Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jan. 22, 2018 10:52 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27492 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1833  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 8:50 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 871
Csabaa írta:
korki írta:
Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.



Sajnos nem jártam sikerrel. Elég kormos volt már, mindent kitisztítottam belőle. A hibakód kb 5-6 indítás után eltűnt, de sajnos 2 nappal később visszatért. Kicsit tanácstalan vagyok.

Alap be alitaš šikereš volt, mien motor ez kod.[/quote]

Sajnos nincsen hozzá csatlakozónk még, ezt néztem ki: http://www.vatera.hu/obd2-bluetooth-hib ... 56329.html
Motorkód:BME110929[/quote]
Szia
http://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagn ... 85071.html[/quote]
Kôs ere gondoltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 8:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7032
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
korki írta:
Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.



Sajnos nem jártam sikerrel. Elég kormos volt már, mindent kitisztítottam belőle. A hibakód kb 5-6 indítás után eltűnt, de sajnos 2 nappal később visszatért. Kicsit tanácstalan vagyok.[/quote]
Alap be alitaš šikereš volt, mien motor ez kod.[/quote]

Sajnos nincsen hozzá csatlakozónk még, ezt néztem ki: http://www.vatera.hu/obd2-bluetooth-hib ... 56329.html
Motorkód:BME110929[/quote]
Szia
http://www.vatera.hu/vag-com-obd2-diagn ... 85071.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 8:19 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 871
korki írta:
Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.



Sajnos nem jártam sikerrel. Elég kormos volt már, mindent kitisztítottam belőle. A hibakód kb 5-6 indítás után eltűnt, de sajnos 2 nappal később visszatért. Kicsit tanácstalan vagyok.[/quote]
Alap be alitaš šikereš volt, mien motor ez kod.[/quote]

Sajnos nincsen hozzá csatlakozónk még, ezt néztem ki: http://www.vatera.hu/obd2-bluetooth-hib ... 56329.html
Motorkód:BME110929[/quote]
Est ne ved meg inkab VAG-409 (5€)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 8:12 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 15, 2018 5:57 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Sokada Fabia 1.2
Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.[/quote]


Sajnos nem jártam sikerrel. Elég kormos volt már, mindent kitisztítottam belőle. A hibakód kb 5-6 indítás után eltűnt, de sajnos 2 nappal később visszatért. Kicsit tanácstalan vagyok.[/quote]
Alap be alitaš šikereš volt, mien motor ez kod.[/quote]

Sajnos nincsen hozzá csatlakozónk még, ezt néztem ki: http://www.vatera.hu/obd2-bluetooth-hib ... 56329.html
Motorkód:BME110929


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 6:16 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 871
korki írta:
hubo44 írta:
korki írta:
Sziasztok!

Van egy 2006-os 1.2-es fabiank. Néhány héttel ezelőtt felvillant benne a motorhiba jelző lámpa. Mentünk vele kb. 100 km-t, majd rángatni kezdett és a 3-ból maradt 2 henger. Irány a szerelő, trafót cserélt benne. (Utólag kiderült, hogy már 3 eltérő típus van benne) Lámpa eltűnt, örültünk neki, aztán kb. 50 km és a sárga lámpa újra beköszönt... de hibátlanul ment az autó, telefon a szerelőnek: 3 egyforma trafó kellene bele. Ekkor elmentem az Unixba, vettem bele 3 db Valeo-t, aztán irány ismét a szerelő. Kábel rádug: 1-es henger keverék dús... Megnézte a Lambda szondát, határértéken belül volt, kiütötte a hibakódot, mondta, hogy használjuk nyugodtan, rendben van. Újabb 50 km és a lámpa újra világít.
Kicsit taft reklámnak érzem ezt a hibakódot, főleg, hogy nem tudják megmondani, hogy vajon mi lehet.

Van valamilyen tipp, tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy mi lehet a nyűgje? 129000 km van benne. Előre is köszönöm a válaszokat.


Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.



Sajnos nem jártam sikerrel. Elég kormos volt már, mindent kitisztítottam belőle. A hibakód kb 5-6 indítás után eltűnt, de sajnos 2 nappal később visszatért. Kicsit tanácstalan vagyok.

Alap be alitaš šikereš volt, mien motor ez kod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 6:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 895
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
murray írta:
Szesze írta:
murray írta:
legújabb gondom: reggeli inditáskor kicsit rezeg az autó. gyanitom az egyik henger nem jár. hagyom alapjáraton fél percet, beindul. utána jó. mi ez? gyújtótrafó?
Ha nem régi a gyertya akkor valószínűleg vÍz jut a hegeredbe és a gyertya nem tud áthúzni.Ez tipikus jel szokott lenni azoknál a kocsiknál ahol a vizet bedolgozza a motor a hengerekbe.Szedd ki a gyertyákat és ha valamelyik fehér színű akkor ez lesz a gond.Nem te panaszkodtál múltkor,hogy eltűnik a fagyállód?A Hubo egyébként a benzinpumpára gondolt.


na Szesze, "vigasztalj" még engem ilyenekkel... :twisted:
nemtom hogy kell kiszedni a gyertyát.. a gyújtótrafót is le kell venni?
Igen a trafót is le kell szedned 2 imbusz csavar fogja utána le tudod húzni a gyertyákról!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 5:50 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 15, 2018 5:57 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Sokada Fabia 1.2
hubo44 írta:
korki írta:
Sziasztok!

Van egy 2006-os 1.2-es fabiank. Néhány héttel ezelőtt felvillant benne a motorhiba jelző lámpa. Mentünk vele kb. 100 km-t, majd rángatni kezdett és a 3-ból maradt 2 henger. Irány a szerelő, trafót cserélt benne. (Utólag kiderült, hogy már 3 eltérő típus van benne) Lámpa eltűnt, örültünk neki, aztán kb. 50 km és a sárga lámpa újra beköszönt... de hibátlanul ment az autó, telefon a szerelőnek: 3 egyforma trafó kellene bele. Ekkor elmentem az Unixba, vettem bele 3 db Valeo-t, aztán irány ismét a szerelő. Kábel rádug: 1-es henger keverék dús... Megnézte a Lambda szondát, határértéken belül volt, kiütötte a hibakódot, mondta, hogy használjuk nyugodtan, rendben van. Újabb 50 km és a lámpa újra világít.
Kicsit taft reklámnak érzem ezt a hibakódot, főleg, hogy nem tudják megmondani, hogy vajon mi lehet.

Van valamilyen tipp, tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy mi lehet a nyűgje? 129000 km van benne. Előre is köszönöm a válaszokat.


Meg probalnam čak ki pucolni a fojto selepet.



Sajnos nem jártam sikerrel. Elég kormos volt már, mindent kitisztítottam belőle. A hibakód kb 5-6 indítás után eltűnt, de sajnos 2 nappal később visszatért. Kicsit tanácstalan vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 4:22 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 18, 2018 4:31 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia
dombi7 írta:
asztati írta:
Sziasztok!
Az MPI hengerfej és topik a írtam, ide is beteszem, hátha lesz ötlet a hiba megoldására:

MPI motoros Fabiámból fogy a hűtőfolyadék, korábban heti 1-2 dl, de ma egy nap alatt fogyott ennyit. A motoron sehol sincs víz szivárgásra utaló nyom, a hűtő és a motor közötti vastag gumicső nagyon kemény. Kollégám javaslatára ùjra cseréltem a hűtőfolyadék tartály sapkát, hátha a benne lévő szelep hibásodott meg, de továbbra is fogy a víz. Szerelő megvizsgáltatta hozzáértővel, aki szerint nem hengerfej hiba. Van ötletetek mi okozhatja a jelenséget?



Helyedbe még megnézném a hűtőt! A hűtőbe lévő hőgombánál is szokott folyni a víz, mivel ott szokott elmenni az alatta lévő tömítés. Ha ott folyik észrevehető, minta vízkőlerakodás lenne, egyébként szinte mindenki átesik ezen.

A hőgombánál szivárgott a víz, az már ki lett cserélve. Ott is volt alatta a vízcsöppenés nyoma. A csere után még mindig csöppent, akkor a víz leeresztő csap újra lett cserélve, azóta nincs alatta vízcsöppenés nyoma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 3:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
gyula írta:
Szia.
Én cseréltem már aktívszén szűrőt (törve volt ami benne volt) és vagy 3 szellőztető szelepet is mire rájöttem,hogy mi a baja. Évente halt be a tankszellőztető szelep miatta. De benzin szagot én nem éreztem. Nem ez körül lesz a baj szerintem. A szűrő a jobb hátsó kerékjárati ívben van elhelyezve. Csak a kereket és a műanyag dobbetétet kell lebontani és ott is van. Végül is a csöveket és a csatlakozásokat meglehet nézni. Azért a benzincsöveket is végig kellene nézni úgy gondolom. Nekem van egy gyári fojtószelepem 8e km-t ment. Anno a hengerfejjel együtt vettem. Ha kell esetleg a fojtó megegyezhetünk.


Hello! Egyébként egy VW Golf IV-ről lenne szó, olyan a motor mint az 1,4 16V Fabiakba.
Szesze: Itt a tankszellőztető a motortérbe van, nem az Mpiről van szó.
Biztos benzinszag, aki ült már Nivába tudja miről beszélek! Kartergázt, illetve kipufogó szagot is kizárnám. Itt közvetlenül megy a légszűrő a fojtóra, nem csöves átvezetés van, kipufogó ok.Szerelő is többször átnézte, ha kéne egyszerűen nem tudom produkáltatni a hibát. Utoljára az tűnt fel, ha kevés a benzinszínt, akkor többször érződik,így gondolkodok a tankszellőztetőn.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 2:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
asztati írta:
Sziasztok!
Az MPI hengerfej és topik a írtam, ide is beteszem, hátha lesz ötlet a hiba megoldására:

MPI motoros Fabiámból fogy a hűtőfolyadék, korábban heti 1-2 dl, de ma egy nap alatt fogyott ennyit. A motoron sehol sincs víz szivárgásra utaló nyom, a hűtő és a motor közötti vastag gumicső nagyon kemény. Kollégám javaslatára ùjra cseréltem a hűtőfolyadék tartály sapkát, hátha a benne lévő szelep hibásodott meg, de továbbra is fogy a víz. Szerelő megvizsgáltatta hozzáértővel, aki szerint nem hengerfej hiba. Van ötletetek mi okozhatja a jelenséget?



Helyedbe még megnézném a hűtőt! A hűtőbe lévő hőgombánál is szokott folyni a víz, mivel ott szokott elmenni az alatta lévő tömítés. Ha ott folyik észrevehető, minta vízkőlerakodás lenne, egyébként szinte mindenki átesik ezen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 22, 2018 8:22 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
Szesze írta:
murray írta:
legújabb gondom: reggeli inditáskor kicsit rezeg az autó. gyanitom az egyik henger nem jár. hagyom alapjáraton fél percet, beindul. utána jó. mi ez? gyújtótrafó?
Ha nem régi a gyertya akkor valószínűleg vÍz jut a hegeredbe és a gyertya nem tud áthúzni.Ez tipikus jel szokott lenni azoknál a kocsiknál ahol a vizet bedolgozza a motor a hengerekbe.Szedd ki a gyertyákat és ha valamelyik fehér színű akkor ez lesz a gond.Nem te panaszkodtál múltkor,hogy eltűnik a fagyállód?A Hubo egyébként a benzinpumpára gondolt.


na Szesze, "vigasztalj" még engem ilyenekkel... :twisted:
nemtom hogy kell kiszedni a gyertyát.. a gyújtótrafót is le kell venni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 21, 2018 12:20 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 871
Szesze írta:
murray írta:
legújabb gondom: reggeli inditáskor kicsit rezeg az autó. gyanitom az egyik henger nem jár. hagyom alapjáraton fél percet, beindul. utána jó. mi ez? gyújtótrafó?
Ha nem régi a gyertya akkor valószínűleg vÍz jut a hegeredbe és a gyertya nem tud áthúzni.Ez tipikus jel szokott lenni azoknál a kocsiknál ahol a vizet bedolgozza a motor a hengerekbe.Szedd ki a gyertyákat és ha valamelyik fehér színű akkor ez lesz a gond.Nem te panaszkodtál múltkor,hogy eltűnik a fagyállód?A Hubo egyébként a benzinpumpára gondolt.



EL nezešt kerek el neztem a motor kodot AZQ-vel. Te nalad a pumpa maš képen jelentkezik.
Enel kerék selepet soktam bele igtatni a huutô rendserbe eš hadni 1- 1,4 ňomaš alat regelik. Regel inditaš (par fordulat) šor trafo nelkul utana ki a derťak eš viz volt a hibaš hengeren.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 21, 2018 11:33 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 895
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
murray írta:
legújabb gondom: reggeli inditáskor kicsit rezeg az autó. gyanitom az egyik henger nem jár. hagyom alapjáraton fél percet, beindul. utána jó. mi ez? gyújtótrafó?
Ha nem régi a gyertya akkor valószínűleg vÍz jut a hegeredbe és a gyertya nem tud áthúzni.Ez tipikus jel szokott lenni azoknál a kocsiknál ahol a vizet bedolgozza a motor a hengerekbe.Szedd ki a gyertyákat és ha valamelyik fehér színű akkor ez lesz a gond.Nem te panaszkodtál múltkor,hogy eltűnik a fagyállód?A Hubo egyébként a benzinpumpára gondolt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 21, 2018 9:16 am 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 871
murray írta:
Hubo , a hőgombám jó azt múltkor cseréltem. a búvárpumpa az a vízpumpa?


Benzin tartajba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 21, 2018 9:14 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
Hubo , a hőgombám jó azt múltkor cseréltem. a búvárpumpa az a vízpumpa?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27492 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1833  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség