Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 10:10 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27273 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 29, 2006 8:24 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 8:26 pm
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Tatabánya
Szia Frafa!
Nekem szintén 1.2-esem van. Szerencsére én csak onnan tudom hogy jár a motor, hogy nem ég a töltés meg az olajlámpa. Se ringatózás, se rángatózás, de még vibráció se. Az alapjárti fordulat nekem is 900 alatt van, úgyhogy ez a tartomány sem okozhatna gondod. Sajnos tippem nem sok van, hogy mi lehet a gond nálad, talán az alapjárati gyújtás idöpontjaival lehet probléma. Többször bevált másoknál, hogy levették az akkusarut, hagyták egy kicsit (de lehet hogy több órát) feszültség mentesedni a rendszert, és újra visszakötve magához tért a számítógép. Amúgy én inkább valami normális, :!: hozzáértö :!: szervízbe vinném, és megnézetném. Komoly müszerek és tapasztalat nélkül elég reménytelen a mai autókon hibát keresni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 28, 2006 11:47 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 8:21 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: (Baranya megye)
Sziasztok 3hengeresek!!
Kb három hete vagyok 1.2 12V-kombi (2003-as)fabitulajdonos. Az lenne a kérdésem, hogy alapjáraton mennyire "ringatózik" mások ilyen típusú autója. A céges újabb kiadású ugyanezen típusú autóinknál szinte semmi ringatózás, igaz ezeknek az alapjárata olyan 900/min körüli. Az enyém melegen stabilan 800/min alapjárati fordulatszámmal ketyeg, de elég szépen ringatja az autót ilyenkor. Csak az enyém viselkedik így, vagy ez a típus ilyen. :?: :?: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 15, 2006 9:40 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 2:25 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!!!! Sikerült megcsinálni, igaz elég sokat szenvedtünk vele, nagyon kicsi hely van ott. megoldhatták volna ezt másképpen is. De megcsináltuk!!!! :D :D :D Lehet hülye kérdés volt, de féltem a pénztárcámat! :D :D még1x köszi!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 15, 2006 2:32 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 05, 2006 8:55 am
Hozzászólások: 7
Sziasztok.

Nekem 1.4 mpi van (fekete kombi). Volt már benne izzocsere és nem kellett kivenni az akut hozzá. Kicsit nehézkes a hozzáférés de megoldható.
Az egy hiba ami a kocsin volt az a bal fényszoróhoz kötödött. Besült az izzó lába a foglalatba és csak darabokba jött ki, igy új sarukat kellett forrasztani.
A villamosságszerelö még azt is megcsinálta úgy hogy nem vette ki az aksit.
Egyébbként az izzócserét könnyebb lelesni a jobb oldalról mert ott könnyen belátni, nagyobb a hely.


üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 15, 2006 9:42 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 293
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Szilvi!
Igaz ugyan nincs elöttem az 1.4 MPi motortere, de nem hiszem hogy a Volkswagennél ilyen sütik lennének a tervezök. Szerintem kilehet azt cserélni mindenféle megbontás nélkül is. Én csak az enyémböl tudok kiindulni ott sem kell kivenni semmit a cseréhez, igaz más tipus , de szerintem olyan nagy eltérések nem lehetnek, legfeljebb az akkumulátor rögzítésénél.
Ha gondolod a fel tudom ajánlani hogy megnézem és ha tudok akkor segítek, végülis ezért van ez a klub :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 14, 2006 7:59 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 2:25 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Budapest
Hello Srácok!!! Ici-pici problémám akadt már megint. Kiégett a bal oldali izzóm. Nyugtasson már meg valaki, hogy emiatt nem kell bevinnem a szervízbe, ki tudjuk mi is szedni gond nélkül az aksit. Volt már valakinek ilyen problémája? Vagy csak az én autómban van ilyen szuperül megoldva a dolog, ahhoz hogy az izzót kitudjam cserélni, kikell vennem az aksit, meg a tartó tokját. Hihetetlen. :D :D Nos, valaki?? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 14, 2006 10:40 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 8:21 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: (Baranya megye)
Szia egyandras

A leírás alapján a kiírt infó: CODE
(Úgyhogy bízom benne, hogy nincs bekódolva) Közben megjártam egy Skoda márkaszervízt a hétvégén, ahol azt mondták így jönnek ki és nem is adtak hozzá kódkártyát mostanában. (Ha mégis kell menjek be le tudják kérdezni!!)

Amiért meg bementem: kb 4 napja használtam miden gond nélkül a fábiát, ám szombat reggel induláskor dadogva indult, és a km-órában az elektronikus motorvezérlés (sárga motorszimbólum) égve maradt, idönként villogott. Vérnyomásom az egekben, szervíz felhív, ök közölték: egy henger nem megy a háromból (gyertya v. trafó), ha tudok menjek be. "Csökkentett üzemmódban" bementem hozzájuk, ahol kiderítették, hogy az egyik henger gyújtótrafója NYEKKK. Kb fél óra alatt kicserélték, és megy mint újkorában. Mivel szervizelve náluk volt az autó eddig (és ezután is ott lesz :!: ), méltányosságból NEM KÉRTEK SEMMIT a javításért !!! :)
Köszönet nekik érte : Zalai Autóház Pécs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 11, 2006 7:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 05, 2006 8:55 am
Hozzászólások: 7
Hello Frafa.

Átvetted az autót? Be volt kodolva a rádió?

egyandras


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 08, 2006 8:47 pm 
Sifre, köszi az alapos válaszodat, így már bátran neki fogok esni.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 08, 2006 8:43 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
hello frafa!
Megkérdeztem a rádió kódot és nincs jó hírem: minden kocsiban más a kód, a kódot pedig csak a skoda tudja megmondani és csak a márkakereskedö kérésére! Ha elküldöd a kocsid alvázszámát emailben a skodafabiaclub@freemail.hu címre akkor megpróbálhatom megkérdezni hogy hajlandóak e segíteni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 08, 2006 8:29 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Feri!
Szerintem telefonáld körbe az autósboltokat hogy hol a legolcsóbb. Egyébként nem hiszen hogy hiánycikk lenne, lesz a legtöbb helyen. A lényeg hogy gyári legyen! Legyen rajta a volkswagen és/vagy skoda jel!
A szétszedéstöl nem kell félni, ha 1.2-es Fabiád van akkor simán kicsavarod a szüröházat egy 36-os villáskulcsal (ha nem fér oda a kulcs akkor szedd le a burkolat bal oldalát, egy erös rántás a bal alsó sarkán és kész), tegyél egy rongyot a generátorra hogy ne folyjon bele az olaj, ne csavard ki teljesen, csak hogy kijöjjön a fehér tömítés és hagyd lecsöpögni. Ezután ereszd le az olajat, tekerd vissza a leeresztöcsavart és vedd ki az olajszüröt. Ha hagytad jól lecsöpögni akkor nem fog folyni. A szüröt egyszerü kiszedni a házából: megfogod a házat és koppintasz vele egy párat egy kemény felületen. Ha jól csináltad akkor a szürö ki fog esni. Egyébként nincs benne semmi ami szétugorhat... Amikor visszanyomod a szüröt a házába a feliratnak BEFELÉ kell lennie. Az olaj betöltésénél vigyázz mert a nyílás elég kicsi, lassan öntsd! Ha bármi nem világos akkor kérdezz nyugodtan! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 07, 2006 9:10 pm 
Köszi a válaszodat Sifre! És ilyen gyári szüröt lehet kapni?
Én csak azért gondoltam a sima olajcserére mert szavatolva van a 15e km és ha az elsö olajjal futja le mind a 15-öt és addig jó a szürö, akkor mégiscsak elörébb vagyok a motor egészsége szempontjából ha új olajat töltök bele.
Egyébként az olajszüröt könnyü szétcsavarni, vagy van a házban valami órarugószerüen felpattanó és elveszö pótolhatatlan alkatrész? Nem értem miért kellett már ezt az olajszüröt így beújítani, nekem jobban tetszettek a régi, házastól együtt lecsavarhatók :-)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 07, 2006 7:58 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló Feri!
Ha csak olajat cserélsz nem veszik észre, viszont erösen ajánlott olajszüröt cserélni, mivel a bejáratás közben telement finom fémszemcsékkel! Az olajszürövel viszont vigyázni kell mivel ha nem gyárit veszel azt észreveszik és beírják a szervizkönyvbe és utána ha bármi elromlik (tényleg bármi...) azt ráfogják arra hogy rossz volt az olajszürö! A leeresztöcsavart jól húzd meg (nem mint az állat, hanem csak érzésre).
Sok sikert! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 07, 2006 3:40 pm 
Gyerekek, lenne egy érdekes kérdésem.
Még a másik fórumon kezdtem el a hisztizésemet az elsö olajcserével kapcsolatban. Na már lassan oda került a sor, hogy ideje lenne cserélni (5500Km), de még megbízható szervízt mindig nem találtam.
Arra gondoltam, hogy magam cserélném le az olajat, de csak az olajat semmi mást. Szóval imbuszkulcs elö, csavar kicsavar, lé kifolyik és felülröl bele az üdefriss olaj.
Szerintetek észrevennék a kötelezö 15ezres szervízen, hogy hozzányúltam?


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 07, 2006 2:49 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 8:21 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: (Baranya megye)
Sajnos csak szerdán vehetem át az autót (a gyors magyar bankrendszernek köszönhetöen), amiket írtam a próbaúton és az átnézéskor történtek. A papírjait, és amiket megkapok hozzá átnézhettem, és abban nincs rádiókód.

Ha "CODE" a felirat, akkor jól értem: kiszedés vagy akkuleszedés után nem kér kódot?
(Ha "SAVE" akkor meg igen?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27273 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség