Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd dec. 11, 2018 6:10 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28155 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 1877  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 25, 2007 12:55 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 29, 2007 1:13 pm
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Esztár
Sziasztok!
Szerintetek menyit érne a gyári rádióm ha beviszem
a szervízbe,vagyha magánkézbe eladnám?

tomi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 23, 2007 7:24 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 09, 2007 2:49 pm
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Sifre írta:
ZZ írta:
Máris ismételtem írnom kell.
1.4 MPI Fabia (2001; 125000 km); jobb hátsó részből (vagy hátulról, nehéz beazonosítani), 50 km/h óra fölötti sebesség esetén egy mély, morgó hangot hallani. Sebesség - növekedésnél sem szűnik meg, csak kicsit magasabb tartományba kerül. Aki hátul ült, még a rezgést is érezni vélte.


Helló!
Az alapján, amit leírtál elég valószínű hogy a kerékcsapágy rágódott be. Ha centírozás probléma van akkor csak rezgést lehet érezni, nem morog.


Köszi, Sifre, igazad volt. Elvittem szervízbe, megemelték,, megprörgették a kereket, morgott. Már bólogattak is: csapágyas. Mivel külön nem lehet csapágyat szerezni, csak kerékaggyal, anyagárban 22.700 Ft.- volt. Most szép csendes, halk. // Eredeti WV csapágyazás volt benne//.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 18, 2007 5:42 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Antoni írta:
Sziasztok!

Ha cincogó hangot hallok jobb első kerék felől, akkor elkopott a fékem azt jelzi? Vagy mást? 48ezer km van benne..


Ennyi km után már nagyon valószínű hogy betétet vagy akár tárcsát is kell cserélni. A felni küllői között ha benézel akkor látszik a fékbetét vastagsága. Tárcsát akkor kell cserélni, ha a szélén már "pereme" van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 18, 2007 5:28 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
ZZ írta:
Máris ismételtem írnom kell.
1.4 MPI Fabia (2001; 125000 km); jobb hátsó részből (vagy hátulról, nehéz beazonosítani), 50 km/h óra fölötti sebesség esetén egy mély, morgó hangot hallani. Sebesség - növekedésnél sem szűnik meg, csak kicsit magasabb tartományba kerül. Aki hátul ült, még a rezgést is érezni vélte.


Helló!
Az alapján, amit leírtál elég valószínű hogy a kerékcsapágy rágódott be. Ha centírozás probléma van akkor csak rezgést lehet érezni, nem morog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 18, 2007 8:29 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2006 8:37 am
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Velencei-tó/Budapest
Sziasztok!

Ha cincogó hangot hallok jobb első kerék felől, akkor elkopott a fékem azt jelzi? Vagy mást? 48ezer km van benne..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2007 7:09 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 09, 2007 2:49 pm
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Máris ismételtem írnom kell.
1.4 MPI Fabia (2001; 125000 km); jobb hátsó részből (vagy hátulról, nehéz beazonosítani), 50 km/h óra fölötti sebesség esetén egy mély, morgó hangot hallani. Sebesség - növekedésnél sem szűnik meg, csak kicsit magasabb tartományba kerül. Aki hátul ült, még a rezgést is érezni vélte.

Valakinek ötlet? Esetleg gumi? Centírozás probléma? Egyszer említett a szerelő valamit, hogy a jobb hátsó acél-felni-ben van egy repedés, nem komoly, de inkább ne elöl legyen... hmm....

Megrángattam a kerekeket, mind elég stabil-nak tűnik...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 17, 2007 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 09, 2007 2:49 pm
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
jeriba shigan írta:
Szia!

A kocsit októberben vettem, és már akkor is csak a vezető oldali ajtó nyitására lőn világosság. Szóval gondolkodtam, hogy igy oké-e, vagy vmi probléma van. Aztán néha jó volt, egy darabig rendesen működött, aztán nem, jelenleg úgy 1 hónapja nem működik. A másikat, a szivattyú hangot pedig nem figyeltem, mert minden nap használom a kocsit, huzamos ideig nem áll. Egyébként olyasmi hangra gondolsz mint slusszkulcs elfordításakor az AC hangja, csak a tank felől?


Hello!
Szintén 2001-es 1.4-es MPI-m van, nekem is csak akkor kapcsolódik fel a belső világítás, ha a vezető oldali ajtót nyitom ki. Nálam viszont kontakt hibás a világítás kapcsoló (a visszapillantó fölötti kapcsolót szoktam mozgatni). Ettől megjavul. :) Gyanítom nálad nem ilyen egyszerű...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 10:54 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
A töltés lámpa is csak indítás után alszik el, de asszem ez egyértelmű))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 10:46 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
Megtaláltam A Symphony leírásban benne van!
A Phone = telefon bemenet (csak ha be van építve a telefon)
A GALA = sebességfüggő hangerő korrekció.
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 10:28 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
EPC meg a szervó lámpa csak indítás után alszik ki.
A másikhoz nem értek!
Kérdés
Rádió setupom bővebb a leírásnál. Van Phone beállítás de nem látok fejhallgató kivezetést, plusz van egy GÁLA menü. Ez mi tudja valaki?
Üdv Néktek Locke


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 8:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Helló Mindenkinek!

Szívdobogva olvasom a beírásokat nap mint nap, de továbbra sincs komment az EPC-lámpát, meg a tartalék-üzemmódot illetően.

Nincs senki aki tudna kádenciát erre? (A külföldi fórumokon is beszámoltak ilyen jellegű incidensről, csak sajnos megfejtést nem tudott ott se senki.)

Megszánna valaki? :cry:

Kösz még 1x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2007 10:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 25, 2007 8:29 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zala megye
Üdv Skodaman78 !

Ez a MAP vagy MAF szenzor tisztítás nem egy nagy dolog. A pillangószelep után, a szívócsőben van elhelyezve még az elágazások előtt. Két TORX csavar fogja, ki lehet szerelni anélkül, hogy különösebben szét kellene kapni a beszívó oldalt. Nekem egy Marelli gyártmányu vákuumérzékelő van beépítve.Az idő múlásával nagyon sok trugyi tud lerakódni rá, amit így kiszerelve pl. féktisztítóval nagyon egyszerüen le lehet pucolni.Ha nem tiszta megnő a fogyasztás, gyorsításkor túl sokat "gondolkozik" a járgány,tud például produkálni olyan hibakódót (pl. P0174) ami a lamda szonda hibájára is utalhat.
Gobicsek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2007 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 14, 2007 8:44 pm
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szekszárd
Sziasztok, üdv mindenkinek!
Egy kérdésem lenne: a műszerfalon az abs visszajelző folyamatosan világít és a mellette lévő háromszögben felkiáltójel is.
Elég tapasztalatlan vagyok fabia témában, ezért kérem akit tudja mit csináljak segítsen.

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2007 1:20 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
Szia Mammuthka!

Az első 15e km szervíz ára műhelytől függően 11-19e HUF körül van, ha Te viszed az olajat.

A szervíz díja a rezsióradíjtól függ, ami 4500-8500 HUF+ÁFA között van, helye válogatja. (Pesten inkább az utóbbi irányában). Az első szervíz normája 1,4-1,6 óra.
Amit még felszámolnak:
Olaj: szervize válogatja mennyiért megy. A gépkönyvben megírják, mely VW előírásnak kell megfeleljen, tkp. a "neves" olajokból a motornak megfelelőt általában 5W-40 vagy 10W-40 viszkozitású csoportban használnak a szervizek. Ez utóbbiból nem biztos, hogy drágábban, mint amit kiskerben/interneten elérhetsz magad is. Fontos, hogy egyes szervizeknél a hozott olajra "veszélyes anyag kezelési költséget" számítanak fel, mintegy 3000 HUF értékben.
Az olajszűrőt általában nem engedik vinni.
Első szervízhez más nem nagyon kell, gusztus dolga lehet a pollenszűrő, poros helyen a levegőszűrő cseréltetése, de e kettő ára a szervízben közel van a 10 ezer forinthoz.
Előszeretettel "töltik fel" az ablakmosót súlyos százasokért, stb.

Érdemes végigkérdezni néhány szervízt a várható költségekről, a vihető alkatrészekről.
Ha tudsz rá időt szánni, érdemes akár csak szervízbe is kirándulni Tatabányára, Érdre, Dunaújvárosba, mert benzinnel, egy jó kajával is olcsóbban jössz ki, mint Pesten.

Üdv. Fickó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 7:01 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Locke!
Rádió leírást ami a bírtokunkban van, megtalálod az oldalon a "Technikai segítségek" menü alatt.
Köszi a kopogást kimerítő hozzászólást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28155 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 1877  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség