Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. jan. 16, 2019 7:54 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28224 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1882  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 05, 2019 12:21 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 377
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok!
Hátsóajtó teleszkópot szeretnék cserélni, de nem boldogulok vele.
Az újnak, a szállításhoz van valami blokkolt állapota?
Mert sem a hosszát, sem a két vég, egymáshoz képesti pozícióját nem tudom változtatni. Az alsó csukló felhelyezése után a felső nem a kívánt irányba néz, de meg sem tudom mozdítani. Olyan mintha össze lenne gyógyulva, és erőltetni meg nem merem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 04, 2019 8:49 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 26, 2018 12:58 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia
Köszönöm segítséged!!;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 04, 2019 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1022
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Csordás Sándor írta:
Sziasztok!Van egy skoda fabia 1.4 mpi 2000 évjaratú (6y2) 60LE autóm!valaki megtudá e nekem mondani hol található a főtengelyjeladó és a vezérműtengelyjeladó!valaszokat előre is köszönöm
A főtengely jeladó a termosztát alatt van a lendkerék fölött.A vezérműtengely jeladó meg a motoron a hűtő felé néz az olajgomba mellett van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 04, 2019 3:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 26, 2018 12:58 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!Van egy skoda fabia 1.4 mpi 2000 évjaratú (6y2) 60LE autóm!valaki megtudá e nekem mondani hol található a főtengelyjeladó és a vezérműtengelyjeladó!valaszokat előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 04, 2019 8:50 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1288
Baker írta:
hubo44 írta:
Baker írta:
Sziasztok van egy skoda fabia 1.4 16v 100 lovas sárkányom és valami zaj jön a váltó felől ha benyomom a kuplung pedált abba marad. Néha ritkán elő fordul hogy el Elveszti a szinkront 1 és e még 3 ba de ezeket nagyon ritkán produkálja van ötletetek hogy miről jöhet a zörej?


mikor volt olaj čerelve bene. (5év vad 150ezer km)

1 éve sincs és a szintje is jó (nem folyik el)


a zaj kôveti a fordulatot vad el marad?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 04, 2019 8:17 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 02, 2019 9:12 am
Hozzászólások: 7
hubo44 írta:
Baker írta:
Sziasztok van egy skoda fabia 1.4 16v 100 lovas sárkányom és valami zaj jön a váltó felől ha benyomom a kuplung pedált abba marad. Néha ritkán elő fordul hogy el Elveszti a szinkront 1 és e még 3 ba de ezeket nagyon ritkán produkálja van ötletetek hogy miről jöhet a zörej?


mikor volt olaj čerelve bene. (5év vad 150ezer km)

1 éve sincs és a szintje is jó (nem folyik el)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 03, 2019 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1288
Baker írta:
Sziasztok van egy skoda fabia 1.4 16v 100 lovas sárkányom és valami zaj jön a váltó felől ha benyomom a kuplung pedált abba marad. Néha ritkán elő fordul hogy el Elveszti a szinkront 1 és e még 3 ba de ezeket nagyon ritkán produkálja van ötletetek hogy miről jöhet a zörej?


mikor volt olaj čerelve bene. (5év vad 150ezer km)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 03, 2019 8:50 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 02, 2019 9:12 am
Hozzászólások: 7
Sziasztok van egy skoda fabia 1.4 16v 100 lovas sárkányom és valami zaj jön a váltó felől ha benyomom a kuplung pedált abba marad. Néha ritkán elő fordul hogy el Elveszti a szinkront 1 és e még 3 ba de ezeket nagyon ritkán produkálja van ötletetek hogy miről jöhet a zörej?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. jan. 02, 2019 9:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. jan. 02, 2019 9:22 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Fabia I
Sziasztok! Fabia I-es kocsimban elromlott a kardánboxban lévő 12 V-os aljzat. Sikerült vennem egyet a bontóban, szeretném kicserélni. Hogyan fogjak hozzá? Le kell hozzá szerelni az egész kardánboxot? Vagy valahogyan ki lehet pattintani csak a szivargyújtót is? A válaszokat előre is köszönöm! Pisti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2018 3:40 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 15
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
Szia Csabaa.

Köszönöm a gyors választ meg fogom nézni és irni fogom hogy mit
tapasztaltunk.Egyébként a srác aki vag-gal nézi autó vill.szerelő.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2018 3:29 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7509
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Imriske írta:
hubo44 írta:
Imriske írta:
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


az ezeknel normališ hod hosab inditozašnal be šípol a olaj ňomaš.



Sziasztok!

Végignéztem az összes biztosítékot,szétbontottam a kábel köteget se szakadást se rohadást nem találtam.A biztosítékok jók.Kontakt sprével végig fujtam a vezélő egység csatlakozási pontjait (megáztattam).Továbbra sem indul de indítozás után benzin szagot érzek, tehát való színű szikrát nem ad???? A héten megnézzük vag-gal mert lehet hogy tele van hibakóddal.Relék nem tudom vannak-e benne és milyen mértékű lehet a meghibásodás esélye.

Minden fórumtársnak Boldog Új Évet Kívánok,hiba és baleset mentes kilómétereket!!!!!!

Szia
A kormány alatt vannak a relék. 3 relé biztosan van, kettő a benzinpumpának, egy a motorvezérlőnek.. ha gond van velük, tárolt hibakód is szokott lenni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2018 3:16 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 15
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
hubo44 írta:
Imriske írta:
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


az ezeknel normališ hod hosab inditozašnal be šípol a olaj ňomaš.



Sziasztok!

Végignéztem az összes biztosítékot,szétbontottam a kábel köteget se szakadást se rohadást nem találtam.A biztosítékok jók.Kontakt sprével végig fujtam a vezélő egység csatlakozási pontjait (megáztattam).Továbbra sem indul de indítozás után benzin szagot érzek, tehát való színű szikrát nem ad???? A héten megnézzük vag-gal mert lehet hogy tele van hibakóddal.Relék nem tudom vannak-e benne és milyen mértékű lehet a meghibásodás esélye.

Minden fórumtársnak Boldog Új Évet Kívánok,hiba és baleset mentes kilómétereket!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 27, 2018 7:52 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1288
Imriske írta:
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


az ezeknel normališ hod hosab inditozašnal be šípol a olaj ňomaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 27, 2018 7:08 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 15
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 2:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
hubo44 írta:
Imriske írta:
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


ritkan de elô fordul hod ha ki ég a trafo akor ki vagja a trafok bistošitekat.


Szia! Kellemes Ünnepet neked is! Ahogy hubo44 írta, először a biztosítékokat nézd át! Beleértve a nagyobb amperű, motorhoz kapcsolódó biztosítékokat. Nekem motortében lévő (abs kockához tartozó) biztosíték ment ki nyáron. Megtévesztő módon abs vezérlő hibát írt kiolvasáskor, csak szerencsére a szerelő elég tapasztalt volt, hogy olcsótól a drága megoldásig haladva kezdje a hibaelhárítást. Íme egy kép a nagyobb amperű biztosítékról:

http://www.akkusaru.hu/termek_upload/192800x.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28224 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1882  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség