Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. aug. 18, 2018 7:27 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27925 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 1862  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 18, 2006 5:12 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 01, 2006 9:48 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: mór
Köszönöm Johnny és Zoli a gyors reakciókat,problémám megoldódott,másnap az elsö indítás után a piktogramm elaludt,azt nem tudom hogy mi okozta a hibát illetve a megoldását de már jó és ez a lényeg,mégegyszer köszönöm Üdv .Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 17, 2006 4:34 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 13, 2006 8:57 am
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Békésmegye
hali nekem egy 1xü problémám volna, ki éget a köd lámpámba az égö de nem tudom hogy cseréljem ki az égöt? gyári ködlámpa és a szögletes ha valaki tudna valami hasznos tanácsot azt meg köszöném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 14, 2006 10:32 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 12, 2006 4:38 pm
Hozzászólások: 2
Köszi Johnny, megkaptam, nagyon jó :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 13, 2006 8:45 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Balu!
Küldtem mailt az ellenörzö lámpák jelzéseinek értelmezéséröl. Igaz csak scanelve van, de remélem jó lesz :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 12, 2006 4:42 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 12, 2006 4:38 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Magyar nyelvü használati útmutatóra lenne szükségem.
Legföképp a müszerfalon felgyulladó jelzölámpák és a kijelzön megjelenö hibakódok pontos jelentései érdekelnek. Ha van rá lehetösége valakinek, akkor be tudná scannelni nekem ezt a pár oldalt, és el is küldené emailben?

Elöre is köszi:
Balu (hunbalu5@citromail.hu)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 04, 2006 8:51 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szia Józsi!

Ha bizonyos idöszakos hibája van a kocsidnak elég ha lehúzod az aksi sarut kb:30percre.Majd visszateszed , ha a hiba nem áll már fent akkor a lámpa nem fog újra világítani.
Ezután menni kéne a kocsival kb 10km-t hogy újratanulja a lambdasz. és társai amit kell.
A hibatárban így is megmarad a hiba,de a lámpa csak akkor gyullad fel ismét ha még megvan a hiba. 5ször beinítod a kocsit ami olyan öt indítás amikor a motor hömérséklete eléri a 85fokot.Ha öt ilyen felmelegedés és lehülés után ismét kigyúl a lámpa akkor nem idöszakos a hiba.Ezután érdemes szervizbe vinni hibakódkiolvasásra.
Üdv:Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. dec. 03, 2006 8:23 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia József!
Tudomásom szerint, ez a hiba akkor lép fel ha háromszor sikertelenül próbálod indítani az autót. Ha mind a háromszor sikerült beindítanod akkor nincs ötletem, talán csak a computer zavarodott meg hogy az autó nem mozdult el mégis háromszor kellett beindítani. Tudom hogy ez nem lenne normális dolog, de elöfordulhat, ha csak ez volt a probléma akkor egyébként kb 10 sikeres inditás és ezzel együtt el is indulsz mindig akkor a jelzés el fog tünni. A hibatárolóban ugyan benntmarad, ezt majd szervíznél ugyis törlik, akkor kérdezz rá a dologra. Én ennyit tudok mondani :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hiba
HozzászólásElküldve: vas. dec. 03, 2006 5:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 01, 2006 9:48 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: mór
Sziasztok.Új vagyok a fórumon is és a fábiások között is.1hónapja vettem az autómat 1.2-es 64lóerös 3és1/2éves.De már a szívbajt hozta rám,hárman ültünk az autóban beszélgettünk bepárásodott a szélvédö kb:3-szor elindítottam hogy leszáradjon a pára,4.indításra már mentem volna tova de a motor piktogramm égve maradt hát ez ijesztett meg.Valami okosat írjatok nekem.Üdv mindenkinek.Elöre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. dec. 01, 2006 8:38 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia!
Én úgy tudom, hogy amennyiben a kipufogórendszert átalakítod, abban az esetben az erre vonatkozó garancia elvész, de a kocsi többi részére megmarad, bár nekem már csak 3 hónap volt a hátralevö idö. De szervize válogatja, nekem akkoriban volt az akkumulátor környékén problémám, de nem szóltak semmit a garanciával kapcsolatban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. dec. 01, 2006 4:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 7:59 am
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Cserkeszölö
Szia Johnny!
Köszike a leírást! Lenne még egy kérdésem ! Amikor te a kipufogódat lecserélted neked akkor még garanciális volt az autód? Mert én is akarok alá egy dobot és a szervizben megkérdeztem ott azt mondták hogy elveszik a garanciám ha teszek alá sport dobot! :cry:
Te mit tudsz erröl ??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. dec. 01, 2006 3:47 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Mártika!
Természetesen leszerelhetö, csak kell hozzá egy homlok csípöfogó, és egy új roppantó bilincs. De ezt szerintem kapsz az új váltógombhoz. A mellékelt képeken látszik a szétszedés módja. Piros nyilakkal jelöltem a fontos dolgokat.
Folyamat úgy történik hogy elöször a nyilak irányában két kézzel megnyomod a keretet, majd közben felfelé is, ha lejött mint a második képen látszik, akkor felhúzod rajta a váltózsákot. Ekkor már látszik a roppantó bilincs. Ennek a kiálló végét kell a homlok csípöfogóval lecsípni, vagy törni. Amint megvan már csak le kell húzni felfelé a gombot.
Az új gombnál ugyanez ellenkezöleg, kivéve hogy a roppantó bilincs megnyomásához elég nagy erö kell. Ehhez kell talán segítség, a többi egyszerü :D


Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Johnny1.4 100 pén. júl. 20, 2007 11:56 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 30, 2006 9:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 7:59 am
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Cserkeszölö
Sziasztok!!
Tudja valaki hogy kell a váltógombot leszerelni?? Vagy egyáltalán leszerelhetö-e?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 28, 2006 10:01 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló Piktor!
A hibakód alapján a hiba oka nagy valószínüséggel a légtömeg mérö. Ezen belül vagy a vezetéke, vagy maga a szenzor hibásodott meg. Ennek a feladata az lenne hogy mérje a beáramlott levegö mennyiségét és ez alapján adagolja hozzá a megfelelö mennyiségü benzint. A szenzor a te esetedben nem értelmezhetö jeleket küld a vezérlöegységnek és ezért rángat az autó. A javítása szervizt igényel...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hibakód
HozzászólásElküldve: kedd nov. 28, 2006 1:49 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 28, 2006 1:37 pm
Hozzászólások: 1
Segítséet kérnék!

Fábiám(1,4 MPI 50kW motoros) alacsony fordulatnál erötlen, rángat. A következö hibakódot olvassa ki az OBD2: 17549 P1141

Mi lehet a hiba forrása?

Aki tud segíteni, kérem küldje el válaszát az Email-címemre: piktor71@citromail.hu

Elöre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 25, 2006 1:29 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!
A kézikönyv szerint ha villog az azt jelenti hogy alacsony a folyadékszint, szóval lehet hogy a szintjelzö romlott el. Egyébként ha világít akkor jelzi a túlmelegedést.

A másik problémára azt tudom mondani hogy ha a víz nem fogy és a leengedett olaj tiszta, akkor elvileg nincs semmi baja. Sajnos ez a TXT olaj nem a minöségéröl híres, de mivel 15-ezrenként le van cserélve nem okoz gondot.

Mindent összegezve én megnézetném szervizben, mert így távolról nem lehet pontosan megmondani hogy mi a baja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27925 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 1862  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség