Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. feb. 18, 2018 11:14 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27584 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821 ... 1839  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 12:11 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 10:07 am
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Sajószentpéter
Üdv!

A stabilizátor nekem is kopog rendesen.
A futómű gumiszilentjeit is lehet cserélni kb 100ezernél

Hibalámpa eddig szerencsére csak a szervókormány miatt gyulladt ki, ekkor a szervó is megszünt, Skoda szervizben erre azt mondták, hogy a kormányszögelfordulás érzékelőjét kell cserélni ( hibakód olvasó szerint) ami 25 és 40 ezer HUF között lesz, egy Volkswagen szervizben cseréltek egy 50 FT-os biztit és jó lett, igaz néha még mindig kigyullad a visszajelzőlámpa, de egy-két ujbóli indítás után helyre jön.

ÜDv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 11:50 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
Üdv Néktek!
Elolvastam minden bejegyzést.
Pár észrevétel:Saját tapasztalatok alapján.
1.) Kopogás elől: 90% stabilizátor állítólag típushiba
(50000-nél mindkettőt cseréltem).
2.) Kopogás a kocsi alatt: lambda szonda felerősítés, vagy kipufogó felfüggesztés lazult.
3.) Kopogás hátul: Fabiánál még nem tapasztaltaltam. Favoritnál lengéscsillapító, vagy kipufogó felfüggesztés.
4.) Hőmérséklet jeladó: ha vacakol érdemes cserélni előbb utóbb úgyis tönkremegy (addig meg csak idegel).
5.) Olajbeöntő sapka: Sajna kb 2 évet bír utána a gumi felkeményedik.
6.) Hibajelek: Szerencsére nem gyakori , viszont ált korrekt.
7.) Lámpák: Bal első rendszeresen kiég. Nem igazán lehet vele mit kezdeni.
8.) Szakszerviz: Soha nem voltam)). A kocsi már nem volt garis mikor megvettem. Van egy gyerekkori haver (mellesleg Tisza Andor szerelője) aki mindent megcsinál, elmagyaráz. Ő is Skodás! Furi de mást nem is nagyon ajánl.

Egyéb hibák amiket nem említettetek:
1.) Féklámpa kapcsoló: Nem beugrani! Kivenni megnyomkodni visszatenni! (igaz a fél műszerfalat le kell bontani)
2.) Esővíz levezető: Ezzel nagyot szívtam! A motortérben a szélvédőtől kb 20 cm-revan egy gumizár a középrésztől kicsit balra. Na ezt rendszeresen tisztítani kell. Ha eltőmődik az anyósülés elé folyik ki a víz! Nem nagy was ist das csak fel kell billenteni és kiszedni a szutyit!

Kérések:
1.) A rádió leírást légyszi küld el a john.locke51@freemail.hu ra! (Az enyém nem volt kódolva)
2.) Ha tudjátok méressétek meg a festékvastagságot kívül a kasztnin ( legalább 6 helyen ) és írjátok meg!
3. ) Chiptuning tapasztalatotok van e? Elsősorban az ATC érdekel.

Egyenlőre ennyi:
Üdv Néktek
Locke

Ja a kocsi 2000-es (első széria) 1.4mpi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szerviz:?
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 9:34 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 9:10 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Újoncként üdv mindenkinek!
azt szeretném kérdezni hogy az elsö 15000-s szervizre hova érdemes vinni a kocsit.nekem az ár lenne jó.Kb mennyibe kerül,és mit csinálnak.kösz az ár lényeges lenne.És milyen olajat kérnek,?Megvehetem -e Én is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 6:45 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
"Valaki elmagyarázná, hogy pontosan mi is a különbség egy Skoda Fabia Ambiente ,és egy Fabia Gift között?"

A Gift egy akciós árú modell; az Ambiente felszereltségű autóba adnak egy kb. 25e HUF fogyasztói árú CD-s rádiót beszerelve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 11, 2007 10:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Sziasztok!

A "csörgős" Fabia tulajdonosaként már írtam ide, még 1x köszönöm az építő jellegű visszajelzéseket.

Autócskánk tegnap újabb produkcióval örvendeztetett meg bennünket (a német Skoda-fórumok szerint az esemény teljesen szokványos - sajnos).

eseménytelen Szolnok-Bp utazás során se autóúton, se szárazon, se szakadó esőben, se lassú, se tempós menetben nem történt semmi, egészen a reptéri gyorsforgalmi út első piros lámpájáig. Elinduláskor (illetve ahelyett) kigyulladt az EPC- és az ASR (kipürgésgátló) lámpája, a kocsi meg se moccant, gázadásra 1200 és 800 között lagymatagon hintázott az alapjárat. Félrehúzód, döbbenten néz, majd újraindít. Lámpák tovább égnek, a kocsi "tartalék üzemmódban" (kb 50 LE) hazavonszolja magát. Otthon újraindítás és a probléma mintha sose lett volna. Fények kialszanak és megint megy mint a golyóbis.

Na ez mi volt?

Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 10, 2007 12:55 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 12, 2007 9:33 am
Hozzászólások: 4
Sziasztok!

Érdeklődéssel olvastam a hozzászólást a MAP szenzor tisztitással kapcsolatban, mert még nem hallottam róla.
Ha esetleg valami konkrétabbat tudtok irni erről a folyamatról akkor örömmel veszem...

Előre is köszönöm.

skodaman78@citromail.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 08, 2007 1:21 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
ser666 írta:
Sziasztok!
Valaki elmagyarázná, hogy pontosan mi is a különbség egy Skoda Fabia Ambiente ,és egy Fabia Gift között?
Én úgy hallottam hogy a Gift-ben benne van az Ambiente felszereltség meg még vmi extra(talán mp3-as rádió).
Ehhez képest egy Ambiente közel 300 000-rel drágább, mint ugyanolyan motorral árult Gift társa.
Szóval valaki aki ismeri a különbségeket leírná, hogy mik is azok?
Előre is köszi!


Helló!
A régebbi Fabiákat 3 felszereltségi szinben árulják: Classic, Ambiente (régebben Comfort) és Elegance. A Gift ha jól emlékszem az Ambient felszereltség egy változata. Pontosan nem tudom miben más, de szerintem van benne pár extra az "alap" Ambiente-hez képest.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 07, 2007 4:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 10:34 pm
Hozzászólások: 8
Sziasztok!
Valaki elmagyarázná, hogy pontosan mi is a különbség egy Skoda Fabia Ambiente ,és egy Fabia Gift között?
Én úgy hallottam hogy a Gift-ben benne van az Ambiente felszereltség meg még vmi extra(talán mp3-as rádió).
Ehhez képest egy Ambiente közel 300 000-rel drágább, mint ugyanolyan motorral árult Gift társa.
Szóval valaki aki ismeri a különbségeket leírná, hogy mik is azok?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szia Zoli
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2007 1:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 2:40 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: temesvar
huuuu nagyon koszonom a gyors valaszt, megprobalom megoldani az akusarulevevest es majd jelentkezem:)

olvastam meg valami olyansmit, hogy ha nem kap a motor elegendo aramot inditastal az aku regisege miatt , akkor is csinalhat ilyeneket az auto. Na most nekem 5 eves az auto es meg mindig eredeti az aku benne. Ha nem megy akuzassal akkor majd meg irok:)

megegyszer koszi es udv mindenkinek:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2007 1:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szevasz teebeeque...

A motor hibajelző lámpa abban az esetben jelez ha a kipufogó végén olyan mértékű a károsanyag kibocsátás ami már nem felelhet meg az EURO4(vagy5) ill. a kocsi megengedett károsanyag kibocsátási mértékének . Ez a Fabiaknál sajna legtöbbször lambdaszonda hiba.Valószínű hogy ezt fogod megtalálni a hibatárjában.Vagy állandó hibaként vagy jobb esetben időszakos hibaként ami majd idővel állandóvá vál(hat)ik.
Emlékeim szerint 40 motorfelmelegedési ciklus után ha már nem áll fent a hiba akkor a lámpa elalszik.
Ezt nem feltétlen kell megvárni , ha nincs hibakódkiolvasód akkor vedd le az aksisarut kb:1-2órára(rádió kód,riasztóra figyelni). Ha megvan még a hiba(aksi saru visszatét után) ami miatt bejelzett a lámpa akkor legkésőbb 3. motorfelmelegedési ciklus után ismét világít a lámpa ebben az esetben érdemes CO mérésre ill. hibakódkiolvasásra elvinni a kocsit. A nagy baj igazándiból akkor van ha ez a lámpa villog , akkor van olyan gond a kocsival amikor célszerű azonnal megállni ekkor égéskihagyás olyan mértékű a kocsiban ,hogy tönkrevághatja a katalizátort a sok el nem égett üzemanyag.Ebben az esetben a motor le is kapcsolja a hibásnak itélt henger befecskedezését, iszonyt módon dadog és egyenletlenül jár a motor.

Üdv:Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sziasztok
HozzászólásElküldve: szer. jún. 06, 2007 7:48 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 2:40 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: temesvar
lenne egy keresem ha tud valaki segiteni!

par hete vettem egy hasznalt 2002-es 1.4 16 skoda fabia kombit, a problema az, hogy 1 nappal ezelott kigyult a motorhiba jelzo lampa, a motor szepen zummog minden hang rendben , folyadekszintek rendben, szoval semmi valtozas nem tortent velemenyem szerint, ami maga utan vonna a jelzolampa kigyulasat. Megkerem ha van valaki aki tudja mirol lehet szo adjon tanacsot, hogy mit tegyek.

koszonom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 03, 2007 12:45 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Antoni!
Én is így vagyok vele, ezért is biztam inkább a gyáriban mégha drágább is, az tuti hogy jó...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 03, 2007 12:42 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Moszat!
Akkor nem tudom mit lehetne vele tenni, ha ez nem segít akkor elképzelhető hogy a tartály felől van bedugulva, bár elvileg kellene hogy a beöntőnél legyen egy szűrő féleség ami meggátolná hogy a kosz belemenjen. Ha mégis így lenne akkor mindenképpen jobban szét kell szedni a dolgot, ha úgyis cserélik a tartályt, kérdezz rá nem néznék-e meg mitől dugulhatott el.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 01, 2007 1:28 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2006 8:37 am
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Velencei-tó/Budapest
Pollenszűrő:

Én utángyártottat raktam most bele, az kb fél áron van, és nagyon lefogta a levegőt. Nem tudom miért biztos az anyaga miatt, ami szemmel láthatóan más mint a gyári. Most próbálgattam a gyárit és az utángyártottat felváltva és egyértelmű volt,hogy a gyári nem fogja le csak az utángyártott. Vissza is raktam a gyárit, ami korábban a tescos ablakmosó szaga miatt lett likvidálva, de szerencsére már nem érezni. Szóval tapasztalat:
gyári pollenszűrőt érdemes, még ha drágább is:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 01, 2007 9:46 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 10, 2007 4:42 pm
Hozzászólások: 31
Szia Jhonny!
A tűvel piszkálódást kipróbáltam, nem használt, egy darabig küszködőtt, hogy felnypmja a vizet, de aztán érdekes hang jött a motor flől, és inkább nem erőltettem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27584 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821 ... 1839  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: biciklis valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség