Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. aug. 18, 2018 7:27 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27925 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1862  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:57 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kéthely
Hello,
2002-es Fabia 2 órás állás (takarítás) után nem indul, a műszerfalon a kis kulcs jelzés világit, központi zár nincs, csak kulcsos ajtónyitás. A kulcs az autóban volt, 3-4 indítási kísérletre elindul, de utána rögtön le is áll, egyik kulccsal sem indul el. Valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2018 7:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Szesze írta:
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.
Az egyenletlen alapjárat Mpi Fabiánál típushiba.A lánccserétől valamelyest javulhat ez a dolog,de teljesen nem szűnik meg szerintem.Amúgy meg mi f.sz kerül az Mpi lánccserébe 75000-be??Ha valaki márkaszervizben megveszi a gyári láncot hozzá ahol a legdrágább ott is 15000 körül van az ára a szettnek.Az enyémbe szinte nem is hallani a lánc csörgést,de nálam is érezni a rángatást főleg induláskor.Én előbb gondolnék koszos befecskendezőre mint,hogy pusztán a lánctól lenne.Nálam a Metabond benzinadaléktól javult a helyzet,de még mindig nem 100%-os a dolog.A benzines autóknak főleg ha sokat használják rövidebb távokon akkor nem árt legalább 3 havonta az injektortisztítót beletenni.

osztom a véleményed!! a láncot megkapod még postával is 10e ért egy sima mezei szerelőnek szerintem még kimaxolva is 25e be bele kellene férnie. ami kelleni fog még olajteknő tömítés vagy valamilyen jobb fajta paszta, vezérmű dekni tömítés meg ha már szétkapják akkor érdemes a szimeringet is kicserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2018 7:18 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Csabaa írta:
murray írta:
szerintetek álló/halott motoros benzines fábiát lehet vontatni?
ha nincs motor nincs szervo stb. kormány, fék, attól még izomból van?

Szia
Persze ,hogy lehet. Engem már vontattak egy másik fábiával,
32km-n át a régi 5-s úton. Sok körforgalom, az út felénél lemerült az aksim is
már csak minden második villogás volt meg az elakadásjelzőnek.
Ha a ráléptem a félre minden maradék villamy elfogyott..
Nem olyan vészes a kormány, a féket ki tudod próbálni, ha most beülsz és elkezded
többször lenyomni a pedált.. na olyan szervo nélkül. Bátran lehet taposni..

a fékkel volt nekem is tapasztalatom, mikor a fékrásegítő csöve úgy gondolta már érdemes volna megrepednie na akkor volt meglepetés fékezéskor nekem is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2018 6:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 969
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.
Az egyenletlen alapjárat Mpi Fabiánál típushiba.A lánccserétől valamelyest javulhat ez a dolog,de teljesen nem szűnik meg szerintem.Amúgy meg mi f.sz kerül az Mpi lánccserébe 75000-be??Ha valaki márkaszervizben megveszi a gyári láncot hozzá ahol a legdrágább ott is 15000 körül van az ára a szettnek.Az enyémbe szinte nem is hallani a lánc csörgést,de nálam is érezni a rángatást főleg induláskor.Én előbb gondolnék koszos befecskendezőre mint,hogy pusztán a lánctól lenne.Nálam a Metabond benzinadaléktól javult a helyzet,de még mindig nem 100%-os a dolog.A benzines autóknak főleg ha sokat használják rövidebb távokon akkor nem árt legalább 3 havonta az injektortisztítót beletenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2018 8:46 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1131
Nagy András írta:
hubo44 írta:
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.

A lanctol nem les. Keveš a info meňi km., volt mar činalva/čerelve rajta štb.


Amikor vásároltuk elvileg volt cserélve, ez 5 éve volt azóta kb 90-100 ezeret tettünk bele.

Gondoltam surôk,derťak,fojto selep takaritaš,diagnostika hod mi van a hiba taroloba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2018 8:33 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2018 7:33 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fábia 1.4 2001
hubo44 írta:
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.

A lanctol nem les. Keveš a info meňi km., volt mar činalva/čerelve rajta štb.


Amikor vásároltuk elvileg volt cserélve, ez 5 éve volt azóta kb 90-100 ezeret tettünk bele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2018 7:52 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1131
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.

A lanctol nem les. Keveš a info meňi km., volt mar činalva/čerelve rajta štb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2018 7:43 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2018 7:33 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fábia 1.4 2001
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. júl. 25, 2018 6:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 594
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
kösz Csabi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2018 7:28 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7361
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
murray írta:
szerintetek álló/halott motoros benzines fábiát lehet vontatni?
ha nincs motor nincs szervo stb. kormány, fék, attól még izomból van?

Szia
Persze ,hogy lehet. Engem már vontattak egy másik fábiával,
32km-n át a régi 5-s úton. Sok körforgalom, az út felénél lemerült az aksim is
már csak minden második villogás volt meg az elakadásjelzőnek.
Ha a ráléptem a félre minden maradék villamy elfogyott..
Nem olyan vészes a kormány, a féket ki tudod próbálni, ha most beülsz és elkezded
többször lenyomni a pedált.. na olyan szervo nélkül. Bátran lehet taposni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2018 2:31 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd júl. 24, 2018 10:35 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 PD TDi
Megnézem, köszönöm!

Ra tenem diagnostikara mien hiba van be irva a hibataroloba. (olaj sint rendbe?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2018 12:18 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1131
Asztalos78 írta:
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy reggel hidegen nem működik a szervó.
Világít folyamatosan a kormány felkiáltójellel is.
Ha leállítom és újraindítom, akkor már működik semmi gond.
Egy 2004-es 1.4 PD TDi autóról van szó.
Köszönöm a segítséget!

Ra tenem diagnostikara mien hiba van be irva a hibataroloba. (olaj sint rendbe?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2018 10:51 am 
Offline

Csatlakozott: kedd júl. 24, 2018 10:35 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4 PD TDi
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy reggel hidegen nem működik a szervó.
Világít folyamatosan a kormány felkiáltójellel is.
Ha leállítom és újraindítom, akkor már működik semmi gond.
Egy 2004-es 1.4 PD TDi autóról van szó.
Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2018 9:51 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 594
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
kösz a vontatásos tippeket.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára murray kedd júl. 24, 2018 5:44 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 24, 2018 9:02 am 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 22, 2018 8:25 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.2
murray írta:
szerintetek álló/halott motoros benzines fábiát lehet vontatni?
ha nincs motor nincs szervo stb. kormány, fék, attól még izomból van?


Hello! A kormány is nehéz, de méginkább a fék!! Iszonyú erővel kell nyomni ahhoz, hogy kicsit is fékezzen!!! Ha a villamosságnak is annyi, akkor felejtsd el a vontatást !! Béla


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27925 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1862  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség