elso Hsz-vel rogton kerdessel fordulok hozzatok:
120 folott enyhe fekezeskor (amikor epphogy benyomom a feket) raz a kormany.Alatta semmi baj nincs,ha nem fekezek a kormany sem raz egyaltalan,meg 170-nel sem.
A gond gondolom valamelyik tarcsaval van.De akkor 120 alatt is csinalna nem?Vagy igen? :roll:


Helló!
Elég valószínű hogy a tárcsa hullámos. A remegés csak nagy sebességnél jön elő, 120 alatt nem annyira jellemző.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2007 12:04 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
tomigan írta:
sziasztok!
aztszeretném kérdezni:
(beakarok kötni 1 erősítőt de) áram kéne!!!!!!!!!!!!!!
a gyári rádiót nemtom kiemelni mert nincsen hozzá
eszközöm:(
megoldható lenne más módon??????????
SŰRGŐS :cry: :cry: :cry: :cry:


Helló!
A rádiót elvileg úgy tudod kivenni hogy benyomsz két vékony pengéjű kést kétoldalt középen, majd óvatosan, kissé feszítve a késeket kihúzod.
Ha így nem megy akkor sajnos mást nem tudok... (nem vagyok villanyász... :roll: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2007 10:39 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 09, 2007 2:26 pm
Hozzászólások: 40
Sziasztok :)

Elso Hsz-vel rogton kerdessel fordulok hozzatok:
120 folott enyhe fekezeskor (amikor epphogy benyomom a feket) raz a kormany.Alatta semmi baj nincs,ha nem fekezek a kormany sem raz egyaltalan,meg 170-nel sem.
A gond gondolom valamelyik tarcsaval van.De akkor 120 alatt is csinalna nem?Vagy igen? :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2007 5:43 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 29, 2007 1:13 pm
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Esztár
sziasztok!
aztszeretném kérdezni:
(beakarok kötni 1 erősítőt de) áram kéne!!!!!!!!!!!!!!
a gyári rádiót nemtom kiemelni mert nincsen hozzá
eszközöm:(
megoldható lenne más módon??????????
SŰRGŐS :cry: :cry: :cry: :cry: [/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 12, 2007 9:51 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 12, 2007 9:43 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Tudna nekem valaki arra válszt adni, hogy a 1.4 Mpi motoros Fabiamon miért megy mindig tönkre a Termosztát és a szervo?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 12, 2007 2:29 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 12, 2007 2:22 pm
Hozzászólások: 1
Tisztelt Fábia Tulajdonosok!

2001-ben gyártott 1.4 MPI-m van. Olyan hibát észlelek hogy a műszerfalom menet közben ismeretlen ok miat bejön a sárga felkiáltó jellel jelölt kormányoszlop jelzés.
Amennyiben tudtok válaszoljátok meg, hogy mi lehet a hiba oka. Lehet javítás nélkül is használni az autót vagy minnél előbb javíttassam meg?
Idáig semmi bajom nem volt vele. Nem érzek semmi hibára utaló jelet csak az esetekben világitó sárga jelzés zavaró.

Üdv.
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 05, 2007 8:34 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
Szia, a.karesz!
A klíma ügyben fedkomp nem feltétlenül rögzít hibaüzenetet akkor, ha nem megfelelően működik. A fórumokról összeszedett infók szerint leggyakrabb hibaok a külső-belső keringést szabályozó motor hibája lehet, de ritkábban előfordul a fűtést szabályozó motor hibája illetve a kezelőpanel hibája is. Olyan helyre kellene menni, ahol ezeket lépésről-lépésre megnézik; szükség esetén egyenként cserélve, lepróbálva az egyes alkatrészeket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 05, 2007 11:02 am 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 8:51 am
Hozzászólások: 5
Én kartámaszt a www.riderauto.hu -n rendeltem. Lehet kérni postai szállítással, vagy ha az autójuk arrafelé jár arról is megvásárolható és így nincs postaköltség.

Igen ilyeneket én is találtam csak ez a rettenetes szürke (vagy fekete) plüss borítás nem tetszik, illetve nem illik az autóba, mert nincs ilyen anyag sehol sem belül - szerencsére :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 05, 2007 10:55 am 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 8:51 am
Hozzászólások: 5
joeger írta:
a.karesz!

Gyári kartámasz a fábiához nem létezik.A viz az ajtón keresztül folyik be.Le kell venni az ajtókárpitot alatta találsz egy lemezt ami szegecselve v.csavarozva van,törölgesd szárazra és zsírtalanisd majd középtől lefelé végig kend be valamilyen tőmítő pasztávál pl:gumiám ott ahol a két lemez összeér.Van közöttük gyári tömités is,de ne szed szét.A klimát egy komputeres lekérdezéssel ellenőrizni lehet pl:kilépő levegő hömérséklet,hőmérséklet csappantyú állítómotor,külső-belső csappantyú motor,hőmérséklet jeladó stb.De előtte menj el klímáshoz és nézesd meg,hogy elég gáz van-e a rendszerben.


Köszi az infókat, megnézem ezt a szigetelés dolgot.A Skoda hivatalos magyar oldalán van 13.000 körül kartámasz, azt gondoltam gyárinak/eredetinek.Computeres lekérdezés nem volt, de a gázfeltöltés már megvolt és nem segített....

Üdv
K


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27602 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819 ... 1841  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség