Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. szept. 19, 2018 12:50 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27950 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857 ... 1864  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2007 12:17 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 03, 2007 11:04 pm
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Fábia 1,2.HTP-2006
Üdvözlök minden tagot. én most regisztráltam,még új vagyok. 2006.08-hó ba vettem Fábia Classik a 1.2es 12szelepes 64 lovas Piros (Latinvörös)gépet eddig 2400km van benne.még 3000fölöt nem nagyon ment a fordulat,vigyázok rá rendesen be akarom járatni.a fogyasztása városba téli idöjárási viszonyok melett 6,5l. eddig nagyon jó bevált, szépen megy.nem nagy autó, de nekem a feleségemnek és van egy 6éves kisfiunk hármunknak böven elég. valamikor egy Skoda 100as al keztem.bevált jó fogyasztása volt. utána volt pár Autom igaz használtak.Kérésem bevált e ez a tipus nem ismerem a 3 hengerest.mire kell vigyáznom rá.nagyon megszeretük, remélem nem bánom meg hogy ezt a tipust választotam.de a pénz nagy úr ezt is részletre vetem. Elöre is köszönöm a válaszatokat Bandi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2007 6:50 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Gabi!
Nekem sem gyári benne a rádió, de nekem szervizben tették bele. A képen látható hogy egy kék színü kábelt elvágtak, egy sárgát pedig kihúztak a csatlakozóbol. Amit a képen látsz az egy Sony tipusú átalakító, és ezen van elvégezve a müvelet nem az autó hálózatában.
De ha esetleg nem olyan sürgös a kérdés jövöhét közepe felé utánna tudunk járni :)

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2007 6:34 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Üdv!
Nem állt szándékomban megijeszteni, ha mégis sikerült akkor bocsi. Amit írtam az pusztán a tapasztalaton alapul. Van egynéhány ismerösöm akiknek ezzel a motorral szerelt Fabiájuk van, és hát akad velük néhány probléma, mármint ilyen hasonló jellegü mint neked. Viszont motorikusan nagyon jó kis szerkezet, csak hát mivel nem egy mai konstrukció, kicsit nehezebben viseli el az utólag ráhelyezett szenzorokat, érzékelöket. Igazából nincs gépészmérnöki végzettségem, de mondhatom hogy az 1.4mpi motort ismerem elég jól, még ennek az 1.2-es változatát tanulmányoztam, és hát mondhatom hogy az "utolsó csavarig." Igaz ugyan hogy az 1.4 már nem teljesen ugynaz mert azért modernizálódott itt-ott, de a blokk a régi. Szerintem ne aggodj elöbb utóbb meglesz a hiba, pláne ha találsz egy jó szerelöt aki tényleg ki akarja deríteni. Próbáld meg Huntert, akit Imi barátom ajánlott, én is hallottam már róla elég sok jót, egy telefont megér. Mégegyszer bocs ha ijesztö volt amit irtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2007 10:56 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 25, 2007 10:51 am
Hozzászólások: 12
Köszi Imi az infókat!
Sajnos nem a szlovák határnál lakom!
Jahh, és Johhny remélem inkább, hogy laikus vagy, mert akkor az 1.4Mpi motor sem akkora gáz!!! :D Nahh mindegy.

Üdv. mindenkinek!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2007 10:09 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 17, 2006 8:33 am
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Lörinci
Hali
Van egy kis problémám az autó rádióval
még pedig az hogy nem gyári van benne.
Ami alapvetöen nem lenne baj de állítólag az autóban aktívantena van amit a gyári rádió a koaksz kábelen keresztül tálál 12V-al a többi rádió ezt nem teszi.
Tudtok erre valami megoldást?
A válaszokat elöre is koszi

üdv Gabi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2007 9:32 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 8:49 pm
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Tatabánya
Hahó!! Nem tudom hol laksz de én megpróbálnám szlovákiában egy szervízben.De csak akkor ha közel laksz a határhoz!Lehet, hogy baromság de azért ha közelvan akkor talán megérné!Adok egy tel számot próbáld meg felhívni Huntert és hivatkozz Gátvölgyi Imire ö is Fabiás+autó szerelö.30/5119294 Remélem tud neked segíteni valamit.Sok sikert!!!!! Üdv Imi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 31, 2007 8:51 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 25, 2007 10:51 am
Hozzászólások: 12
Hali!

Köszi szépen az infókat Johnny! A szervízesek csalafintaságára már én is gondoltam, én sem most jöttem le a falvédöröl! :wink:
Amúgy meg nagyon elszomorítottál az üzeneted Fábiám 1.4Mpi motorjával kapcsolatban!!!!! :cry: Te szerelö vagy egyébként, hogy ennyire tisztában vagy a hibákkal?Vagy csak egy érdeklödö laikus? Jahh, és elárulnád nekem a motorblokk konstrukció, hogyan jön össze a motor elektronikai hibával??? Remélem te egy profi mérnök vagy szerelö vagy, és nem csak egy laikus aki szereti ijjesztgetni az embereket!

Köszi

üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 5:17 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Üdv!
Köszi szépen az infót, elég érdekes egy hiba, már csak azért is mert és rendszeresen fullra szoktam tankolni, söt ha nem kerek az összeg amit a kút kiír akkor a szellöztetö szelepet megnyomva fel szoktam kerekíteni. Már elég rég csinálom így, de eddig még nem adta jelét semmiféle problémának. Lehet akkor jobban kellene vigyáznom, vagy ami még elöfordlhat, bár távol álljon tölem a rosszindulat, de láttunk már ilyet, hogy a szervíz is csak próbálkozik, nekik nem kerül pénzükbe. Legfeljebb ha nem jön be, mondanak valami mást. Persze ezzel nem azt mondom hogy rosszat mondanak és azt sem hogy ne próbáld meg kideríteni a hibát. Mert engem is idegesítene ha állandóan visszajönne egy jelzés. Nem szeretnélek lehangolni és biztosan van is olyan aki meg tudna cáfolni, de nekem az a tapasztalatom hogy az 1.4 Mpi motorral szerelt Fabiáknak elég sok problémája akad az elektronika terén. Ez talán annak köszönhetö hogy ezt a tipusú blokkot valamikor a hetvenes években fejlesztették és végigjárván a skoda 105, 120, 130, karburátoros verzióit, belekerült a Feliciába mint 1.3 literes de már injektoros vezérlésü , végül a Fabiában fejezte be pályafutását mint 1.4-es. Én arra gondolok, bár tisztában vagyok a müködésével és ismerem az általános dolgokat a motorokkal szemben, hogy valamiért az 1.4 literes ürtartalom már nem fekszik annyira ennek a blokknak. Hogy miért? Ezt nem tudom megmondani, de tény hogy ezek a motorok egy picit küszködve élik meg a mai elvárásokat és megpróbáltatásokat mint korszerü injektoros 1.4-es.
Azért ne add fel, ha szépen muzsikál és nem történik semmi zavaró a kezelhetöségében, akkor csupán idö kérdése és meglesz a hiba.
Mégegyszer köszi :) és kivánom hogy tényleg megoldódjon a dolog :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 1:28 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 25, 2007 10:51 am
Hozzászólások: 12
Sziasztok!

Szóval voltam pénteken a másik szervízben!
Megnézték és megállapították, hogy az elektronikai hibát jelzö lámpa kigyulladását a tüzelöanyag szellöztetö szelep hibás müködése okozhatja./egyébként ezt a hibát jelezte az elözö vizsgálatkor is/ Ez a hütöfolyadék tartály oldalára van rögzítve. Csak az volt a furcsa, hogy azt mondták a szelep müködik ha ök vezérlik a gépükkel! Amúgy valószínü azért hibásodott meg, mert túltankoltam az autót! Ez igaz lehet, mert emlékszem ilyesmire. Jahh és azt is mondták, hogy ezzel összefüggésbe valószínü az aktív szénszürö tartály is tönkrement, ez a benzintartály mellett lehet valahol. Szóval ennyi történt, jahh és még annyi, hogy ök is kitörölték a hibákat. Aztán azt mondták ha újra felgyullad a lámpa akkor menjek vissza és ki kell cserélni a szelepet meg a tartályt is. Kb egy napig bírta és vasárnap megint felgyulladt. A szelep állítólag 12.000Ft ha a szervízben veszem meg, a tartály árát nem tudta megmondani a munkafelvevö. Szóval megint költhetek alkatrészekre egy csomó lóvét.
Megpróbálom máshonnan beszerezni öket ahol talán olcsóbb lesz.
Tehát megtanultam, hogy soha ne tankoljam csordultig a Fábiát!!!!
És ti sem! :)
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 25, 2007 3:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
Én azt mondom, hogy semmi baja sincs, nyugodj meg!! Nekem is mindig ezt csinálja, de a motor rendesen jár, semmi probléma sincs vele! Én már meguntam a szerviz hívogatását, és a kocsi hurcolgatását! Mikor néha megint világít a lámpa egy kicsit káromkodok magamban és ennyi. Egy- két indítás után úgyis kialszik!!:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 25, 2007 12:36 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Helló!
Tanulságos történet, sajnos ez elöfordul hogy a hiba törlése nem oldja meg a problémát. Mert ugye azt a legtöbb esetben valaminek az idöszakos vagy állandó müködésképtelensége okozza. A te esetedben elég valószinü hogy idöszakos a hiba okozója. Ha menet közben nem jelentkezik sehogy akkor az lehet hogy a gyújtás ráhelyezése után mikor az autó öndiagnosztikát végez, nem talál meg valamit, ami persze lehet hogy aztán beindul, de akkor már a központi egység nem keresi azt. Ami még idöszakos hibára utal hogy a harmadik indítás után jezett ismét. Ez azért van mert rögtön nem szól hogy valami van mert lehet hogy csak egy sikertelen indítás okozta. Ebben nekem már van tapasztalatom, én is jártam így. Ha a hiba esetleg megszünne akkor kb 10 indítás után tünik el a müszerfalról. A hibatárolóban benne marad de már nem jelzi ki. Azt azért nem javaslom hogy indítgasd mert valami biztos hogy rossz, mert a 3. indításnál már figyelmeztet, tehát a 10 indításból is tuti lesz olyan amikor problémát talál. A hibát sokminden okozhatja mert rengeteg dolgot leellenöriz idítás elött. Nézesd meg, valami csak kiderül. Majd szólj mert kiváncsi vagyok mi lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 25, 2007 11:26 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 25, 2007 10:51 am
Hozzászólások: 12
Sziasztok!!!

Elöször is nagyon hasznos ez a fórum!!!
:D
Én azért kerestem fel, mert tegnap kigyulladt az elktronikai hibára figyelmeztetö lámpa az 1.4Mpi /2003 februári/Fabiamban! Elöször megijjedtem,de szerencsére a kocsi ugyanúgy müködik mint elötte. Azért én azonnal felhívtam a szervízt és ök mondták hogy vihetem is az autót délután. Vittem is, beparkoltak a mühelybe vele, szinte azonnal/ez nagyon pozitív volt/ csak sajnos én nem mehettem be oda/pedig szerettem volna látni mit csinálnak vele!/, sebaj a munkafelvételes srác mondta megnézik és kiderítik mi a baja addig várjak a szalonban. Vártam ott egy darabig, de nem bírtam sokáig úgyhogy kimentem és kívülröl lestem mit csinálnak! Rákötötték a számítógépülre és mint utólag kiderült végigfutatták rajta a hibakeresési programot. Közben kijött a munkafelvevö és közölte érdeklödésemre, hogy sok hibát találtak!!!!!!!!Nagyon megijjedtem, de megnyugtatott, hogy nem lesz gond!Aztán úgy 15-20 perc múlva jött és mondta, hogy kész kitörölték a hibákat és újrafutatták a hibakeresést és nem találtak semmit sem!!! Ezt egyébként az öndiagnosztikai jegyzökönyv is alátámasztja. Kérdeztem mennyit fizetek, mondta semmit! Kicsit gyanús volt, de a kocsiban tényleg nem égett az elektronikai hibát jelzö lámpa. Megnyugodtam!!!
Hazajöttem és ma reggel sem gyulladt ki amikor elindultam itthonról. Ekkor már teljesen megnyugodtam!!!! Csak amikor ma harmadjára beindítottam, akkor felgyulladt megint! Ekkor értettem meg, miért nem kértek a tegnapi javításért pénzt!!!!!! :(
Most ott tartok, hogy bejelentkeztem holnapra egy másik szervízbe!!!
Jahh és elolvastam a fórum ebben a témában írt hozzászólásait, így már kicsit járatosabb vagyok.
Remélem nincs nagy gond és ök tényleg megtalálják a hibát, valamint ki is javítják!!!
Mert elvileg azért cseréltem le az öreg Fordomat erre egy fél éve, hogy ne kelljen minden második hónapban javító mühelyekbe járnom! :?
Holnap, ha nem felejtem el, megírom tapasztalataimat.
Egyébként üdv. mindenkinek!
Ui.: addig is ha van valakinek a fórumos hozzászólásokon kívül más tapasztalata ezzel a problémával kapcsolatban és hasznos tanácsot tud adni, azt kérném hogy írja le ide! Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 19, 2007 8:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 7:59 am
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Cserkeszölö
Sziasztok!
Eladó!! Falken ZE512 nyárigumi, 195/60R14-es, 5000Km-t futottak(új). Ár:30000FT/4db. Tel.:20/423-2261(14óra után) jjani@citromail.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 17, 2007 6:04 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!
Valószínüleg az okozhatja az indításkor nem megfelelö olajnyomást, hogy az olaj hidegben egy kicsit megdermed és kis idöbe telik míg ltrejön a megfelelö nyomás. Ha csak hidegindításkor jelez és menet közben nem, akkor valószínüleg nincs semmi baja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2007 10:14 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 16, 2007 9:48 pm
Hozzászólások: 3
Sziasztok!

4 hónapja vettem 1,2-es Fabiámat használtan (2003-as). Eddig nem volt vele semmi problémám, viszont az utóbbi idöben indítás után, mikor elalszanak a visszajelzö lámpák (de gyújtáson is) 5x felvillan az olajnyomás visszajelzö lámpája. Megnéztem a könyvében, mit jelent ez. Ott azt találtam, hogy a lámpa néhányszori felvillanása hangjelzés kíséretében érzékelöhibára utal. Viszont nálam hangjelzés nem hallható. Olajszint is rendben van.


HA valaki találkozott már ilyen hibával, akkor ossza meg légyszi a tapasztalatát.

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27950 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857 ... 1864  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség