Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. jan. 16, 2019 7:56 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28224 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1882  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 5:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 29
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
hubo44 írta:
intelpentium írta:
Sziasztok!
Egy ideje hangos bugást hallottam az utastérben. Csütörtökön alig bírtam haza jönni. Rángatott az autó rendesen. Olyan volt mintha nem kapna üzemanyagot. A hátsóülést felhajtottam. Az asszony indított, siri csend. Nagyon olyan mintha meghalt volna a szivattyú.
A kérdésem, cserélt már valaki üzemanyag szivattyút? Lehet e csak a szivattyút, vagy az egész üzemanyag ellátó rendszert kell egyben?
Köszönöm.
[url]https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/uezemanyagszivattyue-10817/skoda/fabia/fabia-lepcsoshatu-6y3/16059-1-4
[/url]


igen lehet kulôn patront/betetet čerelni.

Mármint a szivattyú motort, úgy érted?
Kábé mennyibe kerülhet forintban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 4:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1288
intelpentium írta:
Sziasztok!
Egy ideje hangos bugást hallottam az utastérben. Csütörtökön alig bírtam haza jönni. Rángatott az autó rendesen. Olyan volt mintha nem kapna üzemanyagot. A hátsóülést felhajtottam. Az asszony indított, siri csend. Nagyon olyan mintha meghalt volna a szivattyú.
A kérdésem, cserélt már valaki üzemanyag szivattyút? Lehet e csak a szivattyút, vagy az egész üzemanyag ellátó rendszert kell egyben?
Köszönöm.
[url]https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/uezemanyagszivattyue-10817/skoda/fabia/fabia-lepcsoshatu-6y3/16059-1-4
[/url]


igen lehet kulôn patront/betetet čerelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 4:44 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 29
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
Sziasztok!
Egy ideje hangos bugást hallottam az utastérben. Csütörtökön alig bírtam haza jönni. Rángatott az autó rendesen. Olyan volt mintha nem kapna üzemanyagot. A hátsóülést felhajtottam. Az asszony indított, siri csend. Nagyon olyan mintha meghalt volna a szivattyú.
A kérdésem, cserélt már valaki üzemanyag szivattyút? Lehet e csak a szivattyút, vagy az egész üzemanyag ellátó rendszert kell egyben?
Köszönöm.
[url]https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/uezemanyagszivattyue-10817/skoda/fabia/fabia-lepcsoshatu-6y3/16059-1-4
[/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 15, 2018 8:31 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1022
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Abdul80 írta:
SOS
Sziasztok!
Segítséget kérnék,2001-es 1.4 mpi motoros skoda fabian
hengerfej tömítés csere volt!
Érdekelne a szelephézag beállítás vagy az alapbeállítás értékei!
Előre is köszönöm

Hali!Lapozz itt vissza régebben ezt már itt többször kiveséztük!A lényeg hogy emelet 3000 körüli fordulaton rendesen melegítsd fel a motort,hogy a hidrotőkék rendesen feltöltődjenek és a hűtőventilátor is bekapcsoljon.Ha ez megvan utána lehet a csavarokat beállítani.A módja ugyan az mint a nem hidrotőkés motoroknál,hogy amikor a 1-es henger himbái váltanak akkor a 4-es hengernél kell állítani,de itt nem hézagot hanem a himbacsavart ki kell csavarni,majd utána annyira betekerni,hogy érintse pont a pálcát és ne legyen hézag és ettől a ponttól 2 egész fordulttal beljebb kell tekerni a himbacsavarokat majd így lekontrázni.Ennyi az egész a többi hengernél meg ugyan így.Ha a 2-es hengernél van a váltás akkor a 3-as hengert kell állítani.Ha a 3-as vált akkor értelemszerűen a 2-est kell állítani.És ha a 4-es vált akkor meg az 1-est kell így belőni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 15, 2018 8:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 10
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Sziasztok.
Indítási gondjaim voltak az autóval (Fábia, 1.4 mpi)
Csabaa leírása alapján az AC Pumpa gyengélkedhet, ez alapján jutottam odáig hogy csak az AC Pumpa tömítése fáradt el, így elengedte a nyomást ezért indításkor nem volt meg a megfelelő 3-Bár.

Ezután volt alapjárati hullámzásom is, ahogy mantec, is írta kitakarítottam a fojtószelepet, elég fekete volt, nem mostanában volt takarítva.
Ez körülbelül 4 napja történt azóta megoldódtak az adott problémáim.

Egy kérdést szeretnék feltenni.
Mivel letört a hátsó ablaktörlő, Bárdi-tol vettem 1 újat körülbelül 2-hete ma hóesésben szinte folyamatosan használva volt.
Ma beálltam a garázsba és akkor láttam hogy eltört megint az ablaktörlő.

Van erre valami megoldás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. dec. 14, 2018 7:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 05, 2016 12:00 pm
Hozzászólások: 18
Az alja nagyon rossz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. dec. 14, 2018 7:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1288
Abdul80 írta:
SOS
Sziasztok!
Segítséget kérnék,2001-es 1.4 mpi motoros skoda fabian
hengerfej tömítés csere volt!
Érdekelne a szelephézag beállítás vagy az alapbeállítás értékei!
Előre is köszönöm


mijen alapotba volt a tômiteš?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. dec. 14, 2018 7:08 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 05, 2016 12:00 pm
Hozzászólások: 18
SOS
Sziasztok!
Segítséget kérnék,2001-es 1.4 mpi motoros skoda fabian
hengerfej tömítés csere volt!
Érdekelne a szelephézag beállítás vagy az alapbeállítás értékei!
Előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 13, 2018 4:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. márc. 17, 2010 11:22 pm
Hozzászólások: 8
Üdv!

Tíz éve hajtok egy Skoda fabia kombit 1.4 16v 101 LE. Most a következő problémám állt elő: a 3-as henger alapjáraton égéskimaradást jelez, emellet lambdaszonda hibát is. Próbáltam másik gyertyával illetve gyújtótrafó cserével is. Melegen jól megy bár néha döccen egyet. Alapjáraton rendszeresen leáll a 3-as henger. A gyújtótrafó csatlakozóját megnéztem, kitisztitottam.a hibakód törlés után mindig visszatér a probléma. Ha valakinek van ötlete, kérem, hogy ossza meg. Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 11, 2018 5:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 100
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Még egyszer köszönöm a sok segítséget mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 10:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1288
kaliczrob84 írta:
Szerencsére nem ő a szerelőm, ő csak a leggyorsabb megoldás volt a hibakód olvasásra. De akkor nem aggódom ezzel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm a segítséget.


,,a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb,,
nem minded hod hol mered, mivel mered eš meňi éveš a verda !


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 100
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Szerencsére nem ő a szerelőm, ő csak a leggyorsabb megoldás volt a hibakód olvasásra. De akkor nem aggódom ezzel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 7:53 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7509
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Köszönöm szépen mindenkinek a sok segítséget. Ez egy nagyszerű társaság.
Végül is kicserélek mindent, az a tuti, és az én nyugalmam sem utolsó szempont.
Viszont lenne egy érdekesség. Februárban egy bosch car service-ben ki lett cserélve a generátorom egy állítólag felújított Valeo-ra, jó 90 000 ft-ért. Na most. Az említett hibakód olvasásnál szólt a szerelő, hogy a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb.
Az, hogy átb@sztak-e a bosch car service-ben, az szerintem nem is kérdés. Az igazi kérdésem, hogy valóban sovány egy állítólag felújított generátortól ez?

Szia
Hááát nagy szaki lehetett..
Kétféle feszszabályzó van 13,8 vagy 14,2 voltos.
Nekem is 13.8-al tölt a rendszer.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 7:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 100
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Köszönöm szépen mindenkinek a sok segítséget. Ez egy nagyszerű társaság.
Végül is kicserélek mindent, az a tuti, és az én nyugalmam sem utolsó szempont.
Viszont lenne egy érdekesség. Februárban egy bosch car service-ben ki lett cserélve a generátorom egy állítólag felújított Valeo-ra, jó 90 000 ft-ért. Na most. Az említett hibakód olvasásnál szólt a szerelő, hogy a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb.
Az, hogy átb@sztak-e a bosch car service-ben, az szerintem nem is kérdés. Az igazi kérdésem, hogy valóban sovány egy állítólag felújított generátortól ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 10, 2018 11:14 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7509
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28224 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1882  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség